0

بهترین گوشی‌های هوشمند برای عکاسی را بشناسید

بهترین گوشی‌های هوشمند برای عکاسی را بشناسید
بازدید 69


در این مقاله لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای عکاسی تهیه شده که دوربین‌های فوق‌العاده‌ای دارند و در تست‌ها امتیاز بالایی را کسب کرده اند.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از notebookcheck، قدرت عکاسی، ویژگی تعیین کننده گوشی‌های هوشمند مدرن هستند و به لطف فناوری‌های پیشرفته در دوربین، گوشی‌های هوشمند اکنون می‌توانند به راحتی جایگزین دوربین‌های دیجیتالی شوند.

اول – Huawei P50 Pro

هواوی P50 پرو، سیستم دوربین چهارگانه دارد. دوربین اصلی مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی True Chroma است و از لرزشگیر اپتیکال و همچنین موتور جدید Huawei XD Optics و XD Fusion Pro بهره می‌برد.

علاوه بر این، دوربین اصلی با یک دوربین تک رنگ 40 مگاپیکسلی تکمیل می‌شود.

دوم – Google Pixel 6 Pro

Google Pixel 6 Pro دارای تنظیمات دوربین بسیار مشابه با Pixel 6است. مدل Pro دارای یک لنز اضافی برای زوم است، اما دوربین اصلی تقریباً یکسان است.

سوم – Xiaomi 12S Ultra

Xiaomi 12S Ultra با همکاری جدید لایکا و Sony IMX989 در بخش دوربین بسیار پیشرفت کرده است. پرچمدار شیائومی دارای سه لنز است. علاوه بر IMX989 1 اینچی با 50 مگاپیکسل ، دو سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اولتراواید و دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال پنج برابر (120 میلی متر) استفاده شده است.

چهارم – اپل آیفون 14 پرو

اپل برای اولین بار از سنسور جدید 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی استفاده می‌کند. Pixel binning قرار است تصاویر بهتری را در نور کمتر ارائه دهد و جزئیات بیشتری را نیز نشان می‌دهد.

پنجم – Samsung Galaxy S22 Ultra

از نظر دوربین، سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا نسبت به نسل قبلی خود تغییر چندانی نکرده است. تغییرات در تنظیمات دوربین بیشتر بر اساس تنظیمات الگوریتم‌های تصویر و همچنین امکانات Exynos 2200 نصب شده است. سامسونگ همه لنزها را به فوکوس خودکار دو پیکسل و یک دوربین مجهز کرده است.

ششم – Huawei Mate Xs 2

Huawei Mate Xs 2 از یک سنسور 50 مگاپیکسلی True Chroma استفاده می‌کند که در تست کیفیت تصویر حتی در نور کم بسیار خوب است.

هفتم – Oppo Find X5 Pro

Oppo در Find X5 Pro 5G پردازنده تصویر اضافی MariSilicon X  را به کار برده و  با Hasselblad همکاری داشته است.

هشتم – Vivo X80 Pro

Vivo X80 Pro دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت کننده گیمبال است. این توسط دو زوم اپتیکال برای بزرگنمایی دو برابر و 5 برابر و همچنین یک لنز فوق عریض به هم متصل می‌شود.

نهم – اپل آیفون 14

آیفون 14 اپل مانند نسل قبلی خود به یک دوربین دوگانه پشتی با 12 مگاپیکسل متکی است. سنسور 12 مگاپیکسلی که از طریق تغییر سنسور تثبیت می‌شود و عکس‌های عالی با رنگ‌های طبیعی و جزئیات می‌گیرد.

دهم – سامسونگ گلکسی S22+

سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس مانند گلکسی اس 22 دارای یک دوربین سه گانه شامل سنسور واید 50 مگاپیکسلی به همراه تثبیت کننده تصویر اپتیکال است. سنسور دوربین داخلی ISOCELL GN3 عکس‌های جذاب با رنگ‌های طبیعی، کنتراست بالا و جزئیات تولید می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید