0

بهترین گوشی های هواوی [در رده‌های مختلف قیمت]

بهترین گوشی های هواوی [در رده‌های مختلف قیمت]
بازدید 342

[ad_1]

گوشی‌های هواوی از جمله اسمارتفون‌های محبوبی هستند که کاربران بسیاری در سراسر جهان از آنها استفاده می‌کنند. بهترین گوشی های هواوی توسط مجله خبری آی تی و دیجیتال در ادامه بررسی شده‌اند تا شما آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

کمپانی هواوی نیز از جمله کمپانی‌های موفق در تولید گوشی‌ها و اسماتفون‌های هوشمند است. این کمپانی محصولاتی بی‌نظیر و موفق دارد که افراد بسیاری در سراسر جهان از آنها استفاده می‌کنند.

مستر بلیط

گوشی‌های هواوی در رنج قیمتی مختلفی موجود هستند که می‌توان با توجه به سلیقه و همچنین بودجه خود مدلی مناسب را انتخاب و خریداری کرد. بهترین اسمارتفون‌ های هواوی در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

اگر به دنبال بهترین گوشی هواوی از نظر باتری و یا بهترین گوشی هواوی از نظر دوربین هستید و با خود می‌گویید کدام گوشی هوآوی را بخرم ، این مطلب و همچنین مطلب بهترین گوشی های هواوی 2022 می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

بهترین گوشی های هواوی

کدام گوشی هوآوی را بخرم ؟ اگر این سوال تاکنون برای شما هم پیش آمده است پس با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین گوشی هواوی آشنا شوید.

بهترین اسمارتفون‌ های هواوی در این مطلب معرفی شده‌اند و شما می‌توانید با قابیلت‌ها و ویژگی‌های مختلف هر کدام آشنا شوید و انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

در ابتدا بهترین گوشی های هواوی که زیر 5 میلیون تومان قیمت دارند را بررسی می‌کنیم.

Nova Y60

بهترین گوشی های هواوی

  • پردازنده: Mediatek MT6765
  • اندازه صفحه نمایش: 6.6 اینچ
  • دوربین اصلی: ۱۳مگاپیکسلی
  • ظرفیت باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گوشی هواوی نوا Y60 از گوشی های بسیار خوب و ارزنده بازار است که با سخت افزار بسیار مناسب می‌توانید خریداری کنید. این گوشی دارای پردازنده مدیاتک است که عملکرد بسیار خوبی دارد، در اجرای تمام برنامه‌ها خوب عمل می‌کند و هیچ کم و کاستی باقی نمی‌گذارد.

گوشی هواوی نوا Y60 دارای ماژول دوربین 3 گانه است که در مجموع کیفیت بسیار خوبی دارند، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم عالی است، در نور مناسب عکس‌های بدون نویز و با جزئیات بالا ثبت می‌کند.

از طرفی این گوشی دارای باتری بسیار حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی است که تا 2 روز هم می‌تواند دوام داشته باشد. این مدل می‌تواند بهترین گوشی هواوی از نظر باتری نیز باشد.

Y8p

بهترین گوشی های هواوی

  • پردازنده: Kirin 710F 12 nm
  • اندازه نمایشگر: 6.3 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل
  • باتری: 4000 میلی‌آمپرساعت

این مدل که از بهترین گوشی های هواوی زیر 5 میلیون است دارای نمایشگر 6.3 اینچی از نوع OLED بوده و حدود 90.17 از پنل جلو را به خود اختصاص داده که بسیار عالی است.

در بخش سخت افزار این گوشی به تراشه Kirin 710F 12 nm و پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 GPU مجهز شده است.

دوربین اصلی دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 بوده و دوربین دوم با لنز ۸ مگاپیکسل و از نوع اولترا واید است. یک لنز ۲ مگاپیکسلی عمق تصویر نیز در پشت گوشی قرار دارد.

در این گوشی از یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که بسیار پرقدرت است و می‌توان مدت‌ها بدون نگرانی بابت شارژ از آن استفاده کرد.

در ادامه بررسی بهترین گوشی های هواوی به بررسی مدل‌هایی می‌پردازیم که بین 5 تا 15 میلیون تومان قیمت دارند.

برای مطالعه بیشتر:

هواوی در سال 2021 چه گوشی‌هایی را راهی بازار کرد؟

Nova 5T

بهترین گوشی های هواوی

  • پردازنده: Kirin 980
  • اندازه نمایشگر: 6.26 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل
  • باتری: 3750 میلی‌آمپرساعت

هواوی Nova 5T یک گوشی کاملا زیبا است. هواوی Nova 5T از صفحه نمایش 6.26 اینچی با تراکم پیکسلی 412 پیکسل بر هر اینچ و تکنولوژی IPS بهره برده است.

شرکت هواوی برای گوشی‌های میان رده خود همچان از پنل IPS استفاده می‌کند. روشنایی صفحه نمایش در فضای بیرون و تابش آفتاب نسبتا خوب است.

هواوی نوا 5 تی یک دوربین هوشمند فوق العاده دارد که باعث شده این گوشی در لیست پرفروش ترین گوشی هواوی قرار گیرد.

nova 8i

بهترین گوشی های هواوی

  • پردازنده: اسنپدراگون 662
  • اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل
  • باتری: 4300 میلی‌آمپرساعت

این مدل از بهترین اسمارتفون‌ های هواوی است. هواوی nova 8i یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت است.

در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش 6.67 اینچ با رزولوشن 1080×2376 پیکسل از نوع IPS LCD مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی ارائه 391 پیکسل در هر اینچ را دارد.

یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 از نوع عریض، سنسور دوربین 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) با زاویه دید 120 درجه و دو سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه این گوشی میان‌رده را تشکیل می‌دهند.

هواوی nova 8i به پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 662 شرکت کوالکام مجهز شده است. حضور شارژر قدرتمند با توان 66 وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع در کنار باتری با میزان ظرفیت 4300 میلی‌آمپر‌ساعت که توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی این باتری را در مدت زمان کوتاه 38 دقیقه دارد.

برای مطالعه بیشتر:

بهترین گوشی های سال 2022 کدامند؟

nova 9

بهترین گوشی های هواوی

  • پردازنده: اسنپدراگون 778G 4G
  • اندازه نمایشگر: 6.57 اینچ
  • دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  • باتری: 4300 میلی‌آمپرساعت

این مدل از پرفروش ترین گوشی هواوی است که بسیار محبوب است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.57 اینچ و رزولوشن 1080×2340 پیکسل از نوع اولد مجهز شده است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد.

در قسمت پشتی این گوشی هم شاهد قرار‌گیری چهار سنسور دروبین هستیم که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور 2 مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین چهارگانه nova 9 را تشکیل می‌دهند.

برای دوربین سلفی هم سنسور قدرتمندی با رزولوشن 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

این گوشی پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G 4G با معماری 6 نانومتری دارد. باتری 4300 میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر قدرتمند 66 وات از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است.

لازم به ذکر است که شارژر قدرتمند 66 واتی در نظر گرفته شده برای هوآوی nova 9، توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری را در مدت زمان کوتاه 38 دقیقه‌ای دارد.

Nova 7i

بهترین گوشی های هواوی

  • پردازنده: Kirin 810
  • اندازه نمایشگر: 6.4 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت

این مدل علاوه براینکه یکی از بهترین گوشی های هواوی است یکی از زیباترین گوشی‌های 4 دوربین نیز محسوب می‌شود.

در این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با فناوری IPS استفاده شده است که تقریباً 83.5 درصد از بدنه را تشکیل داده است. این نمایشگر از رزولوشن بالایی برخوردار است.

این گوشی از یک دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد که شامل یک لنز عریض 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است.

هوآوی برای دوربین سلفی این مدل هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گوشی Nova 7i به چیپست Kirin 810 مجهز شده است و یک پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای و 8 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند.

سنسور اثر انگشت در گوشی Nova 7i بر روی لبه کناری قرار گرفته است تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد. منبع تغذیه این گوشی هم یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت است که شارژ سریع باتری با توان 40 وات پشتیبانی می‌کند.

این گوشی حرفه‌ای و پرقدرت یکی از بهترین گوشی های هواوی و همچنین از بهترین اسمارتفون‌ های هواوی بوده که در بازار موجود است و می‌توان آن را خریداری کرد.

مدل‌هایی که تا اینجا بررسی شدند از بهترین گوشی های هواوی بودند که زیر 15 میلیون قیمت داشتند. در ادامه انواع گوشی‌های هواوی که بالای 15 میلیون قیمت دارند بررسی شده‌اند. همچنین می‌توانید با بهترین گوشی‌های گیمینگ در سال 2022 آشنا شوید.

P30 Pro

بهترین گوشی های هواوی

  • پردازنده: کرین 980
  • اندازه نمایشگر: 6.47 اینچ
  • دوربین اصلی: 40 مگاپیکسل
  • باتری: 4200 میلی‌آمپرساعت

پی ۳۰ پرو پرچم‌داری دوربین‌محور است و هواوی می‌کوشد تا با آن، گوی رقابت را از محصولاتی همچون گلکسی اس ۱۰ و آیفون ۱۰ اس برباید.

این گوشی P30 Pro یکی از قدرتمندترین پرچمداران بازار است که به نمایشگر با کیفیت 6.47 اینچی، تراشه پیشرفته کرین 980 و سنسور اثر انگشت سریع‌تر مجهز شده است.

گوشی هواوی پی 30 پرو از طراحی جذابی برخوردار است و باتری آن قدرت زیادی در زمینه شارژدهی و البته سرعت شارژ دارد. اما چیزی که P30 Pro را متفاوت‌تر از بقیه پرچمداران جلوه می‌دهد، دوربین چهارگانه قرار گرفته در قسمت پشتی آن است.

در حقیقت دوربین چهارگانه این محصول، ویژگی‌هایی چون زوم 5 برابر اوپتیکال، زوم 10 برابری هیبریدی و زوم دیجیتال تا 50 برابر را در اختیار خواهد گذاشت.

این گوشی قدرت گرفته از یک باتری 4200 میلی‌آمپرساعت است.

P50 Pro

بهترین گوشی های هواوی

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • اندازه نمایشگر: 6.6 اینچ
  • دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  • باتری: 4360 میلی‌آمپرساعت

هواوی P50 پرو طراحی منحصر‌به‌فردی دارد که از زمان منتشر‌شدن رندرهای آن، توجه زیادی را به خود جلب کرد. این مدل بهترین گوشی هواوی از نظر دوربین است.

هواوی P50 پرو از نمای جلویی شبیه گوشی‌های معمولی به‌نظر می‌رسد و استانداردهای طراحی مدرن یعنی نداشتن حاشیه و بهره‌مندی از حفره برای دوربین سلفی را رعایت می‌کند.

صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچ با رزولوشن ۱۲۲۸ در ۲۷۰۰ با تراکم پیکسلی ۴۵۰ پیکسل بر اینچ و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز است. این صفحه نمایش OLED برای دیدن فیلم و ویدیو بسیار مناسب است.

هواوی P50 Pro از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره برده است. این پردازنده در اکثر گوشی‌های پرچمدار سال گذشته به کار گرفته شده است. چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ با یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی شده است.

ماژول دوربین P50 Pro به شکل یک کپسول بزرگ و ترسناک است که به ۴ لنز مجهز به هوش مصنوعی Leica مجهز است و می‌توان آن را بهترین دوربین گوشی 2022 دانست.

لنز اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی این دور به همراه یک لنز  64 تله فوتوی پریسکوپ با زوم 3.5 برابر و یک لنز  فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی مونوکروم، ماژول هواوی P50 Pro را تشکیل می‌دهند. این گوشی توان خود را از یک باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند.

Mate 40 Pro

بهترین گوشی های هواوی
بهترین گوشی های هواوی
  • پردازنده: Kirin 9000
  • اندازه نمایشگر: 6.76 اینچ
  • دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  • باتری: 4400 میلی‌آمپرساعت

این گوشی پرقدرت که یکی از بهترین گوشی های هواوی است، مشخصات بی‌نظیری دارد. میت 40 پرو دارای نمایشگر OLED و ابعاد 6.76 اینچ است که از دو طرف خود خمیده شده و رزولوشن آن 1344 در 2772 پیکسل است.

این نمایشگر می‌تواند علاوه بر نرخ بروزرسانی 90 هرتز در حالت Ultra، نرخ 60 هرتز و یا حتی نرخ پویا و متغیر را هم دارد که می‌تواند متناسب با رزولوشن نمایشگر و به صورت هوشمند کنترل شود.

میت 40 پرو به باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. هواوی در سیستم شارژ باتری برای این گوشی شارژر قدرتمند 66 واتی با فناوری HUAWEI SuperCharge را معرفی کرده که برای رسیدن به حداکثر توان آن ملزم به استفاده از همه تجهیزات اصلی همراه دستگاه هستید.

گوشی Huawei mate 40 pro اولین گوشی با تراشه 5 نانومتری Kirin 9000 5G است.

بهترین گوشی های هواوی موضوعی بود که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم. بهترین گوشی هواوی از نظر باتری و همچنین پرفروش ترین گوشی هواوی معرفی شدند و ویژگی‌های مهم آنها مورد بررسی قرار گرفت تا شما بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید.

بهترین اسمارتفون‌ های هواوی می‌توانند شما را در انجام کارهای مختلف روزانه که با گوشی خود انجام می‌دهید، همراهی کنند.

گوشی Huawei Mate Xs

بهترین گوشی های هواوی
بهترین گوشی های هواوی
  • پردازنده: HiSilicon Kirin 990 5G
  • اندازه نمایشگر: 8.0 اینچ
  • دوربین اصلی: 40 مگاپیکسل
  • باتری: 4500 میلی‌آمپرساعت

جنگ گوشی‌های تاشو هم‌اکنون در حال گرم و گرم‌تر شدن است. در حالی که برند سامسونگ تاکنون خط تولید بسیار قدرتمندی از گوشی‌های تاشو را تأسیس کرده است، سازندگان دیگر هنوز در تلاشند تا این معما را حل و محصولات خود را به تولید برسانند.

گوشی هوآوی میت ایکس اس، دومین گوشی تاشوی این شرکت است که بعد از گوشی اصلی میت ایکس (Mate X) ساخته شد و چند مسئله کلیدی آن را بهبود بخشید. لولای مکانیکی بال شاهینی (Falcon Wing) آن که به‌روزرسانی شده است، مکانیسمی با پوشش زیرکونیوم دارد و عملکردی بسیار بادوام را برای شما عزیزان تضمین می‌کند.

این در حالی است که یک پلی آمید شفاف نوری دو لایه نیز از صفحه اولد انعطاف‌پذیر و 8 اینچی این گوشی محافظت و آن را به یکی از بهترین گوشی های هواوی 2022 تبدیل می‌کند. بسته سخت‌افزاری موجود درون گوشی میت ایکس اس نیز عملکردی هم‌تراز با اسنپدراگون 865 به شما ارائه می‌دهد.

پیکربندی حافظه آن 8GB/512GB است که از نظر رم و حافظه، هرآنچه را که بخواهید برای شما فراهم می‌آورد. سیستم دوربین آن هم با سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض برای عکس‌های گروهی و مناظر و یک دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال با ضریب 3، سیستمی همه‌کاره محسوب می‌شود.

سوالات متداول

در ادامه به بررسی بعضی سوالات مهم می‌پردازیم که مرتبط با بهترین گوشی های هواوی هستند و نظر کاربران را به خود جلب کرده‌اند.

بهترین گوشی هواوی کدام است؟

هواوی در رده‌های مختلف قیمت دارای انواع گوشی مختلف است. هر کدم از محصولاتی که توسط آن ارائه شده‌اند همگی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی متفاوت و منحصر به فرد هستند. اگر شما قصد دارید از گوشی‌ها و اسماتفون‌های کمپانی هواوی استفاده کنید در ابتدا باید مشخص کنید که چه مقدار می‌توانید برای خرید گوشی هزینه کنید و در ادامه با توجه به بودجه خود نسبت به خرید مدل مورد نظر خود اقدام کنید.

پرفروش ترین گوشی هواوی کدام است؟

برای اینکه متوجه شویم کدام گوشی هواوی تاکنون پرفروش ترین بوده است باید رنج قیمتی گوشی‌های مختلف را در نظر داشته باشیم. در ادامه با توجه محدوده قیمت می‌توان مشخص کرد کدام مدل پرفروش است. به عنوان مثال مدل Y8p که در اینجا نیز بررسی شده پرفروش ترین در محدوده زیر 5 میلیون تومان است. همچنین مدل Nova 5T نیز پرفروش ترین در محدوده زیر 10 میلیون تومان است.

بهترین گوشی هواوی از نظر دوربین کدام است؟

گوشی‌های هوشمند هواوی معمولا از نظر دوربین همگی عملکرد خوبی دارند. اما اگر شما قصد دارید گوشی تهیه کنید که کیفیت دوربین آن بسیار بالا باشد باید به سراغ مدل‌هایی بروید که قیمت بالاتری نیز دارند. در این بین مدل‌هایی چون Mate 40 Pro و P50 Pro که در این مطلب نیز مورد بررسی قرار گرفته‌اند می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های هواوی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید