0

تاریخ دقیق رونمایی آیفون 15 فاش شد

قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس فاش شد؛ یک کلیه بفروشید، آیفون 15 پرو بخرید!
بازدید 77

[ad_1]

تاریخ دقیق رونمایی آیفون 15 مشخص شد. اپل عموماً برنامه معرفی گوشی‌های جدید خود را به اواحر تابستان واگذار می‌کند. آیا آیفون‌های جدید شهریورماه از راه می‌رسند؟

چندین منبع آگاه در گزارشی مشترک تاریخ دقیق رونمایی آیفون 15 را فاش کردند. اگر اهل تکنولوژی باشید و به اپل و آیفون‌های آن علاقه داشته باشید، حتما می‌دانید که همه ساله پرچمداران اپل در شهریورماه معرفی می‌شوند. حال با توجه به این موضوع، احتمالاً مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید اپل در اپل پارک و در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برای نخستین بار، تقلید اپل از شیائومی در طراحی دوربین آیفون 15!

تاریخ دقیق رونمایی آیفون 15 فاش شد

تقریباً یک سال از رونمایی آیفون ۱۴ می‌گذرد و حال‌ که فاصله‌ زیادی تا از راه رسیدن آیفون ۱۵ نداریم، شایعات درباره‌ گوشی‌های این خانواده به بیشترین حد رسیده است. 9to5Mac در گزارشی اختصاصی به‌نقل از «چند منبع آگاه» می‌گوید اپل در پی رونمایی نسل جدید آیفون در هفته‌ سوم سپتامبر (شهریور و مهر) است.

ظاهراً اپراتورهای مخابراتی آمریکا از کارمندان‌شان خواسته‌اند به‌دلیل «یک رویداد بزرگ متمرکز بر گوشی هوشمند»، روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) را مرخصی نگیرند. این لزوماً به معنی برگزاری رویداد رونمایی آیفون ۱۵ در تاریخ ۲۲ شهریور نیست، با این‌حال اپل سال‌ها است که آیفون‌های جدید را در همان زمان رونمایی می‌کند.

تاریخ دقیق رونمایی آیفون 15 فاش شد

اکثر رویدادهای رونمایی آیفون در روز سه‌شنبه برگزار شده‌اند؛ با این‌حال سال گذشته آیفون ۱۴ روز چهارشنبه رونمایی شد. ۲۲ شهریور نیز چهارشنبه است و همین موضوع احتمال رونمایی آیفون ۱۵ را در تاریخ یادشده بالا می‌برد.

در صورت رونمایی آیفون ۱۵ در ۲۲ شهریور، جمعه‌ همان هفته (۲۴ شهریور) پیش‌فروش آغاز می‌شود و یک هفته بعد آیفون‌های جدید روانه‌ بازار خواهند شد.

اپل سال گذشته گوشی آیفون ۱۴ پلاس را به‌دلیل مشکلات زنجیره‌ تأمین، دیرتر عرضه کرد. اتفاق مشابهی را در سال ۲۰۲۰ نیز مشاهده کرده بودیم. برخی از تحلیلگران می‌گویند که احتمالاً عرضه‌ی حداقل یکی از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ به تعویق می‌افتد. البته عده‌ای دیگر عقیده دارند که اپل با وجود «کمبود شدید» آیفون، عرضه را به موقع شروع می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره تاریخ دقیق رونمایی آیفون 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید