0

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان [شهریور 1401]

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان [شهریور 1401]
بازدید 250


کمپانی سامسونگ تنوع قیمت نسبتا خوبی دارد و گوشی‌های خود را با مشخصات قابل قبول و رابط کاربری بهینه‌ ارائه می‌کند. اگر قصد خرید گوشی تا 4 میلیون را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان همراه ما باشید.

به نظر شما برای خرید یک گوشی هوشمند باید چقدر بودجه داشته باشیم؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید که با پرداخت هزینه‌های بسیار کم هم می‌توانید از گوشی‌های هوشمند خوبی بهره‌مند شوید. شرکت‌های تولیدکننده گوشی تلاش می‌کنند تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند؛ بر همین اساس، گوشی‌های خود را در تنوع قیمتی بالایی عرضه می‌کنند.

آبان تتر

سامسونگ هم یکی از برندهای معتبر تولیدکننده گوشی است که سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است و گوشی های خوبی را تا رنج قیمت 4 میلیون تومان تولید می‌کند. در ادامه،‌ برخی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان

سامسونگ یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده گوشی است که گوشی‌های اقتصادی خوبی را روانه بازار می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که شما به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، از کیفیت گوشی‌ها بهره‌مند خواهید شد. در نظر داشته باشید گوشی‌هایی که در این لیست ذکر می‌کنیم، بیشتر برای استفاده روزمره و معمولی هستند.

پس اگر به دنبال یک گوشی ساده و مقرون‌به‌صرفه برای انجام کارهای عادی هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. توجه داشته باشید که این لیست به ترتیب بهترین تا بدترین نوشته نشده است.

سامسونگ گلکسی A03s

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع PLS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: مدیاتک MT6765 هلیو P35
  • رم: 3 و 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 و 64 گیگابایت
  • دوربین: ماژول سه‌گانه 13 + 2 + 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی سامسونگ گلکسی A03s یکی از محصولاتی است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر از 4 میلیون از آن بهره‌مند شوید. این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه با یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع PLS LCD در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید برای تماشای فیلم و سریال از آن استفاده کنید. به همین دلیل هم یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان است. رزولوشن نمایشگر این گوشی به‌اندازه 720 در 1600 پیکسل است و رنگ‌های شارپ نمایشگر را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

یکی از دلایلی که ما این تلفن همراه را در این فهرست آورده‌ایم، عملکرد خوب باتری آن است. سامسونگ در تولید این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که می‌تواند تا یک روز به‌راحتی شارژ را در خود نگه دارد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان

در تولید گوشی گلکسی A03s از یک پردازنده پایین رده مدیاتک MT6765 هلیو P35 استفاده شده است. این پردازنده به شما اجازه می‌دهد که از Galaxy A03s برای بازی‌های معمولی مانند پابجی استفاده کنید. بااین‌حال، توجه داشته باشید که کیفیت بازی را قبل از اجرا، پایین نگه دارید. البته این احتمال وجود دارد که هنگام استفاده از این گوشی برای بازی‌های مذکور، با لگ مواجه شوید.

علاوه بر پردازنده پایین رده، رم این گوشی هم چندان بالا نیست و با نسخه‌های رم 3 و 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی A03s بیشتر برای کارهای معمولی مناسب است. این گوشی با نسخه‌های حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار می‌شود که اگر فکر می‌کنید به فضای داخلی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با کارت حافظه، آن را افزایش دهید.

این دستگاه که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان به شمار می‌رود، با دوربین سه‌گانه با کیفیت 13، 2 و 2 مگاپیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد. دوربین سلفی آن هم دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی است. یک حسگر اثر انگشت هم در کنار گوشی تعبیه شده است که به شما این امکان را می‌دهد قفل گوشی خود را به‌راحتی باز کنید.

سامسونگ گلکسی A03

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ 4 میلیون تومانی
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع PLS TFT با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: هشت هسته‌ای (2 هسته 1.6 و 6 هسته 1.6 گیگاهرتزی)
  • رم: 3 و 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 و 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین: ماژول دوگانه 48 + 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از گوشی‌هایی که با پرداخت هزینه منطقی کمتر از 4 میلیون می‌توانید خریداری کنید، سامسونگ گلکسی A03 است. این گوشی با یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع PLS TFT در اختیار شما قرار می‌گیرد و به دلیل داشتن رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، برای کارهای روزمره مناسب است.

پنل جلوی این گوشی شیشه‌ای است و سایر بخش‌های آن تماماً پلاستیکی هستند که باعث می‌شود که در دست گرفتن گوشی گلکسی A03، حس یک گوشی اقتصادی را به شما القا کند. سامسونگ در ساخت این تلفن همراه از دوربین دوگانه استفاده کرده است که نسبت به مورد قبلی، کیفیت پایین‌تری دارد. دوربین اصلی این گوشی با کیفیت 48 و سنسور تشخیص عمق تصویر هم با کیفیت 2 مگاپیکسل عرضه می‌شود.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان

این گوشی می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان به شمار بیاید. دوربین سلفی این گوشی هم کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد که نباید از آن انتظار زیادی داشته باشید. سامسونگ در ساخت گوشی گلکسی A03 از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپری استفاده کرده است که برای یک گوشی پایین رده، ظرفیت مناسبی به نظر می‌رسد.

گوشی مذکور با نسخه‌های رم 3 و 4 گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. حافظه داخلی آن هم بین 32، 64 و 128 گیگابایت متغیر است که شما می‌توانید بسته به نیاز و هزینه خود، بهترین مورد را خریداری کنید. البته خوب است بدانید که این گوشی همراه با رم 3 گیگابایت و حافظه 32 گیگابایتی، قیمت مناسب‌تری نسبت به رم 4 و حافظه 128 گیگابایتی دارد.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A03 Core

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع PLS TFT با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: Unisoc SC9863A
  • رم: 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • دوربین: تک لنز 8 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی سامسونگ گلکسی A03 Core یکی از بهترین گوشی‌هایی است که قیمتی بین 3 تا 4 میلیون تومان دارد. در ماه‌های گذشته می‌توانستید این گوشی را با قیمت زیر 3 میلیون تومان هم خریداری کنید. این تلفن همراه با یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع اقتصادی PLS TFT در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن 720 در 1600 پیکسل است که برای کارهای روزمره می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

بدنه این دستگاه که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان محسوب می‌شود، کیفیت چندان بالایی ندارد و آن تماماً پلاستیکی است. سامسونگ در ساخت تلفن مذکور از پردازنده Unisoc SC9863A استفاده کرده است که برای بازی‌های سنگین اصلاً پیشنهاد نمی‌شود.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان

این گوشی همراه با رم 2 گیگابایت عرضه می‌شود و همان‌طور که انتظار می‌رود، نباید از آن توقع سرعت و عملکرد خوبی داشته باشید. شما می‌توانید این اسمارت فون را با حافظه 32 گیگابایتی خریداری کنید. اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یکی از سیم‌کارت‌ها را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی کیفیت چندان بالایی ندارد و عکس‌ها را تا حدی تاریک نشان می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی هم از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد که شارپنس خوبی به شما عرضه نمی‌کند. دوربین این تلفن همراه فقط برای مواقعی خوب است که شرایط نوری کاملاً مناسب باشد و بخواهید یک یادگاری در گوشی خود داشته باشید.

یکی از بهترین موضوعاتی که درباره گوشی گلکسی A03 Core وجود دارد، باتری آن است. اگر به طور کاملاً معمولی از این گوشی استفاده کنید، می‌توانید تا دو روز هم از شارژ آن بهره‌مند شوید. این در حالی است که اگر از این دستگاه برای عکاسی، فیلم‌برداری یا بازی کردن استفاده کنید، مدت‌زمان دوام باتری آن به یک روز می‌رسد. به‌طورکلی، گلکسی A03 Core یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 4 میلیون تومانی است که از عهده نیازهای روزانه شما برمی‌آید.

سامسونگ گلکسی M12

بهترین گوشی های سامسونگ 4 میلیون تومانی
بهترین گوشی های سامسونگ 4 میلیون تومانی
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع PLS IPS با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: اگزینوس 850
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین: ماژول چهارگانه 48 + 5 + 2 + 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از گوشی‌های مناسبی که در بازار وجود دارد، گوشی سامسونگ گلکسی M12 است. این تلفن هوشمند با ابعاد 164×75.9×9.7 میلی‌متر در اختیار شما قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسد ضخامت آن کمی زیاد باشد. علاوه‌براین، وزن این گوشی هم نسبتاً زیاد بوده و با وزن 221 گرم طراحی شده است. این ویژگی باعث می‌شود که هنگام در دست گرفتن گوشی مذکور، دست شما کمی اذیت شود.

شما می‌توانید گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 را با یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع PLS IPS را خریداری نمایید. با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، این گوشی به شما این امکان را می‌دهد از آن برای کارهای معمولی استفاده کنید. نرخ نوسازی تصویر در نمایشگر این گوشی به‌اندازه 90 هرتز است که برای یک گوشی اقتصادی،‌ ویژگی خوبی محسوب می‌‌شود.

سامسونگ در ساخت گوشی مذکور از یک پردازنده اگزینوس 850 استفاده کرده است که مسئولیت پردازش گرافیکی آن هم بر عهده Mali-G52 است. این گوشی را می‌توان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان به شمار آورد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان

شما می‌توانید این محصول را با نسخه‌های رم 4 یا 6 گیگابایتی خریداری کنید. همان‌طور که می‌دانید، رم بالاتر این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سنگین‌تر را به‌راحتی باز کنید. اما اگر می‌خواهید این گوشی را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید، نسخه 4 گیگابایتی آن گزینه مناسب‌تری است.

این تلفن همراه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار می‌شود که شما می‌توانید بسته به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر فکر می‌کنید به فضای داخلی بیشتری برای ذخیره فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید از کارت حافظه هم استفاده کنید.

نسبت به سایر گوشی‌هایی که تاکنون ذکر کردیم، دوربین گوشی گلکسی ام 12 بهتر است و با ماژول چهارگانه روانه بازار می‌شود. لنزهای واید، اولترا واید، ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر در این گوشی به ترتیب با سنسورهای 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. دوربین این گوشی نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، کاملاً خوب است و به شما این امکان را می‌دهد عکس‌های نسبتاً خوبی بگیرید. تنها چیزی که برای گرفتن عکس خوب با این گوشی نیاز دارید، شرایط نوری مناسب، زاویه، وقت و انرژی است.

باتری گوشی گلکسی M12 هم بهتر از سایر دستگاه‌هایی بوده که تاکنون آن‌ها را شرح دادیم. سامسونگ در ساخت این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر استفاده کرده است که می‌تواند به‌راحتی تا یک روز دوام بیاورد.

سامسونگ گلکسی A02

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع PLS IPS با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: مدیاتک MT6739W
  • رم: 2 و 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 و 64 گیگابایت
  • دوربین: ماژول دوگانه 13 + 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی سامسونگ گلکسی A02 هم یکی دیگر از محصولات پایین رده این برند به شمار می‌رود که می‌توانید با قیمتی بین 3 تا 4 میلیون آن را خریداری نمایید. این گوشی با یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع PLS IPS در اختیار شما قرار می‌گیرد که به دلیل داشتن رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، می‌توانید از آن برای کارهای روزمره و معمولی به‌راحتی استفاده کنید.

سامسونگ در تولید این گوشی از پردازنده مدیاتک MT6739W استفاده کرده است و می‌توانید در حالت گرافیکی پایین، از بازی‌های معمولی استفاده کنید. این تلفن همراه با نسخه‌های رم 2 یا 3 گیگابایتی روانه بازار می‌شود و شما می‌توانید برای دسترسی به عملکرد بهتر، نسخه 3 گیگابایتی را خریداری نمایید. البته توجه داشته باشید که رم 2 یا 3 گیگابایتی این تلفن همراه، تأثیر زیادی در قیمت آن دارد.

گلکسی A02 را می‌توان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان به شمار آورد که با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت روانه بازار می‌شود. گوشی مذکور از درگاه اختصاصی حافظه پشتیبانی نمی‌کند و اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یکی از سیم‌کارت‌ها را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان

برخلاف مورد قبلی، دوربین این گوشی هم کیفیت چندان بالایی ندارد و با ماژول دوگانه، دارای سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی هم با یک سنسور 5 مگاپیکسلی در اختیار شما قرار می‌گیرد که نمی‌توانید از آن انتظار کیفیت چندان بالایی داشته باشید.

سامسونگ در تولید این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت بهره برده است. به‌طورکلی، این گوشی برای اجرای برنامه‌های سنگین و چند عملکردی اصلاً مناسب نیست؛ اما اگر می‌خواهید کارهای معمولی را با استفاده از آن را انجام دهید، می‌توانید به فکر خرید گلکسی A02 باشید.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی M11

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ 4 میلیون تومانی
  • نمایشگر: 6.4 اینچ از نوع PLS TFT با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل
  • پردازنده: کوالکام SDM450 اسنپدراگون 450
  • رم: 3 و 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 و 64 گیگابایت
  • دوربین: ماژول سه‌گانه 13 + 5 + 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ 4 میلیون تومانی که می‌تواند قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار دهد، گوشی گلکسی M11 است. این تلفن هوشمند با نمایشگر 6.4 اینچی از نوع PLS TFT در اختیار شما قرار می‌گیرد که به دلیل داشتن رزولوشن 720 در 1560 پیکسلی، به شما این امکان را می‌دهد که برای کارهای معمولی از آن استفاده کنید.

ابعاد این گوشی به‌اندازه 161.4×76.3×9 میلی‌متر است و با وزن 197 گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌جز پنل جلوی این گوشی که شیشه‌ای است، سایر بخش‌های آن تماماً پلاستیکی هستند و کیفیت متوسطی دارند. سامسونگ در تولید گوشی گلکسی M11 از پردازنده اسنپدراگون 450 استفاده کرده است و Adreno 506 هم وظیفه پردازش گرافیکی این تلفن همراه را برعهده دارد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان

شما می‌توانید گوشی گلکسی ام 11 را با نسخه‌های رم 3 یا 4 گیگابایتی خریداری نمایید که پیشنهاد ما، خرید نسخه 4 گیگابایتی است. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. ویژگی مثبت گلکسی M11 این است که از درگاه اختصاصی حافظه پشتیبانی می‌کند. پس اگر فکر می‌کنید که به فضای داخلی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از کارت حافظه، به‌راحتی آن را افزایش دهید.

گوشی گلکسی M11 با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود که لنزهای واید، اولترا واید و سنسور تشخیص آن با کیفیت 13، 5 و 2 مگاپیکسل روانه بازار می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که به شما این امکان را می‌دهد عکس‌های نسبتاً قابل‌قبولی از خود بگیرید.

این مورد که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان به شمار می‌رود، با یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت در دسترس عموم قرار می‌گیرد. پردازنده کم‌مصرف این گوشی باعث می‌شود که شارژدهی نسبتاً خوبی داشته باشد و بتوانید یک روز به‌راحتی از آن استفاده کنید. این تلفن همراه دارای یک حسگر اثر انگشت است که در پنل پشتی تعبیه شده است و سرعت نسبتاً خوبی دارد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان

کلام آخر

سامسونگ یکی از بهترین برندهای تولیدکننده گوشی به شمار می‌رود که گوشی‌های متنوعی برای انواع سلیقه‌ها دارد. اگر می‌خواهید یک گوشی مقرون‌به‌صرفه از این برند خریداری کنید، نوشتار را بالا را به‌دقت مطالعه فرمایید. ما در این مقاله، برخی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان را به شما عزیزان معرفی کردیم که می‌تواند تأثیر زیادی در یک انتخاب درست داشته باشد.

سؤالات متداول

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان کدام‌اند؟

از بهترین گوشی‌های سامسونگ که با قیمت 4 میلیون تومان در بازار وجود دارند، می‌توان به مواردی مانند گلکسی A03s، گلکسی A03، گلکسی A03 Core، گلکسی A02، گلکسی M12 و گلکسی M11 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید