0

تائید دوباره رنگ پنجم گوشی گوگل پیکسل 8a ؛ این گوشی قطعا رنگ سبز خواهد داشت

تائید دوباره رنگ پنجم گوشی گوگل پیکسل 8a ؛ این گوشی قطعا رنگ سبز خواهد داشت
بازدید 14


مشخصات گوشی گوگل پیکسل 8a به قدری در منابع مختلف اعلام شده که ما دیگر تقریبا با تمام آنها آشنا هستیم. با ین وجود تائید گزارش‌ها توسط منابع معتبر به آنها رسمیت می‌بخشد.به تازگی افراد مختلفی در Android Headlines اطلاعاتی که پیش‌تر درباره گوشی گوگل پیکسل 8a منتشر شده بود را تائید کردند. اکنون تقریبا همه آگاه هستیم که گوشی جدید پیکسل که برای 14 می برنامه‌ریزی شده رنگبندی متنوعی دارد. همچنین می‌دانیم که این دستگاه از Tensor G3 و صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED FullHD+ با محافظ Gorilla Glass 3 برخوردار است. این گوشی نیز مانند سایرین نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته‌تر است؛ بر همین اساس مشخص شد که نرخ نوسازی صفحه و حداکثر روشنایی آن از پیکسل 7a به ترتیب به 120 هرتز و 2000 نیت افزایش می‌یابد.


بیشتر بخوانید:


در پیکسل 8a که یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 است،  ظرفیت باتری معمولی از 4385 میلی آمپر ساعت در پیکسل 7a به 4492 میلی آمپر ساعت افزایش می‌یابد که در واقع می‌تواند به عنوان 4500 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ بی‌سیم Qi به بازار عرضه شود. حتی گوگل ادعا کرده که دستگاه هوشمندش بین 24 تا 72 ساعت در حالت Extreme Battery Saver دوام می‌آورد.

در اطلاعات قبلی اعلام شده بود که گوشی گوگل پیکسل 8a تا 7 سال بروز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد؛ اما اکنون منبع جدید ادعا کرده که علاوه بر بروز رسانی امنیتی، سیستم عامل این دستگاه نیز تا 7 سال بعد ارتقا می‌یابد.

رنگ پنجم گوشی گوگل پیکسل 8a تائید شد

با وجود تمامی تفاوت‌ها گوشی گوگل پیکسل 8a از نسل قبلی خود پیروی می‌کند. نسل قبلی این گوشی جزء بهترین گوشی های 2024 بود بنابراین انتظار می‌رود، نسل جدید هم در همین دسته‌بندی قرار بگیرد. در گوشی جدید گوگل ما شاهد 64MP اصلی با OIS، 13MP ultrawide و 13MP selfie خواهیم بود؛ اما قابلیت‌های جدیدی از جمله Magic Editor، Best Take و Ultra HDR Night Sight، Magic Eraser، Photo Unblur، Portrait Light، Portrait Mode و Audio Magic Eraser نیز به همراه دارد.

پیش‌تر اعلام شده بود که این دستگاه 4 رنگ دارد اما اکنون مشخص شده رنگ پنج که قبلا با نام مینت شایعه شده بود نیز در راه است. این گوشی هوشمند دارای گزینه‌های ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی خواهد بود که به ترتیب 499 و 559 دلار قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی رنگ پنجم گوشی گوگل پیکسل 8a چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید