0

بهترین گوشی های شیائومی 2022 [+قیمت و مشخصات فنی]

بهترین گوشی های شیائومی 2022 [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 229


احتمالاً شما هم در بازار نام گوشی‌های شیائومی را شنیده‌اید و محبوبیت بسیاری دارند. ما در این مقاله به بررسی بهترین گوشی های شیائومی 2022 خواهیم پرداخت.

بهترین گوشی های شیائومی 2022 نمونه‌های بسیار زیادی است که طرفداران مخصوص به خود را دارند. اگر شما هم قصد خرید یک گوشی خوب و باکیفیت را دارید، حتماً تا پایان ما را همراهی نمایید تا از کامل‌ترین اطلاعات درباره بهترین گوشی‌ها کسب کنید. احتمالاً همه شما هنگامی که نام تلفن همراه به میان می‌آید، نام برند شیائومی را شنیده‌اید و می‌دانید که این برند در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد. ازاین‌رو، ما قصد داریم در مقاله امروز از مجله خبری آی تی و دیجیتال به بررسی این امر مهم بپردازیم و شما را از بهترین گوشی‌های شیائومی آگاه سازیم.

مستر بلیط

بهترین گوشی های شیائومی 2022

در سال که گذشت، یعنی سال 2021، برند شیائومی تجربه خوبی از استقبال و خرید مردم داشت و بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این گوشی‌ها را به‌عنوان پرچمداران غیرانحصاری چینی به شمار آورد. این برند، تعداد زیادی گوشی همراه با قیمت مناسب در رده ردمی نوت 10 روانه بازار کرد و حتی اولین گوشی‌های تاشوی خود را نیز در بازار عرضه کرد که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد. همه این ویژگی‌ها موجب شد که شرکت شیائومی موجی از مشتریان جدید و قدیمی را دریافت کند که احتمالاً در تاریخچه آن بی‌سابقه بوده است

بهترین گوشی های شیائومی 2022 [+قیمت و مشخصات فنی]
بهترین گوشی های شیائومی 2022 [+قیمت و مشخصات فنی]

برخی از شرکت‌ها گفته‌اند که در ابتدا شرکت شیائومی به دلیل محبوبیت زیاد شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ، کنار گذاشته شد تا این‌که بالاخره توانست خود را در صدر جدول قرار دهد. البته این اتفاقات در نیمه اول سال 2021 روی داد که بهترین گوشی های شیائومی 2022 را در بازار مشاهده کردیم. این شرکت در نیمه دوم سال، با کمبود تراشه مواجه شد و درنتیجه، تولید آن در این نیمه از سال با افت مواجه شد. البته لازم به ذکر است که باوجود کمبود تراشه، باز هم امکان برای توسعه شیائومی وجود دارد.

اگر به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان بیندازید. از سوی دیگر، اگر قصد دارید گوشی تلفنی خریداری کنید که باتری خوبی داشته باشد، می‌توانید لیست بهترین گوشی ها شیائومی از نظر باتری و نگهداری شارژ را مشاهده نمایید.  گوشی های پوکو شیائومی نیز بسیار کمک‌کننده هستند. همچنین می‌توانید سری هم به بهترین گوشی های سری Mi شیائومی زده و از این اطلاعات هم به نحو احسن استفاده کنید.

انتظارات ما از گوشی‌های شیائومی در سال 2022

بهترین گوشی های شیائومی 2022
بهترین گوشی های شیائومی 2022

همان طور که تاکنون گفتیم، گوشی‌های شیائومی در بسیاری از کشورهای جهان و به‌خصوص در ایران، از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. در این بخش، ما به بررسی ویژگی‌ها و انتظاراتی که ما از گوشی های جدید شیائومی داریم خواهیم پرداخت.

 

به‌روزرسانی‌های گسترده‌تر

یکی از اولین موضوعاتی که قصد داریم از جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2022 مشاهده کنیم، به‌روزرسانی‌های آن است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، این شرکت اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند در سیستم‌عامل، سه سال و در موارد امنیتی، چهار سال به طور مداوم به‌روزرسانی ارائه دهند. البته این موضوع فقط برای سری شیائومی 11T است. این موضوع موجب می‌شود که بهترین گوشی های شیائومی 2022 به‌روزرسانی خوبی داشته باشند.

البته ما انتظار داریم که این به‌روزرسانی‌ها در سال آینده، به گوشی‌های بیشتری ازجمله شیائومی 12، سری‌های ردمی نوت و موارد دیگر هم گسترش یابد. ازاین‌گذشته، اگر سامسونگ می‌تواند این کار را انجام داده و برای گوشی‌های خود به‌روزرسانی ارائه دهد، پس شیائومی هم می‌تواند.

گوشی‌های تاشو در بازارهای جهانی

حالا که صحبت از سامسونگ شد خوب است بدانید که این برند از معدود شرکت‌هایی در سراسر جهان است که گوشی‌های تاشو به بازار عرضه می‌کند. این بدان معنی نیست که ما گوشی‌های تاشو را در سایر برندها مانند هوآوی و اوپو مشاهده نکرده‌ایم؛ بلکه این برندها این گوشی را تنها در سطح چین عرضه کردند.

 

شیائومی نیز یکی از این شرکت‌ها محسوب می‌شود. این برند گوشی تاشو مدل Mi Mix Fold خود را در ماه مارس روانه بازارهای خانگی کرد، اما هرگز موفق نشد آن را در کشورهای دیگر هم عرضه کند.

بهترین گوشی های شیائومی 2022

 

ما حدس می‌زنیم که این شرکت در سال آینده هم نمونه دیگری از گوشی‌های تاشو را روانه بازار کند. اما اگر این برند می‌خواهد که با سامسونگ رقابت خود را آغاز کند، باید این گوشی‌ها را به‌صورت جهانی عرضه نماید تا موفق شود.

باگ MIUI ثابت و رایگان

پوسته MIUI تا حد زیادی متقارن بوده و زیبایی خاصی دارد. البته این تجربه می‌تواند در سال جدید نسبت به سال 2021 کاملاً متفاوت باشد. این شرکت حتی یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 با به‌روزرسانی MIUI 12.5 را منتشر کرد. گفته شد که این به‌روزرسانی سعی دارد بیشتر از 200 مشکلات برنامه‌ای و 160 مشکل در سیستم را رفع نماید.

همان طور که مشخص است، شیائومی قصد دارد که در سال 2022 تضمین کیفیت بیشتری به مشتریان ارائه دهد و زیبایی خود را نیز بهترین کند. برای این کار، این شرکت در اواسط سال 2021 یک گروه تشکیل داد و مشکلات MIUI را بررسی و برای رفع آن‌ها تلاش کردند.

ورود به بازار آمریکا

یکی دیگر از انتظاراتی که ما از گوشی های جدید شیائومی داریم، این است که احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این گوشی‌ها وارد بازارهای آمریکایی نیز شوند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تاکنون هیچ تلفن همراهی از برند شیائومی در ایالات متحده وجود ندارد. به همین دلیل هم این برند در تلاش است تا گوشی‌های خود را وارد بازارهای آمریکا کند. حتی این شرمت قصد داشت که در سال 2018 محصولات خود را در بازارهای آمریکا عرضه کند که این اتفاق نیفتاد. بااین‌حال، شاید تعداد محدودی محصولات به آنجا ارسال شده باشد.

بهترین گوشی های شیائومی 2022

 

دو مانع بزرگ برای این عرضه در برابر شیائومی وجود دارد؛ این موانع، شامل به دست آوردن حمایت اپراتورها و همچنین کسب مسائل امنیتی و سیاسی است. لازم به ذکر است که وجود این دو مانع موجب شد که گوشی‌های هوآوی نابود شوند. خوب است بدانید که در اوایل سال جاری، شرکت شیائومی درگیری‌هایی با دولت ایالات متحده داشت که مقامات دولتی آنجا مجدداً مسائل امنیتی را بررسی می‌کنند.

بااین‌حال، بهترین گوشی های شیائومی 2022 یعنی تلفن‌های هوشمندی مانند OnePlus و همچنین TCL نشان دادند که گوشی‌های برند چینی هم در بازار محبوبیت و مقبولیت مخصوص به خود را کسب کرده‌اند. علاوه بر این، خروج برند LG از صنعت تلفن‌های هوشمند هم به این معنی است که فرصت برای ارتقا و توسعه شیائومی در بازارهای آمریکا وجود دارد.

جدیدترین و بهترین گوشی‌های شیائومی در سال 2022

حالا نوبت به آن رسیده که جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2022 را بررسی کنیم و به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها بپردازیم. تعداد بسیار زیادی گوشی‌های عالی و خارق‌العاده از برند شیائومی وجود دارد که با قیمت‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. ما تمام این گوشی‌ها را آزمایش کرده‌ایم تا متوجه شویم کدام یک از آن‌ها ارزش هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید را دارند.

 

ازآنجاکه برند شیائومی بعد از شرکت‌های سامسونگ و اپل، به‌عنوان دومین شرکت بزرگ گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، این احتمال وجود دارد که افراد زیادی برای خرید این گوشی‌ها اقدام کنند. مهم‌ترین دلیل محبوبیت این گوشی‌ها، قیمت به‌صرفه و اقتصادی آن است که به‌صورت رقابتی قیمت‌گذاری می‌شود. شما در این برند، انواع گوشی‌ها از ارزان‌قیمت گرفته تا تلفن‌هایی که پرچمداران این صنعت در نظر گرفته می‌شوند را مشاهده می‌کنید.

بهترین گوشی های شیائومی 2022

شیائومی تلفن‌های هوشمند خود را تحت برندهای فرعی زیادی مانند سری Mi، گوشی‌های به‌صرفه Redmi، تلفن‌های میان‌رده پوکو و سری Black Shark که مخصوص بازی ایجاد شده‌اند را روانه بازار می‌کند. بیشتر این زیرمجموعه‌ها چندین تلفن همراه را تولید می‌کنند. نیازی نیست از شنیدن نام این‌همه گوشی تلفن شیائومی بترسید؛ زیرا ما بهترین گوشی های شیائومی 2022 را جدا کرده و ذکر کرده‌ایم.

گوشی‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، از ارزان‌قیمت گرفته تا فوق گران هستند تا به شما تمام گزینه‌های لازم برای یک گوشی خوب، مثل دوربین، باتری و… را ارائه دهند. جدیدترین گوشی که در این لیست می‌بینید، گوشی شیائومی 11 T پرو بوده که در سپتامبر 2021 یکی از پرچمداران سال گذشته شیائومی محسوب می‌شود. ما امیدواریم که به‌زودی گوشی‌های شیائومی 12 و شاید شیائومی Mi Note 11 را نیز مشاهده کنیم.

 

با این‌که این شرکت یک برند تازه‌وارد برشمرده می‌شود، اما باز هم تلفن‌هایی که روانه بازار می‌کند ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. همچنین قیمت آن‌ها از آنچه شما انتظار دارید، بسیار به‌صرفه‌تر و کمتر است. اگر به دنبال این هستید که ارزش پول شما با گوشی تلفن بیشتر شود، شیائومی یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. اگر به دنبال گوشی‌های باکیفیت با قیمت مناسب هستید، به لیست ما که جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2022 توجه بفرمایید.

پوکو X4 Pro

بهترین گوشی های شیائومی 2022
بهترین گوشی های شیائومی 2022
  • تاریخ انتشار: مارس 2022
  • وزن: 205 گرم
  • صفحه نمایش: 6.67 اینچی، AMOLED
  • سیستم عامل: اندروید 11
  • رم: 6 یا 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 یا 256 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه 108 + 64 + 8 + 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 را برای شما عزیزان معرفی کنیم که Xiaomi Poco X4 Pro 5G نام دارد و همانطور که از نامش مشخص بوده از فناری جدید 5G پشتیبانی میکند که عملا یک برگ برنده برای ان گوشی بشمار می آید. استفاده از صفحه نمایش فول اچ دی در کنار حافظه داخلی مناسب میتواند گزینه دیگری برای خرید این محصول توسط کاربران باشد.

شاید از نسل جدید گوشی‌های گیمینگ پوکو انتظار تراشه‌ی به روزتری می‌رفت، اما در بطن پوکو ایکس فور پرو چیپست SnaPdragon 695 5G قرار گرفته که البته عملکردی رضایت‌بخش و موفقی در اجرای اکثر بازی‌های گرافیکی دارد. در تست‌هایی که از شیائومی پوکو X4 در زمینه بازی گرفته شده، مشخص است که به سادگی از پس سنگین‌ترین بازی‌ها مثل Call of Duty برمی‌آید و شما حتی نیازی به پایین آوردن فریم ریت نیز ندارید.

پوکو F4 GT

بهترین گوشی های شیائومی 2022
بهترین گوشی های شیائومی 2022
  • تاریخ انتشار: آپریل 2022
  • وزن: 210 گرم
  • صفحه نمایش: 6.67 اینچی، AMOLED
  • سیستم عامل: اندروید 12
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل
  • باتری: 4700 میلی آمپر ساعت

گوشی Xiaomi Poco F4 GT یکی دیگر از محصولات موفق لیست بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ بوده که شرکت شیائومی ویژگی های بسیار خوبی را برای آن درنظر گرفته است که در این میان میتوان به کیفیت بالا در ساخت و صفحه نمایش زیبا اشاره داشت. وجود رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 256 گیگابایت میتواند نیاز شما به بسیاری از بخش هارا تامین کند.

کیفیت ساخت پوکو F4 GT بسیار بالاست و پنل پشت از جنس شیشه و فریم آلومینیومی ساخته شده تا حس پرمیوم و لوکس بودن را به کاربران القاء کند. همچنین با استفاده از خطوط مختلف سعی شده قاب پشتی از سادگی دراید. در کل ظاهر گوشی شیائومی Poco F4 Gt در نگاه اول شما را مجذوب خود می‌کند و با اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی متفاوت است.

وزن تقریبی این مدل نزدیک به 210 گرم بوده و سنسور اثرانگشت نیز روی کلید پاور طراحی شده و عملکردی بسیار سریع دارد. همچنین در گوشی پوکو اف 4 gt با همکاری شرکت معروف JBL چهار اسپیکر تعبیه شده که کیفیت و وضوح صدایی تحسین برانگیز دارد. اگر بخواهیم به طراحی گوشی پوکو اف ۴ جی تی نمره دهیم، قطعاً این مدل یکی از بهترین‌هاست و ارگونومی مناسب آن، به شما کمک می‌کند تا بدون احساس خستگی ساعت‌ها با آن بازی کنید.

شیائومی Mi 11

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: مارس 2022
  • وزن: 196 گرم
  • ابعاد: 164.3 × 74.6 × 8.6 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 11
  • اندازه نمایشگر: 6.8 اینچ
  • رزولوشن: 1440 × 3200
  • پردازنده: اسنپدراگون 888
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 4600 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 108 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

مزایا:

  • دوربین گوشی قابل‌قبول و خوب
  • پردازنده قوی

معایب:

  • دمایی بودن حسگر اثر انگشت
  • عالی نبودن عمر باتری

گوشی شیائومی Mi 11 یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 است که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. این گوشی با چندین کیفیت برای دوربین، فناوری عالی صفحه‌نمایش، طراحی دوربین پشتی با قیمت عالی را ارائه می‌دهد. ما این گوشی جذاب را کاملاً بررسی کرده‌ایم و آن از همه جهات، به‌ویژه از نظر عکاسی ماکرو که با استفاده از لنز پشتی انجام می‌شود نیز بسیار عالی است. این گوشی که یکی از بهترین گوشی های 2022 شیائومی محسوب می‌شود، صفحه‌نمایش و نرخ نوسازی بی‌نظیری دارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می 11

با این‌که این گوشی کیفیت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد، ممکن است هزینه آن بالاتر از برخی گوشی‌های موجود در بازار باشد. بااین‌وجود، باز همین گوشی عالی محسوب می‌شود که از نظر با اولین گوشی هوشمندی است که می‌توانید انتخاب نمایید. بسیاری از افراد، این گوشی را تحسین کرده‌اند.

شیائومی Poco X3 NFC

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: سپتامبر 2020
  • وزن: 215 گرم
  • ابعاد: 165.3 × 74.8 × 9.4 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 10
  • اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
  • رزولوشن: 1080 × 2400
  • پردازنده: اسنپدراگون 732
  • رم: 6 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 64/ 128 گیگابایت
  • باتری: 5160 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 64 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 32 مگاپیکسل

مزایا:

  • صفحه‌نمایش 120 هرتزی عالی
  • دوام باتری بی‌نظیر

معایب:

  • عالی نبودن دوربین
  • ابعاد بسیار بزرگ

گوشی شیائومی Poco X3 NFC که یکی از گوشی‌های واقعاً شگفت‌انگیز این برند شناخته می‌شود را می‌توان یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 به شمار آورد که طرفداران زیادی دارد. این گوشی مشخصات بسیار عالی داشته و واقعاً قیمت آن هم نسبتاً مناسب است. این تلفن همراه، توان پردازشی بی‌نظیری داشته و بارتی آن بسیار بادوام است. صفحه‌نمایش 120 هرتزی آن با قیمت پایینی که ارائه می‌دهد، هرکسی را به خریدن ترغیب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با پوکو اف 3 ؛ تقابل دو گوشی گیمینگ قدرتمند!

اگر این گوشی را انتخاب کنید، مطمئن باشید که بیشتر از چیزی که هزینه می‌کنید، کیفیت دریافت خواهید کرد. البته برخی موارد هم در آن دیده می‌شود که بعضی از افراد به آن علاقه ندارند. برای مثال، ابعاد و تلفن واقعاً بزرگ است و دوربین آن هم از سایر رقبای خود پایین‌تر است. اما بااین‌حال، باز هم یک خرید فوق‌العاده محسوب می‌شود که قیمت بسیار مناسبی و به‌صرفه‌ای هم دارد.

شیائومی Redmi Note 10 Pro

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: مارس 2021
  • وزن: 193 گرم
  • ابعاد: 164 × 76.5 × 8.1 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 11
  • اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
  • رزولوشن: 1080 × 2400
  • پردازنده: اسنپدراگون 732
  • رم: 6/ 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 64/ 128 گیگابایت
  • باتری: 5020 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 108 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 16 مگاپیکسل

مزایا:

  • بلندگوهای فوق‌العاده
  • عمر باتری عالی

معایب:

  • عدم وجود اینترنت 5G
  • فاقد کیفیت 4K

گوشی ردمی نوت 10 پرو، یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این گوشی مشخصات بسیار عالی با قیمت پایین و مناسبی را ارائه می‌کند. این امر موجب شده که خرید این تلفن همراه، یک انتخاب عالی برای شما باشد. این گوشی دوربین 108 مگاپیکسلی داشته که با رزولوشن فوق‌العاده بالا، کیفیت بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‎دهد. علاوه بر این، باتری 5020 میلی‌آمپری آن هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای شیائومی ردمی نوت 10 پرو است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با شیائومی می 10 تی

مطمئناً ین گوشی هم برخی معایب دارد که ممکن است برخی از افراد آن را ترجیح ندهند که البته این مشکلات چندان بزرگ نیستند. برای مثال، اینترنت 5G در آن وجود ندارد. البته اگر به این اینترنت نیاز خاصی ندارید، می‌توانید به‌راحتی آن را انتخاب نمایید. زیرا از همه نظر یک گوشی عالی محسوب می‌شود.

شیائومی 11T Pro

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: سپتامبر 2020
  • وزن: 204 گرم
  • ابعاد: 164.1 × 76.9 × 8.8 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 11
  • اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
  • رزولوشن: 1080 × 2400
  • پردازنده: اسنپدراگون 888
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 108 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 16 مگاپیکسل

مزایا:

  • شارژ فوق‌العاده سریع (فست‌شارژ)
  • کاملاً روان و راحت برای کار کردن

معایب:

  • گرم شدن بیش از حد
  • آهنربای اثر انگشت در پشت

گوشی شیائومی 11T پرو یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 شناخته می‌شود که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. بخری افراد، این گوشی را جانشین Mi 10T پرو می‌دانند. لازم به ذکر است که این گوشی، اولین تلفن همراهی بود که از نام تجاری Mi استفاده نکرد.

این گوشی فوق‌العاده با پردازه عالی، صفحه‌نمایش زیبا، حالت‌های بی‌نظیر دوربین و اسکنر اثر انگشت خود، یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید برای خود انتخاب کنید. اگر شما گوشی Mi 11 را دست داشتید، احتمالاً عاشق این تلفن همراه نیز بشوید. زیرا حالت‌های دوربین و همچنین لنز ماکرو نیز یکی از ویژگی‌هایی است که شیائومی 11T پرو عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین اسمارت‌فون‌های شیائومی که در 2021 عرضه شدند

بااین‌حال، برخی مشکلات درباره این تلفن همراه وجود دارد که موجب می‌شود برخی از افراد از خریدن آن اجتناب کنند. برای مثال، برخی از آن‌ها می‌گویند که حسگر اثر انگشت آن بسیار بالا قرار دارد و نمی‌توانند به‌خوبی از آن استفاده کنند. علاوه بر این، خیلی سریع داغ می‌شود و همین امر هم باعث می‌شود که قدرت پردازنده آن کاهش یابد. باوجود این، گوشی شیائومی 11T Pro یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی است و اگر به دنبال یک تلفن همراه با قیمت مناسب هستید، می‌توانید این مورد را انتخاب نمایید.

شیائومی Poco F3

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: مارس 2021
  • وزن: 196 گرم
  • ابعاد: 163.7 × 76.4 × 7.8 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 11
  • اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
  • رزولوشن: 1080 × 2400
  • پردازنده: اسنپدراگون 870
  • رم: 6/ 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 4520 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

مزایا:

  • صفحه‌نمایش روشن و باکیفیت
  • دستگاه قدرتمند

معایب:

  • دوربین متوسط
  • UI دشوار

گوشی شیائومی پوکو F3 یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 محسوب می‌شود که در سال‌های 2020 تا 2021 بسیار پرکار و مشهور شد. این گوشی از زیرشاخه سری Pocophone محسوب می‌شود و از همه نظر مناسب است. صفحه‌نمایش فوق‌العاده و عملکرد عالی که این گوشی ارائه می‌دهد موجب شده که برای بازی و گشت‌وگذار در رسانه‌های اجتماعی بسیار عالی باشد. البته این گوشی که قیمت ارزانی هم دارد، برخی ویژگی‌ها داشته که ممکن است به آن علاقه نداشته باشید؛ مثل عالی نبودن دوربین.

شیائومی Mi 10T Pro

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: اکتبر 2020
  • وزن: 218 گرم
  • ابعاد: 165.1 × 76.4 × 9.3 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 10
  • اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
  • رزولوشن: 1080 × 2400
  • پردازنده: اسنپدراگون 865
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 108 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

مزایا:

  • قدرت پردازش بالا
  • سریع بودن حسگر اثر انگشت

معایب:

  • وجود آهنربای اثر انگشت
  • ابعاد بزرگ

گوشی همراه شیائومی Mi 10T پرو یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2022 محسوب می‌شود که قابلیت‌های فراوانی دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این گوشی همراه، یکی از پرچمداران سال 222 شیائومی با قیمت بسیار ارزان و مناسب معرفی می‌شود. دوربین فوق‌العاده، پردازنده قوی و نرم‌افزار آن عالی هستند. البته طراحی و نمایشگر آن کمی کیفیت پایین‌تری دارند تا بتوانند هزینه آن را کاهش دهند. زیرا بسیاری از افراد به قیمت گوشی های 2022 شیائومی نیز اهمیت زیادی می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

با بهترین گوشی های سری پوکو آشنا شوید

چند ویژگی عالی در این گوشی دیده می‌شود که سری Mi 10T آن‌ها را نداشتند و موجب شده تا یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 شناخته شوند. از سوی دیگر، برخی از ویژگی‎های آن را بعضی از کاربران نمی‌پسندند. برای مثال، اگرچه اسکنر اثر انگشت بسیار سریع است، اما باز هم وجود آهنربا برای برخی از افراد خوشایند نیست. صفحه‌نمایش 144 هرتزی این گوشی برآمدگی دارد که برخی از افراد عقیده دارند که آن زیادی بزرگ است.

شیائومی Mi 11 Ultra

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: آوریل 2021
  • وزن: 234 گرم
  • ابعاد: 164.3 × 74.6 × 8.4 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 11
  • اندازه نمایشگر: 6.81 اینچ
  • رزولوشن: 1440 × 3200
  • پردازنده: اسنپدراگون 888
  • رم: 12 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 256 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 50 مگاپیکسل + 48 مگاپیکسل + 48 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

مزایا:

  • دوربین بسیار عالی
  • فست‌شارژ

معایب:

  • گرمای بیش از حد
  • برآمدگی بزرگ دوربین

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra یکی از پرچمداران سال 2022 شیائومی محسوب می‌شود که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. این گوشی بسیار سریع شارژ می‌شود و پردازنده بسیار قوی هم دارد. دوربین فوق‌العاده باکیفیت آن به شما این امکان را می‌دهد که باز هر چیزی عکاسی کنید. البته این گوشی هم مانند تمام تلفن‌‌های همراه برخی مشکلات دارد که مشکل چندانی برای کاربران به وجود نمی‌آورد. برای مثال، خیلی سریع گرم می‌شود و برآمدگی دوربین هم زیاد است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 5G شیائومی

البته لازم به ذکر است که این تلفن همراه هزینه بیشتری نسبت به سایر موارد ذکرشده دارد. بااین‌حال، این هزینه زیاد با قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد کاملاً همخوانی داشته و باارزش است. اگر به دنبال یک گوشی فوق‌العاده باکیفیت می‌گردید، گوشی Mi 11 Ultra را می‌توان جزء بهترین گوشی های شیائومی 2022 به شمار آورد.

شیائومی Black Shark 3

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: مارس 2020
  • وزن: 222 گرم
  • ابعاد: 168.7 × 77.3 × 10.4 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 10
  • اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
  • رزولوشن: 1080 × 2400
  • پردازنده: اسنپدراگون 865
  • رم: 8/ 12 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 4720 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 64 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

مزایا:

  • عالی برای بازی
  • مقرون‌به‌صرفه باتوجه‌به مشخصات

معایب:

  • ظاهر نازیبا
  • اندازه بزرگ

گوشی شیائومی Black Shark 3 یکی از بهترین گوشی های 2022 شیائومی محسوب می‌شود که طرفداران مخصوص به خو را دارد. این گوشی برای بازی بسیار عالی عمل می‌کند و همان طور که از نام آن مشخص است، یک تلفن همراه نسل سوم به شمار می‌رود.

بلک شارک 3 مشخصات بسیار عالی رو چشمگیری دارد. برای مثال، پردازنده این گوشی 865 بوده و شما می‌توانید به اینترنت 5G متصل شوید. علاوه بر این، صفحه‌نمایش باکیفیت با نرخ نوسازی 90 هرتز نیز از قابلیت‌های خوب آن است. این گوشی دوربین بسیار خوبی دارد که موجب شده و تعجب‌برانگیز باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی کدامند؟

همان طور که می‌دانید، این گوشی برای همه افراد مناسب نخواهد بود. اگر گیمر نیستید، خرید آن را به شما توصیه نمی‌کنیم. از سوی دیگر، اگر به بازی پابجی علاقه دارید، می‌توانید آن را خریده و بهترین تجربه‌ها را داشته باشید. بلک شارک 3 که یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 به شمار می‌رود، برای بازی‌های دیگری مانند فورت نایت، کال‌آف‌دیوتی و… بسیار مناسب است.

شیائومی Poco X3 Pro

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: مارس 2021
  • وزن: 215 گرم
  • ابعاد: 165.3 × 76.8 × 9.4 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 11
  • اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
  • رزولوشن: 1080 × 2400
  • پردازنده: اسنپدراگون 860
  • رم: 6/ 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 5160 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

مزایا:

  • ارائه مقرون‌به‌صرفه
  • کارایی سریع

معایب:

  • دوربین عادی و خوب (عالی نیست)
  • وجود نرم‌افزارهای زیاد

گوشی پوکو ایکس تری NFC پرو، یکی از گوشی های جدید شیائومی است که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد. همان طور که احتمالاً مشاهده کرده‌اید، در بازار گوشی‌های سری Pocophone در بازار به‌وفور وجود دارد که Poco X3 یکی از آن‌هاست. مشکلات این گوشی هم مانند تلفن‌های قبلی بوده و از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کنند. دوربین آن‌ها هم کمی ضعیف بوده و اندازه بسیار بزرگی دارد و وزن آن هم کمی زیاد است. اما با وجود تمام مشکلات گفته شده، قابلیت‌های زیادی دارد و از نظر قیمت هم کاملاً مقرون‌به‌صرفه است.

بیشتر بخوانید: مقایسه پوکو ایکس 3 پرو و شیائومی می 11 لایت

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی، پردازنده بسیار خوب آن بوده و صفحه‌نمایش آن هم بسیار خوب به نظر می‌رسد. این نمایشگر نرخ نوسازی بسیار خوبی داشته و باتری آن هم ساعت‌ها دوام می‌آورد. این گوشی برای کسانی که قیمت گوشی های 2022 شیائومی برای آن‌ها اهمیت دارد، کاملاً مناسب است؛ بنابراین، اگر به دنبال بهترین گوشی های شیائومی 2022 با قیمت مناسب و قابلیت بالا هستید، انتخاب Poco X3 یک انتخاب عالی است که حتی قیمت آن از Poco F3 هم ارزان‌تر است.

شیائومی Mi Note 10

بهترین گوشی های شیائومی 2022

مشخصات:

  • تاریخ عرضه: دسامبر 2019
  • وزن: 208 گرم
  • ابعاد: 157.8 × 74.2 × 9.7 میلی‌متر
  • سیستم‌عامل: اندروید 9
  • اندازه نمایشگر: 6.47 اینچ
  • رزولوشن: 1080 × 2340
  • پردازنده: اسنپدراگون 730
  • رم: 6/ 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 5260 میلی‌آمپر
  • کیفیت دوربین: 108 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + + 20 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 32 مگاپیکسل

مزایا:

  • قابلیت دوربین بسیار عالی و باورنکردنی
  • صفحه‌نمایش فوق‌العاده

معایب:

  • چیپست کمی ضعیف
  • اتصال به بلوتوث نامعتبر

گوشی شیائومی Mi Note 10 یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2022 محسوب می‌شود که قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. این گوشی برای مدت‌های زیادی جزء بهترین‌های این برند محسوب می‌شد و بسیاری از افراد باور دارند که هیچ جایگزینی برای آن یافت نخواهد شد. اما در حال حاضر، به‌اندازه زیاد در بازار وجود ندارد و یافتن آن در مغازه‌ها کمی دشوار به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران

با نگاه کردن به این گوشی هم می‌توانید از قابلیت‌های وسیع آن بهره ببرید. شیائومی Mi Note 10 دارای صفحه‌نمایش خمیده با دوربین اصلی 1080 مگاپیکسلی ارائه می‌شود. باتری فوق‌العاده این گوشی می‌تواند شما را مطمئن سازد که یک گوشی همراه بی‌نظیر در دست دارید. لازم به ذکر است که این محصول که یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 محسوب می‌شود، قیمت بسیار مناسبی هم دارد و قیمت آن تقریباً یک‌سوم هزینه سایر گوشی‌های هم‌رده خود است.

بهترین گوشی های شیائومی 2022

البته این تلفن همراه هم مانند بسیاری از محصولات، برخی ویژگی‌ها دارد که موجب می‌شود افراد برای خرید آن را انتخاب نکنند. برای مثال، چیپست آن کمی ضعیف بوده و همچنین همان طور که گفتیم، احتمال اتصال به بلوتوث نامعتبر هم در آن وجود دارد. البته این مشکلات چندان زیاد نخواهد بود و اگر قیمت گوشی های 2022 شیائومی برای شما اهمیت دارد، Mi Note 10 انتخاب بسیار خوبی است.

کلام آخر

بهترین گوشی های شیائومی 2022 شامل موارد بسیاری می‌شود که ما در این مقاله، به بررسی ده عدد گوشی با قابلیت و کارایی بالا پرداختیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که شیائومی را از سایر برندهای مشهور متمایز می‌سازد، قیمت بسیار به‌صرفه و منطقی آن‌هاست. این شرکت در تلاش است تا با ارائه بهترین کیفیت‌ها، قیمت خود را تا حد زیادی کاهش دهد و به همین دلیل هم افراد بسیاری خرید برند شیائومی را به بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند.

.

بیشتر بخوانید:

منابع:

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های شیائومی 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید