0

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
بازدید 62


بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022 در ادامه معرفی شده‌اند. اگر قصد خرید یا آشنایی با جدیدترین لپ تاپ های سامسونگ را دارید، همراه ما باشید.

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان وسایل الکتریکی است و علاوه بر گوشی و تبلت، لپ‌تاپ‌هایی با کیفیت، قدرت و عملکرد فوق العاده نیز ارائه می‌دهد. لپ تاپ‌های برند سامسونگ مدل‌های متنوعی دارند و با توجه به نیازهای مختلف کاربران طراحی و تولید می‌شوند.

در این مطلب بهترین لپ تاپ سامسونگ 2022 معرفی شده است. شما می‌توانید با بررسی جدیدترین لپ تاپ های سامسونگ بهترین مدل را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022

با ما همراه باشید تا جدیدترین لپ تاپ های سامسونگ را در سال 2022 به شما معرفی کنیم. هر کدام از مدل‌های معرفی شده در این لیست دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی منحصر به فرد هستند و شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید آنها اقدام کنید. علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 و بهترین لپ تاپ های 2022 را نیز در مجله خبری آی تی و دیجیتال مطالعه کنید.

Samsung Notebook 9

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022

  • پردازنده: Intel Core i7-7500U
  • صفحه نمایش: 15 اینچ
  • حافظه: 256 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

به گزارش Techtrends.news، این محصول یکی از شاهکارهای کمپانی Samsung که از بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022 نیز محسوب می‌شود، Samsung Note Book9 است. این لپ تاپ منحصر به فرد به کمک ویژگی‌های مثبت و نقاط قوتی که نسبت به قیمت خود دارد توانسته در لیست بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022 بدرخشد.

از طراحی ساده و خوش دستش گرفته تا سخت افزار قدرتمند، همه و همه آن را به یک لپ تاپ خوب و منحصر به فرد تبدیل کرده‌اند. یکی از نقاط قوت این لپ تاپ، طراحی شیک، مدرن و خوش دست آن است.

لبه‌های قاب صفحه نمایش این لپ تاپ به زیبایی باریک طراحی شده‌اند و جلوه‌ی هنری زیبایی به ظاهر این لپ تاپ می‌دهند. کیبوردهای این لپ تاپ هم متناسب با طراحی این لپ تاپ به زیبایی طراحی شده‌اند اما دکمه‌های کیبورد این لپ تاپ بیش از حد نرم بوده و هنگام تایپ صدای نامناسب و زیادی ایجاد می‌کنند.

این مورد می‌تواند خود نقطه ضعف این لپ تاپ به حساب آید. نکته‌ی جالب دیگر طراحی سنسور اثر انگشت در قسمت پایین و سمت راست لپ تاپ است که امنیت حساب کاربری لپ تاپ شما را بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی

بهترین لپ تاپ های دل 2022 ؛ لپ تاپ DELL جدید چی بخریم؟

Samsung Chromebook Plus V2

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022

  • پردازنده: Intel Celeron 3965Y
  • صفحه نمایش: 12.2 اینچ
  • حافظه: 32 گیگابایت
  • رم: 4 گیگابایت

مدل Chromebook Plus V2 که از بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022 بوده که نسبت به نسل قبلی خود دچار تغییر و تحول بسیاری در قسمت‌های مختلف شده است.

این مدل یکی از بهترین کروم بوک‌های سال برای دسته وسیعی از کاربران بود. این دستگاه قدرت و باتری دهی بسیار خوبی برای انجام تمام کارهایی که کروم بوک‌ها از پس آن برمی‌آیند داشت. تمامی این کارها با کیبورد و ترک پد عالی آن انجام می‌گرفت و اینها در کنار صفحه نمایش بسیار خوب و باکیفیت آن و همچنین برچسب قیمتی بسیار مناسب، آن را به یکی از بهترین کروم بوک‌های سال تبدیل کرده است.

سامسونگ در طراحی و ساخت این محصول خلاقیت‌های بسیاری به خرج داد تا آن را به یک کروم بوک زیبا و در عین حال خوش دست تبدیل کند. بدنه دستگاه از آلیاژ آلومینیوم یک دست ساخته شده است که فاقد هرگونه طرحی بر روی آن است.

این موضوع سبب شده تا طراحی بدنه دستگاه مینیمال شود که به موجب آن جذابیت دستگاه دو چندان شود. دستگاه نازک است؛ البته چیزی در حدود ۱۷ میلی متر ضخامت دارد اما با توجه به لولای ۳۶۰ درجه دستگاه، این مقدار ضخامت، نازک ارزیابی می‌شود.

Samsung Notebook Odyssey Z

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022

  • پردازنده: Intel Core i7-8750H
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • حافظه: 512 گیگابایت
  • رم: 16 گیگابایت

سامسونگ در حال افزایش تعداد لپ تاپ‌های گیمینگ خود است. به تازگی لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z معرفی شده که به عنوان یک محصول مخصوص بازی ضخامت و وزن کمی دارد و از بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022 است.

این لپ تاپ به علت استفاده از سیستم خنک کننده Z AeroFlow و فن Z Blade Blower، در فعالیت‌های سنگین خنک باقی می‌ماند. نمایشگر مورد استفاده در این محصول اندازه‌ای برابر با 15.6 اینچ داشته و از رزولوشن 1080p بهره می‌برد.

قدرت لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z را پردازنده 6 هسته ای اینتل Core i7 (نسل هشتم) تامین می‌کند. سامسونگ برای کارهای گرافیکی از کارت انویدیا جیفورس GTX 1060 Max-P در این محصول استفاده کرده است.

خریدار می‌تواند لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z را با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه SDD سفارش دهد. کارت گرافیک این دستگاه دارای 6 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 است.

سامسونگ برای دستیابی به ضخامت 17.9 میلی متری و وزن 2.4 کیلوگرمی، سیستم خنک کنندگی مخصوصی را برای این محصول طراحی کرده است. این سیستم از «Dynamic Spread Vapor Chamber» بهره می‌برد که وظیفه کاهش دمای پردازنده و کارت گرافیک را بر عهده دارد.

دو فن «Z Blade» مورد استفاده در این محصول هوای گرم تولیدی را به بیرون آن منتقل می‌کند. برای لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z یک باتری 54 وات ساعتی در نظر گرفته شده است که به احتمال زیاد در زمان بازی شارژردهی بالایی نخواهد داشت. در جعبه این محصول یک آداپتور 180 واتی قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 ؛ لپ‌تاپ ASUS جدید چی بخریم؟

بهترین لپ تاپ های HP در سال 2022 ؛ قیمت و مشخصات فنی

Samsung Galaxy Book Flex Alpha

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
  • پردازنده: Intel Core i5-10210U
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچ
  • حافظه: 512 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

گلکسی بوک فلکس آلفا از بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌گیرد. نمایشگر چرخان گلکسی بوک فلکس آلفا اندازه‌ای معادل ۱۳/۳ اینچ دارد و محتوای بصری را با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ (فول HD) به‌نمایش می‌گذارد؛ این نمایشگر دارای پنل QLED است و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را به‌‌نمایش می‌گذارد.

با نگاهی کلی به این نتیجه می‌رسیم که گلکسی بوک فلکس آلفا نسبت به مدل‌های پیشین لپ‌تاپ‌های سامسونگ طراحی مدرن‌تری دارد و گوشه‌های آن تیزتر هستند؛ در ضمن حاشیه‌ی به‌نسبت کمتری در اطراف نمایشگر گلکسی بوک فلکس آلفا به‌چشم می‌خورد.

گلکسی بوک فلکس آلفا در کنار موارد یادشده از پردازنده‌ی گرافیکی UHD Graphics اینتل استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین به وای‌فای ۶ در کنار وب‌کم با وضوح 720p مجهز شده است و از اسپیکر استریو بهره می‌گیرد.

گلکسی بوک فلکس آلفا به‌دلیل ارزان‌قیمت‌تر بودن، به برخی ویژگی‌های مدل معمولی مجهز نشده است؛ این لپ‌تاپ جدید برخلاف گلکسی بوک آلفا از شارژ بی‌سیم با استاندارد شی (Qi) پشتیبانی نمی‌کند. ترک‌پد لپ‌تاپ گلکسی بوک فلکس در نقش پد شارژ بی‌سیم نیز ظاهر می‌شد و می‌توانست دستگاه‌های دیگر را شارژ کند بااین‌حال چنین قابلیتی در مدل آلفا دیده نمی‌شود.

افزون بر این موضوع، فلکس آلفا از قلم لمسی S Pen بهره‌مند نیست. سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد قلم گلکسی بوک فلکس آلفا را با نام اکتیو پن (Active Pen) به‌شکل جداگانه به‌فروش برساند تا کسانی که تمایل دارند، با پرداخت هزینه‌ی بیشتر آن را تهیه کنند.

گلگسی بوک فلکس α سامسونگ قرار است برای پردازش وظایف مختلفی که به آن محول می‌شود از پردازنده‌ی نسل دهمی سری Core اینتل بهره بگیرد؛ تاکنون مدل دقیق پردازنده‌ی این محصول مشخص نشده است. در کنار این موضوع، لپ‌تاپ جدید کره‌ای‌ها از ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 در کنار ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع درایو حالت جامد (SSD) بهره می‌گیرد.

Samsung Galaxy Book S

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 8cx
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچ
  • حافظه: 256 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

اگر از کیبوردهای غیرحرفه‌ای تبلت‌ها ناراحتید، Samsung Galaxy Book S را امتحان کنید! البته شاید مشخصات فنی این دستگاه توان رقابت با غول‌های بازار را نداشته باشد، ولی طراحی زیبا و مستحکم، وزن پایین و ویژگی‌هایی مثل باتری قدرتمند، می‌توانند شما را وادار به انتخاب Galaxy Book S کنند!.

Samsung Galaxy Book S بیشتر از آنکه یک تبلت باشد یک لپ تاپ بسیار سبک وزن و ساده است. در این دستگاه از چیپست قدرتمند Snapdragon 8cx استفاده شده که در قسمت CPU مشابه Snapdragon 855 است.

البته وقتی حرف از لپ تاپ به میان می‌آید، انتظار دستگاهی با پورت‌های متنوع و قدرت پردازشی بالا داریم که حتی بتواند بازی‌های سنگین روز دنیا را برای ما اجرا کند.

Galaxy Book S اینچنین دستگاهی نیست و اگر آن را با لپ تاپ‌ها مقایسه کنیم می‌بینیم که قادر به برآوردن بسیاری از نیازهای ما نخواهد بود. یعنی خبری از پورت‌های اتصالی مختلف در لبه‌های آن نیست و قدرت پردازشی و گرافیکی آن هم در حد لپ تاپ‌های میان رده‌ی بازار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 کدام است؟

Samsung Galaxy Chromebook

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
  • پردازنده: نسل دهم اینتل Core i5
  • رم: 8 گیگابایتی LPDDR3
  • حافظه: SSD 256 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچی

لپ تاپ Galaxy Chromebook سامسونگ چندین ویژگی ظاهری برجسته دارد که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. نوت بوکی که تنها 9.9 میلیمتر ضخامت داشته و یکی از باریک‌ترین و کم وزن‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است.

سامسونگ سعی کرده تنوع رنگی بالایی برای این لپ تاپ قائل شود و ما نیز نسخه نارنجی که یکی از رنگ‌های زیبا Galaxy Chromebook بوده را برای بررسی انتخاب کردیم.

صفحه نمایش آن حاشیه بسیار کمی داشته و از نوع لمسی است. به لطف قلم اس پن افراد در کنار صفحه نمایش لمسی می‌توانند این قلم کاربردی را به کار گیرند. همچنین باید به کلیدهای بزرگ در صفحه کلید Galaxy Chromebook اشاره کرد که تایپ لذت بخشی را برای افراد رقم می‌زند.

همچنین باید به قابلیت چرخش 360 درجه نمایشگر این کروم بوک اشاره کرد. سامسونگ با استفاده از لولای 360 درجه به افراد اجازه می‌دهد تا Galaxy Chromebook را به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار دهند. بنابراین بسیار ساده است که بتوان این لپ تاپ هیبریدی را به کار گرفت و تجربه خوبی کسب کرد.

سابقه درخشان سامسونگ در تولید گوشی‌های هوشمند پریمیومی نشان داده که در تولید و توسعه لپ تاپ نیز باید به آن اطمینان داشت. از این رو کروم بوکی چون گلکسی کروم بوک یک گزینه معمولی برای طرفداران سیستم عامل Chrom نیست، زیرا پیشنهادهای بزرگی را به مخاطب خود می‌دهد.

Samsung Notebook 9 Pro

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
  • پردازنده: نسل هشتم Core i7-8565U
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچ
  • حافظه: 256 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

بدنه‌ی آلومینیومی با لبه‌های تراش‌خورده این مدل بسیار زیباست. نوت‌بوک ۹ پرو از نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد که در دور تا دور خود حاشیه‌هایی باریک به‌ضخامت ۶.۷ میلی‌متر می‌بیند.

البته حاشیه‌ی پایین بسیار ضخیم‌تر از سه لبه‌ی دیگر به‌نظر می‌رسد. توان‌ پردازشی نوت‌بوک 9 پرو توسط پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7-8565U با گرافیک UHD 620 اینتل تأمین می‌‌شود و این پردازنده را ۸ گیگابایت حافظه‌‌ی رم LPDDR3 در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe NVMe همراهی می‌کند.

در اطراف لپ‌تاپ بالارده‌ی سامسونگ دو پورت تاندربولت ۳ برای انتقال سریع اطلاعات، یک پورت USB-C، یک اسلات microSD و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود.

انرژی مورد نیاز نوت‌بوک ۹ پرو را باتری ۵۵ وات‌ساعتی آن تأمین می‌کند که براساس ادعای شرکت سازنده با شارژ سریع سازگاری دارد و می‌تواند تا ۱۴ ساعت شارژدهی داشته باشد. به‌گفته‌ی کره‌ای‌ها اسپیکر استریوی ۱.۵ واتی لپ‌تاپ جدید در کنار فناوری Thunder Amp این شرکت، می‌تواند صدای بلند و رسایی را به گوش کاربر برساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2022 [میان رده و پایین رده]

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 ؛ مشخصات و راهنمای خرید

Galaxy Book Flex

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
  • پردازنده: نسل دهم اینتل Core i7
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچ
  • حافظه: 512 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

این مدل از لپ تاپ سامسونگ برای خلق آثار مختلف گرافیکی فوق العاده به نظر می‌رسد چرا که عمر باتری عمر باتری 19 ساعته، قلم S داخلی برای استفاده از صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید با نور پس زمینه به شما این امکان را می‌دهد که ساعت‌ها بدون خستگی از لپ تاپ خود استفاده کنید.

این لپ تاپ با ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد برای بازی کردن نیز مناسب است. با قابلیت تبدیل لپ تاپ به تبلت می‌توانید آن را نگه داشت، بازی کرد و یا فیلم‌های مورد علاقه خود را نگاه کرد.

یکی از نکات اصلی فروش این مدل، وضوح صفحه نمایش شارپ و حجم رنگ باورنکردنی آن است. کیفیت QLED، قاب بسیار نازک و فناوری ضد تابش کوانتوم دات، از جمله ویژگی های منحصر به فرد این لپ تاپ به حساب می‌آیند.

با این مدل از لپ تاپ سامسونگ لازم نیست نگران کم شدن قدرت دستگاه باشید، چرا که این دستگاه مجهز به تراشه قدرتمند نسل دهم اینتل Core i7 است.

Galaxy Book Ion

بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022
  • پردازنده: نسل دهم اینتل Core™
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچ
  • حافظه: 512 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت

برای کسانی که به یک لپ‌تاپ فوق العاده نیاز دارند تا دست به کار شوند، گلکسی بوک یون بهترین انتخاب است. پردازنده نسل دهم اینتل Core™ با عملکرد بالا، برنامه‌های سخت را به راحتی مدیریت می‌کند. به همین ترتیب، تراشه Wi-Fi 6 فوق‌العاده سریع با سخت‌افزار بی‌سیم اینتل با عملکرد بالا، اتصال قوی و سرعت بالا را هر زمان که از طریق WiFi آنلاین هستید، نوید می‌دهد.

صفحه‌کلید شبکه‌ای جدید و بهبودیافته به لطف شکاف‌های کوچک‌تر بین کلیدها و سوراخ‌های کلید، پایداری بیشتری دارد که منجر به بهبود چشمگیر لرزش و بهبود دقت در هنگام تایپ می‌شود. مانند مک‌بوک‌ها، Galaxy Book Ion برای دسترسی آسان و ایمن به لپ‌تاپ، ورود به سیستم با صفحه کلید را ارائه می‌دهد.

در این مطلب به بررسی و معرفی جدیدترین لپ تاپ های سامسونگ پرداختیم. این مدل‌ها که در این مطلب معرفی شدند همگی از جدیترین‌ها هستند و کیفیت و قدرت بالایی دارند. شما می‌توانید با مطالعه کامل لیست نسبت به انتخاب بهترین لپ تاپ سامسونگ 2022 اقدام کنید.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ سامسونگ 2022 کدام است؟

در این مقاله جدیدترین لپ تاپ های سامسونگ از لحاظ مشخصات فنی و قیمت بررسی شدند. لپ تاپ‌های معرفی شده در این لیست همگی بهترین و جدیدترین هستند و شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید آنها اقدام کنید. بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022 همگی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی هستند که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین لپ تاپ های سامسونگ در سال 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید