0

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی
بازدید 33


لپ‌تاپ‌های گیمینگ اخیراً طرفداران زیادی در میان گیمرها پیدا کرده‌اند. ما در این نوشتار از مجله خبری آی تی و دیجیتال، به بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 خواهیم پرداخت.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 شامل موارد متنوعی می‌شود که شاید بسیاری از افراد به دنبال آن باشند. مهم‌ترین ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های گیمینگ این است که آن‌ها سرعت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل هم بازی را برای تسهیل می‌کنند. اخیراً با پیشرفت بازی‌های ویدئویی، افراد زیادی به سمت حوزه گیمینگ روی آورده‌اند. این بازی‌های جذابیت‌های زیادی دارند که شاید حتی شما هم به آن‌ها علاقه نشان دهید.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

برای شروع بازی‌های ویدئویی، بهتر است که از لپ‌تاپ‌های به‌خصوصی استفاده کنید تا بتوانید دسترسی بهتری به قابلیت‌های بازی داشته باشید. لپ‌تاپ‌هایی که برای گیمینگ استفاده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که از تمام ویژگی‌های بازی بهره‌مند شده و بهترین بازی خود را ارائه دهید. به همین دلیل هم اگر می‌خواهید بازی خوبی داشته باشید، بهتر است از لپ‌تاپ‌های مخصوص به این کار استفاده نمایید.

در عصر دیجیتال امروزی، لپ‌تاپ‌های متنوعی در بازار وجود دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر شما هم می‌خواهید اطلاعاتی در این حوزه کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم کمی وقت گذاشته و این نوشتار را تا انتها مطالعه فرمایید. در این جستار، برخی از بهترین، محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌هایی که شما می‌توانید برای گیمینگ استفاده کنید را نام می‌بریم.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

لازم به ذکر است که بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 با اندازه و شکل‌های متفاوتی در بازار وجود دارد. شما این امکان را دارید که با هر نیاز و بودجه‌ای، این لپ‌تاپ‌ها را خریداری کنید. زیرا این دستگاه‌ها با تنوع قیمت، کیفیت و کارایی در دسترس است. لیستی که ما در اینجا قصد معرفی آن را داریم، با انواع قیمت‌ها وجود دارد که سعی کردیم بهترین‌ها را به شما معرفی نماییم.

 

خوشبختانه در دنیای امروز، لپ‌تاپ‌ها با تنوع قیمت و کارایی زیادی وجود دارد. شما می‌توانید لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت و حتی بسیار گران‌قیمت را در بازار پیدا کنید. به همین دلیل هم ممکن است بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت 2021 برای شما مفید باشد تا بهتر با آن‌ها آشنا شوید.

برخی از لپ‌تاپ‌های موجود، با کارت گرافیک‌های فوق پیشرفته در بازار وجد دارند؛ درحالی‌که برخی دیگر به دنبال کاهش وزن لپ‌تاپ رفته و دستگاه‌هایی با شاسی نازک‌تر و وزن کمتر می‌روند تا همه طرفداران را از خود راضی نگه دارند. بدین ترتیب، نگاهی به لیست سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان در سال 2021 بیندازید.

درحالی‌که اغلب لپ‌تاپ‌های برتر گیمینگ با نمایشگر 1080 پیکسل و نرخ نوسازی بالا عرضه می‌شوند، صفحه‌نمایش برخی از آن‌ها 4K است. برای انتخاب لپ‌تاپ، شما باید در ابتدا نیاز خود را تعیین کنید. در جزئیات دستگاه دقت کنید. درحالی‌که بسیاری از افراد به دنبال اینتل هستند، اخیراً پردازنده‌های Ryzen AMD در حال رایج شدن هستند. بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 پردازنده‌های بسیار قدرتمندی دارند که شما می‌توانید به‌راحتی برای بازی از آن‌ها استفاده کنید. با معرفی این لپ‌تاپ‌ها همراه ما باشید.

لپ‌تاپ MSI GE76 Raider

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

  • پردازنده (CPU): اینتل Core i9-12900HK
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce RTX 3080 Ti
  • نمایشگر: 17.3 اینچ
  • وزن: 2.9 کیلوگرم

MSI GE76 Raider بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در سال 2022 است که قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با قدرت بالا و عملکرد عالی هستید، این دستگاه گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد. اگرچه احتمالاً باید برای خرید آن، هزینه زیادی بدهید. بااین‌حال، قابلیت‌های پیشرفته این لپ‌تاپ مانند پردازنده و کارت گرافیک عالی، بازی کردن را برای هر گیمری لذت‌بخش می‌کند. به‌علاوه، این دستگاه از قابلیت نوار نوری RGB نیز بهره می‌برد.

این دستگاه با نمایشگر 17.3 اینچی و نرخ نوسازی 360 هرتز، بهترین تجربه بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بااین‌حال، شما این امکان را دارید که از صفحه‌نمایش آن با کیفیت 1440 پیکسل یا به‌صورت 4K بهره ببرید.

اگرچه این لپ‌تاپ قابلیت‌های بسیار منحصربه‌فردی دارد، اما هزینه آن بسیار بالا بوده و شاید شما هنگام خرید آن، متحمل هزینه بسیار سنگینی شوید. احتمالاً وجود حافظه DDR5 یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت این دستگاه باشد.

مشکل دیگری که در MSI GE76 Raider دیده می‌شود، این است که ممکن است در حین کار کردن، دستگاه کمی حرارت از خود بروز دهد. این ویژگی‌ها در برابر پردازنده و کارت گرافیک عالی، وجود پورت‌های زیاد و نمایشگر خوب، چندان به چشم نمی‌آیند. ازاین‌رو، این دستگاه در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 قرار گرفته و طرفداران زیادی کسب کرده است.

لپ‌تاپ Razer Blade 15

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7-12800H
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce RTX 3070 Ti
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • وزن: 2.1 کیلوگرم

آیا به دنبال بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در سال 2022 هستید؟ اگر جواب شما مثبت است، احتمالاً Razer Blade 15 برای شما مناسب خواهد بود. شما می‌توانید از این دستگاه به‌عنوان یک نوت‌بوک جذاب و شیک استفاده کنید. این دستگاه با قابلیت‌هایی مانند پردازنده قوی و گرافیک عالی، به یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار تبدیل شده است.

در این دستگاه، شما می‌توانید به چندین پورت دسترسی داشته باشید و همچنین فضای ذخیره کافی برای همه بازی‌های شما وجود دارد. با این‌که قیمت آن گران به نظر می‌رسد، اما باز هم بسیاری از افراد این دستگاه را ترجیح می‌دهند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه، وب‌کم 1080 پیکسلی آن است که برای مواقعی که به آن نیاز دارید، می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

ازآنجاکه این دستگاه نازک است، بسیاری از کاربران و گیمرها به آن علاقه دارند. این افراد، خوش‌ساخت بودن آن را یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و جذابیت Razer Blade 15 می‌دانند که البته موارد دیگری مانند تنوع پورت، عملکرد قوی و نمایشگر QHD از سایر جوانب مثبت آن در نظر گرفته می‌شود.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال: بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

Alienware x17 R2

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

  • پردازنده (CPU): اینتل Core i9-12900HK
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce RTX 3080 Ti
  • نمایشگر: 17.3 اینچ
  • وزن: 3.09 کیلوگرم

Alienware x17 R2 هم یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 به شمار می‌رود که می‌توانید از آن استفاده کنید. Alienware x17 R2 یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های موجود در بازار است که ویژگی‌های قابل‌توجهی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل هم شما می‌توانید تجربه جدیدی از بازی کسب کنید.

این لپ‌تاپ که طراحی و ساخت فوق‌العاده‌ای دارد، در سال گذشته رونمایی شد و موردتوجه و استقبال مردم قرار گرفت. با این‌که این دستگاه فعلاً برای بازی مناسب است، اما بعداً می‌توانید استفاده‌های دیگری هم از آن داشته باشید. همان طور که در بالا مشاهده کردید، اندازه این لپ‌تاپ کمی بزرگ‌تر از سایر رقبا به نظر می‌رسد و وزن آن هم کمی زیاد است. پس بهتر است برای مواقعی که قصد حمل لپ‌تاپ را ندارید، این دستگاه را خریداری کنید.

اگر پول اضافی دارید و می‌خواهید از قابلیت‌های دیگر این دستگاه بهره‌مند شوید، به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم که کیبورد مکانیکی آن با قیمت 50 دلار را خریداری نمایید. این گزینه، ارزش امتحان کردن را دارد و همچنین کار شما را هم راحت‌تر می‌کند. بااین‌حال، برخی می‌گویند که باتری این دستگاه کمی ضعیف است و باتوجه‌به قیمت بالایی که پرداخت می‌کنید، این باتری می‌توانست بهتر هم باشد. لپ‌تاپ Alienware x17 R2 را خریداری کرده و تجربه متفاوتی از گیمینگ کسب نمایید.

Acer Nitro 5

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

  • پردازنده (CPU): AMD Ryzen 5 4600U
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce GTX 1650
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • وزن: 2.4 کیلوگرم

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 که عملکرد بسیار خوبی دارد، Acer Nitro 5 است. این دستگاه یک گزینه عالی برای کسانی است که بودجه کمی دارند. به همین دلیل هم می‌توان آن را در لیست لپ تاپ های اقتصادی گیمینگ قرار داد. نسبت به قیمت آن، شما می‌توانید از عملکرد بسیار خوب این دستگاه برخوردار شوید. البته این در حالی است که شاید شما نمایشگر آن را چندان دوست نداشته باشید. در همین حین، بسیاری از افراد اعتقاد دارند که صفحه‌کلید آن بسیار راحت است.

همان طور که می‌دانید، باتری لپ‌تاپ‌های گیمینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بعد از بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، متوجه شدیم که باتری لپ‌تاپ ایسر نیترو 5 بسیار خوب است و نزدیک به 11 ساعت دوام آورد. علاوه بر این، شما می‌توانید این لپ‌تاپ را ارتقا دهید. یکی دیگر از مزیت‌های این لپ‌تاپ، وب‌کم باکیفیت آن است که می‌تواند بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. تنها نکته منفی این دستگاه، نمایشگر آن است که شاید برخی از افراد آن را دوست نداشته باشند.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتالبهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

لپ‌تاپ ایسر نیترو 5 (با قالب و پیکربندی متفاوت)

لپ‌تاپ ایسر نیترو 5 (با قالب و پیکربندی متفاوت)

  • پردازنده (CPU): AMD Ryzen 7 5800U
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce RTX 3070
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • وزن: 2.2 کیلوگرم

بعداز این که ما در بخش بالای راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 2022 به بررسی ایسر نیترو 5 پرداختیم این شرکت مدل دیگری را نیز ارائه داده که قابلیت‌های بیشتر و عملکرد بهتری به گیمرها ارائه می‌داد. به همین دلیل هم در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 قرار گرفته است. از مهم‌ترین آپدیت‌هایی که در این لپ‌تاپ مشاهده کردیم، پردازنده AMD Ryzen 7 5800U و گرافیک بسیار خوب Nvidia GeForce RTX 3070 بود. همان طور که می‌دانید، این موارد می‌توانند سرعت بازی را تا حد زیادی بالا ببرند.

علاوه بر این، مدل جدید ایسر نیترو 5 دارای نمایشگر بسیار بهتری با کیفیت 1440 پیکسل و نرخ نوسازی 165 هرتز است. این نمایشگر، بسیار بهتر از رزولوشن 1080 پیکسل است که در نسخه قبلی و ارزان‌تر ایسر نیترو 5 بود. بااین‌حال، این هنوز هم برخی از افراد اعتقاد دارند که این صفحه‌نمایش چندان خوب کار نمی‌کند.

این گزینه را هم می‌توان در لیست لپ تاپ های اقتصادی گیمینگ قرار دهیم. زیرا تمام تلاش ایسر در این دستگاه و سری پیشین، این بود که همه افراد توانایی خرید آن را داشته باشند.

شایان ذکر است که شما می‌توانید از این لپ‌تاپ در موارد دیگری مانند کارهای دانشجویی هم استفاده کنید. علاوه بر ایسر، لپ‌تاپ‌های دیگری هم برای این هدف وجود دارند که می‌توانید نام آن‌ها را در لیست جدیدترین و بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی 2021 ببینید. نسخه جدید لپ‌تاپ ایسر نیترو 5، عملکرد بهتری از بازی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. اگرچه قیمت آن هم به نسبت، کمی بالاتر است.

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

  • پردازنده (CPU): AMD Ryzen 9 6900HS
  • کارت گرافیک (GPU): AMD Radeon RX 6800S
  • نمایشگر: 14 اینچ
  • وزن: 1.72 کیلوگرم

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 هم یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 شناخته می‌شود. اگر به دلیل مشغله یا هر چیز دیگری دائماً مجبور هستید لپ‌تاپ خود را به مکان‌های مختلف برده و با خود حمل کنید، لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus G14 گزینه مناسبی برای شما به نظر می‌رسد. این دستگاه با عملکرد بسیار خوبی که به دلیل پردازنده و گرافیک آن است، در راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 2022 قرار گرفته است.

این دستگاه با نمایشگر کوچک و وزن کمی که دارد، کار شما را تا حد زیادی راحت می‌کند. همچنین صفحه‌نمایش آن نازک است که زیبایی قابل‌توجهی به آن می‌دهد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه که برای انتقال نیرو بین CPU و GPU وجود دارد، موجب افزایش کارایی این دستگاه شده است. در آخرین به‌روزرسانی، شرکت Asus یک وب‌کم بسیار عالی به این دستگاه اضافه کرد که در مدل‌های قبلی چندان آشکار نبود. همچنین کیفیت تصویر هم در آن بیشتر از قبل است.

بااین‌حال، این لپ‌تاپ کمی گران به نظر می‌رسد و شما باید هزینه نسبتاً بالایی برای خرید آن بپردازید. به‌علاوه، برخی از افراد هم به دلیل گرم شدن کیبورد، از این لپ‌تاپ گلایه کردند. به‌طورکلی، Asus ROG Zephyrus G14 به دلیل عمر باتری و عملکرد فوق‌العاده‌ای که دارد را می‌توان بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در سال 2022 دانست. با ادامه بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 همراه ما باشید.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتالبهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

Asus ROG Strix Scar 17 G733

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

  • پردازنده (CPU): AMD Ryzen 9 5900HX
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce RTX 3080
  • نمایشگر: 17.3 اینچ
  • وزن: 2.7 کیلوگرم

اگر می‌خواهید بازی‌های ورزشی انجام دهید، بهترین گزینه دستگاه Asus ROG Strix Scar 17 G733 است. این لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ای که دارد، بهترین کیفیت و سرعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت Full HD و نرخ نوسازی 360 هرتز مشاهده کنید. نکته دیگری که باعث شده این دستگاه در میان بهترین لپ تاپ های اقتصادی گیمینگ قرار بگیرد، طراحی فوق‌العاده آن است. در این طراحی، ترکیبی از مواد تیره و پلاستیک وجود دارد که البته شاید برخی از افراد به آن علاقه‌ای نداشته باشند.

این دستگاه قابلیت‌های فراوانی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صفحه‌کلید راحت، عملکرد قوی و صدای باکیفیت اشاره کرد. با خرید لپ‌تاپ ROG Strix Scar 17 G733، شما می‌توانید تجربه متفاوتی از بازی داشته باشید. بااین‌حال، یکی از نکات منفی این لپ‌تاپ، کابل کوتاه شارژر آن است که شما را مجبور می‌کند که در نزدیکی پریز قرار بگیرید. اما به‌طورکلی، آن را می‌توان گزینه‌ای عالی برای گیمینگ در نظر گرفت و آن را بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در سال 2022 به شمار آورد.

لپ‌تاپ لنوو Legion 5 Pro

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

  • پردازنده (CPU): AMD Ryzen 7 5800H
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce RTX 3070
  • نمایشگر: 16 اینچ
  • وزن: 2.45 کیلوگرم

دستگاه لنوو Legion 5 Pro را هم می‌توان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 به شمار آورد که نمایشگر بسیار خوبی در اختیار کاربران و گیمرها قرار می‌دهد. البته لازم به ذکر است که این دستگاه، نرخ نوسازی خود را فدای وضوح بالا می‌کند و شما می‌توانید تصاویر بازی را با بهترین وضوح در دسترس داشته باشید. درحالی‌که نرخ نوسازی بسیاری از لپ‌تاپ‌ها بیشتر از 300 هرتز است، لنوو Legion 5 Pro گزینه 165 هرتزی را انتخاب می‌کند.

این سیستم با پردازنده AMD Ryzen 7 5800H و گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070، گزینه خوبی برای گیمینگ به نظر می‌رسد. همچنین فضای ذخیره‌سازی این لپ‌تاپ، 512 گیگابایت بوده و رم آن هم 16 است. یکی از مهم‎ترین ویژگی‌های این دستگاه؛ صفحه‌کلید عالی آن است که از برتری بالایی برخوردار است.

البته باوجود این‌که این دستگاه یکی از لپ تاپ های اقتصادی گیمینگ است، یک عیب هم دارد. بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که این دستگاه، نسبتاً ضخیم بوده و حجم زیادی را اشغال می‌کند. اگر از نظر فضا مشکلی ندارید، می‌توانید از آن برای گیمینگ استفاده کرده و از قابلیت‌های برجسته آن بهره‌مند شوید.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتالبهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus Duo 15 SE GX551

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

 

  • پردازنده (CPU): AMD Ryzen 9 5900HX
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce RTX 3080
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • وزن: 2.4 کیلوگرم

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus Duo 15 SE GX551 را می‌توان بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در سال 2022 دانست. این دستگاه با CPU و GPU عالی که دارد، یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 شناخته می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که با بهترین عملکرد، بازی‌ها را اجرا کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این لپ‌تاپ باید بدانید، این است که ایسوس ROG Zephyrus Duo 15 SE GX551 برای خنک کردن خود، از سیستم فن استفاده می‌کند و شما نگرانی بابت داغ شدن آن نخواهید داشت.

این دستگاه دارای دو نمایشگر است که شما می‌توانید تصاویر را با بهترین وضوح در دسترس داشته باشید. این نمایشگرها کاملاً روشن و رنگی هستند. از سوی دیگر، باتری این لپ‌تاپ هم نسبتاً خوب بود و به‌مدت 4 ساعت و 52 دقیقه، دوام آورد که برای یک لپ‌تاپ اقتصادی، نسبتاً معقول است.

مانند تمام سخت‌افزارها، این لپ‌تاپ هم ایرادهایی دارد که بهتر است از آن‌ها مطلع شوید. به دلیل داشتن دو صفحه‌نمایش، این لپ‌تاپ گزینه چندان مناسبی برای تایپ نیست. زیرا صفحه‌کلید چندان مناسبی ندارد؛ بنابراین، شما باید تصمیم بگیرید که صفحه‌نمایش دوم که قابلیت‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند را می‌خواهید یا خیر.

علاوه بر این، شما وب‌کم هم در دسترس نخواهید داشت. اما به‌طورکلی، Asus ROG Zephyrus Duo 15 SE GX551 یکی از لپ تاپ های اقتصادی گیمینگ با قیمت مناسبی در بازار است.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

سخن نهایی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 به شما کمک می‌کنند که بهترین و باکیفیت‌ترین بازی‌ها را داشته باشید. اگر شما هم به‌تازگی قصد ورود به حوزه گیمینگ را دارید و یا می‌خواهید لپ‌تاپ جدیدی بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 2022 را مطالعه فرمایید. البته قبل از خرید لپ‌تاپ، شما باید نیازها و بودجه خود را در نظر گرفته و سپس بهترین نمونه را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که هرچقدر بیشتر هزینه کنید، می‌توانید از قابلیت‌های حرفه‌ای بیشتری برخوردار شوید.

سؤالات متداول

بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در سال 2022 کدام است؟

به‌طورکلی، لپ‌تاپ MSI GE76 Raider تقریباً از همه نظر بهترین است. اما اگر می‌خواهید لپ‌تاپ سبک‌وزنی داشته باشید، پیشنهاد ما Razer Blade 15 است. Acer Nitro 5 هم ازنظر اقتصادی کاملاً به‌صرفه است.

فاکتور اساسی در انتخاب بهترین لپ‌تاپ چیست؟

برای انتخاب بهترین لپ‌تاپ، شما باید فاکتورهای مهمی ازجمله پردازنده، گرافیک، باتری و نمایشگر را در نظر بگیرید. هر دستگاهی که در این موارد خوب عمل کند، می‌تواند برای گیمینگ هم کاملاً مناسب باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: tomshardware

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید