0

بهترین کیبورد گیمینگ 2022 [+قیمت و راهنمای خرید]

بهترین کیبورد گیمینگ 2022 [+قیمت و راهنمای خرید]
بازدید 275


برای خرید بهترین کیبورد گیمینگ 2022 این مطلب را از دست ندهید. بهترین کیبورد های گیمینگ در سال 2022 در ادامه معرفی شده‌اند و شما می‌توانید مدلی مناسب انتخاب کنید.

در سال‌های اخیر، تکنولوژی بکار رفته در صفحه‌ کلیدهای مخصوص بازی بسیار پیشرفت کرده و شرکت‌های مختلف با قرار دادن نوآوری‌های جدید سعی می‌کنند محصولات متنوعی را تولید کنند که بتوانند کمک حال پی‌سی گیمرها شوند.

مستر بلیط

کیبوردهای گیمینگ کیبوردهای مقاومی هستند که برای گیمرها طراحی شده‌اند. این نوع صفحه‌کلید دارای کنترل‌کننده و اهرم‌های بسیاری است؛ اما معمولا کلیدهای D ،w ،A و S برای گیمرها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کیبوردها باعث می‌شوند که کلیدها به فشار کمتری نیاز داشته باشند و باعث عملکرد بسیار سریع در بازی‌ها می‌شوند.

اگر اهل بازی هستید و به دنیال بهترین کیبورد گیمینگ 2022 پس با معرفی بهترین کیبورد های گیمینگ در سال 2022 همراه ما باشید. ما در انتخاب کیبورد گیمینگ جدید به شما کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی

با بهترین گوشی‌های گیمینگ در سال 2022 آشنا شوید!

بهترین کیبورد گیمینگ 2022

از بهترین کیبورد مخصوص بازی 2022 چه نتظاراتی دارید؟ کلیدهای مکانیکی؟ قابلیت شخصی‌سازی رنگ تک تک کلیدها؟ … اگر قصد خرید بهترین کیبورد های گیمینگ در سال 2022 را دارید با معرفی کیبورد گیمینگ جدید در ادامه همراه ما باشید.

Razer BlackWidow V3 Pro

کیبورد Razer BlackWidow V3 Pro یکی از آن کیبوردهای بدون سیم است که با استفاده از گیرنده USB یا بلوتوث اختصاصی خود به صورت بی سیم متصل می‌شود. می‌توانید آن را با حداکثر سه دستگاه به طور همزمان جفت کنید.

یکی از مشکلات این کیبورد این است که از دکمه‌های macOS پشتیبانی نمی‎‌کند و فقط در ویندوز قابلیت اجرا را دارد. در مجموع اگر می‌خواهید یک کیبورد عالی با نحوه اتصال بلوتوثی داشته باشید این کیبورد مناسب است. قیمت این مدل 219 دلار است.

Obinslab Anne Pro 2

گر دنبال یک کیبورد جمع و جور و کوچک هستید، Obinslab Anne Pro 2 بهترین انتخاب شما و بهترین کیبورد گیمینگ 2022 است. این مدل یک صفحه کلید جمع و جور 60 درصد است که فضای کمی را روی میز شما اشغال می‌کند.

فریم آن پلاستیکی است، اما بسیار محکم به نظر می‌رسد و دارای کلاه‌های کلیدی PBT با کیفیت بالا و روکش مات است. تأخیر بسیار کمی در ارتباط با سیم دارد. با این حال، می‌توانید آن را به‌صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث نیز متصل کنید، که برای بهره‌وری عالی است.

شاید این کیبورد برای شما راحت نباشد چون تکیه گاه مچ ندارد. با این اوصاف، این یک گزینه بسیار کارآمد در یک بسته بندی مرتب و جمع و جور است که فضای بیشتری را برای حرکات بزرگ ماوس در اختیار شما قرار می دهد.

Corsair K70 RGB TKL

Corsair K70 RGB TKL یک صفحه کلید بازی فوق العاده بوده که نسخه 80 درصدی کوچکتر Corsair K70 RGB MK.2 است. این یک مدل خوش ساخت است که با کلیدهای PBT دو شات جامد ارائه می‌شود.

این مدل دارای تعداد زیادی ویژگی بازی مانند کلیدهای قابل برنامه ریزی ماکرو، نور پس زمینه RGB کامل و یک سوئیچ حالت مسابقات است که همه ماکروها را غیرفعال می‌کند و یک رنگ را نمایش می‌دهد تا بتوانید روی بازی تمرکز کنید.

متاسفانه این کیبورد مچ گیر ندارد و شما در ساعت‌های طولانی استفاده از این کیبورد خسته می‌شوید. همچنین، در حالی که دارای نور پس زمینه RGB کامل با کلیدهای جداگانه است، روشنایی کلی آن چندان چشمگیر نیست. قیمت این مدل 160 دلار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ

بهترین تبلت های گیمینگ 2022 ؛ تبلت جدید مخصوص بازی چی بخریم؟

Corsair K100 RGB Optical

K100 RGB همه چیز را دارد و از بهترین کیبورد گیمینگ 2022 است. هسته اصلی K100 بسیار شبیه K95 است، با همان کیفیت برتر، طراحی کلی یکسان، کلیدهای ماکرو یکسان در سمت چپ، همان رول فلزی در گوشه بالا سمت راست، همان کلیدهای رسانه‌ای زیر آن و همان کلیدهای دوتایی.

سوئیچ‌های نوری-مکانیکی جدید OPX Corsair را می‌توان در زیر ‌کلیدهای PBT دوگانه Corsair K100 RGB Optical پیدا کرد. سوئیچ‌ها برای تایپ کردن احساس خوبی دارند، با نقطه حرکت 1 میلی‌متری و نیروی محرک 45 گرم، که 3.2 میلی‌متر پایین می‌آیند. به عبارت دیگر، آن‌ها بسیار حساس هستند.

در مجموع، شما به پاسخ‌های کلیدی عالی، پخش مناسب کلیدها برای اکثر اندازه‌های دست، یک کلیک لمسی رضایت بخش با هر فشار و کلیدهای فرو رفته شگفت انگیز برای کمک به استراحت انگشتانتان، دسترسی دارید. قیمت این مدل 230 دلار است.

ROCCAT Vulcan 120 Aimo

این کیبورد از طراحی بسیار چشم نواز برخوردار است و به راحتی می‌تواند توجه کاربرانی که ظاهر کیبورد برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است را به خود جلب کند.

در ساخت این کیبورد زیبا از صفحه کلیدی از نوع Svelte استفاده شده است و این یعنی در ساخت این کیبورد کلیدهای Titan جایگزین کلیدهای رایج Cherry MX شده‌اند.

کلیدهای Titan مورد استفاده در ساخت این کیبورد مخصوص شرکت ROCCAT بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کلیدهای این کیبورد با کوچکترین لمس واکنش نشان می‌دهند و با توجه به چنین ویژگی‌هایی می‌توان علت برتری آن را به راحتی دریافت.

Mountain Everest Max

این از بهترین کیبورد گیمینگ 2022 است. صفحه‌کلید بازی Mountain Everest Max بهترین است. ممکن است همیشه به numpad روی یک صفحه کلید با اندازه کامل نیاز نداشته باشید، اما مطمئناً گاهی اوقات در طول روز کاری مفید است.

با این حال، وقتی در حال بازی هستید، تنها چیزی که می‌خواهید یک برد TKL جمع‌ و جور است تا ماوس و صفحه کلید را به هم نزدیک‌تر کند. کیت کامل اورست مکس همراه با یک تکیه گاه مچی مغناطیسی، یک ماژول رسانه‌ای با کنترل‌های مجزا و یک صفحه نمایش LCD است.

صفحه‌کلید پایه دارای دو صفحه آلومینیوم است که یک قاب فوق العاده محکم را تشکیل می‌دهد و نوار LED همه‌جانبه RGB در بین آن‌ها قرار دارد. این مدل 270 دلار قیمت دارد.

G.Skill KM360

G.Skill KM360 دارای کلید خطی کلاسیک Cherry MX Red است و هزینه زیادی ندارد. اگر نمی‌توانید با نداشتن نور RGB، کنار بیایید، ممکن است از این گزینه ناامید شوید، اما LED‌های سفید روی این برد G.Skill درخشان‌ترین ال ای دی‌هایی هستند که تا به حال دیده‌اید.

این نور بسیار روشن است، اما نبود RGB به حفظ قیمت در سطح معقول‌تری کمک کرده است. این برد TKL ابتدایی است، اما کاری که انجام می‌دهد، بسیار خوب بوده و از برترین کیبوردهای گیمینگ مکانیکال 2022 است.

این بهترین کیبورد گیمینگ 2022 ، محکم، خوش ساخت، قابل اعتماد است و بسیار مناسب به نظر می‌رسد و 200 دلار قیمت دارد.

لاجیتک G915 Lightspeed

اگر یک صفحه کلید بی‌سیم می‌خواهید، لاجیتک G915 یک نمونه عالی از این سبک است. برای عملکرد بی‌سیم باید کمی بیشتر از آنچه که ما برای کیبوردهای مکانیکی سیمی با ویژگی‌های مشابه می‌بینیم، هزینه کنید.

چیزی که برای این سرمایه گذاری نقدی قابل توجه به دست می‌آورید، یک تخته براق و محکم آلومینیومی است. برخی از کنترل‌های رسانه هوشمند در گوشه سمت راست بالای برد وجود دارد، از جمله یک چرخ صدا و تعداد انگشت شماری کلید ماکرو در سمت چپ صفحه کلید.

عملکرد ماکرو به یک برنامه ثانویه از کلیدهای عملکرد منتقل شده است، می‌توان آن را از طریق نرم افزار بازی Logitech G به منظور اولویت بندی عملکرد ماکرو تغییر داد، در این صورت کلید F1-12 را به ورودی اصلی برمی‌گرداند. این مدل 250 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 کدام است؟

Keychron K2 (نسخه 2)

کیبورد Keychron K2 مقرون به صرفه بودن صفحه کلیدهای بازی بی سیم را دوباره تعریف می‌کند. با خرید این مدل که بهترین کیبورد گیمینگ 2022 است، یک صفحه کلید بازی با اندازه مناسب با عملکرد بی سیم عالی و سوئیچ‌های مکانیکی Gateron دریافت می‌کنید.

البته گاهی اوقات ممکن است مانند یک صفحه کلید ارزان به نظر برسد. سوئیچ‌ها بهترین نیستند، اما با این وجود با این قیمت بسیار چشمگیر هستند و این کیبورد را به یکی از بهترین و جدیدترین کیبورد های گیمینگ 2022 تبدیل می‌کنند.

در مورد نور پس زمینه، چهار سطح نور برای انتخاب وجود دارد و جلوه‌های نوری استاندارد هستند. در مجموع، اگر به دنبال یک صفحه کلید مکانیکی سطح ابتدایی هستید، این یک انتخاب خوب است، به خصوص اگر در خانه کار می‌کنید. قیمت این مدل از 69 دلار شروع می‌شود.

Wooting Two HE

کیبورد Wooting Two HE خوب به نظر می‌رسد، اما تفاوت زیادی با صفحه کلیدهای مکانیکی بازی که ما می‌شناسیم، ندارد. در واقع، از نظر ظاهری کمی خسته‌کننده‌تر از بسیاری از موارد دیگر است، در حالی که امروزه برخی ویژگی‌های اضافی را به سطح جدیدی می‌رسانند.

برند Wooting به آغاز عصر آنالوگ کیبوردهای گیمینگ کمک کرد و هنوز هم با هر صفحه کلید جدیدی که طراحی می‌کند، بازار را در دست می‌گیرد. از جدیدترین و بهترین کیبورد گیمینگ 2022 می‌توان Wooting Two HE را نام برد که از آهنربا و جلوه هال برای دستیابی به حرکت آنالوگ فوق العاده دقیق در هر کلید روی صفحه کلید استفاده می‌کند.

در نرم‌افزار Wootility v4، یک بازی باید این فعال‌سازی سوئیچ را به‌عنوان DirectInput یا Xinput ثبت کند. این کیبورد که از بهترین کیبوردهای مکانیکال ۲۰۲۲ است، محکم، خوش ساخت و دارای دو سال گارانتی است. قیمت این مدل 175 دلار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2022 [میان رده و پایین رده]

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 ؛ مشخصات و راهنمای خرید

HyperX Alloy Elite RGB

برای بردی که می‌تواند تا 16.9 میلیون رنگ را داشته باشد، HyperX Alloy Elite زیبایی نسبتاً ساده‌ای دارد و در عین حال ویژگی‌هایی را که ما از یک صفحه‌کلید بازی باکیفیت انتظار داریم، دارد. چیزی که کلیدهای Pudding HyperX را منحصر به فرد می‌کند، این است که کناره هر کلید شفاف است و امکان افزایش چشمگیرتری در نور RGB را فراهم می‌کند.

با اینکه فاقد یک ستون ماکرو اختصاصی است، با قیمت و کیفیت مناسب و طراحی بادوام آن را جبران می‌کند و این کیبورد را به یکی از بهترین کیبوردهای مخصوص بازی 1401 تبدیل می‌کند.

کیبورد HyperX Alloy Elite RGB، بهترین کیبورد گیمینگ 2022 بوده که مجهز به کنترل‌های رسانه ای اختصاصی، ورودی USB 2.0 در بالای صفحه کلید و یک تکیه گاه مچی قابل جدا شدن است. همچنین شامل یک مجموعه اضافی از کلیدهای نقره‌ای برای WASD و چهار کلید شماره اول برای زیبایی آن است. قیمت این مدل 170 دلار است.

Razer Cynosa Chroma

Razer Cynosa، یکی از بهترین کیبورد های مکانیکال 2022 برای شماست. Cynosa دارای برخی از بهترین حس‌هایی است که تا به حال آزمایش کرده ایم، و با قیمتی مناسب یکی از مقرون به صرفه ترین، بهترین و بهترین کیبورد گیمینگ 2022 موجود است.

اگرچه ممکن است برخی از ویژگی‌هایی را که چندین برد بازی در خود دارند، مانند یک جای مچ بند اختصاصی یا کنترل‌های رسانه‌ای نداشته باشد اما از نورپردازی RGB گسترده Razer برخوردار است که می‌تواند بر اساس هر کلید برنامه ریزی شود یا بر اساس مناطق اعمال شود.

این یک صفحه کلید محکم، بدون حاشیه و ظاهر زیبا بوده که از بهترین و جدیدترین کیبورد های گیمینگ 2022 در طیف وسیع کیبوردها است.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین کیبورد های گیمینگ در سال 2022 پرداختیم. بهترین کیبورد مخصوص بازی 2022 باید ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی داشته باشند که گیمرها بتوانند به خوبی از آنها استفاده کنند. این مطلب برای انتخاب بهترین کیبورد مخصوص بازی 2022 به شما کمک می‌کند.

سوالات متداول

بهترین کیبورد های گیمینگ در سال 2022 کدام‌ها هستند؟

کیبورد یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی کامپیوتر است که برای ورود داده‌ها و دستورات به کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون کیبورد انجام عملیات مورد نیاز و وارد کردن اطلاعات به کامپیوتر بسیار سخت می‌شود. در این بین انواع دیگری از کیبوردها وجود دارند که قابلیت‌ها و توانایی‌های آنها متفاوت است. این کیبوردها مخصوص گیم هستند و برای عملکرد بهتر در گیم باید از آنها استفاده کرد. بهترین کیبورد گیمینگ 2022 در این مطلب معرفی شد و شما می‌توانید براساس بودجه و سلیقه خود مدل مناسبی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین کیبورد گیمینگ 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود رادر بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید