0

تاریخ تعطیلی شبکه منوتو سما اعلام شد

تاریخ تعطیلی شبکه منوتو سما اعلام شد
بازدید 23

[ad_1]

بالاخره خبر تعطیلی شبکه منوتو رسمی شد و مدیران این شبکه ایرانی مقیم کشورهای خارجی اعلام کردند که تا کمتر از یک ماه دیگر پایان منوتو اتفاق خواهد افتاد.

31 ژانویه 2024 رسماً به عنوان زمان تعطیلی شبکه منوتو اعلام شد. شب گذشته مدیران شبکه منوتو با انتشار پستی رسمی در صفحه اینستاگرام این شبکه رسماً اعلام کردند که 31 ژانویه 2024 (11 بهمن 1402) آخرین پخش این شبکه خواهد بود. همانطور که شاید می‌دانید، پیش‌تر مدیران منوتو در مورد تطعیلی شبکه خود اطلاع داده بودند، حال با مشخص شدن تاریخ دقیق آن، خبرهای قبلی رنگ واقعیت گرفته و این شبکه به زودی تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ادمین پلاس؛ پلتفرم کاریابی در شبکه‌های اجتماعی

31 ژانویه 2024 تعطیلی شبکه منوتو خواهد بود

چندی پیش شبکه منوتو اعلام کرد که به دلیل کمبود منابع مالی چاره‌ای جز تعطیلی ندارد و دیگر نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. حال این شبکه قرار است 11 بهمن رسماً بازنشسته شود و این خبر را نیز ازطریق وب سایت و صفحات مجازی خود اعلام کرده است.

در بیانیه این شبکه آمده است: «ما در مسیر خود همواره در جهت ترقی و درستی و اولویت دادن به منافع و ارزش‌های جامعه ایران تلاش کردیم. با وجود همه این‌ها برای ما روشن شد که ادامه فعالیت شبکه تلویزیونی من‌وتو امکان‌پذیر نیست، اما نگاه به آینده ما را بسیار خوش‌بین می‌کند و مطمئنیم که این شبکه در آینده الهام‌بخش بسیاری از ایده‌های تازه چه در رسانه و چه در روایتگری خواهد شد.»

31 ژانویه 2024 تعطیلی شبکه منوتو خواهد بود

شبکه من‌وتو که عملاً از ۲۰۱۰ راه‌اندازی شده، با تولید حجم بالایی از برنامه‌های سرگرمی، در لابلای آن، به ارائه یک تاریخ روتوش شده از دوره پهلوی می‌پرداخت و بدین ترتیب، به‌شدت دهه شصت، هفتاد و هشتادی‌ها را که درک مستقیمی از دوره پهلوی نداشتند تحت تاثیر قرار داد. مدیران این شبکه اعلام نکردند، در این چهارده سال، درآمد شبکه‌شان از کجا تامین می‌شده که حالا بعد از این همه سال، به مشکل مالی برخورده‌اند، اما پس از این اطلاعیه برای چندین روز، شاهد اشک تمساح مجریان و عوامل این شبکه روی آنتن تلویزیون خودشان و همچنین در حساب‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی بودیم و ظاهراً همه چیز در مسیر تعطیلی شبکه پیش می‌رفت.

من‌وتو به خصوص پس از راه‌اندازی ایران اینترنشنال که برخی عناصر کلیدی‌اش را قاپید، در پی جذب اسپانسر مشابه به ویژه از میان دولت‌های منطقه که به دنبال تاثیرگذاری بر ایران هستند، بوده و بعید نیست پس از پخش این آگهی، اسپانسر جدید جذب شده باشد. با این اوصاف باید صبر کرد و دید، آیا من‌وتو واقعاً تعطیل می‌شود یا پول‌های جدیدی راهی این شبکه شده و من‌وتو با این اسپانسر‌های تازه عرض‌اندام می‌کند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شبکه منوتو و تعطیلی آن چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید