0

بودجه حمایتی پژوهشگاه ارتباطات برای پایان‌نامه‌های حوزه فناوری اطلاعات تصویب شد

بودجه حمایتی پژوهشگاه ارتباطات برای پایان‌نامه‌های حوزه فناوری اطلاعات تصویب شد
بازدید 121


محمد رضوی‌زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تخصیص بودجه حمایتی پژوهشگاه ارتباطات برای پایان‌نامه‌های حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.

رییس‌ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: «براساس تفاهم نامه‌ای که با وزارت علوم، منعقد شد، بودجه ای برای حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط به فناوری اطلاعات اختصاص داده شده است».

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: انتقاد نماینده مجلس از وضعیت بازار خودرو ؛ باید منتظر 206 با قیمت 900 میلیونی باشیم!

تخصیص بودجه حمایتی پژوهشگاه ارتباطات برای پایان‌نامه‌های حوزه فناوری اطلاعات

محمد رضوی‌زاده روز دوشنبه بعد از امضای تفاهم‌نامه معاونت پژوهشی وزارت علوم افزود: «در این تفاهم‌نامه بیشتر به دنبال توسعه همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری بوده‌ایم». وی ادامه داد:

این تفاهم نامه برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی است و در این همکاری تلاش می‌کنیم پایان نامه‌های دانشجویی را به سمت رفع نیازهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سوق دهیم.

بودجه حمایتی پژوهشگاه ارتباطات برای پایان‌نامه‌های حوزه فناوری اطلاعات تصویب شد

رضوی زاده با اعلام حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ماموریت اصلی پژوهشگاه گفت: «از جمله موارد این تفاهم نامه موضوع ایجاد مراکز نوآوری مشترک با وزارت علوم، همچنین آموزش است؛ زیرا یکی از ماموریت های پژوهشگاه توسعه آموزش و تربیت نیروی انسانی است». وی درباره جزییات تفاهم نامه خاطرنشان کرد:

از پایاننامه‌هایی حمایت می‌کنیم که در راستای اهداف کلان و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور باشد، این اهداف شامل اولویت‌های وزارت ارتباطات در راستای زیرساخت‌های توسعه ارتباطات است.

رضوی زاده ادامه داد: «برای حمایت از پایان‌نامه‌ها در سال جاری بودجه پیش‌بینی کردیم تا با این اعتبارات از بخش زیادی از پایان‌نامه های ارشد و دکتری در حوزه ارتباطات، هوش مصنوعی و کلیه حوزه‌های مرتبط حمایت کنیم». رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد:

این اعتبارات از سوی وزارت ارتباطات تامین خواهد شد و سعی می‌کنیم با همکاری وزارت علوم، از اعتبارات این وزارتخانه نیز استفاده کنیم تا هم‌افزایی ایجاد شود.

وی تاکید کرد: «حمایت های این پژوهشگاه تنها به حمایت از پایان‌نامه محدود نمی‌شود؛ بلکه طرح‌هایی مانند فرصت مطالعاتی ستادها و همکاری در پروژه‌های پژوهشی را نیز در برمی‌گیرد». رضوی زاده ادامه داد:

همچنین در حال راه اندازی یک مرکز نوآوری هستیم، از همه پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان برای استقرار در آن دعوت به همکاری می‌کنیم.

محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی امروز میزبان نشست مشترک مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها با حضور معاونین و مدیران پژوهشی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بود. در حاشیه این نشست معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز آموزش، پژوهش و نوآوری شرکت مخابرات دو تفاهم‌نامه برای همکاری در زمینه طرح‌های پژوهشی، تعریف پروژه های کلان و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری امضا کردند. این نشست همزمان با بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بودجه حمایتی پژوهشگاه ارتباطات برای پایان‌نامه‌های حوزه فناوری اطلاعات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید