0

تاریخ بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 اعلام شد

تاریخ بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 اعلام شد
بازدید 79


تاریخ بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 مشخص شد. مایکروسافت قصد دارد به‌زودی آپدیتی ویژه با امکاناتی جدید برای ویندوز 11 منتشر کند.

تاریخ بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 توسط مایکروسافت اعلام شد. طبق اعلام سازنده ویندوز، به‌روزرسانی بعدی Windows 11 با نام” 23H2″ تا پایان سال 2023 (پاییز 1402) منتشر خواهد شد. گفتنی‌ست که این آپدیت بزرگ ویژگی‌هایی جدید و کاربردی را در خود جای خواهد داد تا کاربری بهترین سیستم‌عامل جهان را دوچندان کند.

یکی از ویژگی‌هایی که قرار است به جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت اضافه شود، ویژگی دستیار هوش مصنوعی Copilot است که از فناوری هوش مصنوی GPT بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: اجرای ویندوز 11 روی سیستمی با تنها 176 مگابایت حافظه رم!

تاریخ بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 اعلام شد

مایکروسافت اعلام کرد که آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ یعنی نسخه 23H2 قرار است در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به عنوان یک بسته به‌روزرسانی بزرگ عرضه شده و رفع بسیاری از مشکلات فعلی را به همراه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید به همراه داشته باشد.

اعلام انتشار این آپدیت بزرگ برای ویندوز ۱۱ در حالی است که کاربران در انتظار جزئیات تازه از روند توسعه ویندوز ۱۲ هستند. علاوه بر این، مایکروسافت هیچ اشاره‌ای به ویژگی‌های همراه با این آپدیت نکرده است.

به هر حال با در نظر گرفتن این موضوع که توسعه‌دهندگان مایکروسافت در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی هستند که همچنان به صورت عمومی در اختیار کاربران ویندوز قرار نگرفته، انتظار می‌رود که آپدیت 23H2 بسیار بزرگ باشد.

تاریخ بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 اعلام شد

به عنوان مثال می‌توان به اضافه شدن دستیار هوش مصنوعی Copilot (که از فناوری GPT استفاده می‌کند) اشاره کرد که در حال حاضر برای آزمایش از طریق بینگ و مایکروسافت ۳۶۵ در دسترس قرار دارد.

ویژگی‌های آپدیت بعدی ویندوز ۱۱

به گزارش Bleepingcomputer، از دیگر ویژگی‌های احتمالی نسخه جدید ویندوز ۱۱ می‌توان به تغییر و تحول در مرورگر فایل (File Explorer) اشاره کرد که شامل تب‌ها و ارائه یک ظاهر مدرن برای ویندوز است.

تاریخ بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 اعلام شد

از دیگر قابلیت‌های این آپدیت جدید می‌توان به اضافه شدن حالت تاریک (Dark Mode) به نرم‌افزار نقاشی (Pain) ویندوز پس از سال‌ها انتظار و همچنین پشتیبانی از فایل‌های فشرده RAR و Zip اشاره کرد. تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که از ویندوز ۱۱ نسخه 23H2 انتظار داریم:

  • دستیار شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی Windows Copilot
  • پشتیبانی ویندوز 11 از کنترل‌های نورپردازی RGB بدون نیاز به نرم‌افزار ثالث
  • فایل اکسپلورر مدرن شده
  • امکان لغو گروه‌بندی تسک بار
  • پشتیبانی از فایل‌های آرشیو مانند RAR، 7Z، Tar و GZ
  • بهبود بهره‌وری و عملکرد توسعه‌دهندگان با Dev Drive و Dev Home

گرچه انتظار می‌رود که ویندوز ۱۱ نسخه 23H2 این ویژگی‌های جالب را به همراه داشته باشد، اما هیچ تضمینی برای وجود تمام آن‌ها در زمان انتشار آپدیت بزرگ بعدی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید