0

تاریخ رونمایی حلقه هوشمند سامسونگ مشخص شد [+نام رسمی و زمان عرضه به بازار]

تاریخ رونمایی حلقه هوشمند سامسونگ مشخص شد [+نام رسمی و زمان عرضه به بازار]
بازدید 58

[ad_1]

با بررسی فایل APK اپلیکیشن Galaxy Wearable سامسونگ، تاریخ رونمایی حلقه هوشمند سامسونگ به‌همراه برخی از اطلاعات آن منتشر شده است.

دیروز کاربری در انجمن آنلاین کره‌ای خبر داد که آیکون‌های حلقه‌مانندی را در اپلیکیشن Galaxy Wearable مورد شناسایی قرار داده است. در فوریه‌ امسال هم برخی شنیده‌ها در خصوص حلقه‌ هوشمند با برند گلکسی به گوش رسید. درحالی‌که تا به امروز جزئیات موثقی درباره ویژگی‌های این حلقه‌ اعلام نشده، حالا اطلاعات جدیدی درمورد نام، طراحی و تاریخ رونمایی حلقه هوشمند سامسونگ افشا شده است.

درواقع، کالبدشکافی فایل APK برنامه‌ Galaxy Wearable حاکی از نام این محصول تحت عنوان گلکسی رینگ (Galaxy Ring) است. این نام با علامت تجاری که شرکت کره‌ای اوایل امسال به ثبت رسانده بود، تطبیق داده شده است. این علامت تجاری، محصول مذکور را به‌عنوان «دستگاه هوشمند برای اندازه‌گیری شاخص‌های سلامت یا خواب به‌شکل حلقه» تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید: حلقه هوشمند اپل با تمرکز بر دریافت نوتیفیکیشن‌ها عرضه می‌شود

تاریخ رونمایی حلقه هوشمند سامسونگ به همراه برخی مشخصات

براساس اطلاعات فاش‌شده و گزارش‌های اخیر، احتمالاً سال 2024 تاریخ رونمایی حلقه هوشمند سامسونگ خواهد بود. چنانچه سامسونگ قصد اخذ تأییدیه‌های پزشکی برای حلقه‌ هوشمندش را داشته باشد، شاید عرضه‌ این محصول به سال 2025 کشیده شود.

با وجود اینکه تصاویر منتشر شده بیانگر طراحی دقیق حلقه‌ هوشمند سامسونگ نیست اما تا حدودی برای آشنایی با ظاهر این محصول کفایت می‌کند. در مجموع به‌نظر این حلقه از طراحی مینیمال و بدون زاویه‌ استفاده خواهد کرد. همچنین به‌نظر بررسی کدهای فایل APK به پیش‌بینی ویژگی‌هایی که احتمالاً در آینده به برنامه یا سرویس خاصی افزوده شود، کمک بزرگی خواهد کرد. به‌هرحال احتمال دارد که این قابلیت‌ها هیچگاه در نسخه‌های عمومی دیده نشود.

تاریخ رونمایی حلقه هوشمند سامسونگ

خروجی فایل APK برنامه‌ی Galaxy Wearable حتی به چارچوب زمانی عرضه‌ گلکسی رینگ پرداخته است. براساس اطلاعات فاش شده از این اپلیکیشن، حلقه‌ هوشمند سامسونگ سال 2024 در بازار عرضه می‌شود. این خبر با گزارشی که چند روز پیش منتشر شده بود مطابقت دارد؛ به ‌این دلیل که براساس شایعه‌ مذکور، گلکسی رینگ در رویداد آنپکد 2024 و همراه با گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 رونمایی خواهد شد.

در پایان باید اشاره کرد که رشته کدهایی به‌منظور اتصال بلوتوثی گلکسی رینگ پس‌ از نصب برنامه Galaxy Wearable در فایل APK این اپلیکیشن مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تاریخ رونمایی حلقه هوشمند سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید