0

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان [شهریور 1401]

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان [شهریور 1401]
بازدید 233


آیا شما هم قصد خرید یک گوشی سامسونگ با قیمت مناسب را دارید؟ ما در این مقاله برخی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

پیش از این، بعضی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ تا 3 میلیون، 4 میلیون و 5 میلیون تومان را معرفی کردیم. مقاله بهترین گوشی های میان رده سامسونگ تا 6 میلیون، 7 میلیون، 8 میلیون و 9 میلیون تومان هم به شما کمک می‌کند که گزینه بهتری را انتخاب کنید.

آرون گروپس

احتمالاً برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید یک گوشی همراه با تنوع زیادی از این محصولات مواجه شوید. این موضوع باعث می‌شود که ندانید چه گوشی برای شما مناسب است. ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم که یک گوشی سامسونگ مناسب با قیمت حدود 10 میلیون تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

سامسونگ یکی از برندهای معروف و محبوب تولیدکننده گوشی است که محصولات با کیفیتی در رده‌های قیمتی مختلف وارد بازار می‌کند. در رده قیمتی 9 تا 10 میلیون، شما می‌توانید گوشی‌های میان رده و خوب این برند را خریداری کنید. از این رو، ما این گفتار را به معرفی برخی از بهترین گوشی های 10 میلیون تومانی سامسونگ اختصاص داده‌ایم. همراه ما باشید.

گلکسی A52

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های 10 میلیون تومانی سامسونگ
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: کوالکام SM7225 اسنپدراگون 750G 5G
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت 64 + 12 + 5 + 5 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت

گلکسی A52 سامسونگ که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان محسوب می‌شود. این دستگاه با ابعاد 159.9 × 75.1 × 8.4 میلی‌متر روانه بازار می‌شود و به دلیل ضخامت مناسب، دست شما را هنگام کار کردن با آن اذیت نمی‌کند. وزن گوشی هم چندان زیاد نبوده و با 189 گرم وزن، به شما این امکان را می‌دهد که لذت زیادی هنگام کار کردن با آن ببرید.

با وجود این‌که مواد به‌کار رفته در ساخت این گوشی از جنس پلاستیک است، اما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کیفیت بسیار بالایی دارند و به دلیل پشتیبانی از گواهی IP67، در برابر گردوغبار و آب (تا 30 دقیقه) مقاوم خواهد بود.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A52 دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع سوپر آمولد است که با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل عرضه می‌شود. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نمایشگر این گوشی این است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و این ویژگی باعث می‌شود که سرعت آن تا حد بسیار زیادی بالا باشد.

حداکثر میزان روشنایی نمایشگر گوشی مذکور هم به‌اندازه 800 نیت است که می‌توانید از آن در زیر نور مستقیم خورشید هم استفاده کنید. نمایشگر این تلفن همراه با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

خوشبختانه در گوشی گلکسی A52 که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان به شمار می‌رود، خبری از پردازنده‌های اگزینوس نیست و سامسونگ برای ساختن تلفن همراه از پردازنده هشت نانومتری اسنپدراگون 750G استفاده کرده است.

پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته 2.2 گیگاهرتزی Kryo 570 و شش هسته 1.8 گیگاهرتزی  می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی گوشی مذکور هم بر عهده Adreno 619 است که عملکرد پردازشی خیلی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر پردازنده قدرتمند و مناسب، گلکسی A52 دارای نسخه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه 128 و 256 گیگابایتی است. همان طور که می‌دانید، رم 8 گیگابایتی می‌تواند عملکرد و سرعت خیلی خوبی در اختیار شما قرار دهد و نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، می‌تواند نیازهای شما را پاسخ دهد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

سیستم دوربین گوشی مذکور از 4 لنز تشکیل می‌شود که به زیبایی در کنار یکدیگر و در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی قرار گرفتند. دوربین اصلی گلکسی A52 دارای سنسور 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز به همراه لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است و عکس‌ها را با کیفیت زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایر اعضای خانواده دوربین این گوشی شامل سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و در نهایت، سنسور 5 مگاپیکسلی سنسور تشخیص عمق میدان می‌شوند. دوربین سلفی این تلفن همراه هم یک لنز 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 دارد و کیفیت خوبی به شما عرضه می‌کند. ازاین‌‌رو، ما آن را در میان بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان آورده‌ایم.

اگرچه بسیاری از ویژگی‌های گلکسی A52 مناسب بودند، اما باتری آن عملکرد چندان خوبی ندارد. در این گوشی یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت بکار رفته شده است که نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، ضعیف است. البته اگر از این گوشی برای کارهای معمولی استفاده کنید، مشکلی پیش نخواهد آمد. این در حالی است که اگر از گلکسی A52 برای بازی‌های ویدئویی و وب‌گردی استفاده می‌کنید، احتمالاً بیشتر از یک‌بار در روز باید آن را به شارژ بزنید.

بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان در بازار ایران [شهریور 1401]

گلکسی A52s

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های 10 میلیون تومانی سامسونگ
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون 778G 5G
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت 64 + 12 + 5 + 5 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت

شما می‌توانید گوشی سامسونگ گلکسی A52s را با ابعاد 159.9 × 75.1 × 8.4 میلی‌متر و وزن عالی 189 گرم خریداری کنید. جلوی این تلفن همراه شیشه‌ای بوده و با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و مقاومت خیلی خوبی دارد. به همین دلیل هم می‌توان این‌گونه گفت که گلکسی A52s یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان است.

البته برای افزایش مقاومت آن، بهتر است از گلس هم استفاده کنید. با وجود این‌که پنل پشتی گلکسی A52s پلاستیکی است، اما مواد بکار رفته شده در آن کیفیت خیلی خوبی دارند و می‌توانید از این نظر مطمئن باشید. بااین‌حال، شاید خیلی از افراد از این ویژگی رضایت نداشته باشند و این موضوع یکی از دلایل اصلی برای محبوب‌تر شدن گوشی‌های میان رده شیائومی در میان بسیاری از افراد است.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

گلکسی A52s هم مانند گوشی‌های دیگر هم‌رده خود، با گواهی IP67 روانه بازار می‌شود و این گواهی باعث شده تا گوشی مذکور در برابر گردوغبار و آب مقاوم باشد. این گوشی دو سیم‌کارته است که اگر بخواهید از کارت حافظه استفاده کنید، راهی به‌جز بیرون آوردن سیم‌کارت دوم و جایگزین کردن کارت حافظه ندارید.

سامسونگ در ساخت این تلفن همراه مانند گزینه‌های قبلی، از نمایشگر فوق‌العاده سوپر آمولد استفاده کرده است که تأثیر زیادی در افزایش شارژدهی گوشی دارد. این نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد که کیفیت خیلی خوبی برای تماشای فیلم و سریال دارد. نرخ نوسازی تصویر در این تلفن همراه به‌اندازه 120 هرتز و میزان روشنایی آن هم 800 نیت است. به لطف پشتیبانی از HDR10، شما می‌توانید از کیفیت نمایشگر گوشی A52s اطمینان حاصل کنید.

گلکسی A52s که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان محسوب می‌شود، با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G قدرت می‌گیرد. این تراشه 6 نانومتری عملکرد خیلی خوبی هنگام بازی‌های ویدئویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند هنگام کار کردن از روان و بدون لگ بودن آن لذت ببرند.

پردازنده مرکزی این تلفن همراه هشت هسته‌ای است که شامل چهار هسته Kryo 670 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.9 گیگاهرتز می‌شود. Adreno 642L هم به‌عنوان پردازنده گرافیکی گوشی مذکور فعالیت دارد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

در کنار پردازنده بسیار قدرتمند، این تلفن همراه با نسخه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی روانه بازار می‌شود و حافظه آن هم بین 128 یا 256 گیگابایت متغیر است. بدین ترتیب، شما می‌توانید بسته به نیاز و بودجه خود، گزینه بهتر را انتخاب کنید.

سامسونگ در ساخت گلکسی A52s از چهار دوربین استفاده کرده است که به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. خوب است بدانید که دوربین‌های این تلفن همراه هیچ تفاوتی با گلکسی A52 ندارند و کاملاً مشابه مورد قبلی هستند. پس وقت خود را برای توضیح دادن مجدد آن‌ها تلف نمی‌کنیم.

گلکسی A52s هم مانند گوشی قبلی با باتری 4500 میلی‌آمپری عرضه شده است. تنها تفاوت باتری این گوشی با گلکسی A52 این است که جنس باتری گلکسی A52s لیتیوم یونی است.

این گوشی هم مانند مورد قبلی از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند که برای رسیدن آن به 100 درصد شارژ کامل، نیاز به زمانی بیشتر از 70 دقیقه خواهید داشت. یک حسگر اثر انگشت اپتیکال نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است که عملکرد خوبی دارد.

با این وجود، برخی از کاربران باور دارند که قرارگیری حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور می‌تواند سرعت آن‌ها را افزایش دهد. در هر حال، A52s یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

گلکسی A53

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های 10 میلیون تومانی سامسونگ
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: اگزینوس 1280
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت (رم 8 گیابایت)
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت 64 + 12 + 5 + 5 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

برخلاف سایر گوشی‌هایی که تاکنون کردیم، سامسونگ در ساخت گلکسی A53 از پردازنده اگزینوس استفاده کرده است. گوشی گلکسی A53 طراحی معمولی دارد و همان طور که انتظار می‌رود، تمام بدنه آن پلاستیکی است.

نکته منفی درباره طراحی این تلفن همراه این است که تا حد بسیار زیادی خش‌پذیر بوده و جای اثر انگشت به‌راحتی روی آن می‌ماند. به همین دلیل هم اگر قصد خرید این تلفن همراه را دارید، باید حتماً از قاب استفاده کنید. اما باز هم می‌توان آن را در میان بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان بیاوریم.

گلکسی A53 هم مانند سایر محصولات موجود در این لیست و گوشی‌های هم‌رده خود، با استفاده از گواهی IP67 به شما این امکان را می‌دهد که از مقاومت گوشی خود در برابر گردوغبار و آب مطمئن باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

سامسونگ در ساخت گوشی گلکسی A53 از نمایشگر فوق‌العاده سوپر امولد استفاده کرده است که با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد. نرخ نوسازی تصویر در این نمایشگر 6.5 اینچی به‌اندازه 120 هرتز است و سرعت خیلی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل هم اگر نمی‌دانید که گوشی گلکسی A53 برای تماشای فیلم و سریال مناسب است یا خیر، باید بگوییم که کیفیت این تلفن همراه کاملاً مناسب این کار خواهد بود.

متأسفانه در گلکسی A53 سامسونگ خبری از چیپست اسنپدراگون نیست و سامسونگ در این تلفن همراه از پردازنده اگزینوس 1280 استفاده کرده است که از خانواده خود این برند است. این پردازنده به شما این امکان را می‌دهد که از گوشی مذکور برای کارهای عادی روزمره، یعنی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب به‌راحتی استفاده کنید. با این کار متوجه می‌شوید که عملکرد گلکسی A53 کاملاً روان است و با مشکلی مواجه نخواهید شد.

البته این موضوع تا وقتی است که از گوشی گلکسی A53 برای کارهای عادی استفاده کنید. هنگامی که وارد بازی‌های ویدئویی مانند کالاف دیوتی می‌شوید، در صورتی می‌توانید از این گوشی استفاده کنید که گرافیک را روی حالت متوسط و فریم ریت را روی گزینه High قرار دهید. اما باز هم می‌توان گلکسی A53 را یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان به شمار آورد که پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

شما می‌توانید گلکسی A53 سامسونگ را با نسخه‌های رم 6 یا 8 گیگابایتی خریداری کنید این نسخه‌ها با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شوند. ازآنجاکه گلکسی A53 سامسونگ از درگاه اختصاصی حافظه پشتیبانی نمی‌کند، تنها راه برای افزایش حافظه این گوشی این است که از شیار دوم سیم‌کارت استفاده کنید.

گلکسی A53 سامسونگ دارای چهار لنز دوربین است که دوربین اصلی آن با سنسور 64 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این لنز واید که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز به همراه لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند، با گشودگی دیافراگم 1.8 به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌های باکیفیتی بگیرید.

سایر اعضای خانواده دوربین این تلفن همراه شامل سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی سنسور تشخیص عمق تصویر می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 2.2 است.

برخلاف دو گوشی قبلی، باتری گلکسی A53 با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر عرضه می‌شود که عملکرد خیلی خوبی دارد. این گوشی از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند که عملکرد چندان سریعی ندارد. بااین‌حال، گلکسی A53 همچنان به‌عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان شناخته می‌شود.

بهترین گوشی تا 9 میلیون تومان [شهریور 1401]

گلکسی A71

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.7 اینچ از نوع Super AMOLED Plus با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون 730 (نسخه گلوبال)
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت 64 + 12 + 5 + 5 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت

شما می‌توانید گلکسی A71 سامسونگ را با ابعاد 163.6 × 76 × 7.7 میلی‌متر با وزن بسیار سبک 179 گرم خریداری کنید. بااین‌حال، بدنه این گوشی کاملاً پلاستیکی است که شاید برخی از کاربران احساس خوبی هنگام کار کردن با آن نداشته باشند.

سامسونگ در ساخت این تلفن همراه از نمایشگر فوق‌العاده Super AMOLED Plus استفاده کرده است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. این نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد و با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که محافظت نمایشگر این گوشی چندان بالا نبوده و حتماً باید از گلس استفاده کنید.

نکته جالب‌توجه درباره گلکسی A71 سامسونگ که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان به شمار می‌رود، این است که با دو نسخه گلوبال و فیلیپین روانه بازار می‌شود. این دو نسخه در تراشه با یکدیگر تفاوت دارند و نسخه گلوبال با تراشه کوالکام اسنپدراگون 730 عرضه می‌شود. این در حالی است که تراشه گوشی مذکور با نسخه فیلیپین کوالکام اسنپدراگون 730G است.

پردازنده مرکزی این تلفن همراه هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته 2.2 گیگاهرتزی Kryo 470 طلایی و شش هسته 1.8 گیگاهرتزی Kryo 470 نقره‌ای می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی گوشی مذکور هم بر عهده Adreno 618 است. عملکرد گوشی گلکسی A71 کاملاً مناسب بازی‌های ویدئویی است و بازی‌ها را روان اجرا می‌کند.

این گوشی هوشمند با نسخه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که حافظه داخلی آن تنها 128 گیگابایت است. البته جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و می‌توانید با استفاده از کارت حافظه، فضای ذخیره A71 را تا یک ترابایت افزایش دهید. نوع حافظه این گوشی هم UFS 2.1 است که عملکرد خیلی خوبی دارد.

سامسونگ در ساخت گلکسی A71 از چهار لنز استفاده کرده است که کیفیت مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید از آن برای عکاسی استفاده کنید. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار با تشخیص فاز است.

سایر لنزهای این تلفن همراه شامل لنز اولترا واید، ماکرو و سنسور تشخیص آن و تصویر است که به ترتیب با سنسورهای 12، 5 و 5 مگاپیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی است.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

البته یک نکته منفی در گلکسی A71 مشاهده می‌شود و آن هم درباره باتری لیتیوم یونی آن است با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرد. حسگر اثر انگشت هم مانند اکثر محصولات سامسونگ در زیر نمایشگر تعبیه شده است. با تمام این ویژگی‌ها، گلکسی A71 توانسته در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان قرار گیرد.

کلام آخر

با پرداخت هزینه نزدیک به 10 میلیون تومان هم می‌توان یک گوشی با کیفیت خرید. پس اگر شما هم می‌خواهید با پرداخت این میزان هزینه، یک گوشی سامسونگ خوب خریداری کنید، بهتر است در ابتدا مقاله بالا را به‌دقت مطالعه فرمایید تا بدانید که بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان کدام محصولات هستند.

سؤالات متداول

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان کدام‌اند؟

از مهم‌ترین و بهترین گوشی‌هایی که شما می‌توانید با پرداخت تقریبی 10 میلیون تومان از آن‌ها بهره‌مند شوید، می‌توان به گلکسی A53 و گلکسی A71 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

نظر شما درباره‌ی بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان چیست؟ شما فکر می‌کنید جای چه گوشی‌های دیگری در این لیست خالی است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید