0

تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 2 ، Pad 5 Pro و Buds 4 Pro TWS اعلام شد

تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 2 ، Pad 5 Pro و Buds 4 Pro TWS اعلام شد
بازدید 246


شیائومی به‌طور رسمی از تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 2 خبر داد. این کمپانی در همین تاریخ از تبلت و ایربادز جدید خود نیز رونمایی می‌کند.

لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی، در سخنرانی سالانه خود که 11 اوت (20 مرداد) انجام می‌شود، اهداف و برنامه‌های شیائومی را با هواداران این کمپانی به اشتراک می‌گذارد. شیائومی اخیرا اعلام کرده که شیائومی میکس فولد 2 ، تبلت شیائومی پد 5 پرو 12.4 و ایربادز شیائومی بادز 4 پرو TWS نیز در همین تاریخ رونمایی می‌شوند.

آبان تتر

این احتمال وجود دارد که این کمپانی، از اولین وسیله نقلیه الکتریکی خود نیز رونمایی کند.

مشخصات و تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 2

این رویداد در ساعت 7 بعدازظهر به وقت محلی برگزار می‌شود که قطعا رویداد جذابی خواهد بود. اما درباره مشخصات شیائومی MIX Fold 2 باید گفت که احتمالا به نمایشگر کاور 6.5 اینچی AMOLED E5 با نسبت ابعاد 21:9، رزولوشن 1080×2520 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود.

تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 2 ، Pad 5 Pro و Buds 4 Pro TWS اعلام شد
تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 2 

نمایشگر داخلی این گوشی تاشو، 8 اینچی Eco² AMOLED است و از تکنولوژی LTPO بهره می‌برد. این نمایشگر نیز از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

تراشه شیائومی میکس فولد 2 هم به احتمال زیاد، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که بتواند به‌خوبی با گوشی‌های تاشوی سامسونگ رقابت کند. (سامسونگ در رویداد فردا از گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 رونمایی می‌کند)

گفته می‌شود که گوشی شیائومی با شماره مدل 22061218C که اخیرا تاییدیه TENAA و 3C را دریافت کرده، درواقع همان گوشی Xiaomi MIX FOLD 2 است. فهرست تنا نشان می‌دهد که این دستگاه در دو نسخه به بازار می‌آید؛ یکی با رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی و دیگری با رم 12 و حافظه 1 ترابایتی.

درباره مشخصات دوربین شیائومی میکس فولد 2 باید گفت که در پنل پشتی خود از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت پشتیبانی از OIS بهره می‌برد. علاوه‌براین، لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید OmniVision OV13B و دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر نیز در کنار دوربین اصلی قرار می‌گیرند.

این دستگاه از تراشه پردازشگر تصویر Surge C1 نیز بهره می‌برد. پوستر رسمی شیائومی میکس فولد 2 تاکید می‌کند که این گوشی تاشو از بهینه‌سازی‌ها و تنظیمات لایکا برخوردار خواهد شد.

مشخصات فاش شده در تاییدیه 3C نیز نشان می‌دهند که شیائومی MIX Fold 2 از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات شیائومی پد 5 پرو 12.4 و بادز 4 پرو

گفته می‌شود که شیائومی پد 5 پرو، نسخه بزرگ‌تر شیائومی Mi Pad 5 خواهد بود. بنابراین، احتمالا به نمایشگر 12.4 اینچی LCD و تراشه اسنپدراگون 870 مجهز می‌شود. این احتمال وجود دارد که برای این تبلت، یک باتری بزرگ‌تر در نظر گرفته شود.

اما درباره بادز 4 پرو باید گفت که سری جدید ایربادهای پریمیوم TWS شیائومی خواهد بود. در حال حاضر، هیچ اطلاعات دقیقی درباره مشخصات این ایرباد در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید