0

تاریخ عرضه بازی Skull & Bones فاش شد

تاریخ عرضه بازی Skull & Bones فاش شد
بازدید 301

[ad_1]

تاریخ عرضه بازی Skull & Bones فاش شد. این بازی بارها توسط یوبیسافت تاخیر خورده بود اما حال به نظر به طور قطعی قرار است منتشر شود.

این‌بار دیگر قرار نیست بازی Skull & Bones تاخیر بخورد و بنابر جدیدترین اخبار فاش شده، یوبیسافت قصد دارد این بازی را در تاریخ 8 نوامبر 2022، مقارن با سه‌شنبه 17 آبان ماه 1401 منتشر کند. در این میان کمپانی سازنده به برخی مزایای پیش خرید بازی نیز اشاره کرده است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: تریلر زمان عرضه بازی F1 22 منتشر شد

تاریخ عرضه بازی Skull & Bones

خبر مربوط به زمان عرضه بازی Skull & Bones را اکانت توییتری Aggiornamenti Lumia اعلام کرده است و همچنین تاکید کرده که مزایای پیش‌خرید بازی پیش از انتشار عمومی آن به فروشگاه‌های ایکس باکس و ویندوز افزوده خواهند شد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که یوبیسافت قصد دارد هفته آینده این بازی آنلاین را معرفی کند.

تاریخ عرضه بازی Skull & Bones فاش شد

بنابر گزارش تام هندرسون که از افشاگران شناخته‌شده و معتبر صنعت بازی‌های ویدیویی است نیز، یوبی‌سافت در حال آماده‌سازی برای نمایش گیم‌پلی و افشای جزئیات در اوایل ماه جولای است.

این بازی تا به حال در کشورهایی چون ایالات متحده، برزیل و کره جنوبی رده‌بندی شده است. در حال حاضر می‌دانیم که Skull & Bones یک بازی آنلاین مولتی‌پلیر است که در دنیایی الهام‌گیری شده از اقیانوس هند در دوران طلایی دزدان دریایی جریان دارد.

بنابر ویدیویی متعلق به این بازی که در ماه آپریل لو رفته بود، بازیکنان ماجراجویی خود در این بازی را به عنوان شخصیتی ضعیف آغاز می‌کنند که هدفش تبدیل شدن به بدترنی دزد دریایی دنیا است. در بازی Skull & Bones بازیکنان در یک مرکز فعالیت هستند و می‌توانند افزون بر ساخت وسایل، ماموریت‌هایی انجام دهند یا از مغازه‌ها دیدن کنند.

بازیکن با یک کشتی تجاری کوچک کار خود را در Skull & Bones آغاز می‌کند و به تناسب پیشرفت و افزایش سطح Infamy می‌تواند کشتی‌های بزرگ‌تر و قوی‌تر با سبک‌های منحصر به فرد بسازد.

بازیکنان Infamy را از راه‌های مختلفی از جمله انجام ماموریت‌های مختلف (Contract) کسب می‌کنند. قراردادهایی با NPCهای جهان منعقد می‌شود که برخی از آن‌ها در یک گروه متشکل از حداکثر سه بازیکن به اشتراک گذاشته می‌شود و تکمیل می‌شود. Infamy را همچنین با انجام ماموریت‌هایی چون اکتشاف، غارت و گنج‌یابی و شرکت در رویدادهای بزرگ جهان می‌توان افزایش داد.

بازی Skull & Bones قرار است طی چند ماه آتی و به طور دقیق‌تر در تاریخ 17 آبان 1401 برای کامپیوترهای شخصی، گوگل استیدیا، پلی استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر شود. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه بازی Skull & Bones چیست؟ نظراتتان در این باره را با ما و دیگر کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید