0

بهترین هندزفری های نامرئی ؛ لطفا با این هندزفری‌ها تقلب نکنید!

بهترین هندزفری های نامرئی ؛ لطفا با این هندزفری‌ها تقلب نکنید!
بازدید 114


از قدیم همیشه ترفندهایی برای تقلب کردن در امتحانات وجود داشته؛ اما در سال‌های اخیر، تکنولوژی‌ هم به کمک محصلان آمده است. در حال حاضر، برخی از بهترین هندزفری های نامرئی در بازار عرضه می‌شوند که تکنولوژی آنها واقعا جذاب است. در ادامه برخی از تکنولوژی‌های جالب در ساخت بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان را معرفی می‌کنیم.

این تکنولوژی‌ها احتمالا در گذشته برای کارهای جاسوسی کاربرد داشتند؛ اما امروزه آنقدر دم دستی شدند که در ساخت بهترین هندفری های نامرئی از آنها استفاده می‌‌شود. اگر قصد خرید بهترین هندزفری های نامرئی را دارید ما بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ اما توصیه می‌کنیم برای تقلب در امتحانات از این گجت‌ها استفاده نکنید.

مستر بلیط

هندزفری نامرئی نوعی خاص از هندزفری است که اندازه کوچکی دارد و کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قرارگیری هندزفری نامرئی در گوش، به گونه‌ای است که به سختی می‌توان آن را تشخیص داد.

بیشتر بخوانید:

آیا کیفیت صدا به برند هندزفری بستگی دارد؟

بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان

در ادامه، بهترین هندزفری برای امتحان را معرفی می‌کنیم. در این لیست بهترین هندزفری های نامرئی نیز معرفی شده‌اند تا شما بتوانید از بین موارد معرفی شده بهترین را انتخاب کنید.

هندزفری T-LOOP

این مدل هندزفری کوچک برای تقلب، نسخه‌ای بروز شده‌ و جزو بهترین انتخاب‌ها است. باتری این هندزفری تا 6 ساعت دوام می‌آورد. 

بخش گردنی این مدل کوچک‌تر شده و کلیدهای پخش یا توقف صدا نیز از آن حذف شدند. این مدل بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان است.

هندزفری نامرئی طرح هدبند

اگر بدنبال بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان هستید، یکی از بهترین مدل‌ها، هندزفری‌هایی شبیه به این مدل هستند که داخل یک هدبند مخفی شدند. این مدل‌ها کاملا از دید مخفی هستند و اصلا کسی متوجه آن‌ها نمی‌شود؛ به همین خاطر برای تقلب هم گزینه مناسبی هستند. این مدل با یکبار شارژ تا 2 ساعت قابل استفاده است و از طریق بلوتوث، به تمام دستگاه‌هایی که این ویژگی را داشته باشند متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 بهترین گوشی های 5G شیائومی

بهترین گوشی ‌های ویوو

هندزفری طرح ریموت بلوتوثی

هندزفری نامرئی بلوتوثی طرح ریموت در واقع جزو زیر مجموعه‌ی هندزفری نامرئی است که در لیست بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان قرار گرفته است.

برای برقراری تماس به صورت بلوتوثی، هندزفری نامرئی ریموتی یکی از بهترین گزینه‌های موجود است، زیرا هندزفری نامرئی بلوتوثی طرح ریموت به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که به هیچ عنوان قابل تشخیص و شناسایی نیست.

در مکان‌هایی که امکان استفاده از تلفن همراه نیست یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین گزینه‌ها استفاده از هندزفری طرح ریموت بلوتوثی است.

هندزفری نامرئی پاک کن مدل C4

برای استفاده از هندزفری نامرئی پاک کن مدل C4  ابتدا دستگاه را از داخل جلد خود خارج کنید. دستگاه را برای شارژ اولیه به مدت 4 ساعت به شارژ بزنید. کوچکترین سایز سیم کارت را به درستی در جای خود قرار دهید و بعد قفل سیم کارت را ببندید. دستگاه را روشن کرده و برای باقی مراحل راه اندازی به راهنما توجه کنید.

یکی از ویژگی‌های این محصول، قابلیت تماس دو طرفه است که درواقع، ویژگی Auto Answer را تکمیل می‌کند؛ ولی با توجه به مهم بودن و کارایی آن، حتی می‌توان از Auto Answer هم چشم پوشی کرد.

برای این دستگاه که بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان است، می‌توان یک شماره تعریف کرد تا فرد استفاده کننده از دستگاه با در نظر گرفتن شرایط و با توجه به محیطی که در آن حضور دارد، در موقعیت مناسب قسمتی از بدنه دستگاه که مشخص شده را برای چند ثانیه نگه دارد تا دستگاه با شماره موبایل تعریف شده تماس بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

هندزفری نامرئی bitcard

هندزفری نامرئی بیت کارت جدیدترین هندزفری کارتی شرکت micspy است. این دستگاه که بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان است، علاوه بر برتری‌هایی که نسبت به هندزفری‌های مخفی کارتی قدیم دارد، از ویژگی‌های مهم دیگری هم برخوردار است.

این دستگاه علیرغم کارایی بسیار بالاتر نسبت به مدل‌های قدیمی، به دلیل تازه وارد بودن هنوز هیچگونه مدل تقلبی در بازار ندارد و این مهم‌ترین نکته برای کسانی است که به اصل بودن دستگاه خود حساس هستند.

داخل پک دستگاه یک عدد بیت کارت، یک عدد سمعک رادیویی، یک عدد باتری 337 (باتری عروس) و یک عدد سیم شارژ موجود است. سمعک‌ها با باتری 337 که به باتری عروس معروف هستند کار می‌کنند. هر باتری نو روی سمعک حدود 5 ساعت دستگاه را روشن نگه می‌‌دارد. دقت کنید اگر باتری شما اصل باشد 5 ساعت کار می‌کند، در غیر این صورت زیر 2 ساعت کار خواهد کرد.

دستگاه بیت کارت (bitcard) بعد از 8 مرحله شارژ و دشارژ (منظور از دشارژ تخلیه شارژ تا حد خاموشی دستگاه است) به بیشترین حد ظرفیت خود می‌رسد که در حدود 5 ساعت مکالمه است. بیت کارت 8.4 سانتی‌متر طول و 5.3 سانتی‌متر عرض و  5 میلی‌متر قطر دارد.

هندزفری خودکاری سیم کارتی

در این مدل، رابط (خودکار) مانند یک تلفن همراه عمل می‌کند؛ به طوری که با قرار دادن یک سیم کارت درون این خودکار و تماس گرفتن با شماره تلفن مربوطه، تماس ورودی به طور اتوماتیک برقرار شده و صدای فرد پشت خط از طریق هندزفری رادیویی درون گوش شما قابل شنیدن است.

با توجه به توضیحات فوق، هندزفری نامریی خودکاری در واقع به طور کاملا مستقل عمل کرده و جهت برقراری ارتباط یا تماس نیازی به گوشی موبایل و … ندارد. البته این محصول علاوه بر قابلیت ساپورت سیم کارت، به سیستم بلوتوث نسخه 4 هم مجهز شده که امکان اتصال تلفن همراه و یا دیگر دستگاه‌های مولتی مدیا را از طریق بلوتوث فراهم می‌کند.

این هندزفری نامرئی دارای یک درگاه سیم کارت بوده و تمامی اپراتورهای سیمکارت در ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به آنتن دهی قوی و باتری ۳۶۰ میلی‌آمپر اشاره کرد که در حالت مکالمه، تا 2 ساعت و 30 دقیقه دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

هندزفری استفاده شده در این محصول از نوع الکترونیکی (سمعکی) بوده که کیفیت صدا را تضمین می‌کند. این مدل بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

هندزفری خودکاری بلوتوثی Pro

هندزفری نامرئی طرح خودکار Pro بلوتوثی را می‌توان یک محصول کامل برشمرد. این هندزفری با اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، امکان پخش فایل‌های صوتی و مکالمه را امکان پذیر می‌سازد. البته در برخی مدل‌ها، از این هم فراتر رفته و از طریق درگاه کارت حافظه نیز امکان پخش فایل‌ها و امکانات دیگر را فراهم می‌آورد.

باتری این خودکار با ظرفیت ۳۶۰ میلی آمپر، مدت زمان استفاده از این دستگاه تا 2 ساعت و 30 دقیقه در حالت مکالمه را پشتیبانی می‌کند. هندزفری استفاده شده در این محصول از نوع الکترونیکی (سمعکی) است و کیفیت صدای قابل قبولی دارد.

طراحی حرفه‌ای و هوشمندانه این خودکار بلوتوثی باعث شده است تا کاملا مشابه یک خودکار معمولی به نظر برسد. همچنین قطعه‌ای که داخل گوش قرار می‌گیرد، بسیار کوچک طراحی شده و تشخیص آن کاملا غیر ممکن است.

هندزفری طرح ماسک بلوتوثی

این ماسک دقیقا همانند ماسک‌های فیلترداری است که در فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنید اما تفاوت بزرگی که وجود دارد، این است که این ماسک امکان ارتباط تلفنی را فراهم می‌سازد و بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان است.

هندزفری نامرئی ماسک N95، بدون شک یکی از خلاقانه‌ترین محصولات سکرت اسمارت است؛ وسیله‌ای مفید که ضمن رعایت بهداشت و جلوگیری از ورود ویروس و هوای آلوده به ریه‌های شما، امکان ارتباط یک طرفه با فرد دیگری را برایتان فراهم می‌سازد.

این ماسک مجهز به سیستم بلوتوث نسخه 4 است و می‌توان به راحتی آن را به هر گوشی موبایلی متصل کرد. از مزایای این محصول، باتری با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی آمپر است که تا 5 ساعت در حالت کار و تا 24 ساعت در حالت استند بای، دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

توان خروجی هندزفری مخفی طرح ماسک به طوری است که می‌تواند تا ۹۰ سانتی‌متر از گوش فاصله داشته باشد و تا این فاصله افت صدا به وجود نمی‌آید. هندزفری استفاده شده در این محصول از نوع الکترونیکی (سمعکی) بوده که کیفیت بالایی دارد.

هندزفری طرح ماسک سیمکارتی

هندزفری ماسکی مخفی بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان است. این ماسک فیلتردار درون خود یک قطعه مدار الکتریکی دارد که با وارد کردن سیم کارت خود بدون اینکه نیازی به استفاده از دست باشد می‌توانید به مکالمه تلفنی بپردازید.

این ماسک فاقد میکروفون است و تنها صدای کسی که با شما تماس تلفنی برقرار می‌کند برای شما از طریق هندزفری نامرئی پخش می‌شود و صدای شما برای فرد مقابل پخش نمی‌شود.

توان خروجی هندزفری مخفی طرح ماسک به طوری است که می‌تواند تا ۵۰ سانتی‌متر از گوش فاصله داشته باشد و افت صدا به وجود نمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

هندزفری SOS طرح پاک کن

این محصول قابلیتی دارد که در هیچ کدام از دیگر محصولات این حوزه به چشم نمی‌خورد و دلیل نامگذاری محصول و استفاده از عبارت SOS (به معنای کمک) نیز همین است.

هندزفری نامریی طرح پاک کن مدل SOS، مجهز به سه دکمه مخفی در زیر جلد خود است. این سه دکمه دو کاربرد اصلی و اساسی دارند. مورد اول اینکه در هنگام برقرای تماس اگه شما بخواهید به فرد پشت خط اطلاعاتی را ارسال کنید دیگر نیازی نیست حرف بزنید؛ چرا که در این دستگاه با لمس هر یک از دکمه‌ها، در طرف دیگر خط، سه کلمه قابل شنیدن خواهد بود:

با لمس دکمه اول کلمه اوکی برای آن طرف ارسال می‌شود که از این طریق فرد مطلع می‌شود که شما متوجه شدید. با لمس دومین دکمه، کلمه Repeat برای شخص پخش می‌شود که با این کار شما می‌خواهید که موضوع را مجدداً برایتان باز گو کند.

در ادامه با لمس دکمه سوم با پخش کلمه استپ شخص پشت خط را مطلع می‌سازید که باید صبر کند. این سه کلمه می‌تواند تمام نیاز شما به صحبت کردن در شرایطی که نمی‌خواهید اطرافیانتان متوجه ارتباط تلفنی شما با شخص دیگری شوند را از بین خواهد برد.

هندزفری پاک کن مدل b4

این هندزفری، از بهترین هندزفری های نامرئی و از نوع سیم کارتی است که از تمام سیم کارت‌ها نیز پشتیبانی می‌کند و ظاهر بسیار زیبا و در عین حال غیرقابل تشخیصی دارد.

هندزفری b4، به صورت خودکار به تماس‌های ورودی پاسخ می‌دهد و ارتباط را برقرار می‌کند. این هندزفری برای اتصال، هیچ نیازی به سیم ندارد و صدای آن هم با دور و نزدیک کردن دستگاه به گوش، قابل تنظیم است.

هندزفری b4 که بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان است، ابعادی کوچک‌تر از یک بند انگشت دست دارد و برای استفاده باید قسمت دم پشتی آن، وارد گوش شود.

خروج آن هم از طریق دم یا سیم پشتی صورت می‌گیرد. این هندزفری باتری 337 دارد که به آن باتری عروس می‌گویند و تا 5 ساعت می‌تواند در حالت مکالمه شارژ نگه دارد. قیمت هندزفری b4، نسبتاً زیاد است اما تمام انتظارات ممکن از یک هندزفری مطلوب را برآورده می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری و نگهداری شارژ

هندزفری نامرئی Vip Pro

این هندزفری از مشهورترین مدل‌های هندزفری نامرئی به شمار می‌رود. هندزفری vip pro به عنوان برترین هندزفری سیم کارتی نامرئی شناخته می‌شود و ابعاد ظریف و ریز آن موجب شده تا شناسایی بسیار دشوار باشد.

این هندزفری قابلیت پشتیبانی از تمام سیم کارت‌های اپراتورهای موجود در ایران را دارد و تا 4 ساعت نیز می‌تواند شارژ نگه دارد. هندزفری vip pro در مواقعی که امکان استفاده از تلفن همراه فراهم نیست، بسیار کاربردی است.

ظرفیت باتری این هندزفری، هزار میلی آمپر است و کیفیت صدای خوبی را به کاربر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان در بازار ایران

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین هندزفری های نامرئی و همچنین بهترین هندزفری برای امتحان پرداختیم. بسیاری از افراد به دنبال هندزفری‌های مناسبی هستند تا بتوانند برای کاربردهای مختلف از آنها استفاده کنند. برای آشنایی با بهترین هندزفری برای امتحان این مطلب را از دست ندهید.

سوالات متداول

بهترین هندزفری برای امتحان کدام است؟

انواع مختلفی از هندزفری‌های مختلف در بازار موجود هستند. اگر قصد خرید بهترین هندزفری های نامرئی را دارید بهتر است در ابتدا در مورد این مدل از هندزفری‌ها و کاربرد و ویژگی‌های آنها تحقیق کنید. در ادامه می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید. این مطلب نیز می‌تواند به شما کمک کند تا درست انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین هندزفری برای تقلب در امتحان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید