0

بهترین گوشی های سامسونگ [در رده‌های مختلف قیمت]

بهترین گوشی های سامسونگ [در رده‌های مختلف قیمت]
بازدید 150


کدام گوشی سامسونگ را بخرم؟ اگر قصد خرید بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب را دارید در ادمه با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید زیرا قصد داریم بهترین گوشی های سامسونگ را به شما معرفی کند.

اولویت در انتخاب بهترین اسمارتفون‌ های سامسونگ با قیمت مناسب باید هزینه‌ای باشد که برای آن می‌پردازید زیرا باید هزینه آن را داشته باشید.

آبان تتر

یک گوشی هرچقدر هم که بخواهد قیمتی اقتصادی داشته باشد باید از حداقل استانداردها برخوردار باشد؛ اما در برند سامسونگ می‌توانید مدل‌های بسیار خوبی را پیدا کنید و پرفروش ترین گوشی سامسونگ را خریداری کنید.

بهترین گوشی های سامسونگ

در ادامه بهترین گوشی های سامسونگ در رنج قیمتی متفاوت معرفی شده‌اند. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب هستید این مطلب برای شما بسیار مفید است و می‌تواند به شما کمک کند تا با بهترین اسمارتفون‌ های سامسونگ آشنا شده و آنها را خریداری کنید. در ابتدا بهترین گوشی های سامسونگ زیر 10 میلیون را به  شما معرفی می‌کنیم.

 سامسونگ Galaxy S22 Ultra

بهترین گوشی های سامسونگ
بهترین گوشی های سامسونگ
  • نمایشگر: 6.8 اینچ
  • تراشه: نسخه گلوبال: Exynos 2200 (چهار نانومتر)
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت
  • دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل

گلکسی اس 22 اولترا در ابعاد 8.9×163.3×77.9 میلی‌متری ساخته شده و وزن آن 229 گرم است. نمایشگر گوشی در لبه سمت راست و چپ کمی خمیده هستند. فریم گوشی هم در لبه‌های بالایی و پایینی به‌صورت کاملا تخت طراحی شده که بیشتر به سری Note شباهت دارد.

ین گوشی از لنز اصلی 12 مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برد. یک لنز 108 مگاپیکسلی واید به همراه دو لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین گلکسی اس 22 اولترا تکمیل می‌کنند. در نمای جلویی گوشی نیز یک لنز 40 مگاپیکسلی قرار دارد.

از دیگر مشخصات گلگسی S22 Ultra باید به سیستم روی تراشه آن اشاره کرد. یکی از مدل‌ها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و دیگری با تراشه اگزینوس 2200 به بازار آمد.

سامسونگ گلکسی A52s 5G

بهترین گوشی های سامسونگ

  • نمایشگر: 6.5 اینچ
  • تراشه: Snapdragon 778G 5G
  • باتری: 4500 میلی‌آمپرساعت
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل

این محصول که از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب است، دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.

صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.5 اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.

تراشه‌ی این محصول، Snapdragon 778G 5G از تراشه‌های 6 نانومتری سامسونگ است که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

دوربین اصلی A52s سنسور 64 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A52s را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.

باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022

بهترین دوربین گوشی 2022

گوشی سامسونگ Galaxy M52 5G

بهترین گوشی های سامسونگ

  • نمایشگر: 6.7 اینچ
  • تراشه: Snapdragon 778G
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل

این گوشی از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب است که می‌توان خریداری کرد. این مدل به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.7 اینچ و رزولوشن 1080×2400  یکسل از نوع سوپر امولد پلاس مجهز شده است.

در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل از نوع عریض و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور 12 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) با زاویه دید گسترده 123 درجه و سنسور 5 مگاپیکسل از نوع ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند میان‌رده را تشکیل می‌دهند.

دوربین اصلی این گوشی توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه را هم دارد. برای دوربین سلفی هم سنسور قدرتمند با رزولوشن 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 778G شرکت کوالکام مجهز شده است. باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر 25 وات مجهز به فناوری شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان‌رده است.

سامسونگ Galaxy M32

بهترین گوشی های سامسونگ

  • نمایشگر: 6.4 اینچ
  • تراشه: Helio G80
  • باتری: 6000 میلی‌آمپرساعت
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 SM-M325 بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری است که می‌توان آن را یک نیمه‌پرچم‌دار هم دانست که با رونمایی آن، همه افرادی که از طرفداران سامسونگ هستند را شگفت‌زده کرد.

شما با این گوشی می‌توانید کارهایی را انجام دهید که در اثر کیفیتی که دارد لذت بسیار بالایی برای شما دارد. این گوشی تحول بسیار بزرگی در تصویربرداری، قدرت پردازش منطقی، محاسباتی، گرافیکی و وظایف اینترنتی از قبیل بازی، سوشیال و بسیاری دیگر در رسته میان‌رده‌ها ایجاد کرده است.

در گوشی سامسونگ نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است و از نوع سوپرآمولد است. این مشخصه در کنار فریم تهیه شده از پلاستیک قرار گرفته است که ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است.

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب هستید، این مدل انتخابی هوشمندانه است. گوشی‌هایی که در ادامه بررسی شده‌اند از 10 تا 20 میلیون تومان قیمت دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

سامسونگ مدل Galaxy S21 FE

بهترین گوشی های سامسونگ

  • پردازنده: اگزینوس 2100 5G
  • صفحه نمایش: 6.4 اینچ
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر‌ساعت
  • دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل

این مدل پرفروش ترین گوشی سامسونگ است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی از صفحه‌نمایش با ابعاد 6.4 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X بهره برده است.

در قسمت پشتی هم یک سنسور دروبین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع تله‌فوتو با قابلیت زوم سه برابری اپتیکال (زوم بدون کم شدن کیفیت) و سنسور 12 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) با زاویه دید 123 درجه، سنسور‌های دوربین سه‌گانه سامسونگ Galaxy S21 FE 5G را تشکیل می‌دهند.

برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 32 مگاپیکسل از نوع عریض در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری در نظر گرفته شده هم این گوشی دست پر وارد میدان رقابت شده است.

حضور پردازنده اگزینوس 2100 5G سبب شده تا سامسونگ Galaxy S21 FE 5G توانایی اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی مویابل و آسفالت 9 را به‌راحتی اجرا کند و عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این مدل که پرفروش ترین گوشی سامسونگ است به باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی‌آمپر‌ساعت و شارژر 25 وات مجهز است.

سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G

بهترین گوشی های سامسونگ

  • پردازنده: Exynos 990
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ
  • باتری: 4500 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل

مهم‌ترین تفاوت این محصول با برادر بزرگ‌ترش (Galaxy S20 Ultra) نبود سنسور پریسکوپ و باتری کمی‌ کوچکتر باشد. روکش محافظ Gorilla 6 این گوشی درکنار گواهینامه IP68 نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد.

صفحه‌نمایشی با فناوری جدید Dynamic AMOLED 2X و تراکم پیکسلی 525 پیکسل، جزئیات و وضوح تصویر عالی به نمایش می‌گذارد. تراشه‌ی این محصول، اگزینوس 990 سامسونگ است که به همراه 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G77 MP11 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است.

در این محصول هم دوربین قاب پشتی از چهار سنسور پرقدرت تشکیل شده است. سنسورهایی با رزولوشن 12، 64، 12 و حسگر TOF که هر آنچه از دوربین یک گوشی موبایل انتظار دارید را برآورده می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD و باتری پرقدرت 4500 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های پرفروش ترین گوشی سامسونگ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان

سامسونگ مدل Galaxy Note 20

بهترین گوشی های سامسونگ

  • پردازنده: Exynos 990
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ
  • باتری: 4300 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 SM-N980F/DS که از بهترین گوشی های سامسونگ است، دارای گواهینامه IP68 بوده که نشان‌دهنده مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه است.

حافظه‌هایی که در این گوشی به‌کار رفته است دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند. 256 گیگابایت برای حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت حافظه RAM می‌تواند همه‌کارهای همزمان سنگین شما را به‌راحتی انجام دهد.

این گوشی سامسونگ دارای فناوری ارتباطی شبکه 5G یا نسل پنجم است که اتفاقی بسیار بزرگ و پرقدرت در بهبود سرعت دانلود و آپلود است. این گوشی می‌تواند با کیفیت 8K تصویربرداری کند. گوشی‌هایی که در ادامه بررسی می‌شوند، در رنج قیمتی 20 تا 30 میلیون تومان قرار دارند.

سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra

بهترین گوشی های سامسونگ

  • پردازنده: Exynos 990
  • صفحه نمایش: 6.9 اینچ
  • باتری: 4500 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل

این مدل پرفروش ترین گوشی سامسونگ است. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G SM-N986 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت یکی از شگفت‌انگیزترین گوشی‌های کمپانی بزرگ سامسونگ است.

این گوشی که بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین است، تحول بسیار بزرگی در تصویربرداری، قدرت پردازش منطقی، محاسباتی، گرافیکی و وظایف اینترنتی از قبیل بازی، سوشیال و بسیاری دیگر ایجاد کرده است.

این گوشی دارای قلمی هوشمند است که کار با آن بسیار ساده و درعین‌حال شما را شگفت‌زده می‌کند. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra 5G دارای گواهینامه IP68 بوده که نشان‌دهنده مقاوم در برابر گردوغبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه است.

این گوشی سامسونگ دارای فناوری ارتباطی شبکه 5G یا نسل پنجم است که اتفاقی بسیار بزرگ و پرقدرت در بهبود سرعت دانلود و آپلود است. این گوشی می‌تواند با کیفیت 8K تصویربرداری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 9 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

سامسونگ مدل Galaxy Z Flip 3

بهترین گوشی های سامسونگ
بهترین گوشی های سامسونگ
  • پردازنده: اسنپدراگون 888
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ
  • باتری: 3300 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل

در قسمت پشتی دو سنسور دوربین برای این گوشی‌هوشمند خاص در نظر گرفته شده است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 از نوع عریض به همراه سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با زاویه دید 123 درجه‌ای، سنسور‌های دوربین دوگانه قسمت پشتی گلکسی Z Flip3 5G را تشکیل می‌دهند.

دوربین اصلی این گوشی‌هوشمند توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K‌ و سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد. سامسونگ گلکسی Z Flip3 5G به یکی از قدرتمند ترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شده است. سامسونگ گلکسی Z Flip3 5G را به باتری با میزان ظرفیت 3300 میلی‌آمپر‌ساعت مجهز کرده است.

سامسونگ Galaxy S21 5G

بهترین گوشی های سامسونگ

  • پردازنده: اسنپدراگون 888
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 5G SM-G991B/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است طراحی زیبا و کارایی مناسبی دارد.

از ویژگی‌های این گوشی موبایل می‌توان به باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر اشاره کرد که این میزان شما را از شارژ مداوم گوشی موبایل بی‌نیاز می‌کند. این محصول قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات را دارد و از فناوری شارژ سریع PD نسخه سوم پشتیبانی می‌کند.

دوربین 64 مگاپیکسلی این موبایل آن را برای انجام عکاسی حرفه‌ای هم به گزینه‌ای مناسب بدل کرده است. این مدل از بهترین گوشی های سامسونگ برای خرید است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

سامسونگ مدل Galaxy S21 Plus 5G

بهترین گوشی های سامسونگ
بهترین گوشی های سامسونگ
  • پردازنده: Exynos 2100
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ
  • باتری: 4800 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 Plus 5G SM-G996B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است.

از ویژگی‌های این گوشی موبایل می‌توان به باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت 4800 میلی‌آمپر اشاره کرد که این میزان شما را از شارژ مداوم گوشی موبایل بی‌نیاز می‌کند و بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری است.

این محصول قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات را دارد و از فناوری شارژ سریع PD نسخه سوم پشتیبانی می‌کند. دوربین 64 مگاپیکسلی این موبایل آن را برای انجام عکاسی حرفه‌ای هم به گزینه‌ای مناسب بدل کرده است.

سامسونگ مدل Galaxy S20 Ultra 5G

بهترین گوشی های سامسونگ
بهترین گوشی های سامسونگ
  • پردازنده: Exynos 990
  • صفحه نمایش: 6.9 اینچ
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل

این مدل بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین است.روکش محافظ Corning Gorilla Glass 6 این گوشی درکنار گواهینامه IP68 نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد.

تراشه‌ی این محصول، اگزنوس 990 سامسونگ است که به‌عنوان تراشه‌ای 7 نانومتری عملکرد فوق‌العاده بهینه‌ای دارد. این تراشه که به همراه 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

ویژگی مهمی که باعث شده این مدل بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین باشد، دوربین چهارگانه قاب پشتی آن است که از ترکیب حسگرهایی با رزولوشن 108، 48، 12 و حسگر TOF تشکیل شده است.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD و باتری پرقدرت 5000 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این غول دنیای فناوری اطلاعات است. بهترین گوشی های سامسونگ در قیمت بالای 30 میلیون تومان نیز موجود هستند که در ادامه بررسی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

سامسونگ مدل Galaxy S21 Ultra

بهترین گوشی های سامسونگ
بهترین گوشی های سامسونگ
  • پردازنده: اسنپدراگون 888/ Exynos 2100
  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل

موبایل Galaxy S21 Ultra جای همه کم‌وکاستی‌های نسل خود را پر کرده است. صفحه‌نمایشی با نرخ به‌روزرسانی 120هرتز بیشتر از هر چیز کنایه‌ای پرمعنا به اپل است تا زمانی که در کنار باتری حجیم 5000 میلی‌آمپرساعتی قرار می‌گیرد، نوید یکی از غول‌های دنیای فناوری اطلاعات را با خود دارد.

این گوشی اولین محصول سری S است که از قلم S-Pen هم پشتیبانی می‌کند. البته جای هیچ تعجبی نیست که باید این قلم را جداگانه تهیه کنید. رنگ‌ مات و جذاب بدنه گلکسی اس 21 اولترا هم در کنار لبه‌های خمیده گوشی، ویژگی‌های جدید ظاهری این محصول به حساب می‌آیند. پس اگر به دنبال محصولی جدید و قدرتمند با امکان زوم فضایی دارید، به این گوشی فکر کنید.

اما مهم‌تر از همه با حذف شارژ از طرف اپل، سامسونگ و شیائومی، برای این شرکت‌ها، 2021 سال فروش لوازم جانبی است. این مدل از بهترین اسمارتفون‌ های سامسونگ است.

گوشی گلکسی Z Fold2 5G

بهترین گوشی های سامسونگ
بهترین گوشی های سامسونگ
  • نمایشگر: 7.6 اینچ
  • نمایشگر دوم: ۶.۲۳ اینچی
  • دوربین: 3 ماژول 12 مگاپیکسلی
  • باتری: 4500 میلی آمپر
  • تراشه: Snapdragon 865

اولین تفاوت گوشی تاشو Z FOLD 2 با سایر محصولات سامسونگ در طراحی و صفحه نمایش است. سومین گوشی تاشو سامسونگ با نقاط ضعف و قوت زیادی همراه است. نمایشگر Z FOLD 2 از جنس پلاستیک است و به راحتی روی آن خط و خش می‌افتد.

سامسونگ در طراحی این مدل کیفیت لولا را بهبود داده و ضعفی که در درب گلکسی فولد بود را برطرف کرده است.

در بخش باتری اگر استفاده معمولی داشته باشید، این گوشی حدود یک روز شارژدهی خواهد داشت. برای انجام بازی حدود ۳ تا ۴ ساعت باتری خواهید داشت. دوربین اصلی کیفیت خوبی دارد. پردازنده Snapdragon 865 و رم ۱۲ گیگابایتی ترکیبی واقعا قوی است که سرعت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید