0

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ [تیر 1401]

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ [تیر 1401]
بازدید 264


بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ موضوعی بوده که در ادامه بررسی شده است. اگر قصد خرید گوشی مناسب از نظر باتری دارید، با ما همراه باشید.

گوشی‌های کمپانی سامسونگ همگی محصولاتی حرفه‌ای و پرطرفدار هستند و تمامی امکانات لازم را دارند. در این بین هستند گوشی‌هایی که قدرت نگهداری شارژ آنها بالاتر است. اگر قصد خرید بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری را دارید این مطلب به شما کمک می‌کند.

مستر بلیط

در صورتی که یک گوشی خریداری کنیم که باتری آن مناسب باشد و بتواند شارز را به خوبی نگه دارد، پس مدت زمان بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد و نیازی به نگرانی در مورد کمبود شارژ وجود ندارد.

در ادامه بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری و همچنین نگهداری شارژ معرفی شده است. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری در ادامه معرفی شده‌اند. این گوشی‌های هر کدام توانایی و ویژگی‌های خاص خود را دارند. شما می‌توانید با بررسی قابلیت‌های هر کدام به اطلاعت کاملی دست یابید و بهترین گوشی سامسونگ از نظر نگهداری شارژ را خریداری کنید.

گلکسی M52 5G

سامسونگ در این مدل از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که جزء بالاترین ظرفیت‌های باتری در بین گوشی‌های هوشمند است. گوشی گلکسی M52 5G بصورت کلی می‌تواند تا ۱۲۳ ساعت در حالت آماده باش قرار داشته باشد.

اگر مدام در حال صحبت کردن با تلفن هستید تا ۳۴ ساعت و نیم، اگر دائم در حال گردش در اینترنت و اینستاگرام هستید، ۱۴ ساعت و نیم و اگر به مدت طولانی به تماشای فیلم بنشینید، بیشتر از ۲۱ ساعت دوام خواهد داشت. این مدل بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ است.

گلکسی A53 5G

باتری 5000 میلی آمپری گلکسی A53 می‌تواند به شما این امکان را بدهد که بیشتر از 32 ساعت مکالمه داشته باشید بدون اینکه قصد داشته باشید تماس را قطع کنید. اگه زیاد فیلم می‌بینید، این امکان را دارید که نزدیک به 20 ساعت فیلم ببینید و گوشی خاموش نخواهد شد. در نهایت اگه زیاد در اینترنت به گردش می‌پردازید، این گوشی 13 ساعت شما را همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 بهترین گوشی های 5G شیائومی

بهترین گوشی ‌های ویوو

گلکسی A32

سامسونگ گلکسی A32 بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری در تولیدات میان‌رده و مقرون به صرفه این شرکت است. اعداد و ارقام در تست‌های انجام شده نیز همین را نشان می‌دهد و باعث شده است این مدل بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ باشد.

بعلاوه اگر نرخ نوسازی صفحه‌نمایش این گوشی را کاهش دهیم میزان نگهداری شارژ فراتر از این‌ها نیز می‌رود. در واقع A32 در بررسی‌های مختلف ثابت کرده که یک میان‌رده خاص است. این خاص بودن حتی در سبک طراحی این گوشی نیز به چشم می‌آید.

همچنین A32 قوی ترین باتری گوشی سامسونگ در این محدوده قیمتی را در دل خود جای داده است یعنی ظرفیتی 5000 میلی آمپر ساعتی. برای پشتیبانی از این باتری قدرتمند نیز یک شارژر 15 واتی در نظر گرفته شده که در مدت دو ساعت باتری گوشی را پر می‌کند.

گلکسی A21s

گلکسی A21s با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود توانسته بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ باشد. نتایج تست‌ها در بخش‌های مختلف نیز صحت این ادعا را تایید می‌کند.

با این حال گلکسی A21s یک میان‌رده ارزشمند است که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه انتخاب مناسبی برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود. همچنین برای این گوشی یک شارژر معمولی 15 واتی در نظر گرفته شده که بعد از حدود 2.5 ساعت شارژ گوشی را کامل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو اف 4 جی تی (Xiaomi POCO F4 GT) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مقایسه گلکسی A11 با گلکسی M11 سامسونگ ؛ دو پایین رده کارآمد

گلکسی A02s

گلکسی A02s ارزانترین گوشی موجود در فهرست بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری است. باتری این گوشی نیز 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. گلکسی A02s در بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات، مشابه گلکسی A12 عمل می کند.

در تست نگهداری شارژ نیز این دو گوشی بسیار نزدیک به یکدیگر بودند. البته قیمت ارزان‌تر A02s آن را تبدیل به گزینه ایده‌آل‌تری برای خرید می‌کند. در نهایت باید گفت که پر شدن شارژ این گوشی نیز تقریبا 3 ساعت طول می‌کشد.

گلکسی M30s

پردازنده و رابط کاربری قدرتمند در گوشی گلکسی M30s در کنار باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن تا دو روز استفاده‌های معمول را پشتیبانی می‌کند و باعث شده بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ باشد.

با وجود این ظرفیت بالای باتری، سامسونگ تنها یک شارژر 15 واتی را به همراه آن وارد بازار کرده است. اما این مدل چیزی کم ندارد و بهترین گوشی سامسونگ از نظر نگهداری شارژ است. شارژ کامل این گوشی تقریبا 2.5 ساعت به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی A73 با گلکسی A72 سامسونگ ؛ قدرتمندترین سری A کدام است؟

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با A52 سامسونگ (Xiaomi Note 10 Pro vs. Galaxy A52)

گلکسی A31

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

سامسونگ گلکسی A31 نیز با ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی جزو بهترین گوشی‌های سامسونگ از لحاظ باتری قرار می‌گیرد. پکیج کاملی که در قالب این گوشی به بازار عرضه شده، آن را به یک میان‌رده قدرتمند تبدیل کرده است.

طبق معمول گوشی‌های میان‌رده، سامسونگ برای آن یک شارژر 15 واتی در نظر گرفته است. این مدل بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ است.

گلکسی A12

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

گلکسی A12 مجهز به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. این ظرفیت بسیار فراتر از سایر مشخصات معمولی و پایین‌رده این گوشی بوده و یک انتخاب هوشمندانه برای این گوشی از طرف سامسونگ به حساب می‌آید.

در واقع این یک مزیت بزرگ برای گلکسی A21 محسوب شده و با توجه به نمایشگر LCD آن که مصرف پایین‌تری نسبت به LED دارد باعث افزایش طول عمر باتری آن می‌شود. نتایج تست‌ها نیز این ادعا را ثابت می‌کنند که باتری این گوشی دوام بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با اس 21 اف ای سامسونگ (Xiaomi 11T Pro vs. Samsung S21 FE)

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو (POCO F4 GT Vs POCO X3 Pro)

گلکسی S21 Ultra

گوشی سامسونگ S21 Ultra با داشتن یک باتری با ظرفیت 5000mAh، دارای قوی‌ترین باتری موبایل در بین پرچم‌داران حال حاضر دنیا است. این مسئله را می‌توانید تنها با نگاه کوتاهی بر میزان دوام باتری آن بسنجید.

این مدل علاوه بر حضور در دسته‌بندی قوی‌ترین باتری موبایل، نقاط قوت زیادی دارد که خرید آن را به یک معامله سودمند تبدیل کرده است. بهترین و قوی‌ترین بزرگنمایی در یک گوشی هوشمند و البته بهترین دوربین ممکن، شفاف‌ترین نمایشگر همراه با نرخ بازسازی تصویر متغیر، طراحی بدنه بسیار زیبا، پشتیبانی از آخرین تکنولوژی Wi-Fi 6E و پشتیبانی از S-Pen، همه جزو مواردی است که این پرچم‌دار را در بهترین و بالاترین رتبه نسبت به سایر گوشی‌ها قرار می‌دهد.

گلکسی S20 Ultra

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

این گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تنظیم‌شده بر روی نرخ به‌روزرسانیِ پیش‌فرض ۶۰ هرتز، به طور متوسط ​​۱۱ ساعت و ۵۸ دقیقه کار می‌کند که نتیجه‌ای بهتر از آیفون‌های اپل است و آن را در لیست بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ قرار می‌دهد.

به‌علاوه در کنار این ویژگی، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی هم دارد که اسکرول روانتری را فراهم می‌کند. با فعال کردن این ویژگی، عمر باتری ۳ ساعت کاهش پیدا می‌کند. گلکسی اس ۲۰ اولترا به لطف شارژر ۲۵ واتی که همراه گوشی ارائه می‌شود، مجهز به فست‌شارژ است و پس از ۳۰ دقیقه به ۶۳ درصد می‌رسد.

این مدل جذاب و حرفه‌ای بهترین گوشی سامسونگ از نظر نگهداری شارژ است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 4 پرو (POCO F4 GT Vs POCO X4 Pro)

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A51 سامسونگ (POCO X4 Pro Vs. Galaxy A51)

گلکسی A52 5G

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

ممکن است جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ از قابلیت اتصال 5G برخوردار باشد، اما این امر بر طول عمر باتری آن تاثیری نگذاشته است. این مدل حرفه‌ای بسیار پرطرفدار است و تمامی کاربران از آن رضایت کامل دارند. ویژگی‌های منحصر به این گوشی باعث شده در لیست بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ قرار گیرد. ظرفیت باتریاین مدل 4500 میلی آمپر ساعت است.

گلکسی M62

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

سامسونگ Galaxy M62 همچون بسیاری از گوشی‌های میان‌رده و شبه پرچمدار، امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که از آن جمله می‌توانیم به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Super AMOLED Plus، تراشه قدرتمند Exynos 9825، ظرفیت رم بالای ۸ گیگابایتی و دوربین اصلی چهارگانه اشاره کنیم. اما از میان مشخصات فنی این گوشی، یک مورد بیش از بقیه جلب توجه می‌کند و آن هم باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری آن است.

بر اساس ادعای سامسونگ، باتری گلکسی M62 می‌تواند به مدت ۲۴ ساعت در حالت وبگردی، ۳۳ ساعت در حالت پخش فیلم، ۱۴۵ ساعت در حالت پخش فایل‌های صوتی و ۵۰ ساعت در حالت برقراری تماس دوام بیاورد.

دیگر مزایای مربوط به باتری این دستگاه آن است که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و به جهت مجهز بودن به فناوری شارژ معکوس، می‌توان از آن به عنوان پاور بانک نیز بهره برد و دیگر لوازم مانند ساعت‌های هوشمند و هندزفری‌های بیسیم را شارژ کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان در بازار ایران

گلکسی M51

گلکسی M51

 

این گوشی با در اختیار داشتن یک باتری پرظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، می‌تواند انرژی لازم را برای روشن نگه‌داشتن گوشی به مدت ۲ روز فراهم کند.

شارژری که سامسونگ برای این محصول در نظر گرفته همان شارژر ۲۵ واتی است که پرچم‌داران جدید شرکت هم از آن پشتیبانی می‌کنند. این شارژر بسیار سریع بوده و می‌تواند این باتری پرظرفیت را در مدت زمان ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه شارژ کند.

مدت زمان نسبتا زیادی است اما با در نظر گرفتن ظرفیت باتری، می‌تواند کاملا رضایت‌بخش باشد. همچنین در مدت ۳۰ دقیقه هم می‌توانید گوشی را تا ۳۵ درصد شارژ کنید که مناسب ارزیابی می‌شود.

بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی هستید که در کنار قدرت سخت‌افزاری مطلوب، باتری و شارژر پرظرفیت و سریعی هم در اختیار دارد، گلکسی M51 می‌تواند انتخابی منطقی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری و نگهداری شارژ

گلکسی A42 5G

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

این گوشی از یک باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که توانسته امتیاز ۱۴۴ ساعت را از GSMArena کسب کند. در دنیای واقعی، این میزان یعنی می‌توانید یک روز و نیم و در استفاده‌ی سبک‌تر، تا دو روز روی باتری این گوشی حساب کنید که برای یک محصول ۵G بسیار خوب است.

درون جعبه‌ی این گوشی یک شارژر ۱۵ واتی دریافت خواهید کرد که می‌تواند باتری پرظرفیت این گوشی را در مدت زمان نه چندان کمی شارژ کند. اما با این حال این گوشی یک میان‌رده است و انتظار زیادی هم از آن نداشتیم.

این شارژر می‌تواند در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۲۷ درصد و در مدت زمان ۹۰ دقیقه، ۷۸ درصد از شارژ گوشی را پر کند. شارژ کامل گوشی از ۰ تا ۱۰۰ هم حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامد که به نسبت محصولاتی شرکت‌های رقیب مناسب به نظر می‌رسد.

این مدل بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ محسوب می‌شود.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ پرداختیم. بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری که در این مطلب معرفی شدند همگی از بهترین‌ها هستند و توانایی و قدرت بالایی نه تنها در باتری بلکه در سایر اجزا نیز دارند. شما می‌‌توانید از بین مدل‌های انتخاب شده بهترین را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین گوشی سامسونگ از نظر نگهداری شارژ کدام است؟

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری هستید در این مطلب می‌توانید بهترین‌ها را پیدا کنید. مدل‌های معرفی شده در این مطلب همگی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی منحصر به فرد هستند و شما می‌توانید از بین مدل‌های معرفی شده براساس نیاز و بودجه خود مدلی مناسب را انتخاب و خریداری کنید. اکنون انتخاب با شماست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید