0

بهترین کافه های کیش [+آدرس و شماره تلفن]

تصویر پیدا نشد !
بازدید 62

[ad_1]

جزیره‌ کیش با جاذبه‌های گردشگری بسیار، یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای دوستانه و خانوادگی است. اگر قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با  بهترین کافه های کیش با ما همراه شوید.

جزیره زیبا و مدرن کیش، پس از دبی و شرم‌الشیخ، سومین مقصد پرطرفدار گردشگری در خاورمیانه است. در این جزیره علاوه بر تفریح‌ها و سرگرمی‌های مهیج و مکان‌های دیدنی و طبیعت زیبا، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند.

جمعیت جزیره کیش حدود ۱۴۰٬۰۰۰ نفر است و سالانه حدود ۱۲ میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند. تفریح‌های آبی کیش، مراکز خرید لاکچری، هتل و کافه رستوران‌های شیک از دلایل محبوبیت جزیره‌ی زیبای کیش میان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید کیش

بهترین رستوران های کیش

 بهترین کافه های کیش

کافه گردی یکی از علاقه‌مندی‌های مردم به ویژه جوانان است. اگر شما هم به کافه‌گردی علاقه دارید، می‌توانید ساعات هیجان‌انگیز و لذت بخشی را در بهترین کافه‌ های کیش سپری کنید، چون این کافه‌های در بخش‌های زیبا و شیک این جزیره قرار گرفته‌اند و منوی آن‌ها بسیار متنوع است. ما در این نوشتار تلاش کردیم تا بهترین کافه های کیش با موزیک زنده ، کافه های لاکچری کیش ، بهترین کافه های ساحلی کیش و کافه های شبانه روزی کیش را به شما معرفی کنیم.

کافه ترنج

بهترین کافه های کیش
بهترین کافه های کیش
  • آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
  • تلفن: 09333002640

اولین کافه هتل ترنج، کافه گلف است که محیط خاص، جذاب و آرامی دارد و می‌توان آن را بهترین کافی شاپ کیش دانست. در کافه گلف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از جمله قهوه، دمنوش‌های مختلف، چای، آبمیوه‌های طبیعی و حتی غذاهای بین‌المللی هم ارائه می‌شود.

دومین کافی شاپ هتل که از بهترین کافه های کیش محسوب می‌شود، کافی‌شاپ ساحلی است که در کنار دریا و روی شن‌ها قرار دارد. شنیدن صدای مرغان دریایی و کوبیدن موج به ساحل، محیطی خاص را برای این کافه به ارمغان آورده است. منوی این کافه هم به کافه گلف شباهت دارد و می‌توانید در آنجا انواع نوشیدنی و غذا را تهیه کنید. بعلاوه، این کافه پیتزاهای معروفی هم دارد که پیشنهاد می‌کنیم تجربه آن را فراموش نکنید.

برخی از افراد طرفدار فضاهای سنتی هستند که خبر خوبی برای آن‌ها داریم. در هتل ترنج کیش یک کافی‌شاپ سنتی به نام لمکده وجود دارد که بهترین کافی شاپ کیش در این سبک است. در لمکده می‌توانید روی تخت‌های چوبی کنار ساحل دریا، استراحت کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کافه لمکده، عرضه انواع قلیان است و اگر اهلش هستید، می‌توانید آن را امتحان کنید.

وجود چندین رستوران و کافه با منویی متنوع، باعث می‌شود همه افراد از حضور در هتل ترنج و چشیدن غذاها و نوشیدنی‌ها ارائه شده در آن‌جا لذت ببرند. با توجه به نظر مردم، ترنج از بهترین کافه های ساحلی کیش است.

کافه طهرون

بهترین کافه های کیش

  • آدرس: کیش، کیبل اسکی
  • تلفن: 09347693359

یکی دیگر از بهترین کافه های کیش کافه طهرون است. این کافه با دیوارهای شیشه‌ای، چشم‌اندازی زیبا از ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس دارد و همچنین طراحی داخلی زیبا، باعث آرامش مشتریان می‌شود.

منوی کافه طهرون شامل انواع قهوه، چای، دمنوش، نوشیدنی‌های طبیعی و میان‌وعده است. همچنین می‌توانید از ساعت 9 صبح به صرف صبحانه به این کافه مراجعه کنید.

این کافه زنجیره‌ای که در سراسر ایران شعبه دارد، به دلیل کیفیت بالای منو و خدمات، مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است و از بهترین کافه های ساحلی کیش به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی کیش

بهترین هتل های کیش

کافه باس مارین

بهترین کافه های کیش
بهترین کافه های ساحلی کیش
  • آدرس: جزیره کیش، بلوار دلیران، انتهای خیابان مرجان 9
  • تلفن: 0935319800

کافه باس مارین یکی از کافه‌های زیبا و هنری در جزیره کیش است و با اینکه مدت زمان کمی از فعالیت آن در جزیره می‌گذرد، بسیار بین کافه گردان‌ها مطرح شده و میهمانان و مشتریان زیادی دارد.

کافه باس با ظاهری جذاب و متفاوت، از بهترین کافه های ساحلی کیش است. در ابتدای ورود به کافه باس مارین، محوطه‌ای زیبا و درخت‌کاری شده را پیش روی خود مشاهده می‌کنید. سپس یک اتوبوس زیبای زرد رنگ را می‌بینید که فضای اصلی کافه در این اتوبوس طراحی شده است.

قهوه‌های دمی باس مارین که جدیدترین و بهترین کافی شاپ کیش به شمار می‌رود، یک انتخاب عالی برای افرادی است که دوست دارند برای یک روز کاری آماده باشند و با انرژی، روز لذت بخشی را برای خود بسازند.

در منو این کافه باس که از بهترین کافه های کیش است، انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، بهترین و تازه‌ترین کیک‌ها، دسرها، میان وعده‌های تازه و خوشمزه، اسنک‌ها، آبمیوه‌های صد در صد طبیعی وجود دارد که می‌تواند روزتان را به خوشی و شادی بسازد.

کافه رستوران بوم لانژ

بهترین کافه های کیش

  • آدرس: جزیره کیش، پارسیس مال، طبقه دوم
  •  تلفن: 987644480306

کافه بوم لانژ طراحی خاص و فضای باز، با چشم‌اندازی به ساحل کیبل اسکی دارد و می‌تواند خاطرات فراموش نشدنی در ذهن میهمانانش ثبت کند. صبحانه، ناهار، میان وعده و شام این کافه رستوران همگی تازه و با کیفیت بالا سرو می‌شوند.

در کافه رستوران بوم لانژ، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، اسپرسو بار، بستنی و شیک‌های خوشمزه، آبمیوه‌های تازه و کیک‌های روز سرو می‌شوند که همراه با چای تازه و یا یک قهوه، حال‌تان را خوش می‌کنند و روزتان را پر از انرژی می‌سازند.

در زمان شام نیز اجرای موسیقی زنده در کافه رستوران بوم لانژ کیش، فضا را لذت بخش‌تر کرده و جذابیت شب نشینی را برای میهمانانش چندین برابر می‌کند.

از منو وسوسه انگیز بوم لانژ هم که هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه که بی شک هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد و لبخند رضایت بر لبان مسافران جزیره کیش به یادگار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های قشم

بهترین رستوران های قشم

کافه دامون

بهترین کافه های کیش
بهترین کافه های کیش با موزیک زنده
  • آدرس: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون کیش
  • تلفن: 07644459777

کافی شاپ دامون یکی از بزرگ‌ترین کافه های کیش با موزیک زنده است. دامون میان بهترین کافه های کیش جایی ویژه دارد. شما در این کافه‌ی دنج و خوش ظاهر که در مجتمع تجاری دامون قرار دارد، منو بسیار خوبی از غذاها و نوشیدنی‌ها را می‌بینید.

کافه دامون دارای یک فضای بزرگ و مدرن است که رستوران های چینی، غذای گیلانی، فست فود، ترکی، سوخاری، رستوران غذاهای ایرانی بصورت سلف و کافه در آن وجود دارد و قهوه و نوشیدنی‌های آن خاص و خوش عطر و طعم است.

کافه رستوران مارینا

بهترین کافه های کیش

  • آدرس: کیش، بلوار مرجان، مرجان ۷
  •  تلفن: 09347698384

در ساحل هتل مارینا پارک، مجموعه کافه رستوران های سه گانه زیبایی قرار دارد که نور پردازی زیبای آنها در کنار ساحل بسیار آرامش‌بخش است. مارینا یکی از کافه های لاکچری کیش است که فضایی دلچسب و خاص دارد. در این کافه می‌توانید در حین تماشای منظره زیبای دریا از نوشیدن چای یا قهوه خود لذت ببرید.

هتل مارینا، یکی از هتل‌های لاکچری و شیک کیش است که امکانات رفاهی فراوانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. داشتن کافه‌ها و رستوران‌های متنوع و مشرف به دریا، یکی از ویژگی‌های خاص این هتل است.

موسیقی دلنشین، فضای ساحلی دنج و تمیز و زیبا، نورپردازی عالی و کیفیت خوب نوشیدنی‌ها و کیک‌ها باعث محبوبیت این کافه رستوران شده است. بسیاری از مسافران مارنیا را به عنوان بهترین کافه رستوران کیش معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بوم گردی قشم

بهترین فست فود قشم

کافه دیاکو

بهترین کافه های کیش
کافه های شبانه روزی کیش
  • آدرس: جزیره کیش، روبه روی برج میکا، طبقه بالای پلاژ آقایان
  • تلفن: 09347689054

دیاکو را می‌توان بهترین کافه ساحلی کیش دانست که در وعده‌های صبحانه، نهار و شام پذیرای مسافران و گردشگران و ساکنین جزیره‌ی زیبای کیش است.

در این کافه، انواع صبحانه‌های ایرانی و ملل، منوی کامل نهار و شام شامل منوی کامل ایرانی، دریایی، کبابی و فست فود (پیتزا، ساندویچ و سوخاری) سرو می‌شود. البته قیمت‌ها در کافه دیاکو کمی نسبت به دیگر کافه‌ها بالا است.

نکته‌‌ی مهم دیگری که باعث شده دیاکو را در لیست بهترین کافه رستوران کیش قرار دهیم، این است که در زمان نهار و شام، دیجی و موزیک زنده دارد و جو شادی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. دیاکو از کافه های شبانه روزی کیش است که ویوی کامل دریا را دارد و 24 ساعته پذیرای مهمانان و مسافران است.

کافه ویونا کیش

بهترین کافه های کیش

  • آدرس شعبه ۱: جزیره کیش،‌ خیابان فردوسی، مرکز خرید کیش
  • آدرس شعبه ۲: جزیره کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی، بازار پارسیس، طبقه دوم
  •  تلفن: 07644452608

کافه ویونا حدود سال ۱۳۸۶ کار خود را در تهران آغاز کرد و آنقدر باکیفیت و خوب بود که حالا در تمام کشور، شعبه‌های مختلف دارد. دسترسی مناسب، تنوع و کیفیت عالی نوشیدنی‌ها و همچنین فضای زیبا باعث محبوبیت کافه ویونا کیش شده است.

ویونا در دو مرکز خرید کیش قرار دارد که همین موضوع، کار را برای دسترسی به این کافه آسان‌تر می‌کند و باعث شده برخی از مسافران از ویونا به عنوان بهترین کافه کیش نام ببرند. اگر جزو طرفداران ویونا هستید، هنگام سفر به کیش نیز همچنان می‌توانید از نوشیدنی‌های بی‌نظیر آن لذت ببرید.

در منوی کافه ویونا که از بهترین کافه رستوران کیش است، انواع کیک‌های روز و دسرهای تازه، انواع نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، تازه‌ترین سالادها، بهترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌ها و میان وعده‌هایی چون اسنک‌ها به چشم می‌خورد که می‌تواند برای هر فرد با هر ذائقه‌ای وسوسه کننده باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین اقامتگاه های قشم

ارزان ترین مراکز خرید قشم

گپ کافه

بهترین کافه های کیش
بهترین کافه رستوران کیش
  • آدرس گپ کافه: جزیره کیش ، میدان ساحل، پشت هتل شایان
  • تلفن: 07644481052

گپ فقط کافه نیست و به صورت یک رستوران ساحلی در کیش فعالیت می‌کند. به همین دلیل جدا از صبحانه و میان وعده، ناهار و شام هم در منو دارد که همگی با کیفیت بسیار بالا برای مشتریان سرو می‌شوند.

گپ از بهترین کافه های ساحلی کیش است که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، اسپرسو بار، چای و دمنوش‌ها، شیک‌های میوه‌ای، دسرها، کیک‌های تازه و خوشمزه در منوی آن وجود دارد که می‌تواند به قرارها و گفتگوهای دوستانه شما، هیجان و انرژی ببخشد.

کافه یخی کیش

بهترین کافه های کیش

  • آدرس: کیش، گلدیس جدید، پشت ابزار شهر، پلاک ۳
  • تلفن: 09028088811

فضای یخی و سرد، منوی متنوع، محیط دنج و صمیمانه و پخش موسیقی آرامش بخش، کافه یخی کیش را پرطرفدار کرده است. یکی از کافه های خوب کیش که فضای جالب و متفاوتی دارد، کافه یخی کیش است. در این کافه، فضایی شبیه‌سازی شده است که شبیه به خانه اسکیموها است و همه چیز در این کافه، یخی و سرد است.

در کافه یخی کیش انواع نوشیدنی های گرم مانند کاپوچینو، هات چاکلت، شیر کاکائو، دمنوش، چای ماسالا و دمنوش‌های متفاوت و نیز غذاهای گرم مثل آش، سوپ، عدسی و خوراک لوبیا سرو می‌شود.

وقت رفتن به کافه یخی، نباید نگران سرما و دمای داخل آن باشید؛ چون برای وارد شدن به کافه لباس‌های مخصوصی به شما داده می‌شود که بتوانید سرما را به‌راحتی تحمل کنید.

بیشتر بخوانید:

مراکز خرید اصفهان

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

کافه لاوازا

بهترین کافه های کیش
بهترین کافی شاپ کیش
  • آدرس: جزیره کیش، میدان مرجان، بلوار پارس، کوروش برند سنتر، طبقه همکف
  •  تلفن: 07644481052

لاوازا در مجتمع تجاری کوروش برند سنتر قرار گرفته است که یکی از فروشگاه‌های مهم و محبوب کیش است. با سر زدن به این مجتمع و بعد از چند ساعت خرید سوغات کیش، می‌توانید برای رفع خستگی به کافه لاوازا بروید.

منوی صبحانه این کافه به قدری با کیفیت و تازه است که قطعا می‌تواند یک روز سرشار از انرژی برای مسافران فراهم آورد. در منوی صبحانه کافه انواع صبحانه‌ها چون صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی و املت‌ها، در کنار تازه‌ترین نوشیدنی‌ها قرار دارد که هرکدام از آنها می‌تواند روزتان را به خوشی بسازد.

منوی صبحانه، موقعیت مکانی مناسب، فضای مدرن، غذاهای گیاهی، در دسترس بودن و سفارش تلفنی، کافه لاوازا را به یکی از محبوب‌ترین کافه های کیش تبدیل کرده‌ است.

صبحانه‌ها در کنار تازه‌ترین نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند که حال دلتان را خوب می‌کنند. بهترین و با کیفیت‌ترین قهوه‌ها هم با برند قهوه لاواتزا در این کافه برای علاقه‌مندان به کافئین سرو می‌شود که چند ساعتی می‌تواند انرژی بخش باشد. همچنین تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها، اسنک‌ها، انواع و اقسام کیک‌ها و دسرها که روزانه تهیه می‌شوند و تازه هستند، انواع بستنی و شیک‌ها، تازه‌ترین سالادها نیز در منوی کافه لاوازا قرار دارند.

بهترین قهوه‌های دمی، اسپرسوبار، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، چای و دمنوش، آبمیوه‌های طبیعی نیز در منوی این کافه وجود دارد.

کافه رستوران فراتی

بهترین کافه های کیش

  • آدرس: پارک ساحلی مرجان، جنب برج‌های دوقلو
  • تلفن رزرو: 09347695665

فراتی یکی از بهترین کافه های شبانه روزی کیش است که بصورت 24 ساعته از میهمانان پذیرایی می‌کند. این کافه از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای رفع خستگی و استراحت، بعد از پیاده‌روی در سواحل کیش است. کافه فراتی منوی خاص و کم‌نظیری دارد که شما را به وجد می‌آورد.

کافی شاپ فرآتی در ساحل مرجان قرار دارد و با داشتن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های تازه یک مکان عالی برای استراحت چند ساعته است. اینترنت رایگان کافه فرآتی هم لذت استراحت مهمانان را افزایش می‌دهد. این ویژگی‌ها باعث شده که از نظر بسیاری از مسافران، فراتی بهترین کافه کیش باشد.

در این کافه رستوران علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع فست فودها، نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز سرو می‌شود که می‌تواند برای هر سلیقه و ذائقه‌ای مناسب باشد.

فضای این کافه رستوران ساحلی، زیبا و خاص است و در طراحی آن بیشتر از گل و گیاهان طبیعی استفاده شده است. کافی شاپ فرآتی علاوه بر فضای داخلی، پشت بام زیبایی هم دارد که با نمایی از دریای نیلگون خلیج فارس، از مسافران کیش میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مکان های دیدنی شیراز

جاهای دیدنی مازندران

کافه رستوران تایم لپس

بهترین کافه های کیش
کافه های لاکچری کیش
  • آدرس: جزیره کیش، کوروش برند سنتر، طبقه چهارم، تایم لپس
  • تلفن رزرو: 09129494200

کافه رستوران تایم لپس کیش در طبقه چهارم مجتمع کوروش برند سنتر قرار دارد و یکی از کافه های لاکچری کیش است. در این کافه رستوران کیش حدود 70 پرسنل جوان آموزش دیده و مجرب مشغول به کار هستند.

انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های وسوسه انگیز در منوی این کافه وجود دارند که قطعا چشیدن هر کدام از آنها می‌تواند روز خوش و فراموش نشدنی را برای شما و همراهان‌تان بسازد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع غذاهای فست فودی، غذاهای دریایی، بین‌الملل، ایرانی، انواع سالاد، بهترین و تازه‌ترین کیک‌ها و دسرها و میان وعده‌های تازه و خوشمزه در منوی عالی کافه رستوران تایم لپس کیش هستند.

در کافه تایم لپس که از نظر بسیاری از مسافران بهترین کافه کیش است، خوش طعم‌ترین و تازه‌ترین قهوه‌ها در کنار بهترین و خوشمزه‌ترین کیک‌ها و دسرها سرو می‌شوند.

هیجان‌انگیزترین بخش کافه گردی مختص به صبحانه‌های تایم لپس است، منوی صبحانه کافه تایم لپس شامل صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی، املت اسفناج، املت گوجه فرنگی و فروتی وافل می‌شود. البته این تنها بخشی از منوی گسترده بهترین کافه کیش است.

سوالات متداول

بهترین کافه های ساحلی کیش کدامند؟

گپ کافه، ترنج، باس مارین، طهرون، کافه رستوران بوم لانژ، مارینا و دیاکو از بهترین کافه های ساحلی کیش هستند.

بهترین کافه های کیش با موزیک زنده کدام‌ها هستند؟

کافه رستوران بوم لانژ، دامون و دیاکو از بهترین کافه های کیش با موزیک زنده هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین کافه های کیش چیست؟ آیا کافه دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید