0

تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت آذر 1402 مشخص شد [+جزئیات]

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد؛ مبلغ سود سهام عدالت تغییر کرد؟
بازدید 38


طبق گفته یک منبع آگاه، سود سهام عدالت آذر 1402 به زودی واریز می‌شود. ظاهراً اسامی سهامداران به بانکها ابلاغ شده و واریز سود زودتر از زمان اعلام شده قبلی است.
به تازگی یک منبع آگاه صراحتاً اعلام کرده است که سود سهام عدالت آذر 1402 در روز پنجشنبه، 23 آذر به حساب سهامداران خواهد نشست. این یعنی سود سهام عدالت زودتر از تاریخ اعلام شده قبلی به حساب مشمولین واریز می‌شود.

همچنین جاماندگان سهام عدالت نیز می‌بایست هرچه سریع‌تر نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند. از این رو پیشنهاد می‌شود با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا سامانه Sahamedalat.ir و با وارد کردن شماره شبا بانکی معتبر خیال خود را بابت واریز سود سهام عدالت 1402 راحت کنند.

بیشتر بخوانید: سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز نمی‌شود [+ جزئیات زمان واریز]

سود سهام عدالت آذر 1402 فردا واریز می‌شود

یک منبع آگاه به تازگی گزارش داده است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت را به بانک‌ها ارسال کرده است. در مرحله بعد این اطلاعات توسط بانکها بررسی شده و به احتمال زیاد دور اول سود سهام عدالت پنجشنبه، 23 آذر 1402 به حساب افراد واریز خواهد شد.

این منبع آگاه گفته است:

سود سهام عدالت برای دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به میزان حدود ۷۳۰ هزار تومان و برای دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیونی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

طبق اطلاعات قبلی سود سهام عدالت 1402 در دو مرحله به حساب افراد واریز می‌شود که دور اول در آذرماه و دور دوم اسفندماه خواهد بود.

سود سهام عدالت آذر 1402 فردا واریز می‌شود

سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز نمی‌شود

همه دارندگان سهام عدالت می‌توانند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند؛ اما در این بین افرادی هستند که بنابر 6 دلیل از دریافت مبلغ سود سهام عدالت بی‌بهره خواهند بود. این 6 دلیل عباتنداز:

  1. حساب بانکی مشترک
  2. درج شماره شبای بانکی نادرست
  3. حساب بلندمدت
  4. راکد بودن حساب
  5. داشتن حساب ارزی
  6. حساب بانکی مسدود

سود سهام عدالت آذر 1402 فردا واریز می‌شود

کلاهبرداری با سود سهام عدالت

این روزها که تب و تاب واریز سود سهام عدالت زیاد شده، افرادی سعی می‌کنند با ایجاد لینک‌هایی مخرب از شهروندان کلاهبرداری کرده و حساب بانکی آنان را خالی کنند. پیش‌تر بارها نسبت به این مورد اطلاع‌رسانی شده و حتی پلیس فتا نیز با ارسال پیامک‌هایی به مردم هشدار داده است. پس برای جلوگیری از کلاهبرداری با سود سهام عدالت از کلیک بر روی این لینک‌ها خودداری کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص واریز مبلغ سود سهام عدالت از 23 آذر چیست؟ لطفاه نظرات خود را در بخش کامنتها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید