0

بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی [20 عنوان برتر]

بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی [20 عنوان برتر]
بازدید 274


بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی در ادامه آمده است. اگر به بهترین فیلم قاتل سریالی علاقه دارید در ادامه همراه ما باشید.

فیلم‌هایی که در مورد قاتلین سریالی ساخته می‌شوند از دیرباز مورد توجه سینما دوستان بوده و این علاقه باعث شده هر بار به دنبال فیلم جدیدتر در این ژانر باشیم. قاتل سریالی به انسانی گفته می‌شود که برای اغنا کردن عطش درونی خود دست به قتل می‌زند.

مستر بلیط

یک نکته جذاب در مورد بهترین فیلم قاتل سریالی ، تصویری است که از کارآگاهان و دیگر افرادی که برای دستگیری قاتل سریالی تلاش می‌کنند، ارائه می‌شود؛ کارآگاهانی وسواس که برای پیدا کردن قاتلی که قربانیان زیادی روی دستشان گذاشته دست به هر کاری می‌زنند.

در ادامه بهترین فیلم ها درباره قاتل های زنجیره ای معرفی شده‌اند. اگر شما هم به دیدن بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی علاقه دارید پس با ما همراه باشید تا بهترین فیلم قاتل سریالی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی

قتل و جنایت همواره یکی از موضوعات مورد علاقه مخاطبان و البته فیلم‌سازان بوده و تاکنون فیلم‌های زیادی با محوریت قاتلان سریالی ساخته شده است.

در اکثر این فیلم‌ها، قاتلان سریالی به لحاظ روانی شخصیت‌های پیچیده و مرموزی دارند که داستان چنین آثاری را جذاب‌تر می‌کنند. طرفداران ژانر‌ معمایی و ترسناک بیشتر به سمت به این فیلم‌ها سوق پیدا می‌کنند و به دنبال بهترین فیلم ها درباره قاتل های زنجیره ای هستند.

تیتان – Titane

  • محصول: 2021
  • کارگردان: ژولیا دوکورنو

فیلم تیتان در حالی که فاکتور خون و خونریزی را کاهش می‌دهد اما موجب وحشت و ترس بیشتر می‌شود. بعد از نجات یافتن از یک تصادف ماشین در کودکی، یک صفحه‌ی فلزی در سر الکسیا قرار داده می‌شود.

وقتی بزرگ می‌شود، مشخص می‌گردد که او ارتباط جنسی با ماشین‌ها دارد و به دنبال سرخوشی ناشی از قتل می‌افتد. این فیلم برای همه نیست و یک داستان معمولی ندارد. هیچ کاراگاهی، یک تکه کاغذ که روی آن قاتل دیوانه نوشته شده است را برنمی‌دارد و نمی‌گوید که انگار قاتل با آن‌ها بازی می‌کند.

بدن جنیفر – Jennifer’s Body

  • محصول: 2009
  • کارگردان: کارین کوساما

بدن جنیفر یکی دیگر از بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی است که در آن قاتل خون سیاه رنگی را همه جا می‌پاشد. بدن جنیفر یک ارزیابی جدید به عنوان فیلم کلاسیک مکتب فمینیستی داشته است.

کودی با مدیرانی که می‌خواستند از بدن فاکس برای جذب پسران نوجوانان استفاده کنند، مبارزه کرد. جنیفر با بازی فاکس و نیدی عصبی با بازی آماندا سیفرید است که در آن جنیفر در یک مراسم شیطانی اشتباه شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بر اساس واقعیت

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

عنکبوت مقدس ـ Holy Spider

  • کارگردان: علی عباسی
  • محصول: 2022

فیلم عنکبوت مقدس، یک فیلم قاتل سریالی بر اساس واقعیت بوده که موضوع آن تا حدی شبیه فیلم راننده تاکسی ساخته مارتین اسکورسیزی است. این فیلم درباره مردی به نام سعید حنایی بوده که در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰، شانزده زن را در شهر مشهد به قتل رساند.

او می‌خواست با کشتن این زنان، فسادی را که در شهر مشهد ریشه دوانده از بین ببرد. زهرا امیرابراهیمی نیز، در این فیلم نقش روزنامه‌نگاری را دارد که روی این پرونده کار می‌کند.

تماس – Call

  • کارگردان: لی چونگ هیون
  • محصول: 2020

فیلم کره‌ای تماس، یک فیلم ترسناک با موضوع قاتل روانی جدید بوده که براساس فیلم بریتانیایی The Caller محصول سال 2011 ساخته شده است. داستان این فیلم درباره دو زن به‌نام‌های سئو یئون و یونگ سوک است که در یک خانه اما در دو زمان متفاوت زندگی می‌کنند.

این دو از طریق یک تماس تلفنی سرنوشتشان به هم گره می‌خورد و این امر یکی از بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی را می‌سازد.

قاتلین بالفطره – Natural Born Killers

  • کارگردان: الیور استون
  • محصول: 1994

داستان فیلم قاتلین بالفطره درباره دو جوان است که هر دو در کودکی قربانی خشونت شدند. آن‌ها عاشق یکدیگر شده و به قاتلان سریالی تبدیل می‌شوند. آن دو که به وسیله رسانه‌های اجتماعی مشهور و محبوب می‌شوند، از این شهرت برای به دام انداختن قربانیان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

بهترین فیلم های کمدی جهان

سکوت بره ها – Silence of the Lambs

  • کارگردان: جاناتان دمی
  • محصول: 1991

یکی از بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی معروف، فیلم سکوت بره‌ها بوده که بر اساس رمانی با همین نام اثر توماس هریس ساخته شده است. داستان فیلم درباره مامور تازه‌کار اف‌بی‌آی به نام کلاریس استارلینگ بوده که ماموریت دارد با یک قاتل سریالی به نام هانیبال لکتر که روانشناس هم است، همکاری کند تا یک قاتل زنجیره‌ای مشهور به بیل بوفالو را دستگیر کند.

در ابتدا لکتر حاضر به همکاری نمی‌شود، ولی در نهایت کلاریس را سراغ یکی از بیماران سابقش می‌فرستد.

هنری: تصویر یک قاتل سریالی – Henry: Portrait of a Serial Killer

  • کارگردان: جان مک‌ناتن
  • محصول: 1986

فیلم «هنری: تصویر یک قاتل سریالی» یک فیلم قاتل زنجیره‌ای بر اساس واقعیت است. این فیلم بر اساس زندگی هنری لی لوکاس و اوتیس تول قاتلان زنجیره‌ای در سال 1990 ساخته شده است.

داستان فیلم درباره راننده‌ای به نام هنری است که از مشکلات روانی رنج می‌برد. او که در آمریکا سفر می‌کند افراد زیادی را به قتل می‌رساند. هنری به شیکاگو مهاجرت می‌کند و صاحبان سالخورده یک فروشگاه مشروبات الکلی را به قتل می‌رساند و این موضوع باعث آشنایی او با اوتیس می‌شود.

پیش‌کینه ـ Prevenge

  • محصول: 2017
  • کارگردان: الیس لو

شخصیت روث (با بازی الیس لو) زن بیوه‌ بارداری است که احساس می‌کند تمام رفتار‌ها و عکس‌العمل‌هایش توسط فرزندش که هنوز به دنیا نیامده کنترل می‌شود. روث دست به اعمال جنایی زده و هرکس سر راهش قرار بگیرد را به قتل می‌رساند.

جو هارتلی، جما ولان، کیت دیکی و کیوان نواک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Prevenge به کارگردانی الیس لو به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. این فیلم یکی از بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی است.

روانی – Psycho

  • کارگردان: آلفرد هیچکاک
  • محصول: 1960

از قدیمی‌ترین و محبوبترین فیلم‌های جنایی تاریخ سینما که درباره قاتلان سریالی است، فیلم روانی ساخته سال 1960 است.

داستان فیلم درباره زوجی به نام‌های مارین و سام است که پول‌های کارفرمایشان را به سرقت می‌برند و از شهر فرار می‌کنند. آن‌ها در هتلی مستقر می‌شوند. در این هنگام آن‌ها با جوانی به نام نورمن و مادرش آشنا می‌شوند و به زودی پی می‌برند که مادر نورمن از نظر روانی نامتعادل است.

هفت – Se7en

  • کارگردان: دیوید فینچر
  • محصول: 1995

فیلم پر ستاره هفت هم از بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی است. ماجرای فیلم درباره دو کارآگاه است که با وقوع قتل‌هایی به دنبال یک قاتل سریالی می‌افتند. قاتل این قتل‌ها را بر اساس 7 گناه کبیره یعنی شکم پرستی، تنبلی، طمع، خشم، شهوت، غرور و حسادت طراحی کرده است.

خاطرات قتل – Memories of Murders

  • کارگردان: بونگ جون-هو
  • محصول: 2003

فیلم خاطرات قتل به کارگردانی بونگ جون-هو، کارگردان شناخته شده کره‌ای، از بهترین فیلم‌ها درباره قاتل سریالی است. این فیلم کره‌ای که در سال‌های گذشته چندین بار مورد اقتباس سریال‌های تلویزیونی بوده است، در جایی شروع می‌شود که جسد دو زن که مورد تجاوز قرار گرفته و دست و پای آن‌ها بسته شده است پیدا می‌شود.

دو کارآگاهی که روی این پرونده کار می‌کنند تلاش می‌کنند به هر روشی قاتل را پیدا کنند. در این هنگام کارآگاهی حرفه‌ای از سئول برای کمک به آن‌ها به شهر می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

زودیاک – Zodiac

  • کارگردان: دیوید فینچر
  • محصول: ۲۰۰۷

داستان این فیلم حول قتل‌های واقعی قاتلی سریالی موسوم به زودیاک در دهه‌ی هفتاد میلادی و در شهر سان‌فرانسیسکو می‌گذرد. زودیاک نامه‌هایی رمزدار به دفتر روزنامه‌ی سان‌فرانسیسکو کرونیکل ارسال می‌کند. حال عده‌ای برای کشف رمز این نامه‌ها دست به کار می‌شوند.

زودیاک بازگو کننده‌ی داستانی واقعی و اوج کار کارنامه‌ی دیوید فینچر در کارگردانی و خلق درام است. او با میزانسن‌های چند لایه و پیچیده‌ی خود، مصائب یک جامعه‌ی تحتِ تأثیرِ وحشتِ حضورِ یک قاتل سریالی باهوش را به درستی و با دقتی مینیاتوری ترسیم می‌کند.

دختری با خالکوبی اژدها – The Girl with Dragon Tattoo

  • کارگردان: نیلز آردن اوپلو
  • محصول: ۲۰۰۹

این فیلم داستان گم شدن اعضای خانواده‌ای در دل یک کینه‌ی متکثر خانوادگی است که باعث می‌شود تا دو آدم پاک‌باخته و زخم خورده که چیزی برای از دست دادن ندارند، یکدیگر را پیدا و تلاش کنند تا معنایی برای این زندگی نکبت‌بار و پر از حسرت دست و پا کنند.

دختری با خالکوبی اژدها روایتگر داستان آدم‌های طرد‌شده‌ای است که به جز یکدیگر روی هیچ‌چیز و هیچ‌کس نمی‌توانند حساب کنند.

شکارچی انسان – Manhunter

  • کارگردان: مایکل مان
  • محصول: ۱۹۸۶

در این فیلم ویل گراهام مأمور سابق FBI که از لحاظ روانی از هم پاشیده است، از بازنشستگی بازمی‌گردد تا روی پرونده‌ی قاتلی سریالی کار کند. او باید برای حل این پرونده از کسی کمک بگیرد که باعث و بانی اصلی مشکلات او است؛ یعنی دکتر هانیبال لکتر.

خانه‌ای که جک ساخت – The House that Jack built

  • کارگردان: لارس فون تریر
  • محصول: ۲۰۱۸

در این فیلم قاتل سریالی داستان و ماجراهای قتل‌های خود را برای کسی بازگو می‌کند. این ماجراها از طریق فلاش‌بک به شکلی بی‌پرده و پر از خونریزی نشان داده می‌شود.

فون تریر سابقه‌ای طولانی در تلاش برای راهیابی به سویه‌ی تاریک روح و روان آدمی دارد. او در این فیلم با ادای دین به کتاب کمدی الهی دانته مراحل ورود به دوزخ را توسط شخصیت اصلی یک به یک بر می‌شمرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین فیلم های بقا

عطر: قصه‌ی یک آدمکش – Perfume: The story of a Murderer

  • کارگردان: تام تیکور
  • محصول: ۲۰۰۶

فرانسه قرن ۱۸ میلادی. ژان که در محله‌های بدنام پاریس به دنیا آمده، توانایی عجیبی در شناسایی بوها دارد. او پس از گذراندن یک زندگی سخت برای ساختن یک عطر کامل نزد عطرسازی مشهور می‌رود. اما او روش عجیبی برای پیدا کردن رایحه‌های دلخواهش دارد.

این فیلم جذاب تریلری روان‌شناسانه و احساسات‌گرایانه که داستان آن در قرن ۱۸ و در فرانسه می‌گذرد. فیلم بلافاصله پس از اکران با تحسین سینماروها مواجه شد و داستان احساسی آن به ویژه از طرف بینندگان زن تحسین شد.

هویت – Identity

  • کارگردان: جیمز منگولد
  • محصول: ۲۰۰۳

۱۰ فرد غریبه مجبور می‌شوند به خاطر شرایط بارانی و لغزنده بودن جاده، شبی را در متلی بین‌ راهی اقامت کنند. با گذشت پاسی از شب مسافران یکی‌‌یکی کشته و بازماندگان به هم مشکوک می‌شوند.

جیمز منگولد داستانگوی خوبی است. او در این فیلم یک داستان جنایی را با اختلال هویتی یک شخصیت روان‌پریش در هم آمیخته و نتیجه تبدیل به فیلمی هیجان‌انگیز شده است.

ضدمرگ – Death Proof

  • کارگردان: کوئنتین تارانتینو
  • محصول: ۲۰۰۷

چهار دختر جوان در حال خوش‌گذرانی و تفریح هستند و شبی را در کنار هم می‌گذرانند. در این میان با مردی عجیب مواجه می‌شوند که خود را مایک بدلکار می‌نامد. مرد ادعا می‌کند ماشینی دارد که برای راننده‌ی آن ضد مرگ است و دوست دارد آن را به دخترها نشان بدهد .

ضدمرگ که یکی از بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی است، علاوه بر بهره‌مندی از دیالوگ‌های ناب به سبک کوئنتین تارانتینو، چند صحنه‌ی اکشن مهیج و جذاب دارد که مخاطب را بر صندلی سینما میخکوب می‌کند.

پلیس خفن – Hot Fuzz

  • کارگردان: جو رایت
  • محصول: ۲۰۰۷

نیکولاس به دلیل توطئه‌ی همکارانش از اداره‌ی پلیس لندن به شهری کوچک تبعید می‌شود. در ابتدا او روزگار آرامی در این شهر دارد اما وقوع قتلی همه چیز را به هم می‌ریزد. اکنون وی باید به دنبال قاتل باشد. این فیلم از بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی است.

جایی برای پیرمردها نیست – No Country for Old Men

  • محصول: 2007
  • کارگردان: جوئل کوئن

یک کلانتری محلی تگزاس و دستیارش بعد از رخ دادن سلسله ‌جنایات وحشتناکی با یک سلاح عجیب در منطقه، باید دنبال قاتلی روانی و فراری بگردند که یک‌بار دستگیر شده و با قتل مامور پلیس توانسته از کلانتری محلی بگریزد.

به احتمال زیاد، شخصیت «آنتوان شیگور» با بازی بی‌نقص «خاویر باردم»، احتمالا بهترین قاتل روان‌پریش تاریخ سینماست. کوئن‌ها با فیلمبرداری درخشان «راجر دیکینز»، در دل طبیعت خشک و وحشی تگزاس فیلمی تلخ با طنزی سیاه و طعنه‌آلود ساخته‌اند.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین فیلم ها درباره قاتل های زنجیره ای پرداختیم. بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی که در اینجا معرفی شدند همگی دارای داستانی جذاب و هیجان انگیز هستند. شما می‌توانید از لیست بهترین فیلم ها درباره قاتل های زنجیره ای این مطلب فیلمی را که مایل هستید انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین فیلم ها درباره قاتل های زنجیره ای کدام‌ها هستند؟

در این مطلب بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی جدید و قدیمی معرفی شدند. همچنین در مورد هریک توضیح مختصری ارائه شد. فیلم‌های این ژانر طرفداران خاص خود را دارند زیرا این فیلم‌ها جذاب و هیجان انگیز هستند. اگر به دیدن این دسته از فیلم‌ها علاقه دارید این مطلب می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. شما می‌توانید از بین فیلم‌های جذاب معرفی شده در این لیست بهترین فیلم را برای تماشا کردن انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید