0

تاریخ رسمی عرضه شیائومی Civi 4 Pro اعلام شد [+ رنگبندی و مشخصات کلیدی]

تاریخ رسمی عرضه شیائومی Civi 4 Pro اعلام شد [+ رنگبندی و مشخصات کلیدی]
بازدید 11

[ad_1]

شیائومی با انتشار پستی به طور رسمی تاریخ عرضه دستگاه جدید خود را فاش کرد. اطلاعات منتشر شده مشخصات کلیدی و طراحی شیائومی Civi 4 Pro را نشان می‌دهد.

شیائومی Civi 4 Pro در تاریخ 21 مارس به بازار عرضه خواهد شد. این خبر امروز توسط شرکت شیائومی تأیید شد. شیائومی اعلام کرد که این گوشی از چیپست Snapdragon 8s Gen 3 استفاده کرده و دوربین سه گانه پشتی آن نیز توسط لایکا تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شیائومی Civi 4 گواهی 3C چین را دریافت کرد؛ یک میان رده قدرتمند

مشخصات شیائومی Civi 4 Pro

Civi 4 Pro با چهار رنگ وارد بازار می‌شود. پنل پشتی آن به رنگ سبز قهرمانی طراحی شده است و شیشه و بخش چرمی به صورت جداگانه در آن قرار دارند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در Weibo، گوشی جدید Civi بر روی عملکرد، عکس‌ها و طراحی تمرکز خواهد کرد. وزن این گوشی کمتر از 180 گرم و ضخامت پایه آن 7.45 میلی‌متر خواهد بود، همچنین مشخص شد که بدون وجود جزیره برجسته‌ای از دوربین به بیرون با جنسی فلزی و قابی تخت ظاهر خواهد شد.

وارد شدن Xiaomi Civi 4 Pro با این چیپست قدرتمند تغییر مهمی نسبت به دستگاه‌های قبلی Civi را نشان می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ی این دستگاه دوربین جلوی دوگانه ای است که کاربران جوانی که علاقه‌مند به سلفی هستند را هدف قرار داده است.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد فروش Civi، باید منتظر رویداد روز پنج شنبه باشیم. این رویداد همچنین به عنوان معیاری برای تعیین قیمت دستگاه‌های آینده با چیپست Snapdragon 8s Gen 3 نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی‌ شیائومی Civi 4 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید