0

تاریخ انتشار One UI 5.0 برای گلکسی S22 مشخص شد

تاریخ انتشار One UI 5.0 برای گلکسی S22 مشخص شد
بازدید 327


سری گلکسی S22، اولین گوشی‌هایی هستند که نسخه بتای One UI 5.0 و اندروید 13 را دریافت می‌کنند. این احتمال وجود دارد که این سیستم‌عامل‌ها برای گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 هم عرضه شوند.

کاربران گوشی‌های سامسونگ منتظر انتشار نسخه بتای عمومی One UI 5.0 و اندروید 13 هستند تا بتوانند قبل از انتشار رسمی نهایی، به قابلیت‌های اندروید 13 دسترسی داشته باشند. سامسونگ هنوز اعلام نکرده که نسخه‌های بتای سیستم عامل و رابط کاربری را در چه تاریخی عرضه می‌کند؛ اما برخی گزارش‌ها از انتشار آن در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

مستر بلیط

تاریخ انتشار One UI 5.0 برای گلکسی S22 در آینده نزدیک

پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ می‌خواهد در یکی از روزهای تیرماه، نسخه بتای رابط One UI 5.0 را راه‌اندازی کند. اما جدیدترین گزارش‌ها مدعی هستند که کاربران سری گلکسی S22 در هفته سوم ماه جولای (اواخر تیر ماه) به نسخه بتای One UI 5.0 دسترسی خواهند داشت.

تاریخ انتشار One UI 5.0 برای گلکسی S22 مشخص شد

یکی از منابع همچنین مدعی شده عرضه عمومی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 از ماه اکتبر (مهر تا اوایل آبان) آغاز می‌‌شود. گوشی‌های سری S22 هم اولین دستگاه‌هایی هستند که این نسخه‌ها را دریافت می‌کنند. سامسونگ به مرور زمان، نسخه‌های جدید سیستم‌عامل را برای سایر دستگاه‌های واجد شرایط نیز منتشر می‌کند.

اگر سابقه خوب سامسونگ در انتشار نسخه‌های جدید سیستم‌عامل را در نظر بگیریم، باید بگوییم که راه زیادی تا انتشار جدیدترین نسخه رابط کاربری و سیستم‌عامل اندروید باقی نمانده است. این کمپانی سال گذشته، اندروید 12 و رابط One UI 4.0 را به سرعت در اختیار کاربران گوشی‌های واجد شرایط قرار داد.

سری گلکسی S21 در آبان ماه سال گذشته، سیستم‌عامل‌های جدید را دریافت کردند و پس از آن، نوبت به گوشی‌های تاشو، سری گلکسی اس 10 و تبلت‌های سری S7 رسید.

اگر گزارش‌های جدید درست باشند، پس سری گلکسی S22، یک ماه زودتر از نسل قبلی اس 21 به جدیدترین نسخه رابط کاربری مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ انتشار One UI 5.0 برای گلکسی S22 چیست؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید