0

تاریخ تحویل خودرو سایبرتراک تسلا رسما اعلام شد

تاریخ تحویل خودرو سایبرتراک تسلا رسما اعلام شد
بازدید 26


پس از مدت‌ها چشم‌انتظاری سرانجام تاریخ تحویل خودرو سایبرتراک تسلا مشخص شد. عرضه این خودرو به متقاضیان از 30 نوامبر در گیگافکتوری تگزاس شروع می‌شود.

سرانجام شرکت تسلا ضمن انتشار پستی در ایکس تاریخ تحویل خودرو سایبرتراک تسلا را به اطلاع خریداران رساند. این شرکت طی گزارشی درآمد سه‌ماهه‌ سوم 2023 خود را اعلام کرد. عرضه نخستین سری از پیکاپ برقی سایبرتراک از 30 نوامبر (9 آذر 1402) و در کارخانه گیگافکتوری مستقر در تگزاس کلید خواهد خورد.

به‌نظر این شرکت قیمت خودرو مذکور که سال 2019 روی 39,900 دلار قرار داشت، را به‌زودی اعلام کند. اوایل سال جاری تسلا خبر داد که سایبرتراک در تابستان امسال به‌طور محدود تولید خواهد شد. همچنین این شرکت وعده آغاز تولید انبوه خودرو مذکور را از سال 2024 داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تعیین تاریخ تحویل خودرو سایبرتراک تسلا

سایبرتراک سال 2019 رونمایی شد. بااین‌حال تولید آن به‌علت همه‌گیری کرونا چندین‌بار به‌تعویق افتاد. این شرکت در سال 2021 هم به هدف پیش‌تولید خود دست پیدا نکرد.

تاریخ تحویل خودرو سایبرتراک تسلا

در چندماه گذشته، سایرتراک بارها در جاده‌ها دیده شده که تمامی آن‌ها با برچسب RC برای آزمایش نمونه‌های اولیه تردد داشتند. این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که طی سه‌ماهه سوم سال 2023 رویدادی برای تحویل خودرو مذکور برگزار می‌شود که البته چنین امری هرگز اتفاق نیافتاد.

به‌نظر ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا انتظارات خود را برای فروش سایبرتراک کاهش می‌دهد زیرا افزایش تولید این خودرو تاکنون بسیار دشوار بوده است. به ادعای ماسک تسلا سالانه 250 هزار دستگاه از این خودرو تولید می‌کند بااین‌حال این اتفاق پس‌از سال 2024 عملیاتی خواهد شد. همچنین میلیاردر معروف تأیید کرد که بیش‌از یک میلیون‌نفر برای خرید پیکاپ تسلا، پیش‌سفارش ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ تحویل خودرو سایبرتراک تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید