0

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان در بازار ایران [مهر 1401]

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان در بازار ایران [مهر 1401]
بازدید 178

[ad_1]

هواوی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های چینی است که در چند سال اخیر، به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، بازار فروش خود را از دست داده است؛ اما همچنان برخی کاربران، طرفدار این برند هستند. اگر قصد خرید یکی از گوشی‌های هواوی را دارید، با معرفی بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان در بازار ایران همراه ما باشید.

هواوی یکی از محبوب‌ترین برندهایی است که گوشی‌های باکیفیتی روانه بازار می‌کند. هواوی در تلاش است که با ارائه گوشی‌های باکیفیت، بتواند کاربران را از خود راضی نگه دارد. اما متاسفانه، به‌دلیل تحریم‌ها، برنامه‌های گوگل روی گوشی‌های هواوی اجرا نمی‌شوند؛ درواقع، گوشی‌هایی که هواوی در چند سال اخیر روانه بازار کرده، از برنامه‌های گوگل و سیستم‌عامل این شرکت پشتیبانی نمی‌کنند.

آرون گروپس

این بدان معنی است که کاربران نمی‌توانند برخی از برنامه‌های موردنظر خود را داشته باشند؛ زیرا اپلیکیشن گوگل پلی روی گوشی‌های هواوی نصب نمی‌شود. این موضوع می‌تواند یکی از دلایل برخی از کاربران برای نخریدن گوشی‌های هواوی باشد. این درحالی‌است‌ که گوشی‌های این برند کیفیت ساخت فوق‌العاده خوبی دارند که نباید به‌راحتی از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. هواوی در تلاش است که همچنان جای خود را در بازار گوشی‌های هوشمند حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

هرکسی که قصد خرید یک گوشی جدید را داشته باشد، در ابتدا باید بودجه خود را تعیین نماید. این کار به آن‌ها کمک می‌کند که محدوده انتخاب خود را تعیین کنند و راحت‌تر بتوانند یک گوشی بخرند. هواوی گوشی‌های متنوع با قیمت‌های مختلفی روانه بازار کرده است که می‌تواند برای هرکسی با هر بودجه‌ای مناسب باشند. در ادامه، برخی از بهترین گوشی های 6 میلیون تومانی هواوی را به شما معرفی خواهیم کرد.

هواوی Nova 8i

 

هواوی Nova 8i
بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان در بازار ایران
  • ابعاد: 161.9×74.7×8.6 میلی‌متر
  • نمایشگر: 6.67 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2376 پیکسل
  • پردازنده: کوالکام SM6115 اسنپدراگون 662 (11 نانومتری)
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه 64+8+2+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 4300 میلی‌آمپر ساعت

یکی از بهترین گوشی های 6 میلیون تومانی هواوی که قابلیت‌های بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، گوشی هواوی نوا 8i است. هنگام نگاه کردن به این گوشی، تا حد زیادی مجذوب طراحی آن می‌شوید و می‌توان گفت شما را به یاد گوشی پوکو X3 از برند شیائومی می‌اندازد.

دلیل این موضوع هم دوربین چهارگانه هواوی نوا 8i است که به‌صورت دایره‌ای در وسط پنل پشتی دیده می‌شود. اطراف ماژول دوربین هم یک طرح زیبا مشاهده می‌کنیم که باعث افزایش جذابیت این گوشی می‌شود. این ویژگی‌های ظاهری در کنار قدرت عملکرد گوشی باعث شده که آن را در لیست بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان قرار دهیم.

فلاش LED این گوشی خارج از ماژول دوربین‌ها و در بالا سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است. لوگوی برند هواوی هم در پایین و سمت چپ این پنل دیده می‌شود. یک دوربین سلفی در یک بریدگی در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است. حاشیه اطراف نمایشگر هم بسیار کم بوده و طراحی زیبایی دارد. این گوشی با 190 گرم وزن، اصلاً سنگین نیست و استفاده از آن شما را خسته نمی‌کند.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

هواوی در این گوشی از نمایشگر اقتصادی نوع IPS LCD استفاده کرده است، اما می‌توانید مطمئن باشید که این نمایشگر کیفیت بسیار خوبی دارد. رزولوشن نمایشگر این اسمارت فون 1080 در 2370 پیکسل است؛ کنتراست رنگی و کیفیت آن هم عالی است و به‌راحتی می‌تواند رضایت کاربران را به سمت خود جلب کند. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 60 هرتز است که شاید نسبت به سایر رقبا کمتر باشد. بااین‌حال، باز هم می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.

یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ساعتی در گوشی هواوی نوا 8i تعبیه شده است که عملکرد نسبتاً خوبی دارد. برای مثال، اگر شما از این گوشی برای بازی کالاف دیوتی استفاده کنید، متوجه می‌شوید که در مدت‌زمان یک ساعت، این گوشی تنها 15 درصد شارژ کم می‌کند. به همین دلیل هم می‌توانیم هواوی نوا 8i را در لیست بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان قرار دهیم.

علاوه بر عملکرد خیلی خوب باتری، سرعت شارژ این گوشی هم عالی است و می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی آن را شارژ کنید. این گوشی از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند و یک آداپتور 66 وات هم درون جعبه آن قرار دارد. طبق ادعای برند هواوی، شما می‌توانید این گوشی را در مدت‌زمان 17 دقیقه به‌اندازه 60 درصد و در مدت‌زمان 38 دقیقه، 100 درصد شارژ کنید.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان
بهترین گوشی های اقتصادی هواوی

گوشی هواوی نوا 8i به تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 مجهز شده است و عملکرد پردازشی خیلی خوبی دارد. برای اجرای برنامه‌های گرافیکی بازی‌ها، این پردازنده 11 نانومتری از پردازنده گرافیکی Adreno 610 استفاده می‌کند. شما می‌توانید این گوشی را در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی به همراه یک نسخه حافظه داخلی 128 گیگابایتی خریداری کنید. ازآنجاکه این اسمارت فون از درگاه اختصاصی حافظه پشتیبانی نمی‌کند، شاید برای ذخیره فایل‌های خود با مشکل مواجه شوید.

در نهایت، باید بگوییم که دوربین این گوشی نسبت به سایر قابلیت‌هایی که ذکر کردیم، چندان جای تعریف ندارد. دوربین اصلی این اسمارت فون دارای سنسور 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 1.9 است. این لنز واید 26 میلی‌متری که از قابلیت فوکوس خوکار با تشخیص فاز هم پشتیبانی می‌کند، عکس‌ها را با جزئیات کیفیت قابل‌قبولی ثبت نمی‌کند.

لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید این گوشی هم با پوشش 120 درجه و دریچه دیافراگم 2.4، عکس‌ها را به‌صورت نویزی ذخیره می‌کنند که شاید کمی توی ذوق بزند. با وجود این‌که ما هواوی نوا 8i را یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان می‌دانیم، اما نباید از دوربین‌های آن توقع زیادی داشته باشید. دوربین‌های تشخیص عمق تصویر و ماکرو هم با سنسورهای 2 مگاپیکسلی و دیافراگم 2.4، تنها جنبه فانتزی دارند و نمی‌توانند کیفیت چندان خوبی را به شما عرضه کنند.

البته باید بدانید که دوربین سلفی این گوشی با سنسور 16 مگاپیکسلی و دیافراگم 2.0، نسبت به سنسورهای اصلی کیفیت بهتری دارد. بااین‌حال، باز هم شارپنس تصاویر پایین است و بخش زیادی از جزئیات نشان داده نمی‌شوند. پس اگر دوربین گوشی چندان برای شما اهمیت ندارد، می‌توانید مطمئن باشید که با این رنج قیمت، گوشی هواوی نوا 8i می‌تواند کاملاً نیازهای شما را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید:

هواوی Y9a

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

  • ابعاد: 163.5×76.5×9 میلی‌متر
  • نمایشگر: 6.63 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: مدیاتک MT6769V/CU هلیو G80 (12 نانومتری)
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه 64+8+2+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 4200 و 4300 میلی‌آمپر ساعت (دو نسخه)

گوشی هواوی Y9a هم یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده هواوی است که می‌توانید با پرداخت کمی بیشتر از 5 میلیون تومان، آن را خریداری کنید. این اسمارت فون هم از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی قبلی دارد و دوربین‌های چهارگانه آن در وسط پنل پشتی به‌صورت دایره‌ای دیده می‌شوند.

اگرچه طراحی این گوشی کاملاً زیبا و خوش‌دست است، اما باید بدانید که هواوی Y9a تماماً از پلاستیک تولید شده که البته در این بازه قیمت، انتظار دیگری هم از آن نداریم. بااین‌وجود، دلیلی که ما آن را در لیست بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان قرار داده‌ایم، کیفیت بسیار خوب متریال بکار رفته در این گوشی است و می‌تواند حس خوبی به کاربران انتقال دهد.

این گوشی چهار دوربین دارد که به‌صورت دایره‌ای در وسط پنل پشتی قرار گرفته‌اند. یک حلقه نسبتاً بزرگ در اطراف ماژول دوربین دیده می‌شود که بیرون‌زدگی بسیار کمی دارد.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان
بهترین گوشی های 6 میلیون تومانی هواوی

گوشی هواوی Y9a که یکی از بهترین گوشی های 6 میلیون تومانی هواوی شناخته می‌شود، دارای یک نمایشگر اقتصادی IPS LCD به‌اندازه 6.63 اینچ است و با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، کیفیت خوبی برای تماشای فیلم و سریال یا بازی‌های ویدیویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که باعث شده ما هواوی Y9a را در میان بهترین گوشی های اقتصادی هواوی قرار دهیم، این است که هواوی در این اسمارت فون از دوربین پاپ‌آپ استفاده کرده است. این قابلیت باعث می‌شود که نمایشگر گوشی کاملاً یک‌دست باشد و هیچ ناچ یا بریدگی در بالای نمایشگر مشاهده نمی‌کنیم. به همین دلیل هم نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی به 84.8 درصد می‌رسد.

گوشی هواوی Y9a با دو نسخه باتری 4200 و 4300 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار می‌شود که سرعت شارژ این نسخه‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. بسته به بازار عرضه، این نسخه‌ها متفاوت هستند؛ مدل 4200 میلی‌آمپری با شارژ 22.5 وات و مدل 4300 میلی‌آمپری با شارژ 40 وات در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. خوشبختانه در بازار ایران، نسخه 40 واتی عرضه می‌شود. ازاین‌رو، هواوی Y9a یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان در بازار ایران محسوب می‌شود.

تراشه مدیاتک هلیو G80 در گوشی هواوی Y9a بکار رفته است که عملکرد نسبتاً خوبی هم دارد. پردازنده مرکزی این پردازنده 12 نانومتری 8 هسته‌ای است. این هسته‌ها شامل دو هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A75 و شش هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55 می‌شوند. مسئولیت پردازش گرافیکی این اسمارت فون هم بر عهده Mali-G52 MC2 است.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

گوشی هواوی Y9a با دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی و تنها یک نسخه حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. اگرچه این گوشی از درگاه حافظه پشتیبانی می‌کند، اما به‌جای استفاده از کارت‌های Micro SD متداول، باید از نانو مموری استفاده کنید. بدین ترتیب، می‌توانید حافظه داخلی این گوشی را تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

این گوشی که یکی از بهترین گوشی های میان رده هواوی شناخته می‌شود، دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8 است که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید انتظار کاملاً معمولی از دوربین اصلی این گوشی داشته باشید.

دومین دوربین این گوشی هم سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم 2.4 است که با زاویه دید 120 درجه عرضه می‌شود. سنسورهای ماکرو و تشخیص عمق تصویر هم با سنسورهای 2 مگاپیکسلی و دیافراگم 2.4 عرضه می‌شوند.

به‌طورکلی، دوربین این گوشی هم کیفیت متوسطی دارد و می‌تواند برای کارهای عادی و ثبت لحظات معمولی شما تا حدودی مناسب باشد. به همین دلیل هم ما هواوی Y9a را یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان می‌دانیم.

بیشتر بخوانید:

هواوی Nova 9 SE

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان
بهترین گوشی های میان رده هواوی
  • ابعاد: 164.6×75.6×7.9 میلی‌متر
  • نمایشگر: 6.78 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل
  • پردازنده: کوالکام SM6225 اسنپدراگون 680 4G (6 نانومتری)
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه 108+8+2+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های 6 میلیون تومانی هواوی که قابلیت‌های زیادی دارد و با پرداخت کمی بیشتر از 6 میلیون تومان می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، گوشی هواوی نوا 9 SE است. متریال بکار رفته در این اسمارت فون پلاستیکی است، اما اصلاً به نظر نمی‌رسد و گمان می‌کنید که جنس آن از شیشه‌ است.

برخلاف دو گوشی قبلی، دوربین‌های هواوی نوا 9 SE در یک ماژول بیضی‌شکل در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته‌اند. دو لنز این گوشی با اندازه نسبتاً بزرگی در بالا و پایین ماژول قرار دارند و یک فلاش LED کوچک به همراه سایر لنزهای ماکرو و تشخیص عمق هم در وسط این لنزها دیده می‌شود. این دوربین‌ها کمی بیرون‌زدگی دارند که شاید کمی شما را اذیت کنند. بااین‌حال، با استفاده از قاب گوشی می‌توانید این مشکل را تا حدودی رفع کنید.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

این گوشی 191 گرمی، وزن بسیار مناسبی دارد و حتی درصورت استفاده طولانی هم دست شما خسته نخواهد شد. هواوی نوا 9 SE که یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان است، با یک نمایشگر اقتصادی IPS LCD به‌اندازه 6.78 اینچ عرضه می‌شود که دارای نرخ نوسازی 90 هرتز است.

این گوشی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 680 مجهز شده است و می‌تواند کیفیت خوبی هنگام بازی‌های ویدیویی در اختیار شما قرار دهد. البته توجه داشته باشید که این اسمارت فون از قابلیت اینترنت سریع 5G پشتیبانی نمی‌کند.

پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل چهار هسته Kryo 265 Gold با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 265 Silver با فرکانس 1.9 گیگاهرتز می‌شود. Adreno 610 هم مسئول پردازش گرافیکی این اسمارت فون است و عملکرد گرافیکی خیلی خوبی حین بازی‌های ویدیویی دارد.

برخلاف دو گوشی قبلی، گوشی هواوی نوا 9 SE در نسخه‌های رم 6 و حافظه داخلی 128، رم 8 و حافظه داخلی 128 و رم 8 با حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه می‌شود. ازآنجاکه این اسمارت فون از قابلیت درگاه حافظه پشتیبانی می‌کند، نیازی نیست نگران فضای ذخیره کم این گوشی باشید.

اگرچه گوشی هواوی نوا 9 SE یکی از بهترین گوشی های میان رده هواوی در بازار به شمار می‌رود، اما ظرفیت باتری آن چندان زیاد نیست. این گوشی با یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان
بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

شاید برخی از افراد گمان کنند که ظرفیت باتری این گوشی کم بوده و نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. این در حالی است که هنگام استفاده از این گوشی که یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان شناخته می‌شود، برای بازی کالاف دیوتی در یک ساعت، تنها 15 درصد از شارژ آن کم می‌شود که کاملاً عادی به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از دلایلی که گوشی هواوی نوا 9 SE را در میان بهترین گوشی های اقتصادی هواوی قرار داده‌ایم، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 66 وات است. به همین دلیل هم می‌توانید در مدت‌زمان نزدیک به 40 تا 50 دقیقه، این گوشی را به 100 درصد شارژ کامل برسانید. هنگام استفاده معمولی از این اسمارت فون، هواوی نوا 9 SE می‌تواند تا مدت یک روز به‌راحتی شارژ را در خود نگه دارد.

گوشی هواوی نوا 9 SE دارای چهار دوربین در یک ماژول بیضی شکل است که سنسور اصلی آن دارای یک لنز 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 1.9 است. این لنز واید از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و در کمال تعجب، مشاهده می‌کنیم که کیفیت چندان بالایی ندارد. برای این‌که بتوانید عکس‌های باکیفیتی با استفاده از دوربین اصلی گوشی هواوی نوا 9 SE بگیرید، باید شرایط نوری کاملاً مناسب باشد. در غیر این صورت، عکس‌ها با نویز نسبتاً زیادی ذخیره خواهند شد.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید هم در این گوشی وجود دارد که با پوشش 112 درجه و دریچه دیافراگم 2.2 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنگام ثبت تصاویر با استفاده از دوربین اولترا واید هم با نویز نسبتاً زیادی مواجه می‌شویم و تنها می‌توانید از دوربین این گوشی برای کارهای معمولی استفاده کنید. اما باز هم ما آن را در میان بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان مشاهده می‌کنیم که سایر قابلیت‌های آن قابل‌قبول هستند.

سنسورهای ماکرو و دوربین تشخیص عمق تصویر هم از سایر اعضای خانواده دوربین گوشی هواوی نوا 9 SE هستند که با لنزهای 2 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم 2.4 روانه بازار می‌شوند. این گوشی از قابلیت لرزشگیر الکترونیکی تصویر پشتیبانی می‌کند و متأسفانه با استفاده از آن، فقط می‌توانید ویدیوهای 1080 پیکسل را با سرعت 30 فریم در ثانیه ذخیره کنید. پس درصورتی‌که اولویت شما دوربین گوشی نیست، خرید هواوی نوا 9 SE می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

بیشتر بخوانید:

هواوی Nova Y70

هواوی نوا Y70
بهترین گوشی های اقتصادی هواوی
  • ابعاد: 168.3×77.7×9 میلی‌متر
  • نمایشگر: 6.75 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: نامشخص
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • دوربین: سه‌گانه 48+5+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 6000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی هواوی نوا Y70 شباهت کمی به گوشی قبلی دارد. دلیل این موضوع هم این است که دوربین‌های این گوشی در ماژول بیضی‌شکلی در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار دارند.

با وجود این‌که ما هواوی نوا Y70 را در میان بهترین گوشی های اقتصادی هواوی قرار داده‌ایم، اما باید بدانید که قیمت این اسمارت فون کمتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار است. به همین دلیل هم باید انتظارات خود از این گوشی را تا حد بیشتری کاهش دهیم.

همچنین خوب است بدانید که برخلاف سایر گوشی‌های موجود در لیست بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان که توضیح دادیم، گوشی هواوی نوا Y70 با وزن 199 گرم، سنگین‌تر است. یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع هم استفاده از باتری نسبتاً بزرگ در این گوشی است.

این گوشی در زمینه نمایشگر عملکرد چندان خوبی ندارد و با یک صفحه‌نمایش 6.75 اینچ با رزولوشن IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین ازآنجاکه نمایشگر این گوشی با تراکم پیکسلی 260 پیکسل در اینچ روانه بازار می‌شود، تمام جزئیات را به شما نشان نمی‌دهد. نرخ نوسازی نمایشگر این گوشی 60 هرتز است که باعث می‌شود سرعت آن تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا کند.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

یکی از مهم‌ترین و بهترین دلایلی که ما هواوی نوا Y70 را در میان بهترین گوشی های میان رده هواوی قرار داده‌ایم، باتری باکیفیت آن است. همان‌طور که در بالا هم شرح دادیم، این گوشی دارای یک باتری نسبتاً بزرگ با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت است.

اگر به مدت یک ساعت از گوشی هواوی نوا Y70 برای بازی کالاف دیوتی استفاده کنیم، شارژ آن تنها 10 درصد کم می‌شود که نسبت به سایر گوشی‌هایی که تاکنون توضیح دادیم، عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد. اگر به‌صورت کاملاً معمولی از آن استفاده کنید، هواوی نوا Y70 می‌تواند شارژ را به مدت یک روز و نیم در خود نگه دارد.

یک آداپتور 22.5 واتی هم در جعبه این گوشی قرار دارد. پس می‌توانیم بگوییم که هواوی نوا Y70 یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان است که از نظر باتری کاملاً خیال شما را راحت می‌کند. پس اگر می‌خواهید به مدت طولانی از یک گوشی استفاده کنید و مدام آن را به شارژ نزنید، هواوی نوا Y70 می‌تواند گزینه کاملاً مناسبی باشد.

هنگام بازی‌های ویدویی با استفاده از این گوشی، باید گرافیک را روی حالت Medium و فریم ریت را هم روی حالت High قرار دهید. در این صورت، می‌توانید بازی‌های ویدیویی را هم روی گوشی هواوی نوا Y70 اجرا کنید. بااین‌حال، عملکرد چندان روانی ندارد و همه‌چیز کاملاً معمولی به نظر می‌رسد.

هواوی نوا Y70
بهترین گوشی های میان رده هواوی

یکی از مزایای تراشه گوشی هواوی نوا Y70 که باعث شده ما آن را یکی از بهترین گوشی های اقتصادی هواوی بدانیم، این است که اصلاً داغ نمی‌شود. حتی در صورت استفاده طولانی هم دمای آن بیشتر از 39 درجه نمی‌شود. همین موضوع یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باتری آن عمر زیادی دارد.

شما می‌توانید این گوشی را با رم 4 و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت خریداری کنید. البته اگر به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید سیم‌کارت دوم خود را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

گوشی هواوی نوا Y70 تنها سه دوربین دارد. دوربین اصلی آن دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8 است که در شرایط نوری مناسب، عکس‌های قابل‌قبولی ثبت می‌کند. ازاین‌رو، می‌توان هواوی نوا Y70 را یکی دیگر از بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان دانست.

یک سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی هم در این گوشی قرار دارد که با گشودگی دیافراگم 2.2 و پوشش 120 درجه، نباید از آن توقع زیادی داشته باشید. در نهایت، آخرین سنسور موجود در این گوشی هم یک لنز تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4 است.

بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان

یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.0 در بالای نمایشگر هواوی نوا Y70 دیده می‌شود و تصاویر تا حدودی نویز دارند. بااین‌حال، باز هم می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی های میان رده هواوی به شمار آورد.

سؤالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

منابع: TECHRATO 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید