0

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 ؛ لپ‌تاپ ASUS جدید چی بخریم؟  

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 ؛ لپ‌تاپ ASUS جدید چی بخریم؟  
بازدید 112


برند ایسوس یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای جهان به شمار می‌رود که قابلیت‌های زیادی دارد. با بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 همراه ما باشید.

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 شامل موارد زیادی می‌شوند. همان طور که می‌دانید، برند ایسوس یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای سراسر جهان بوده که طرفداران زیادی را از آن خود کرده است. این برند، لپ‌تاپ‌های باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. اگر شما هم قصد خرید لپ‌تاپ دارید، به این نوشتار توجه بفرمایید.

در عصر حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ بسیار رایج است. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این نوشتار از مجله خبری آی تی و دیجیتال، اطلاعاتی درباره این دستگاه مهم به شما عزیزان ارائه دهیم. البته در بازار لپ‌تاپ‌هایی با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوتی ارائه می‌شود که شاید شما را برای خرید و انتخاب بهترین مورد، کمی گیج کنند. درنتیجه، ما پیشنهاد می‌کنیم که از تجربه و مهارت ما در این زمینه استفاده نمایید.

ایسوس که از پرچمداران این حوزه به شمار می‌رود، سالانه لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های فراوانی به بازار عرضه می‌کند. این لپ‌تاپ‌ها قابلیت‌های فراوانی به کاربران ارائه می‌دهند که موجب افزایش تعداد طرفداران ایسوس شده است. اگر برای خرید لپ‌تاپ جدید دچار سردرگمی شده‌اید، تا پایان همراه ما باشید.

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

در جهان امروز، انتخاب بهترین لپ‌تاپ می‌تواند یکی از چالش‌برانگیزترین تصمیماتی باشد که ممکن است برای شما پیش بیاید. به همین دلیل هم ما لیست بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم. شرکت ایسوس که در تایوان قرار دارد، یکی از قابل‌اعتمادترین برندها در فناوری شناخته می‌شود و مرتباً از رقبای خود در این حوزه پیشی می‌گیرد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با ویژگی‌های حرفه‌ای هستید که فقط ظاهر خوبی نداشته باشد، به جای درستی آمده‌اید. به همین منظور هم ما پیشنهاد می‌کنیم که جدیدترین و بهترین لپ‌تاپ‌های 2022 را مطالعه فرمایید. علاوه بر این، بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی 2022 هم می‌تواند کمک بسزایی در این حوزه به شما داشته باشد.

چگونه بهترین لپ‌تاپ را مطابق با نیاز خود انتخاب کنیم؟

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، بسیار احتمال دارد که شما در حین خرید لپ‌تاپ دچار سردرگمی شوید. به همین دلیل هم بهتر است قبل از این که وارد بحث شویم، به شما بگویم که برای خرید بهترین لپ‌تاپ باید چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که برای انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب، در ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.

سیستم‌عامل

یکی از مهم‌ترین عواملی که در حین خرید لپ‌تاپ باید به آن توجه کنید، سیستم‌عامل آن است. لازم به ذکر است که تمام لپ‌تاپ‌های ایسوس دارای ویندوز ۱۰ یا سیستم‌عامل کروم هستند. اغلب لپ‌تاپ‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ارائه می‌شوند.

اگر می‌خواهید از لپ‌تاپ خود بهترین استفاده را ببرید، مطمئن شوید که سیستم‌عامل آن ویندوز باشد. البته برخی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 هم دارای سیستم‌عامل کروم هستند که می‌توانند انتخاب بسیار خوبی باشند؛ به‌خصوص اگر قصد استفاده از ایمیل یا مرورگر اینترنت را دارید.

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

اندازه نمایشگر

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب تأثیر زیادی دارد، اندازه صفحه‌نمایش آن است. درحالی‌که برخی از افراد می‌گویند اندازه لپ‌تاپ مهم نیست، اما وقتی صحبت از استفاده از آن به میان می‌آید، مطمئناً از اهمیت بالایی برخوردار است.

اندازه نمایشگر لپ‌تاپ شما می‌تواند تأثیر زیادی بر وزن و قابلیت حمل آن داشته باشد. اگر به دلیل کار خود مجبور به حمل دائم لپ‌تاپ هستید، پیشنهاد می‌کنیم لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگرهای کوچک‌تر انتخاب کنید. از سوی دیگر، ممکن است گیمرها بخواهند از نمایشگر بزرگ استفاده کنند. این افراد نیازی به جابه‌جایی لپ‌تاپ خود ندارند و به همین دلیل هم دستگاه‌هایی با نمایشگر بزرگ‌تر انتخاب می‌کنند.

سبک

ایسوس لپ‌تاپ‌های مختلفی با سبک‌های متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌ها از اولترابوک‌ها گرفته تا لپ‌تاپ‌های هیبریدی را مشاهده کنید. به همین دلیل هم شما باید قبل از خرید لپ‌تاپ، به این نکته توجه داشته باشید.

در ابتدا باید نیاز خود را تعیین کرده و سپس بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 را خریداری نمایید. این بدان معنی است که اگر دانشجو هستید، به سراغ لپ‌تاپ‌های دانشجویی بروید. اگر وزن لپ‌تاپ برای شما مهم است، پیشنهاد می‌کنیم سری به لیست سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان بزنید.

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

پردازنده (CPU)

پردازنده یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر لپ‌تاپی به شمار می‌رود. اگر با این موضوع آشنا نیستید، CPU را به‌عنوان مغز لپ‌تاپ خود در نظر بگیرید. فرقی ندارد که شما در حال بازی کردن باشید یا لپ‌تاپ را برای نرم‌افزارهای پرسرعت می‌خواهید. درهرصورت، شما به پردازنده‌ای نیاز خواهید داشت که قدرتمند، سریع و کارآمد باشد.

می‌توان این‌گونه گفت که پردازنده تأثیر بسیار مهمی در عملکرد لپ‌تاپ شما دارد. بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب که در این لیست هستند، پردازنده بسیار خوبی دارند و شما می‌توانید هر نوع استفاده‌ای از آن‌ها داشته باشید.

اگر به بازی کردن علاقه دارید، لپ‌تاپ‌های گیمینگ انتخاب خوبی برای شما هستند. به همین منظور، معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌توانند به کمک به شما کمک شایانی داشته باشد.

رم

یکی از موارد بسیار مهمی که در لپ تاپ های ایسوس گیمینگ در سال 2022 از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، رم آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. اگر لپ‌تاپ شما مقدار زیادی رم داشته باشد، می‌توانید برنامه‌های زیادی را به‌صورت هم‌زمان باز کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 رم بسیار خوبی دارند و می‌توانید از این نظر مطمئن باشید.

اگر برای شغل خود به این لپ‌تاپ نیاز دارید و می‌خواهید فایل‌ها و اسناد زیادی را در لپ‌تاپ خود نگهداری کنید، باید به رم آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر می‌خواهید چندین برنامه را هم‌زمان باز کنید، لپ‌تاپی با رم بالا انتخاب نمایید. سعی کنید لپ‌تاپ شما حداقل رم ۴ گیگابایت داشته باشد تا کارایی خوبی به شما عرضه کند.

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

فضای ذخیره

هنگامی که شما یک لپ‌تاپ جدید می‌خرید، غالباً با دو گزینه برای فضای ذخیره آن‌ها روبه‌رو می‌شوید؛ این موارد حالت SSD و یا حالت HDD هستند. درحالی‌که حالت SSD مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، هارددیسک‌ها سرعت بیشتر و وزن کمتری دارند.

علاوه بر این، ازآنجاکه فضای ذخیره‌سازی بالاتری دارند، می‌توانند فایل‌های بیشتری در خود جای دهند. البته نکته منفی هارددیسک‌ها، قیمت بالای آن‌هاست. ازاین‌رو، اگر قیمت لپ‌تاپ برای شما اهمیت چندانی ندارد، پیشنهاد می‌کنیم از دستگاهی استفاده کنید که فضای ذخیره‌سازی آن SSD باشد.

عمر باتری

تقریباً هرکسی می‌داند که عمر باتری یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خوب بودن یک لپ‌تاپ به شمار می‌رود. اگر شما به‌واسطه شغل خود مجبور هستید که دائماً در سفر باشید و از نقطه‌به‌نقطه دیگری حرکت کنید، بهتر است دستگاهی خریداری نمایید که عمر باتری خوبی داشته باشد. تقریباً تمام بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 از عمر باتری خوبی برخوردار هستند. پس می‌توانید بدون نگرانی از این مورد، لپ‌تاپ ایسوس را خریداری کنید.

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس در سال 2022 کدام‌اند؟

بعدازاین که فاکتورهای اساسی برای انتخاب و خرید بهترین لپ‌تاپ را درک کردید، نوبت به آن می‌رسد که با بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آشنا شوید. در این بخش، محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌های این برند را به شما معرفی می‌کنیم.

ایسوس مدل ZenBook Duo Laptop

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: دارای دو نمایشگر 12.6 و 14 اینچی
  • پردازنده: اینتل Core i7-10510U نسل 10
  • گرافیک: Nvidia GeForce MX250
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: یک ترابایت با حافظه SSD

لپ‌تاپ ایسوس مدل ZenBook Duo Laptop یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس گیمینگ در سال 2022 به شمار می‌رود که قابلیت‌های زیادی به کاربران خود عرضه می‌کند. همان طور که مشاهده می‌کنید، این دستگاه دارای دو صفحه‌نمایش با اندازه‌های ۱۴ و 12.6 اینچی است. ازآنجاکه این دستگاه صفحه‌نمایش بسیار خوبی دارد، برای طراحان، تدوینگران و ادیتورها انتخاب بسیار خوبی به نظر می‌رسد. با استفاده از این لپ‌تاپ، شما می‌توانید راحتی و قدرت را به طور هم‌زمان تجربه کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده افراد زیادی به خرید لپ‌تاپ ایسوس ZenBook Duo Laptop روی بیاورند، عمر باتری فوق‌العاده آن است. اگر می‌خواهید به طور هم‌زمان از چندین برنامه استفاده کنید، این مورد گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. باتری چشمگیر این دستگاه یکی از دلایلی است که آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 تبدیل کند. به‌علاوه، این لپ‌تاپ ظاهر بسیار زیبایی هم دارد که باعث افزایش جذابیت آن می‌شود.

البته لازم به ذکر است که این دستگاه معایبی هم دارد که باید از آن‌ها مطلع شوید. بسیاری از کاربران از وزن سنگین این لپ‌تاپ شکایت کردند. پس اگر نیازی به جابه‌جایی لپ‌تاپ خود ندارید، می‌توانید این مورد را جزو اولویت‌های خود قرار دهید. علاوه بر این، برخی از افراد می‌گویند که گرافیک این لپ‌تاپ چندان عالی نیست.

ایسوس ZenBook 13 (UX333FA)

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • پردازنده: اینتل Core i7- 1165G7
  • گرافیک: Intel Iris Xe Graphics
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: یک ترابایت با حافظه SSD

اگر به دنبال لپ تاپ های ارزان ایسوس 2022 هستید، مدل ZenBook 13 (UX333FA) می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این لپ‌تاپ وزن سبکی که دارد به شما این امکان را می‌دهد که آن را به محل‌های متفاوتی حمل کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نمایشگر این دستگاه بدون قاب است که به جذابیت آن می‌افزاید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این لپ‌تاپ، می‌‌توان به عمر باتری فوق‌العاده آن اشاره کرد.

به جز موارد ذکر شده لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 13 (UX333FA)  دارای یک صفحه‌کلید راحت است که تایپ کردن را برای شما لذت‌بخش می‌کند. این دستگاه با عملکرد فوق‌العاده‌ای که دارد، هر کاری را برای شما تسهیل می‌بخشد. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با طراحی زیبا هستید، این مورد برای شما مناسب است. باتوجه‌به ویژگی‌های ذکر شده، این لپ‌تاپ را می‌توان در لیست بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 قرار داد.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال: بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

ایسوس Chromebook Flip C436

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 14 اینچ
  • پردازنده: اینتل Core i3-10110U
  • گرافیک: Intel UHD
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 128 گیگابایت با حافظه SSD

اگر به دنبال لپ تاپ های ارزان ایسوس 2022 هستید، لپ‌تاپ ایسوس مدل Chromebook Flip C436 یکی از این موارد است. این دستگاه با صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی، تصاویر را به طور چشمگیری به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این، با وزن کمی که دارد، حمل را برای کاربران بسیار راحت کرده است. این دستگاه با پردازنده اینتل Core i3-10110U، عملکرد نسبتاً سریعی به شما ارائه می‌دهد.

نکته دیگری که درباره این دستگاه باید بدانید، این است که صفحه‌نمایش آن به‌صورت Full HD با لولای ۳۶۰ درجه است. این دستگاه با رم ۸ گیگابایتی که عرضه می‌شود و طراحی بی‌نقصی که دارد، به‌عنوان یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار شناخته می‌شود.

ایسوس ProArt StudioBook 15

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 17 اینچ
  • پردازنده: اینتل Core i7-9750H
  • گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060
  • رم: 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره: یک ترابایت با حافظه SSD

لپ‌تاپ ایسوس ProArt StudioBook 15 یکی دیگر از بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس با قیمت مناسب به شمار می‌رود. اگر شما یک تولیدکننده محتوا هستید و لپ‌تاپی باکیفیت برای افزایش سرعت عملکرد خود می‌خواهید، احتمالاً این مورد گزینه خوبی برای شماست. به لطف رم ۳۲ گیگابایتی و پردازنده پیشرفته، شما می‌توانید سرعت خود را تا حد زیادی بالا برده و بهترین عملکرد را از خود ارائه دهید.

به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، دستگاه ProArt StudioBook 15 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 به شمار می‌رود. این دستگاه دارای نمایشگری با وضوح 4K است که به شما این امکان را می‌دهد تصاویر را با بهترین کیفیت مشاهده کنید. البته یکی از جنبه‌های منفی این لپ‌تاپ، نداشتن وب‌کم است.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال: بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

ایسوس ExpertBook B9450

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 14 اینچ
  • پردازنده: اینتل Core i7- 10510U
  • گرافیک: Intel UHD
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: یک ترابایت با حافظه SSD

لپ‌تاپ ایسوس ExpertBook B9450 یک لپ‌تاپ تجاری بسیار زیبا با عمر باتری فوق‌العاده است. ازآنجاکه باتری این لپ‌تاپ بسیار عالی عمل می‌کند، شما می‌توانید در هرجایی از آن استفاده کنید. فرقی ندارد که در فرودگاه باشید یا کافی‌شاپ یا حتی در منزل خود؛ به‌طورکلی، می‌توانید از قابلیت‌های این دستگاه بهره‌مند شوید.

این دستگاه با وزن کمی که دارد، به شما این امکان را می‌دهد که در هر مکانی آن را حمل کنید. همچنین طراحی بسیار چشمگیری دارد و برای امنیت بیشتر، شما می‌توانید از اثر انگشت آن استفاده نمایید. بااین‌حال، برخی از کاربران از صفحه‌کلید این دستگاه شکایت‌هایی داشتند.

ایسوس ZenBook 13

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • پردازنده: اینتل Core i7- 10510U
  • گرافیک: NVIDIA® GeForce® MX250
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت با حافظه SSD

لپ‌تاپ ایسوس مدل ZenBook 13 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانش‌آموزان یا دانشجویان است. شما می‌توانید از این لپ‌تاپ برای جلسات، سمینارها و سخنرانی‌ها استفاده کنید. به دلیل قابلیت‌های فراوان این دستگاه، ما آن را در میان بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 آورده‌ایم.

شما می‌توانید برای یادداشت‌برداری از کلاس‌ها و یا ویدئوها و همچنین طراحی‌ها از این لپ‌تاپ استفاده داشته باشید. بااین‌حال، رم این لپ‌تاپ قابلیت ارتقا ندارد و همچنین مصرف برق آن هم به نسبت زیاد است. این موارد را می‌توان مهم‌ترین نقطه‌ضعف‌های لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 13 دانست. اما به‌طورکلی، با خرید این دستگاه می‌توانید از نمایشگر، اسپیکر و باتری فوق‌العاده آن بهترین استفاده را ببرید.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال: بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

ایسوس VivoBook Flip 14

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 14 اینچ
  • پردازنده: AMD Ryzen 7 4700u
  • گرافیک: NVIDIA® GeForce® MX250 Integrated AMD Radeon graphics
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت با حافظه SSD

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب به شمار می‌رود که قابلیت‌های فراوانی دارد. علی‌رغم قیمت مقرون‌به‌صرفه این دستگاه، می‌توان آن را رقیبی سرسخت برای XP ها، برند دل و مک دانست. با استفاده از قابلیت‌های قدرتمند این لپ‌تاپ، شما می‌توانید از آن به‌عنوان تبلت نیز استفاده کنید. به لطف ویژگی‌های فراوان و تطبیق‌پذیری این لپ‌تاپ، می‌توان آن را یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های میان‌رده برند ایسوس دانست.

البته برخی از افراد می‌گویند که طراحی این لپ‌تاپ چندان چشمگیر نیست. بااین‌حال، عملکرد سریع این دستگاه آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 تبدیل کرده است. اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید هم به‌عنوان لپ‌تاپ و هم به‌عنوان تبلت از آن استفاده کنید، لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 گزینه خوبی برای شما به نظر می‌رسد.

ایسوس ROG Zephyrus G14

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 14 اینچ
  • پردازنده: AMD Ryzen 9-4900HS
  • گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: یک ترابایت با حافظه SSD

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس گیمینگ در سال 2022 محسوب می‌شود که قابلیت‌های زیادی دارد. اگر علاقه زیادی به بازی کردن دارید، این دستگاه می‌تواند نظر شما را تا حد زیادی جلب کند. این لپ‌تاپ با باتری فوق‌العاده‌ای که دارد، به شما این امکان را می‌دهد که ساعت‌ها از بازی کردن لذت ببرید و نگران خالی شدن شارژ آن نباشید.

این دستگاه با رم ۱۶ گیگابایتی، نمایشگر فوق‌العاده ۱۰۸۰ پیکسلی و طراحی جذابی که دارد، هرکسی را شیفته خود می‌کند. به همین دلیل هم بسیاری از گیمرها به این دستگاه علاقه دارند. بااین‌حال، نقطه‌ضعف این لپ‌تاپ، نداشتن وب‌کم و حسگر اثر انگشت است. اما اگر می‌خواهید از سرعت و عملکرد بالایی برخوردار شوید، لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 انتخاب مناسبی برای شماست.

ایسوس ROG Strix Scar III

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • پردازنده: اینتل Core i5-1035G1 نسل 10
  • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 2060
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: یک ترابایت با حافظه SSD

لپ‌تاپ ایسوس ROG Strix Scar III را می‌توان یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 دانست. این لپ‌تاپ با روکش فلزی و زیبا، طراحی چشم‌گیری دارد و به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی کارهای خود را انجام دهید. فرقی نمی‌کند که شما این لپ‌تاپ را برای بازی کردن خریداری می‌کنید و یا برای انجام پروژه‌های خود، مطمئناً با استفاده از این دستگاه از همه چیز لذت خواهید برد.

از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه، می‌‌توان به نمایشگر عالی با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، پردازنده سریع، طراحی چشم‌نواز و صفحه‌کلید راحت اشاره کرد. اگرچه این لپ‌تاپ معایبی هم دارد که شامل عمر ضعیف باتری و گرم شدن می‌شود.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال: بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

ایسوس VivoBook 15

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • پردازنده: اینتل Core i7-9750H
  • گرافیک: Intel UHD Graphics
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت با حافظه SSD

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب است که قابلیت‌های زیادی دارد. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ برای استفاده روزمره هستید که به شما امکان پخش محتوای متفاوت را دهد، این مورد گزینه خوبی است. با استفاده از این لپ‌تاپ، شما می‌توانید کارهای اداری و درسی خود را بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام برسانید.

این لپ‌تاپ با طراحی عالی و صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر و فیلم‌ها را با کوچک‌ترین جزئیات مشاهده کنید. اگر به دنبال دستگاهی ارزان و کارآمد هستید، لپ‌تاپ VivoBook 15 بهترین گزینه برای شماست. زیرا این یکی از لپ تاپ های ارزان ایسوس 2022 به شمار می‌رود.

سؤالات متداول

بهترین لپ‌تاپ ایسوس در سال 2022 کدام است؟

برای انتخاب بهترین لپ‌تاپ، شما باید در ابتدا نیاز خود را مشخص کنید. اما به‌طورکلی، لپ‌تاپ ایسوس مدل ZenBook Duo بهترین نمونه برای هر انتخابی است.

فاکتورهای انتخاب یک لپ‌تاپ خوب چیست؟

برای انتخاب و خرید یک لپ‌تاپ خوب، شما باید به فاکتورهای متفاوتی مانند سیستم‌عامل، نمایشگر، سبک، پردازنده، رم، فضای ذخیره‌سازی و عمر باتری توجه کنید.

بهترین لپ‌تاپ از نظر قیمت کدام است؟

مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپی که شما می‌توانید با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه از آن استفاده کنید، دستگاه Asus VivoBook 15 است.

بیشتر بخوانید:

منبع: justcreative

نظر شما در خصوص بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید