0

تاریخ عرضه شیائومی بند 7 پرو مشخص شد؛ قیمت و مشخصات فنی

تاریخ عرضه شیائومی بند 7 پرو مشخص شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 135


امروز و ساعاتی پیش کمپانی چینی شیائومی رسما از تاریخ عرضه شیائومی بند 7 پرو پرده برداشت و اعلام کرد این ساعت در تاریخ 13 تیر رونمایی می‌شود.

شیائومی امروز رسما شایعه مربوط به اضافه شدن پسوند پرو به نام بند هوشمند جدید خود را تایید کرد. این ساعت هوشمند قرار است در جریان رویداد پیش روی شیائومی در تاریخ 13 تیر و در کنار سری گوشی‌های شیائومی 12 اس معرفی شود و بنابر آنچه از پوسترهای رسمی برمی‌آید،‌ شباهت ظاهری زیادی با ردمی اسمارت بند پرو و همچنین دستبند هوشمند هوآوی و آنر دارد.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2022

تاریخ عرضه شیائومی بند 7 پرو

تاریخ عرضه شیائومی بند 7 پرو مشخص شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شیائومی در ماه می از بند 7 در چین رونمایی کرد و هفته گذشته نیز این محصول را روانه بازارهای جهانی کرد. گزارش‌ها از همان زمان به این اشاره داشتند که این شرکت چینی در حال توسعه بند 7 پرو است و حال شیائومی با انتشار اعلامیه‌ای رسما از معرفی قریب‌الوقوع این ساعت هوشمند خبر داده است.

آنطور که شیائومی در جساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است، می بند 7 پرو در تاریخ 4 جولای در کنار سری گوشی‌های شیائومی 12S معرفی خواهد شد. این شرکت در بیانیه خود توضیح می‌دهد:

شیائومی Mi Band 7 Pro اینجاست. برای اولین بار، در قالب یک صفحه‌نمایش مربعی بزرگ، می‌توان مد را تصور کرد. برای اولین بار، سطح پیشرفته Pro را تکمیل کنید و تجربه ورزشی و سلامتی حرفه‌ای‌تری را به‌ارمغان بیاورید.

بنابر تصاویر منتشر شده از این ساعت هوشمند، بند 7 پرو قرار است سبک طراحی مدل استاندارد بند 7 را کنار بگذارد و از نظر ظاهری بیشتر شبیه به ردمی اسمارت بند پرو است. این مدل همچنین ویژگی‌های جدید از جمله GPS و باتری بزرگتر را نیز ارائه می‌کند، اما طبیعتا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

تابحال درباره قیمت بند 7 پرو اطلاعاتی فاش نشده است اما نسخه NFC بند 7 معمولی با قیمت 279 یوان معادل 42 دلار عرضه شد و انتظار می‌رود بند 7 پرو نیز اندکی گرانتر باشد. بنابر اطلاعات فعلی، مدل پرو احتمالا قیمت 399 یوانی (60 دلاری خواهد داشت.)

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی و تاریخ عرضه شیائومی بند 7 پرو چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید