0

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان [خرداد 1401]

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان [خرداد 1401]
بازدید 412


در این نوشتار به بررسی بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان خواهیم پرداخت. امیدواریم این راهنمای خرید به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

این روزها بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان کدام است؟ بهترین گوشی مناسب کار و سلیقه شما کدام است؟ اگر شما هم به دنبال راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان هستید، این نوشتار به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را از میان گوشی‌هایی با قیمت 10 میلیون تومان داشته باشید.

مستر بلیط

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

اگر قصد خرید گوشی با 10 میلیون تومان داشته باشیم، باید آن را با دقت زیاد و به شکلی انتخاب کنیم که با اولویت‌ها و نیازهایمان همخوانی داشته باشد چون تا چند سال دیگر احتمالا قصد خرید مدل جدید را نخواهیم داشت.

در این نوشتار مدل‌های مختلفی از بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان بازار ایران را از نظر وضوح نمایشگر، کیفیت دوربین، قدرت سخت‌افزار، ظرفیت باتری و پشتیبانی از شارژ سریع بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

  • تراشه: Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G (هشت نانومتری)
  • دوربین: 108 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

یکی از بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان نه فقط در ایران بلکه در جهان بدون تردید ردمی نوت ۱۰ پرو است. این گوشی میزبان نمایشگری ۶.۶۷ اینچی است که محتوا را به نرخ رفرش فوق‌العاده ۱۲۰ هرتز و با پشتیبانی از استاندارد HDR10 به تصویر می‌کشد.

حداکثر روشنایی این نمایشگر هم به رقم فوق‌العاده ۱۲۰۰ نیت می‌رسد که مشاهده صفحه زیر نور خورشید را بسیار آسان می‌کند. ردمی نوت ۱۰ پرو از ۸ گیگابایت رم برخوردار است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. شیائومی برای ردمی نو 10 Pro از چهار دوربین پشت استفاده کرده که دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین‌ها توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K را هم دارد.

گوشی ردمی نوت 10 پرو از تراشه اسنپ‌دراگون 732G بهره می‌برد که از پس بسیاری از کارهای روزانه بر می‌آید. باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی که به لطف شارژ سریع ۳۳ واتی در ۳۰ دقیقه تا ۶۰ درصد پر می‌شود هم از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی به‌شمار می‌رود. از بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان می‌توانیم به گوشی ردمی نوت 10 پرو اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های هواوی 2021

پوکو X3 NFC

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

  • تراشه: Qualcomm SM7150-AC Snapdragon 732G (هشت نانومتری)
  • دوربین: 64 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • رم: 6 گیگابایت

در راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان از پوکو X3 NFC با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS با رزولوشن ۲۴۰۰‍ در۱۰۸۰ پیکسل باید نام ببریم که این نمایشگر برخلاف اکثر گوشی‌های میان رده نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارد که در نمایش روان محتوا مخصوصا در بازی‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد. روی این صفحه لایه محافظ گوریلا گلس ۵ قرار دارد و درون آن حفره‌ای برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد.

سخت افزار پوکو X3 شامل پردازنده اسنپدراگون 732G، رم ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که نه تنها اپ‌های پرکاربرد بلکه بازی‌های سنگین و محبوب از جمله پابجی و کال آو دوتی را نیز به راحتی اجرا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های شاخص این موبایل باید به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی سازگار شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد.

اگر اهل گوش دادن به موزیک با تماشای فیلم هستید پوکو X3 یکی از بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان است چون به لطف اسپیکر استریو تجربه‌ صوتی دلپذیری را برایتان فراهم می‌کند. این گوشی خوش‌قیمت با قابلیت‌های متعدد و قیمت مناسب توانسته نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند و جز بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

شیائومی Mi 11 Lite

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

 

  • تراشه: Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G (هشت نانومتری)
  • دوربین: 64 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

این گوشی از مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی بهره می‌برد. مثلا روی آن از تراشه اسنپ‌دراگون 780G استفاده شده که از 5G هم پشتیبانی می‌کند.

اگر به دنبال یک گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان می‌گردید که یکی از جدیدترین محصولات این شرکت هم باشد، گوشی می 11 لایت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

این گوشی به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و ۶ گیگابایت هم رم دارد. نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد این گوشی با تراکم پیکسلی بالای ۴۰۰ واحد نه تنها نرخ تازه ‌سازی ۹۰ هرتز و استاندارد HDR10 دارد بلکه جزو معدود گوشی‌های با قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ است؛ قابلیت‌هایی که در کنار هم محتوا را با کیفیتی خیره کننده به تصویر خواهند کشید.این ویژگی‌هاست که باعث شده تا می 11 لایت جزو بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان به شمار آید.

کمپانی شیائومی برای گوشی می11 Lite که از بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان است از سه دوربین پشت استفاده کرده است. و از این نظر بالاتر از Mi 10 Lite 5G قرار می‌گیرد. در نهایت باید به باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

شیائومی Mi 10T

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

  • تراشه: Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 (هفت نانومتر+)
  • دوربین: 64 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 6 گیگابابت

شیائومی برای این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ استفاده کرده که تراشه‌ای بسیار قدرتمند برای انجام پردازش‌های سنگین خواهد بود.

روی این گوشی از 6 گیگابایت رم استفاده شده و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم استفاده می‌کند. گوشی شیائومی می 10 تی هم یکی دیگر از گوشی‌هایی است که می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان قرار داد.

شیائومی Mi 10T نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارد، که امولد نیست اما در کنار پشتیبانی +HDR10 نرخ تازه‌سازی فوق العاده ۱۴۴ هرتزی را به همراه می‌آورد که در این رده قیمتی بی‌نظیر است و به نمایش روان محتوا به ویژه در بازی‌ها کمک بسیاری می‌کند.

شیائومی روی می 10T از سه دوربین پشت استفاده کرده که برای عکاسی‌ می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند. و امکان فیلمبرداری 8K با نرخ ۳۰ فریم یا 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را به شما می‌دهد. دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسلی است.

شیائومی MI 10T 5G از نظر طراحی نیز ظاهری جذاب دارد و از پنل پشتی شیشه‌ای با لایه محافظ گوریلا گلس ۵ و فریم آلومینیومی بهره می‌برد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با شارژ سریع ۳۳ واتی و پاور دلیوری ۳.۰ سازگار است و به سرعت پر می‌شود هم برای انجام بسیاری از کارهای روزانه مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

سامسونگ گلکسی A71

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان [مهر 1400]

  • تراشه: Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 (هشت نانومتری) – نسخه گلوبال
  • دوربین: 64 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 6 گیگابابت

این گوشی خوش ساخت و باکیفیت سامسونگ از صفحه‌نمایش Super AMOLED بهره می‌برد. چهار دوربین پشت هم از جمله ویژگی‌های جالب‌توجه این گوشی هوشمند به حساب می‌آید. در بین بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان می‌توانیم گوشی گلکسی A71 را قرار دهیم.

سامسونگ برای این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 730 استفاده کرده که قدرت مناسبی در پردازش کارهای روزانه دارد. چهار دوربین پشت هم از جمله ویژگی‌های جالب‌توجه این گوشی هوشمند به حساب می‌آید. دوربین‌هایی که در حالت‌های مختلف می‌توانند عکاسی کنند. از طرف دیگر این دوربین‌‌ها عملکرد خوبی در زمان فیلم‌برداری هم دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

سامسونگ گلکسی A32

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

 

  • تراشه: MediaTek MT6853 Dimensity 720 5G (هفت نانومتری)
  • دوربین: 64 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 6 گیگابایت

گلکسی A32 از بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ است که از صفحه ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، رزولوشن چشم نواز ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برخوردار است و محتوا را با کیفیت، دقت و وضوح بالایی به تصویر می‌کشد. همچنین سنسور اثر انگشت این موبایل با نمایشگر یکپارچه شده و خبری از اسکنر فیزیکی نیست.

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون بدنه پلاستیکی دارد و از دوربین ۴ گانه با سنسور واید ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی التراواید و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برخوردار است که به ارتقای کیفیت تصاویر پرتره کمک می‌کنند.

دوربین سلفی این گوشی هم ۲۰ مگاپیکسلی است و خیالتان را از بابت کیفیت بالای تصاویری که در اینستاگرام می‌گذارید، راحت می‌کند. پردازنده این موبایل هلیو G80 است و از نظر پیکربندی حافظه با ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شرایط بسیار خوبی دارد.

دیگر مزیت شاخص گلکسی A32 باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است که با یکبار شاٰرژ انرژی لازم برای ساعت‌ها گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند. تنها نقطه ضعف این گوشی شارژ ۱۵ واتی است که نسبت به رقبا بسیار کند عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی های ایرانی 1400

سامسونگ گلکسی A52

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان [مهر 1400]

  • تراشه: 8Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G (هشت نانومتری)
  • دوربین: 64 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

یکی از بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ  گلکسی A52 خواهد بود که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. سامسونگ برای این گوشی هوشمند از صفحه نمایش Super AMOLED‌ استفاده کرده که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. این گویای سامسونگ هم گوشی‌های مناسبی در بازه قیمت تا ۱۰ میلیون تومان دارد.

برای این گوشی هوشمند از چهار دوربین پشت استفاده شده که توانایی فیلم‌برداری 4K دارد. تراشه اسنپ‌دراگون 720G هم روی این گوشی دیده می‌شود که قدرت خوبی در پردازش کارهای مختلف دارد. در زمان انتخاب بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان بد نیست این گوشی سامسونگ را هم زیر نظر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2021

بهترین گوشی های پایین رده 2021

شیائومی می 10 تی لایت 5G

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان [مهر 1400]

  • تراشه: Qualcomm SM7225 Snapdragon 765G 5G (هشت نانومتری)
  • دوربین: 48 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 6/8 گیگابایت

از بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان که می‌توانیم آن را جزو لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان هم قرار دهیم، می‌توانیم به گوشی می ۱۰ لایت نسخه 5G اشاره کنیم. این گوشی با قیمت مناسبی که دارد به عنوان یک گوشی نسبتا قدرتمند 5G شناخته می‌شود.

نمایشگر 6.57 اینچی این موبایل امولد نیست اما در کنار پشتیبانی +HDR10 نرخ تازه‌سازی فوق العاده ۱۴۴ هرتزی را به همراه می‌آورد که در این رده قیمتی بی‌نظیر است و به نمایش روان محتوا به ویژه در بازی‌ها کمک بسیاری می‌کند.

شیائومی MI 10T 5G از نظر طراحی نیز ظاهری جذاب دارد و از پنل پشتی شیشه‌ای با لایه محافظ گوریلا گلس ۵ و فریم آلومینیومی بهره می‌برد. مدلی که به شما معرفی می‌کنیم از ۶ یا 8 گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. شیائومی از چهار دوربین پشت برای این گوشی استفاده کرده است. تراشه اسنپ‌دراگون 765G هم روی این گوشی قرار گرفته که توانایی خوبی در اجرای کارهای مختلف دارد و نیاز کاربران را برآورده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

بهترین نمایشگر گوشی 2021

شیائومی Poco F3

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

 

  • تراشه: Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G (هفت نانومتر)
  • دوربین: 48 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

پوکو برای این گوشی از ۸ گیگابایت رم استفاده کرده و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روی آن قرار داده. پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بکار رفته در این گوشی حتی از گلکسی S20 الترا هم قوی‌تر است.

البته چون این گوشی اسلات کارت حافظه ندارد بهتر است سراغ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن بروید تا در آینده مشکل حافظه نداشته باشید. صفحه نمایش AMOLED روی این گوشی قرار گرفته و نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش از استاندارد HDR10+ هم استفاده می‌کند و حتی تا ۱۳۰۰ نیت روشنایی هم تولید می‌کند.

سه دوربین پشت هم روی این گوشی دیده می‌شود و دوربین اصلی هم می‌تواند با کیفیت 5K فیلم‌برداری کند که فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد و تصاویر مطلوبی را ثبت می‌کند. دوربین سلفی هم ۲۰ مگاپیکسلی است و درون حفره نمایشگر جا گرفته است.

از دیگر قابلیت‌های پوکو F3 باید به اسکنر اثر انگشت رو لبه، باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی با توان ۳۳ وات و سازگار با فناوری‌های +Quick Charge 3 و Power Delivery 3.0 اشاره کرد که تنها در ۵۲ دقیقه به طور کامل پر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2021

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

وان پلاس نورد N10 5G

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان [مهر 1400]

  • تراشه: Snapdragon 690 5G (هشت نانومتر)
  • دوربین : 64 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 6 گیگابایت

یکی از گوشی‌های این شرکت که به راحتی در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان قرار می‌گیرد، گوشی OnePlus N10 5G نام دارند. این گوشی خوش قیمت وان پلاس به تراشه اسنپ‌دراگون 690 5G مجهز شده که تراشه‌ای میان‌رده به حساب می‌آید. این تراشه میان رده به راحتی از پس بسیاری از کارهای روزانه بر می‌آید و مشکلی در کار کردن با آن دیده نمی‌شود.

وان پلاس گوشی‌های خوش ساخت و بسیار باکیفیتی دارد. روی این گوشی از باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع ۳۰ وات هم بهره می‌برد.

چهار دوربین پشت این گوشی هم به شکل‌های مختلف فیلم‌برداری و عکاسی می‌کنند و کیفیت راضی کننده‌ای دارند. اگر تمایل خرید گوشی با 10 میلیون تومان دارید این گوشی وان پلاس مناسب به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس کدامند؟

پوکو X3 پرو

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان [مهر 1400]

  • تراشه: Qualcomm Snapdragon 860 (هفت نانومتر)
  • دوربین: 48 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

پوکو X3 پرو به پردازنده سری پرچمدار مجهز شده؛ بنابراین اگر گیمر هستید یا سرعت اجرای برنامه‌ها برایتان اولویت دارد، این گوشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

این موبایل میان‌رده را به چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز کرده که از پردازنده به کار رفته در سری گلکسی S10 و نوت ۱۰ قوی‌تر است. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه در کنار چنین پردازنده‌ای یعنی اجرای روان تمام برنامه‌های و بازی‌هایی که تصور می‌کنید.

بیشتر بخوانید: مهمترین معایب گوشی پوکو X3 پرو کدام است؟

از دیگر مشخصات پوکو X3 پرو شامل دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP53 می‌شود.

قابلیتی که باعث می‌شود اجرای اپ‌ها و باز شدن منوها از همیشه روانتر صورت بگیرد نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ رفرش فوق‌العاده ۱۲۰ هرتزی است که تا مدتی پیش تنها در گوشی‌های گیمینگ شاهدش بودیم. این نمایشگر از استاندارد HDR10 پشتیبانی کرده و توسط لایه گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود.

پوکو برای تکمیل این ضیافت که بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان باشد باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی را با شارژ سریع ۳۳ واتی همراه کرده که در کمتر از یک ساعت آنرا به صورت کامل پر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 5G در سال 2021

بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021

موتورولا Moto G 5G Plus

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

 

  • تراشه: Qualcomm SDM765 Snapdragon 765G (هفت نانومتری)
  • دوربین: 48 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان موتورولا موتو جی 5G پلاس نام دارد. این گوشی موتورولا از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵ روی آن قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع ۲۰ واتی هم بهره می‌برد.

از ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌توانیم به ۴ دوربین پشت و دو دوربین سلفی اشاره کنیم. یکی از دوربین‌های سلفی این گوشی از حسگر اولتراواید استفاده می‌کند تمام این ویژگی ها باعث می شود که موتو جی 5G در راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین باتری گوشی 2021

ارزان ترین گوشی های 2021

هوآوی Y9 Prime

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

 

  • تراشه: Hisilicon Kirin 710F (دوازده نانومتر)
  • دوربین: 48 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 4 گیگابایت

نمایشگر بهترین گوشی هواوی تا 10 میلیون دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.59 اینچی‌اش، حدود 391 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

نمایشگر تمام‌صفحه در گوشی Y9 Prime 2019 هوآوی در کنار لبه های براق و بدنه از جنس پلاستیکی اما زیبا که که بارنگ‌های بسیار خیره‌کننده تولید شده است جلوه‌ای لوکس به هوآوی Y9s بخشیده است.

ویژگی دیگر Y9s مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی میکند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند.

نکته جالب‌توجه درمورد حسگر اثرانگشت این گوشی قرار گرفتن آن در لبه کناری گوشی است که کاربری آسانی دارد و در زیبایی گوشی هم تاثیر مستقیم است.

گوشی موبایل مدل  Y9s از سری محصولات شرکت هوآوی است که در رده بهترین گوشی هواوی تا 10 میلیون قرار می‌گیرد. در قاب پشتی سه دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل قرار دارند، در قسمت پشتی گوشی موبایل هوآوی جای گرفته‌اند. دوربین‌ خاص سلفی Y9s هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ازنظر سخت‌افزاری، بهترین گوشی هواوی تا 10 میلیون از تراشه‌ی Hisilicon Kirin 710F بهره می‌برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌روزی که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند.

قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه‌ی 4.2، نسخه‌ی 9.0 از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند.

گوشی Y9s محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و با باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین گوشی های 5G دنیا

بهترین گوشی های چینی 2021

هواوی nova 7i

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان
  • تراشه: HiSilicon Kirin 810 (هفت نانومتری)
  • دوربین: 48 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

دیگر بهترین گوشی هواوی تا 10 میلیون از یک نمایشگر  6.4 اینچی LTPS IPS LCD با تراکم پیکسل 398 پیکسل بر اینچ بهره برده است. با بهره‌مندی از حاشیه‌های باریک، نمایشگر آن 83.5 درصد از پنل جلویی را در اختیار دارد. این نمایشگر هم در فضای باز و هم در فضای کم نور روشنایی خوبی دارد. به طور کلی می‌توان گفت که برای یک میان‌رده‌ی اقتصادی، کارآیی نمایشگر رضایت‌بخش است.

دوربین اصلی نوا هفت ای از ترکیب لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برنامه دوربین نوا ۷ هر آنچه برای استفاده کامل از دوربین های چهارگانه آن نیاز دارید را ارائه می‌دهد.

هواوی نوا ۷ آی دارای یک دوربین سلفی هول پانچ 16 مگاپیکسلی است. این دوربین به طور خودکار در حالت PORTRAIT عکس می‌گیرد اما یک حالت عکاسی سرگرم کننده AR LENS نیز در آن وجود دارد.

همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهترین گوشی هواوی تا 10 میلیون از قابلیت panorama و فیلم‌برداری فول.اچ.دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز برخوردارست.

در طراحی نوا 7i از یک تراشه‌ی میان‌رده‌ی هوآوی، Kirin 810 بر پایه‌ی معماری 7 نانومتری استفاده شده است. این تراشه از یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای بهره می‌برد که دو هسته‌ی آن از نوع Cortex-A76 با فرکانس 2.27 گیگاهرتز و شش هسته‌ی آن از نوع Cortex-A55 با فرکانس کاری 1.88  گیگاهرتز هستند.

انرژی نوا ۷ ای که از بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان است توسط باتری 4200 میلی‌آمپری تأمین می‌شود. از طریق پورت USB Type-C در قسمت پایین شارژ می‌شود. علاوه‌بر آن، این گوشی از قابلیت شارژ سریع 40 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تراشه موبایل 2021

بهترین گوشی های هواوی در سال 2022

سامسونگ گلکسی M62

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان
  • تراشه: Exynos 9825 (هفت نانومتری)
  • دوربین: 64 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

گوشی سامسونگ m62 با رابط کاربری One  UI 3.5 و اندروید 11 در دو نسخه با رم 8 و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین سازگاری نرم افزار با این گوشی در بهترین شکل خود قرار دارد. تا یکی از بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ باشد.

دوربین گوشی سامسونگ m62 یکی از میان‌رده‌های خوب بازار به شمار می‌آید، دوربین‌های چهارگانه سامسونگ m62 در ماژولی مربعی شکل قرار گرفته و فلش Led نیز در پایین و بیرون از ماژول دیده می‌شود.

لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی در کنار سنسور تشخیص عمق و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی، ترکیبی قدرتمند برای عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین قابلیت فیلم‌برداری گوشی سامسونگ m62 با دو کیفیت 4k و 1080 پیکسلی با فریم ریت 30 فرکانس بر ثانیه نیز وجود دارد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی m62 سامسونگ عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند و از قابلیت فیلم‌برداری 4k نیز بهره می‌برد.

گوشی m62 سامسونگ به یک نمایشگر6.7 اینچی Super AMOLED با روشنایی 420 نیتی و رزولوشن 2400× 1080 پیکسل مجهز شده که کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد و فیلم دیدن و بازی کردن را برای شما لذت‌بخش‌تر از همیشه می‌کند.

در این گوشی پردازنده اختصاصی شرکت سامسونگ یعنی Exynos 9825 مجهز شده که قدرت بسیار خوبی در اجرای بازی‌های گرافیکی دارد و با فناوری ساخت 7 نانومتری خود باعث می‌شود سامسونگ m62 کمتر داغ کند و مصرف شارژ بهینه‌تری داشته باشد. همچنین مکمل آن، در مشخصات گوشی m62 پردازنده گرافیکی Mali G76 هست.

سری M که به باتری‌های حجیم و با ظرفیت بالا معروف است، در گلکسی m62 نیز همانند نسل قبلی خود یعنی M51 از باتری 7000 میلی‌آمپری با فست شارژ 25 واتی استفاده کرده که در 115 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود.

دلیل سنگینی بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون یعنی m62 نیز همین باتری فوق‌العادست که می‌توانید ساعت‌ها بدون نگرانی مشغول بازی کردن یا فیلم دیدن با آن شوید و حسابی خود را سرگرم کنید.

سوالات متداول

در این بخش به برخی سوالات متداول مرتبط با بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان می‌پردازیم.

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان کدام است؟

بی‌تردید یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان گلکسی A71 در نسخه 4 جی آن است. این گوشی از یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی بهره‌مند است. از دیگر مشخصات مهم این گوشی تجهیز به ماژول 4 گانه دوربین اصلی شامل سنسورهای 64/12/5/5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. این محصول یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی دارد و با 6 یا 8 گیگابایت رم ارائه می‌شود. قلب تپنده این دستگاه نیز اسنپدراگون 730 شرکت کوالکام است.

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان کدام است؟

شیائومی در این رنج قیمتی محصولات جذاب و متنوعی در خانواده‌های گوناگون محصولات خود دارد. از می 11 لایت تا می 10 تی گرفته تا پوکو ایکس 3 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس! اما انتخاب ما یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی یعنی پوکو اف 3 است. این محصول که به نوعی می‌توان آن‌ را یک گوشی گیمینگ میان‌رده با قیمت مناسب نیز قلمداد کرد از یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی بهره‌مند است.

امور پردازشی دستگاه بر عهده پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 870 فایوجی است که با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم همراه شده است. باتری بزرگ 4520 میلی‌آمپرساعتی نیز منبع انرژی این مجموعه است. در بخش دوربین شیائومی از یک ماژول سه گانه شامل دوربین‌های 48/8/5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره‌ برده است. دوربین سلفی دستگاه نیز 20 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید