0

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ [تیر 1401]

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ [تیر 1401]
بازدید 327


اگر شما از طرفداران گوشی های گیمینگ هستید و قصد خرید گوشی با هدف بازی از برند سامسنگ را دارید ، در معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ همراه ما باشید.

مستر بلیط

گوشی‌های سامسونگ تقریباً در همه‌ی زمینه‌ها تبحر دارند. این موضوع شامل بازی هم می‌شود، زیرا اکثر دستگاه‌های سامسونگ با پردازنده‌های قدرتمند و مقدار زیادی حافظه RAM عرضه می‌شوند و نمایشگرهای کاملاً واضح و بزرگی را نیز ارائه می‌دهند که برای انجام به‌روزترین بازی‌ها بسیار مناسب هستند.

با این حال، اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، ممکن است بخواهید بدانید بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ کدام مدل‌ها هستند، به همین دلیل ما قصد داریم در این نوشتار به این سوال پاسخ دهیم که بهترین گوشی های سامسونگ برای گیمینگ کدام مدل ها هستند.

بیشتر بخوانید: مقایسه اعضای خانواده S22 سامسونگ [S22/S22Plus/S22Ultra]

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

هنگام خرید گوشی مدنظرتان برای بازی دو ویژگی اصلی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. اول، شما عملکرد خوبی می‌خواهید. این به معنای جستجوی یک پردازنده پرقدرت با اندازه ترانزیستور کوچک و همچنین حافظه داخلی بالاتر است که در کنار هم باعث بهبود توانایی گوشی در پردازش داده‌ها و اجرای بازی‌ها می‌شود.

دوم اینکه در حالت ایده‌آل یک گوشی برای این منظور باید نمایشگر خوبی ارائه دهد. در حال حاضر، بهترین گوشی‌ها از پنل‌های AMOLED یا OLED استفاده می‌کنند و از وضوح بالایی در حد ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ تا ۳۲۰۰× ۱۴۴۰ پیکسل برخوردارند که این میزان از رزولوشن‌های بالا محسوب می‌شود.

همچنین اگر نمایشگر گوشی از نرخ تازه‌سازی بالا یعنی ۹۰ هرتز یا ترجیحاً ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند عالی بوده و از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ است. در عمل این دو ویژگی اصلی است که باید مراقب آنها باشید،ولی به موارد دیگر هم باید توجه کنید؛ مانند داشتن یک باتری بزرگ و بادوام که همیشه ارزش هزینه کردن را دارد، به ویژه اگر در خارج از خانه بازی می‌کنید.

این به معنای ظرفیتی در محدوده ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، گرچه این مورد می‌تواند از یک دستگاه و سازنده به دستگاه دیگر متفاوت باشد. نکته دیگری که باید برای انتخاب بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ به آن توجه کنید حافظه داخلی است. امروزه، گیمرها به حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیاز دارند.

با این حال ۶۴ گیگابایت نیز به شرطی که از کارت حافظه micro SD پشتیبانی کند، قابل قبول است. این مسئله احتمالاً در آینده تغییر خواهد کرد، زیرا بازی‌ها فضای ذخیره سازی بیشتری را طلب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های هواوی 2021

کدام پردازنده Exynos برای بازی بهتر است؟

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

در کشور آمریکا، اکثریت قریب به اتفاق گوشی‌های جدید سامسونگ با تراشه Qualcomm Snapdragon عرضه می‌شوند. این دسته، از سریعترین پردازنده‌هایی هستند که احتمالاً می‌توانید در هر نوع گوشی هوشمند پیدا کنید و بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ آن را داراست.

البته در آمریکا، با این حال در خارج از ایالات متحده، اکثر این گوشی‌ها در واقع از پردازنده Exynos استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که این تراشه در امریکا روی گوشی‌های اقتصادی سوار است.

تراشه‌های اگزینوس توسط سامسونگ تولید می‌شوند و گرچه سرعت آن به اندازه اسنپدراگون‌ نیست، اما مدل‌های سطح بالاتر Exynos در زمینه تأمین انرژی گوشی‌ها به خوبی عمل می‌کنند.

وقتی نوبت به بازی می‌رسد، باید یک گوشی با جدیدترین پردازنده Exynos را هدف بگیرید که در حال حاضر Exynos 2100 است. این تراشه خاص روی سری S21  در نسخه گلوبال نصب می‌شود و دلیل اصلی سرعت زیاد آن استفاده از ترانزیستورهایی با عرض ۵ نانومتر در مقابل ۷ نانومتر یا بزرگتر است.

در واقع این ویژگی به آن معناست که می‌تواند ترانزیستورهای بیشتری را نسبت به تراشه‌های دیگر در خود جای دهد، که به نوبه خود می‌تواند محاسبات را با سرعت بیشتری انجام دهد.

به عبارت دیگر، هنگام جستجوی گوشی، همیشه سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که تراشه آن دارای کمترین ابعاد ترانزیستور باشد. در آینده در بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ ، شاهد جهش از ۵ نانومتر به ۳ نانومتر و… خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

گلکسی نوت 20 اولترا (Galaxy Note 20 Ultra)

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ [آبان 1400]

  • نمایشگر: 9 اینچ (1440 در 3088 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (108/12/12) ؛ سلفی 10 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Exynos 990 7 nm+همراه با رم 12 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی آمپرساعت

این گوشی تقریباً هر بازی سنگین مد نظر شما را به طور فوق‌العاده‌ای با رنگ‌های کاملاً زنده و جزئیات کاملاً واضح اجرا می‌کند. نسخه گلوبال این گوشی همچنین دارای پردازنده Exynos 990 است و یک حافظه رم ۱۲ گیگابایتی هم دارد.

در واقع، هنگام کار با این مدل از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ شاهد مشکلات کاهش سرعت نخواهید بود، این گوشی هوشمند حتی سنگین‌ترین بازی‌ها را به آسانی اجرا می‌کند.

همه کارها را به صورت یک پارچه، بدون تأخیر و لگ انجام می‌دهد، عملکرد این موبایل گیمینگ سامسونگ تقریباً قابل مقایسه با کنسول‌های بازی سطح بالا است. نوت 20 الترا قدرتمند و از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ است، که صفحه نمایش ۶.۹ اینچی زیبای آمولد دینامیک، ۱۲ گیگابایت رم، تراشه اگزینوس ۹۹۰ و قابلیت پخش بازی های استریم Xbox را دارد.

این مدل یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی دینامیکی AMOLED و رزولوشن ۳،۰۸۸ × ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد، در حالی که از HDR10 +  و سرعت تازه سازی فوق العاده ۱۲۰ هرتز هم پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ ۵۱۲/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به این گوشی اختصاص داده و همچنین یک اسلات کارت microSD هم برای آن در نظر گرفته، بنابراین فضای کافی برای بارگیری بازی‌ها و ذخیره اطلاعات خواهید داشت.

همچنین یک باتری با ظرفیت قابل توجه ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که قادر است یک روز کامل از استفاده سنگین را دوام آورد. حتی اگر خیلی سریع باتری گوشی را مصرف کنید، یک شارژر ۲۵ واتی در جعبه دارید، بنابراین در حدود یک ساعت دیگر می‌توانید به ۱۰۰٪ شارژ برگردید.

لازم به ذکر است که این گوشی به شما امکان می‌دهد از Microsoft Xbox Game Pass برای پخش مستقیم بازی‌های کنسول استفاده کنید.

همچنین با قلم S Pen قابل استفاده در بازی‌ها در بسیاری موارد، استفاده از صفحه لمسی دقیق‌تر و بصری‌تر می‌شود. به عبارت دیگر، این مدل واقعاً به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که می‌توان لقب بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ را به آن داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

گلکسی اس 21 اولترا (Galaxy S21 Ultra)

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ [آبان 1400]

  • نمایشگر: 8 اینچ (1440 در 3200 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (108/10/10/12) ؛ سلفی 40 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Exynos 2100 5 nmهمراه با رم 12 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

Galaxy S21 Ultra نیز از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در نظر گرفته می‌شود. این پردازنده در واقع با پردازنده قدرتمندتری نسبت به مدل قبلی، یعنی اگزینوس ۲۱۰۰ همراه است و از یک نمایشگر آمولد دینامیک بهره می‌برد. با این گوشی گیمینگ سامسونگ هم به صورت استاندارد ۱۲ گیگابایت رم خواهید داشت، بنابراین می‌تواند از عهده هر بازی که می‌خواهید، برآید.

S21 Ultra سامسونگ آنقدر قدرتمند است که انجام کارهای معمول و پیش‌پا‌افتاده برایش مثل آب خوردن است. این گوشی به واسطه عملکرد فوق‌العاده‌ای که دارد از عهده هر بازی سنگین و هر تعداد عملکرد چند وظیفه‌ای که مد نظر دارید به خوبی بر می‌آید و از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ است.

از نظر بصری این گوشی بسیار حیرت‌انگیز است، حتی در تنظیمات گرافیکی متوسط، رنگ‌های بازی را به‌صورت زنده نشان می‌دهد و با استفاده از فناوری OLED سامسونگ تقویت می‌شوند.

در تنظیمات گرافیکی حداکثر، آنقدر کیفیت بالاست و همه چیز متفاوت می‌شود که باور اینکه این بازی با گوشی در حال اجراست سخت است. جزئیات بازی واقعاً چشمگیر است، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز به معنای حرکت و پاسخگویی روان هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

باوجودی که در سال‌های گذشته کاربران از گوشی‌هایی که در بطنشان تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ، یعنی اگزینوس را جای داده بودند شکایت داشتند و اظهار می‌کردند که این مدل‌ها در زمان انجام عملکردهای سنگین اندکی گرم می‌شوند، ولی به نظر می‌رسد سامسونگ این مشکل را برای بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ حل کرده باشد.

زیرا بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ در اجرای یکی از بازی‌های سنگین روی این مدل مصرف باتری پس از گذشت ۴۰ دقیقه بازی، حدود ۱۵% بوده، بنابراین می‌توانید ۴ ساعت مداوم یک بازی سنگین با گرافیک بالا را اجرا کنید. نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی هم واقعاً به مدیریت کنترل‌های روی صفحه هنگام بازی کمک می‌کند.

اگر به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ برای گیمینگ و همه‌ی کارهای روزانه هستید، این پرچمدار سامسونگ بهترین گزینه است. البته برای داشتن این گوشی هوشمند فوق‌العاده باید مبلغ زیادی را هزینه کنید.

گلکسی S22 اولترا (Galaxy S22 Ultra)

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

  • نمایشگر: 6.8 اینچ (1440 در 3080 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (108/12/10/10) ؛ سلفی 40 مگاپیکسل
  • سخت افزار: اگزینوس 2200
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

به جرئت می‌توان گفت پرچم‌دار جدید سامسونگ در سال 2022 از جمله بهترین گوشی های سامسونگ 2022 بوده و در دسته بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ قرار می‌گیرد.

تراشخ گلوبال این محصول اگزینوس 2200 بوده که یک تراشه لیتوگرافی 4 نانومتری فوق‌العاده نازک و مدرن است. پردازنده گرافیکی نیز در نسخه گلوبال Xclipse 920 است. اس ۲۲ اولترا در چهار نسخه با حافظه داخلی متفاوت (256،128، 512 و 1 ترابایت) و رم‌ 8، 12 و 16 گیگابایت در دسترس مشتریان قرار گرفته است. اگر شما گیمر هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را که از جمله بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022 است، خریداری کنید.

گوشی سامسونگ s22 اولترا از بهترین صفحه نمایش خود یعنی Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده که از تمامی قابلیت‌های روز دنیا مثل +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش 6.8 اینچی، رزولوشن 3088×1440 پیکسل دارد و با تراکم پیکسلی بالای 500 پیکسل در هر اینچ، یکی از بهترین نمایشگرها را داراست.

دوربین‌های چهارگانه این محصول واید 108 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی محصول نیز دارای لنز 40 مگاپیکسلی است.

باتری در نظر گرفته شده برای اس ۲۲ اولترا 5000 میلی‌آمپریست که از فست شارژ 45 واتی نیز پشتبانی می‌کند و با توجه به تراشه 4 نانومتری این مدل، مصرفی بهینه و راضی کننده دارد.

این گوشی جذاب حدود 228 گرم وزن دارد و دارای گواهی IP68 است. این گواهی حداکثر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد. شما می‌توانید این محصول که از جمله بهترین گوشی های سری S سامسونگ است را در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و شرابی تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 21 اولترا

گلکسی S21

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ [آبان 1400]

  • نمایشگر: 2 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (108/10/10/12) ؛ سلفی 40 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Exynos 2100 5 nmهمراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 4000 میلی آمپرساعت

Galaxy S21 یک گوشی پرقدرت و زیبا است که به اندازه بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ با مشخصات مشابه گران نیست. ممکن است این گوشی نمایشگر کوچکتری نسبت به دو مدل قبلی داشته باشد، اما با این حال استاندارد است و به اندازه یک کنسول بازی توانایی دارد. این گوشی با همان پردازنده مدل قبلی یعنی اگزینوس ۲۱۰۰ و همچنین ۸ گیگابایت رم همراه است.

این ترکیب برای اجرای سخت‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌ها بیش از اندازه کافی است و حتی اگر ۱۲ گیگابایت حافظه رم را به خود اختصاص ندهد، واقعاً متوجه قدرت پردازش می‌شوید.

این گوشی سامسونگ مناسب بازی همچنین دارای یک صفحه نمایش زیبا و جذاب ۶.۲ اینچی داینامیک AMOLED است که ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل را برای شما فراهم می‌کند و تراکم پیکسلی ۴۲۱ پیکسل در هر اینچ که عدد فوق‌العاده‌ایست را ارائه می‌دهد.

نرخ تازه سازی ۱۲۰هرتز دارد و ازHDR10 +  هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما می‌توانید بهترین نتایج را از گرافیک بازی‌های خود بگیرید. همه چیز در این گوشی فوق‌العاده پویا و روان به نظر می‌رسد و شما را ترغیب می‌کند که هر روز بیشتر با آن کار کنید.

اگر اهل گیم هستید، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای شما کافی است، اگرچه به اندازه دو مدل قبلی دوام نخواهد آورد. این مسئله شاید تنها مشکل جزئی باشد، اما با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی قادر خواهید بود آن را به سرعت پر کنید.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ همچنین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار شما قرار می‌دهد و در این مورد هیچ اسلات کارت microSD وجود ندارد، بنابراین، احتمالاً نمی‌توانید بازی‌های جدید زیادی را بارگیری کنید، اگرچه این مسئله در واقع مشکلی اساسی نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

گلکسی S20 FE 5G

  • نمایشگر: 5 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (12/8/12) ؛ سلفی 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM8250 Snapdragon 865همراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی آمپرساعت

این مدل در حال حاضر بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ گزینه با قیمت حدود ۵۰۰ دلار است و همچنین مشخصات آن باعث شده که برای بازی بسیار مناسب باشد.

این گوشی اغلب مشخصات اصلی S20 قدرتمند را ارائه می‌دهد، با این حال قیمت آن هم بطور قابل توجهی پایین‌ترست و برای هر کسی که می‌خواهد یک گوشی هوشمند بازی با توانایی بالا داشته باشد و زیاد هم هزینه نکند، ایده آل است.

این گوشی از همان پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 که در S20 هست بهره می‌برد و اگرچه ۸۶۵ از نظر فنی توسط ۸۸۸ جایگزین شده است، اما هنوز هم تقریباً قدرتمندتر از خیلی از مدل‌های دیگر است.

اگر با ۸ گیگابایت رم ترکیب شود، جدیدترین بازی‌ها را با سهولت انجام می‌دهد و یک تجربه بازی یکپارچه را ارائه می‌دهد. حتی انجام کارهای چند وظیفه‌ای با برنامه‌های بی‌شمار هم برای این گوشی ساده است، بنابراین حداقل تا چند سال خیالتان می‌تواند از بابت اجرای هر بازی جدیدی راحت باشد.

صفحه نمایش ۶.۵ اینچی سوپرآمولد بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ بسیار مناسب بازی است. این نمایشگر رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل را با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10+ به شما ارائه می‌دهد.

همه بازی‌هایی که در این دستگاه اجرا می‌کنید عالی به نظر می‌رسند و حتی اگر به اندازه دو مدل اول خیره کننده نباشد، می‌توان گفت تفاوت نسبتاً ناچیزی با آنها دارد.

خریداران این مدل از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (یا ۲۵۶ گیگابایت) دریافت می‌کنند که با اضافه کردن کارت micro SD به این گوشی این میزان کافی به نظر می‌رسد.

به همین ترتیب، دیگر جایی برای نگرانی در مورد کمبود فضای ذخیره‌سازی نیست. همچنین نیازی به نگرانی در مورد دوام باتری هم ندارید، زیرا با داشتن یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، گوشی شما در یک روز نسبتاً سنگین بازی بدون نیاز به شارژ دوام می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی های ایرانی 1400

گلکسی A72

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

  • نمایشگر: 7 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (64/8/12/5) ؛ سلفی 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM7125 Snapdragon 720Gهمراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

گوشی مدل Samsung Galaxy A72 در رأس سه گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان سری A گلکسی که در سال ۲۰۲۱ عرضه شدند، قرار گرفته است. این مدل از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ ، برترین مشخصات ممکن در این رده را دارد؛ اگرچه از نظر نمایشگر و شارژ سریع کمی ناامید کننده است، اما هنوز هم گزینه‌ای عالی برای خرید محسوب می‌شود.

این گوشی میانرده برای کسانی که به عمر باتری طولانی در کنار مشخصات بسیار خوب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و همچنین ظاهری شیک و مدرن اهمیت می‌دهند مناسب است.

پردازنده Snapdragon 720G همانطور که در اوایل سال ۲۰۲۰ اعلام شد، یک محصول نسبتاً تازه وارد است و براساس تکنولوژی تولید ۸ نانومتری ساخته شده و برای کنترل حجم کار گرافیکی به پردازنده گرافیکی Adreno 618 متکی است.

پردازنده در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته و همچنین از کارت حافظه microSD تا ۱ ترابایت هم پشتیبانی می‌کند.

به طور کلی با اجرای بازی‌های سنگین مثل آسفالت ۹ روی این مدل از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ تجربه خوبی هم از نظر سخت افزار و هم نرم افزار شاهد بودیم و هیچ کندی حین بازی پیش نیامد.

البته ناگفته نماند که پسوند G در اسم پردازنده به این معناست که این تراشه برای اهداف بازی ساخته شده است. البته به خاطر داشته باشید که این پردازنده هنوز یک میانرده محسوب می‌شود، بنابراین انتظار گرافیک یک پرچمدار را از آن نداشته باشید. با این حال، می‌توانید از بازی کردن با آن لذت ببرید.

عمر باتری بیشک یکی از نقاط قوت این مدل گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان محسوب می‌شود. این گوشی گلکسی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. برای یک گوشی هوشمند با سخت‌افزار متوسط ​​و بدون آپشن‌های بسیار زیاد برای مصرف برق، ظرفیت باتری درجه یک است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2021

بهترین گوشی های پایین رده 2021

گلکسی A71

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

  • نمایشگر: 7 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (64/12/5/5) ؛ سلفی 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 همراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی آمپرساعت

این مدل از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ عالی است. صفحه نمایش شارپ، باتری بزرگ و پردازنده قوی آن یک روز بازی لذت بخش را برای شما فراهم می‌کنند.

نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر آمولد با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل، حاشیه‌های باریک و ظریف باعث شده تا گوشی بسیار گران‌تر از آنچه که هست به نظر بیاید، در حالی که قدرت پردازش آن برای همگام‌سازی با اکثر بازی‌های جدید بالاتر از حد معمول است.

گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ را در زیر پنل خود مخفی کرده است؛ گرچه ممکن است در مقایسه با مدل‌های شاخص سامسونگ زیاد قدرتمند به‌نظر نرسد، اما بررسی ما نشان داد که می‌تواند بازی‌هایی مانند Call of Duty: Mobile و Asphalt 9 را بدون هیچ گونه لگ و کندی مدیریت کند.

ممکن است بارگیری برخی موارد نسبت به دستگاه‌های جدیدتر و گران‌قیمت کمی بیشتر طول بکشد، اما کارها دقیقاً همانطور که باید اجرا می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تقریباً از هر بازی نهایت لذت را ببرید.

بهترین گوشی های سامسونگ برای گیمینگ دارای یک اسلات کارت microSD است، به این معنی که می‌توانید ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را به ۱ ترابایت افزایش دهید. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز برای یک گوشی بسیار چشمگیر است و به راحتی یک روز استفاده سنگین را دوام می‌آورد و آن را در دسته بسیاری از پرچمداران قرار می‌دهد.

با فرض اینکه باتری گوشی خود را زود خالی کنید، می‌توانید از یک شارژر سریع ۲۵ واتی که فقط نیم ساعت زمان لازم دارد تا باتری خود را از ۰٪ به ۵۰٪ برساند، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2021

بهترین گوشی های سونی 2021

گلکسی A52

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ [آبان 1400]

  • نمایشگر: 5 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (64/12/5/5) ؛ سلفی 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm Snapdragon 750 همراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی آمپرساعت

پردازنده قوی، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، نمایشگر سوپرامولد و… از جمله نقاط قوت بهترین گوشی های سامسونگ برای گیمینگ هستند که شما را برای خرید آن ترغیب می‌کنند.

اگر کسی به دنبال یک میان‍رده مدرن و قوی است که هم پاسخگوی نیازهای روزانه باشد و هم تا حد امکان بازی‌ها را خوب اجرا کند، این گوشی انتخاب شایسته‌ای برای خرید محسوب می‌شود.

گوشی Samsung Galaxy A52 با یک پنل ۶.۵ اینچی اولد با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. همه چیز در مورد نمایشگر بهتر از آن چیزیست که انتظارش را داشتیم.

رنگ‌ها و زاویه دید بسیار عالی هستند و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برای یک گوشی فوق‌العاده به نظر می‌رسد، چراکه تأثیر زیادی بر کیفیت گیمینگ گوشی دارد و اصولاً در یک گوشی میانرده غافلگیرکننده است.

این گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان با بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون 750G عملکردی فراتر از انتظار دارد و می‌تواند بازی‌ها را به خوبی اجرا کند فقط کمی انتظار خود را از عملکردهای چندوظیفه‌ای باید پایین بیاورید. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری که برای این گوشی در نظر گرفته شده دوام خوبی دارد و اگر رفرش ریت را روی ۶۰ هرتز تنظیم کنید دوام آن بیشتر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

بهترین نمایشگر گوشی 2021

گلکسی A51

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ [آبان 1400]

  • نمایشگر: 5 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (48/12/5/5) ؛ سلفی 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Exynos 9611 10nm همراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 4000 میلی آمپرساعت

گوشی Galaxy A51 با وجود قیمت پایین، نمایشگر بسیار زیبا، پردازنده‌ای توانمند و عمر باتری زیاد را ارائه می‌دهد. یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ است که برای هرکسی که بخواهد تجربه بازی خوبی با بودجه اقتصادی داشته باشد، مناسب است.

ممکن است در مقایسه با سایر دستگاه‌های این لیست عملکرد کندتری داشته باشد، اما این گلکسی اقتصادی همچنان از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار است.

ویژگی اصلی این مدل صفحه نمایش ۶.۵ اینچی فوق‌العاده امولد است که رزولوشن بسیار بالای ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

همچنین، امکان انتخاب نسخه‌ی ۶ یا ۸ گیگابایتی و پردازنده Exynos 9611 خود سامسونگ بهره می‌برد که سرعت آن از تراشه‌های اخیر کوالکام کندترست، اما می‌تواند بسیاری از جدیدترین بازی‌ها را بدون هیچ گونه تأخیر و کندی اجرا کند.

در این مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین یک اسلات کارت micro SD وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فضای ذخیره‌سازی خود را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

باتری این مدل از بهترین گوشی های سامسونگ برای گیمینگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری به اندازه کافی خوب است تا دست شما را برای بازی کردن به مدت طولانی باز بگذارد.

اگرچه ممکن است در صورتی که زیاد بازی کنید تا یک روز کامل دوام نیاورد، ولی جایی برای نگرانی نیست؛ چراکه این مدل همراه با یک شارژر ۱۵ واتی عرضه می‌شود که به اندازه کافی مناسب است، با این حال به پای سرعت شارژرهای ۲۵ واتی که با مدل‌های گران قیمت عرضه می‌شود نمی‌رسد.

گلکسی A52s

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ
بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ
  • نمایشگر: 6.5 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (64/12/5/5) ؛ سلفی 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm Snapdragon 778G 5G همراه با رم 6/8 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی آمپرساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ گلکسی A52s بوده که دارای تراشه اسنپدراگون 778G 5G است. تراشه‌ی بکار رفته در گوشی a52s تکنولوژی ساخت 6 نانومتری دارد که یکی از بهترین لیتوگرافی‌ها در بین تراشه‌های جدید محسوب می‌شود.

در واقع لیتوگرافی 6 نانومتری نشان از کوچک بودن ماسفت‌هایی که در این تراشه قرار گرفته‌اند دارد و هر چه این ماسفت ها قطر کمتری داشته باشند، تعداد بیش‌تری از آن‌ها را می‌توان در یک تراشه‌ی کوچک قرار داد.

ابعاد گوشی a52s در حدود 159.9×75.1×8.4 میلی‌متر و وزن آن معادل 189 گرم است که با این حساب باید با یک گوشی خوش‌دست روبه‌رو باشیم، البته شاید این مورد در عکس گوشی a52s هم مشخص باشد.

 گلکسی M62

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ
بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ
  • نمایشگر: 6.7 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (64/12/5/5) ؛ سلفی 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Exynos 9825 (هفت نانومتری) همراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 7000 میلی آمپرساعت

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را نام ببریم می‌توانیم به  گلکسی M62 اشاره کنیم. این محصول  دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فوق‌العاده سوپر امولد است که رزولوشن بسیار بالای ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. همچنین، از ۸ گیگابایت حافظه رم و پردازنده Exynos 9825 خود سامسونگ بهره می‌برد که سرعت آن از تراشه‌های اخیر کوالکام کندترست، اما می‌تواند جدیدترین بازی‌ها را بدون هیچ گونه تأخیر و کندی اجرا کند.

بعلاوه در این مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین یک اسلات کارت micro SD وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فضای ذخیره‌سازی خود را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید. باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری به اندازه کافی خوب است تا دست شما را برای بازی کردن به مدت طولانی باز بگذارد و محال است در حین بازی شما را مجبور به شارژ مجدد کند، ولی جایی برای نگرانی نیست؛ چراکه این مدل همراه با یک شارژر ۲۵ واتی عرضه می‌شود که به اندازه کافی مناسب است و می‌تواند در حدود یک ساعت و ۴۰ دقیقه آن را از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کند

سوالات متداول

در این بخش به برخی سوالات متداول و مرتبط با بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ می‌پردازیم.

بهترین گوشی گیمینگ میان‌رده سامسونگ کدام است؟

گرچه گلکسی A72 گوشی جدیدتری است و شاید بتوان آن‌را گزینه اقتصادی‌تری دانست اما به علت کاربرد یک پردازنده جدیدت کوالکام در نسخه فن ادیشن گلکسی اس 20، ما این دستگاه را برمی‌گزینیم. این گوشی با اسنپدراگون 865 و 6 یا 8 گیگابایت رم ارائه می‌شود و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی دارد.

دوربین اصلی دستگاه سه‌گانه و مشتمل بر سنسورهای 12/12/8 مگاپیکسلی است که با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی کامل شده است. نمایشگر دستگاه 5 اینچی است و رزرولوشن 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می‌کند.

بهترین گوشی گیمینگ بالارده سامسونگ کدام است؟

معمولا جدیدترین گوشی‌های سری اس سامسونگ بالارده‌ترین و قدرتمندترین دستگاه‌های هوشمند کره‌ای‌ها هستند. البته سری نوت در سالیان اخیر بعضا بهتر از سری اس عمل کرده است. با توجه به عدم عرضه نسل جدیدی از سری نوت در سال 2021، بهترین انتخاب برای بازی در میان گوشی‌های بالارده سامسونگ، گلکسی اس 21 اولترا مجهز به پردازنده اگزینوس 2100 در نسخه گلوبال و یا اسنپدراگون 888 به نظر می رسد.

این محصول با 12 گیگابایت رم و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی به لحاظ سخت‌افزاری گزینه ایده‌آلی است. نمایشگر بزرگ 8 اینچی با تراکم پیکسلی 1440 در 3200 با نرخ نوسازی 120 هرتزی بسیار عالی است و دوربین چهارگانه با سنسورهای 108/10/10/12 و سلفی 40 مگاپیکسلی مجموعه را کامل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید