0

بیش از 19 هزار قطعه زمین در متاورس شیبا اینو فروخته شد

بیش از 19 هزار قطعه زمین در متاورس شیبا اینو فروخته شد
بازدید 335


طبق آمار منتشر شده توسط Shibalnuart، بیش از 19 هزار قطعه زمین در متاورس شیبا اینو توسط کاربران خریداری شده است. به گفته وب‌سایت shib.io، در مجموع 100,595 زمین در متاورس شیبا اینو در دسترس است.

مستر بلیط

در مرحله اول، از بین 36,431 زمین ارائه شده، 32,124 قطعه زمین به فروش گذاشته شد. برخی زمین‌‌ها به دلیل اینکه مناطق عمومی یا هاب‌‌هایی برای برگزاری جنبش‌‌های عمومی در فضای متاورس هستند، بسته می‌مانند و برای فروش ارائه نمی‌شوند.

تیم متاورس شیبا اینو اخیراً در ماه می تغییراتی در شخصیت‌های Marcie Jastrow و Sherri Cuono ایجاد کرده است.

متاورس شیبا اینو (SHIB)

Switchere، صرافی پیشرو کشور استونی، با چند هفته تأخیر، توکن‌های Shiba Inu نظیر SHIB ،LEASH و BONE را فهرست کرد. برند ساعت لوکس Breitling نیز  پرداخت به وسیله ارزهای رمزنگاری‌شده از جمله شیبا اینو را پذیرفت. عملیات پرداخت از طریق پردازشگر پرداخت BitPay صورت خواهد گرفت.

بیش از 19 هزار قطعه زمین در متاورس شیبا اینو فروخته شد

صرافی CoinBase به طور رسمی شیبا اینو و شش رمزارز جدید دیگر را به لیست دارایی‌های خود اضافه کرد. این اقدام گزینه‌های بیشتر پرداختی در اختیار تجار و کاربران عادی قرار می‌دهد.

تیم متاورس شیبا اینو در پست رسمی وبلاگ خود اعلام کرد که پس از ضرب 230 میلیون توکن BONE عملیات را متوقف خواهد کرد. این اقدام در جهت حفظ 20 میلیون توکن باقی‌مانده برای ولیدیتورهای Shibarium صورت می‌گیرد. با تصویب پیشنهادات جدید، عرضه کل توکن Bone دویست و پنجاه میلیون واحد باقی‌ خواهد ماند. هولدرهای Shiba Inu، با وجود کاهش قیمت فعلی به رشد خود ادامه می‌دهند. بر اساس داده‌های سایت WhaleStats، تعداد کل هولدرهای توکن SHIB در حال حاضر 1188601 است. در زمان نگارش این مقاله، Shiba Inu با ریزش 10 درصدی به 0.0000098 دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره متاورس شیبا اینو (SHIB) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید