0

بهترین گوشی‌های هوشمند جمع و جور در سال 2022

بهترین گوشی‌های هوشمند جمع و جور در سال 2022
بازدید 64

[ad_1]

امروزه بیشتر صفحه نمایش‌های گوشی‌های هوشمند بزرگ هستند؛ بنابراین اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جمع و جور(کامپکت) هستید، انتخاب محدود است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از notebookcheck، گوشی‌های هوشمند جمع و جور و کامپکت همچنان محبوب هستند، بنابراین اگر به دنبال بهترین گوشی هوشمند جمع و جور هستید این مقاله برای شما مفید است.

اول – اپل آیفون 13 مینی

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جمع و جور و گران قیمت هستید، آیفون 13 مینی اپل بهترین گزینه است. عملکرد سیستم، کیفیت دوربین و عمر باتری در کلاس آیفون در رتبه دوم قرار دارند.

دوم – سامسونگ گلکسی اس 22

سامسونگ گلکسی اس 22 مقرون به صرفه ترین مدل ممتاز کره ای است. این گوشی صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED، 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

سوم –  آیفون 14

آیفون 14 اپل به پنل OLED 6.1 اینچی 60 هرتز متکی است و نسبت سطح نمایشگرش 86 درصد است.

چهارم – ایسوس زنفون 9

Asus Zenfone 9 یکی از جمع و جورترین و قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی موجود است، زیرا Snapdragon 8+ Gen 1 عملکرد بالایی دارد و توسط 8 یا حتی 16 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود.

پنجم – Samsung Galaxy Z Flip4 5G

با گلکسی Z Flip4 5G، سامسونگ بار دیگر تغییرات کوچکی در جمع‌وجورترین گوشی هوشمند تاشو خود ایجاد کرده است. به خصوص سنسور اصلی دوربین دوگانه بسیار سریع‌تر است. بلندگوهای ارتقا یافته و گواهینامه IX8 نیز در دسترس است.

ششم – Samsung Galaxy Z Flip 3 5G

Samsung Galaxy Z Flip3 5G یک Galaxy Z Flip بهبود یافته است. این گوشی صفحه نمایش روشن‌تری دارد و عملکرد سیستم فوق العاده خوبی را ارائه می‌دهد.

هفتم – Apple iPhone SE 2022

صفحه نمایش این گوشی تنها 4.7 اینچ است. این گوشی هوشمند اپل مجهز به پردازنده سریع A15 SoC است که در مدل‌های پرو از سال 2021 نیز استفاده می‌شود.

هشتم-Huawei P50 Pocket

گوشی تاشو Huawei P50 Pocket یک گوشی هوشمند بسیار جمع و جور است، حداقل در صورت تا شدن. صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی OLED با وضوح دارد.

نهم – Google Pixel 6a

Google Pixel 6a نسبتاً جمع و جور است و دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED است که با نرخ تازه سازی 60 هرتز کار می‌کند. این دستگاه توسط پردازندهٔ سریع Tensor و 6 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌شود.

دهم – Sony Xperia 10 IV

Xperia 10 IV سونی به دلیل نسبت تصویر 21:9 و قطر صفحه نمایش کوتاه 6.0 اینچی، به خوبی در دست قرار می‌گیرد. همچنین بسیار سبک و باریک است.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید