0

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A53 منتشر شد

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A53 منتشر شد
بازدید 17


سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گلکسی A53 منتشر کرده است. این بروزرسانی که شامل ده‌ها ویژگی‌جدید می‌شود طی چند روز آینده در بسیاری از کشورها در دسترس خواهد بود.به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A53 با نسخه فریمور A536EXXU9EXDE ابتدا در کشورهای اندونزی و سنگاپور منتشر شده است. همچنین، این به‌روزرسانی شامل بسته امنیتی آوریل 2024 است که جایگزین بسته امنیتی مارس 2023 می‌شود


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A53

در حالی که One UI 6.1 ده ها ویژگی جدید را برای گلکسی A53 ایجاد خواهد کرد، شامل هیچ ویژگی Galaxy AI که در گلکسی S24 و سایر تلفن های رده بالا وجود دارد نمی‌شود در این بروزرسانی بیشتر تمرکز بر روی ادیت تصاویر بوده بطوریکه می‌تواند با کمک آن یک شی یا هر موضوع مورد نظری را در یک تصویر دیگر کپی کرد؛ بعلاوه خدمات برش و جستجو در گالری نیز ارتقا یافته است.

زمانی که اقدام به ادیت ویدئو از طریق ویرایشگر ویدئوی داخلی می‌کنید، می‌توانید سرعت پخش کل ویدئو یا قسمت‌های خاصی از آن را تغییر دهید. ویژگی‌ای که قبلا فقط در برنامه‌های ادیت موبایلی دیده می‌شد.

همچنین می‌توانید پروژه‌های ویرایش شده را از طریق استودیو سامسونگ که قبلا ویرایشگر ویدئو نامیده می‌شد با سایر تلفن‌ها یا تبلت‌های گلکسی به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید ادامه ادیت را در دستگاهی که ویدئو را به آن منتقل کرده‌اید انجام دهید. فرض کنید شارژ دستگاه شما در حال تمام شدن است اما باید این پروژه را به پایان برسانید، استفاده از این قابلیت می‌تواند به شما در انجام برخی وظایف این‌چنینی کمک کند.

فریم‌ها و افکت‌های تصویر پس‌زمینه نیز ارتقا یافته و شما می‌توانید تغییرات دلخواهتان را اعمال کنید. بعلاوه ویجت‌های قفل صفحه نیز متحول شده‌اند و شما می‌توانید از فونت‌های سفارشی برای ویجت ساعت و صفحه قفل استفاده کنید.

به‌روزرسانی One UI 6.1 امکانات شخصی‌سازی و بهبودهای امنیتی برای سامسونگ آ53 بهمراه دارد

شما می‌توانید هشدارهای آلارم و یادآوری‌ها را با استفاده از AR Emoji، تصاویر یا ویدیوها سفارشی کنید. امکان استفاده از پس‌زمینه‌ها و رنگ‌های سفارشی نیز برای این شخصی‌سازی‌ها فراهم شده است.

بخش تنظیمات در برنامه تقویم نیز به‌روزرسانی شده و می‌توانید از دو استیکر سفارشی برای تزئین هر روز استفاده کنید. امکان سفارشی کردن آیکون‌های دسته‌بندی یادآورها و پین کردن یک دسته‌بندی یادآور برای دسترسی آسان‌تر نیز وجود دارد.

One UI 6.1 امکان اشتراک‌گذاری سریع‌تر (Quick Share) و پیدا کردن دستگاه‌ها یا افراد خانواده و دوستان را از طریق اپلیکیشن Samsung Find فراهم می‌کند. شما می‌توانید مکان خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و گروه‌های تب مرورگر را بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید.

امنیت داده‌های شما با استفاده از رمزگذاری انتها به انتها در Samsung Cloud بهبود یافته است. سامسونگ ولت (Samsung Wallet) نیز اکنون از کلیدهای عبور (passkeys) برای ورود آسان‌تر و امن‌تر پشتیبانی می‌کند.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A53 بهبودهای بیشتری در بخش سلامت ارائه می‌کند

در بخش سلامت سامسونگ (Samsung Health)، می‌توانید با رکوردهای قبلی خود رقابت کنید و اهداف فعالیت‌های روزانه بیشتری مانند ساعات فعال یا طبقات پیموده شده را تعیین کنید. ردیابی سلامت زنان نیز بهبود یافته و امکان اضافه کردن علائم فیزیکی و حالات روحی در زمان ورود اطلاعات چرخه قاعدگی فراهم شده است.

در تماس‌های فعال، دسترسی به حالت میکروفون و افکت‌های ویدیویی از طریق تنظیمات سریع آسان‌تر شده است. ویجت هواشناسی در One UI 6.1 اطلاعات بیشتری را نمایش می‌دهد و می‌توانید از دیکته صوتی بدون مخفی کردن صفحه‌کلید سامسونگ استفاده کنید. همچنین امکان باز کردن همه برنامه‌های کوچک‌سازی شده به‌صورت هم‌زمان وجود دارد.

در بخش Finder، نتایج جستجوی منطبق از اینترنت از طریق Google Search نمایش داده می‌شود. One UI 6.1 گزینه‌های بیشتری برای حفاظت از سلامت باتری به Galaxy A53 اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید