0

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها [معرفی و مشخصات فنی]

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها [معرفی و مشخصات فنی]
بازدید 235


اگر در کسب‌وکار خریدوفروش ارزهای دیجیتال هستید، با مقاله مربوط به بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها همراه ما باشید. ما در این نوشتار، قصد داریم به بررسی این فهرست بپردازیم.

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها شامل موارد زیادی می‌شود که ما در این جستار از مجله خبری آی تی و دیجیتال، قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. همان طور که می‌دانید، اخیراً بازار ارزهای دیجیتال رشد قابل‌توجهی داشته است و برای موفقیت در این حوزه، باید به دنبال لپ‌تاپ مناسب باشید.

آبان تتر

لازم به ذکر است که اخیراً بازار ارزهای دیجیتال سود قابل‌توجهی به کاربران داده است و به همین دلیل هم تقریباً در هر خانه یک تریدر وجود دارد. همان طور که می‌دانید، این معاملات با استفاده از اینترنت انجام می‌شوند و شما با استفاده از یک لپ‌تاپ قوی و قدرتمند، می‌توانید معاملات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برسانید.

همان طور که در بالا ذکر کردیم، لپ‌تاپ و دسترسی به اینترنت از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که در خریدوفروش ارزهای دیجیتال و بازار رمز ارزها باید به آن‌ توجه داشته باشید. فراموش نکنید که حتی اگر ثانیه‌ای در این حوزه غفلت کنید، احتمال دارد تمام سرمایه شما از بین برود. ازاین‌رو، باید به دنبال لپ‌تاپی با قابلیت‌های بالا باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین بازدهی را از آن داشته باشید و از سرمایه خود محافظت نمایید.

اخیراً لپ‌تاپ‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد و به همین دلیل هم شاید شما یا افراد دیگر نتوانید به‌راحتی یک لپ تاپ مناسب و درخور برای ترید انتخاب نمایید. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این نوشتار از مجله خبری آی تی و دیجیتال، به بررسی این امر خطیر بپردازیم و برخی از محبوب‌ترین و بهترین لپ‌تاپ مخصوص تریدرها را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس اگر قصد ورود به بازار ترید و بورس را دارید، با این نوشتار همراه باشید و متناسب با بودجه و سلیقه خود، بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2022 ؛ قیمت، مشخصات فنی و راهنمای خرید

بهترین لپ‌تاپ‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تا چند سال گذشته، خریدوفروش ارزهای دیجیتال در دفاتر تخصصی انجام می‌شد و تریدرها این کارها را به‌صورت دستی انجام می‌دادند. این کار می‌توانست برای آن‌ها بسیار طاقت‌فرسا و سخت باشد.

بااین‌حال، پیشرفت علم و فناوری تمام این ماجراها را تغییر داد و کار تریدرها تا حد زیادی آسان شد. تاحدی‌که در حال حاضر، برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال، نیازی به هیچ دفتر تخصصی نیست و هرکسی می‌تواند در خانه یا محل کار خود این کار را انجام دهد.

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، یک لپ‌تاپ قوی و قدرتمند است. علاوه بر خریدوفروش رمزارزها، شما می‌توانید استفاده‌های دیگری نیز از این لپ‌تاپ‌ها داشته باشید و به بیان دیگر، به‌صورت چندمنظوره از آن‌ها بهره‌مند شوید.

برای مثال، شما می‌توانید از لپ‌تاپ برای برنامه نویسی نیز استفاده کنید. بدین منظور، می‌توانید نگاهی به فهرست بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی 2022 بیندازید. به علاوه، اگر برای یا کارهای گرافیکی نیازمند یک لپ تاپ خوب هستید، پیشنهاد می‌کنیم گفتار بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی را در مجله خبری آی تی و دیجیتال مطالعه کنید.

از اینها که بگذریم، شما برای موفقیت در بازار رمزارزها و محافظت از سرمایه خود، باید به دنبال لپ‌تاپ قدرتمند و با سرعتی باشید. با در دست داشتن یک لپ‌تاپ عالی، به‌راحتی می‌توانید در هر زمان و مکانی که بخواهید به معامله بپردازید. در اینجا ما سعی کردیم هفت مورد از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

لپ تاپ ایسر Aspire E 15 (نسل 8)

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

  • پردازنده: اینتل Core i5-7200U
  • نمایشگر: ۱۵.۶ اینچ
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD

لپ تاپ ایسر Aspire E 15 نسل 8 یکی از بهترین مواردی است که ما در این لیست قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. این لپ‌تاپ که در ابتدای این لیست قرار دارد، از نظر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه پیش روی شما به نظر می‌رسد.

اگر شما نیز به‌تازگی وارد بازار خریدوفروش ارزهای دیجیتال و رمزارزها شده‌اید، این لپ‌تاپ می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. به همین دلیل هم این محصول منطقی و مقرون‌به‌صرفه را در لیست بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها آورده‌ایم که تقریباً هرکسی توانایی خرید آن را دارد.

ازآنجاکه این لپ‌تاپ قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه و خوبی دارد، تقریباً هرکسی می‌تواند آن را خریداری کرده و از خریدوفروش رمزارزها سود خوبی کسب کند. اندازه نمایشگر این دستگاه، ۱۵.۶ اینچ بوده و کیفیت بسیار خوبی از نمودارهای دیجیتالی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های پیشرفته لپ‌تاپ ایسر Aspire E 15 نسل 8، می‌توان به رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قابلیت SSD اشاره کرد. این لپ‌تاپ ایسر با پردازنده Core i5-7200U، سرعت بسیار بالایی دارد و می‌توان آن را بهترین لپ تاپ برای ترید ارز دیجیتال به شمار آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسر در سال ۲۰۲۲

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

لپ تاپ اپل 13 اینچی مک‌بوک پرو

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

  • پردازنده: اینتل Core i5 نسل 7
  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • رم: 6 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت SSD

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های بسیار عالی که برای ترید مورداستفاده افراد زیادی قرار می‌گیرد، لپ‌تاپ اپل ۱۳ اینچی مک‌بوک پرو است. این لپ‌تاپ که کمی از سایر موارد موجود سنگین‌تر است، کار شما را برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال تا حد زیادی ساده می‌کند و به همین دلیل هم آن را می‌توان آن را بهترین لپ تاپ برای تریدرها دانست. برخی از افراد ادعا می‌کنند که این لپ‌تاپ یکی از مطمئن‌ترین و قابل‌اعتمادترین دستگاه‌هایی است که می‌توان در بازار خریداری کرد.

از دیگر دلایلی که ما این لپ‌تاپ را بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها می‌دانیم، قابلیت‌های بسیار عالی آن است. این لپ‌تاپ با نمایشگر 13.3 اینچی و کیفیت 1600 × 2560 پیکسل، تصاویر قابل‌توجه و منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین به دلیل داشتن حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت SSD، افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

پردازنده عالی این لپ تاپ، اینتل Core i5 نسل ۷ بوده که باعث می‌شود هیچ انتظاری به‌جز عملکرد عالی و سرعت بالا از آن نداشته باشیم. همچنین خوب است بدانید که باتری این دستگاه نیز عالی است و طبق آزمایش‌ها، توانسته تا بیشتر از ۱۷ ساعت دوام بیاورد که بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد. باتوجه‌به تمام دلایلی که ذکر کردیم، لپ‌تاپ اپل مک‌بوک پرو را می‌توان بهترین لپ تاپ برای ترید ارز دیجیتال دانست که خریدوفروش رمزارزها را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

لپ تاپ ایسوس VivoBook F510UA

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

  • پردازنده: اینتل Core i5
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: یک ترابایت

لپ تاپ ایسوس VivoBook F510UA یکی از بهترین مواردی است که شما می‌توانید برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنید. اگر توانایی خرید لپ‌تاپ‌های بسیار گران‌قیمت موجود در بازار کنونی را ندارید، این دستگاه می‌تواند گزینه بسیار عالی برای شما باشد.

زیرا درعین‌حال که قیمت کاملاً مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، بسیار قوی است و به همین دلیل هم می‌توان برای ترید به‌راحتی از آن استفاده کرد. به دلیل قابلیت‌هایی که در ادامه ذکر می‌کنیم، این دستگاه بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها به نظر می‌رسد و آن‌ها می‌توانند با قیمت منطقی آن را خریداری کنند.

نمایشگر این لپ‌تاپ با اندازه ۱۵.۶ اینچی باکیفیت قابل‌توجهی در اختیار شما قرار می‌گیرد و همچنین به دلیل رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی، شما می‌توانید استفاده بسیار بهینه‌ای از آن داشته باشید. علاوه بر قابلیت‌های مذکور، این لپ‌تاپ طراحی بسیار زیبایی نیز دارد و به دلیل اندازه کوچک و وزن کم آن، قابل‌حمل است و به نظر می‌رسد که اندازه جمع‌وجور آن می‌تواند به شما کمک کند.

از سوی دیگر، هنگامی که صحبت از عمر باتری به میان می‌آید، این دستگاه جزو پرچمداران موجود در بازار به‌حساب می‌آید. سرعت، کیفیت و قابلیت‌های چشمگیر، باعث شدند که لپ تاپ ایسوس VivoBook F510UA به‌عنوان بهترین لپ تاپ برای تریدرها شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس ۲۰۲۲

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 کدام است؟

لپ تاپ ریزر Blade Stealth

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

  • پردازنده: اینتل Core i7
  • نمایشگر: 13.3
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: یک ترابایت SSD

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ شیک با عملکرد بالا هستید، لپ تاپ ریزر Blade Stealth می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. این دستگاه با طراحی مدرنی که دارد، تقریباً در همه‌جا مورداستفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند خریدوفروش رمزارزها را برای شما بسیار ساده کنند. ازآنجاکه این دستگاه طراحی جمع‌وجور و کوچکی دارد، می‌تواند برای سفر و حمل‌ونقل و کاملاً مناسب باشد و شما این امکان را دارید که آن را به هر مکانی که بخواهید، ببرید و به خریدوفروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

دلیلی که ما این دستگاه را بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها می‌دانیم، تنها ظاهر جذاب آن نیست؛ بلکه این دستگاه به دلیل پردازنده عالی، رم و حافظه ذخیره فوق‌العاده، عملکرد بسیار چشمگیری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. پردازنده این دستگاه، اینتل Core i7 بوده که سرعت لپ‌تاپ را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. همچنین خوب است بدانید که این لپ تاپ با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی بیشتر از یک ترابایتی با قابلیت SSD در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این دستگاه با وزنی نزدیک به  ۱.۳ کیلوگرم، کاملاً قابل‌حمل است و می‌توانید در همه‌جا آن را با خود ببرید. علاوه بر موارد ذکر شده، خوب است بدانید که سیستم‌عامل این لپ تاپ، ویندوز ۱۰ بوده و این امر به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای لذت‌بخش از خریدوفروش ارزهای دیجیتال داشته باشید. به دلیل تمام مواردی که ذکر کردیم، لپ‌تاپ ریزر Blade Stealth را می‌توان بهترین لپ تاپ برای ترید ارز دیجیتال دانست.

لپ تاپ لنوو Y700

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

  • پردازنده: اینتل Core i7
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای داخلی: یک ترابایت SSD

لپ تاپ لنوو Y700 یکی دیگر از بهترین لپ‌تاپ‌های است که برای ترید مورداستفاده قرار می‌گیرد و طراحی منحصربه‌فرد و جذابی دارد. بااین‌حال، این لپ‌تاپ غالباً برای گیمرها طراحی شده و به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 شناخته می‌شود.

البته این بدان معنی نیست که شما نمی‌توانید برای ترید از آن استفاده کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این دستگاه به‌عنوان بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها شناخته می‌شود و می‌تواند خریدوفروش ارزهای دیجیتال را به طرز شگفت‌انگیزی عالی و چشمگیر انجام دهد و شما را با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نکند.

مجهز بودن از جدیدترین و بهترین قدرت پردازنده، گرافیک و باتری منحصربه‌فرد، باعث شده‌اند که این لپ‌تاپ هم برای بازی‌های ویدئویی و هم برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال کاملاً عالی و کاربردی باشد. به همین دلیل هم بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای اعتقاد دارند که این لپ‌تاپ می‌تواند برای معاملات تخصصی کاملاً مناسب باشد.

این دستگاه با پردازنده فوق‌العاده اینتل Core i7، قدرت چشمگیری در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه، می‌توان به رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه یک ترابایتی با قابلیت SSD آن اشاره کرد. دستگاه لنوو Y700 با وزن ۵ کیلوگرمی، به گزینه‌ای عالی برای تریدر به نظر می‌رسد که هرکسی می‌تواند به‌راحتی از مزایای آن بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو ۲۰۲۲

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2022 [میان رده و پایین رده]

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX330UA

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

  • پردازنده: اینتل Core i5
  • نمایشگر: 13.3 اینچ Full HD
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای داخلی: 256 گیگابایت SSD

اولترا بوک‌ها به‌تازگی وارد بازار شده‌اند و توانسته‌اند توجه اغلب کاربران را به سمت خود جلب کنند. به دلیل قابلیت‌های فراوانی که این دستگاه‌ها دارند، اغلب افراد ترجیح می‌دهند که اولترا بوک‌ها را به‌جای لپ‌تاپ‌های عظیم‌الجثه خریداری کنند.

اگر شما هم یکی از طرفداران سرسخت این دستگاه‌های جذاب و نوظهور هستید، هیچ گزینه‌ای بهتر از لپ‌تاپ ایسوس ZenBook UX330UA در بازار وجود ندارد که بتواند به تمام نیازهای شما پاسخ دهد. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها اضافه کرده‌ایم.

این دستگاه با قابلیت‌های فراوانی که دارد، خریدوفروش رمزارزها را برای شما بسیار راحت می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، می‌توان به نمایشگر Full HD، رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و عمر باتری فوق‌العاده اشاره کرد. دیگر از یک لپ‌تاپ چه می‌خواهید؟ پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال بهترین لپ تاپ برای تریدرها هستید، از این گزینه به‌راحتی رد نشوید.

لپ تاپ دل XPS 15

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها

  • پردازنده: اینتل Core i7
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای داخلی: 512 گیگابایت SSD

در نهایت، لپ‌تاپ دل XPS 15 هم یکی دیگر از بهترین موارد موجود در این لیست به شمار می‌رود و عملکردی فوق‌العاده در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه بیشتر از یک سال است که تولید شده و هنوز هم برای اغلب تریدرها گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود و هرکسی می‌تواند برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال از آن استفاده کند.

برجسته‌ترین موضوعی که درباره لپ‌تاپ دل XPS 15 وجود دارد، نمایشگر باکیفیت و Full HD آن است که طراحی زیبایی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این دستگاه طراحی زیبایی دارد و به دلیل رم و فضای داخلی فوق‌العاده، برای معامله‌گران حرفه‌ای بسیار مناسب است.

این موارد، از مهم‌ترین دلایل فروش فوق‌العاده این دستگاه به شمار می‌روند. با خرید لپ‌تاپ دل XPS 15، شما می‌توانید از عملکرد روان و راحت این دستگاه بهره‌مند شوید و در کمترین زمان، بیشترین تعداد معاملات را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ‌تاپ‌های دل ۲۰۲۲

کلام آخر

بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها شامل موارد متنوعی می‌شوند که ما در این جستار از مجله خبری آی تی و دیجیتال، به بررسی آن پرداختیم. اگر شما هم در حوزه خریدوفروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، بادقت متن بالا را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین لپ‌تاپ مخصوص به این کار را خریداری نمایید. باتوجه‌به موضوعاتی که ذکر کردیم، شما باید به بودجه و نیازهای خود را در نظر گرفته و سپس، بهترین مورد را برای خود انتخاب نمایید.

سؤالات متداول

بهترین لپ‌تاپ مخصوص تریدرها کدام است؟

لپ‌تاپ‌های بسیاری برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال وجود دارند که لپ تاپ ریزر Blade Stealth را می‌توان بهترین گزینه دانست. این دستگاه با اندازه 13.3 اینچی، کاملاً قابل‌حمل است و قابلیت‌های زیادی دارد.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ برای تریدرها کدام است؟

لپ تاپ ایسر Aspire E 15 نسل 8 یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار به شمار می‌رود که علاوه بر قیمت مناسب، عملکرد بسیار خوبی نیز در اختیار شما در قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: thinkcomputers

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ مخصوص تریدرها چیست؟ شما از چه لپ تاپی برای ترید اتسفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید