0

بهترین فیلم های DC در سال 2023 ؛ معرفی جدیدترین فیلم های دی سی 2023

بهترین فیلم های DC در سال 2023 ؛ معرفی جدیدترین فیلم های دی سی 2023
بازدید 192


فیلم‌های DC در ژانر ابرقهرمانی تولید می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند. در ادامه به معرفی بهترین فیلم های DC در سال 2023 می‌پردازیم.

فیلم های جدید DC در سال 2023 بسیار جذاب و دیدنی خواهند بود. این فیلم‌ها بیشتر برای افرادی مناسب هستند که علاقه خیلی زیادی به ژانر ابرقهرمانی و اکشن دارند.

یکی دیگر از کمپانی‌هایی که فیلم‌هایی تقریباً مشابه فیلم‌های دی‌سی تولید می‌کند، کمپانی مارول است. مهم‌ترین تفاوت این دو کمپانی، این است که اعضای ابرقهرمان‌های فیلم‌های کمپانی مارول به نسبت بیشتر هستند و درعین‌حال، وقایعی که در فیلم‌های این شرکت اتفاق می‌افتند، نسبتاً قابل هضم‌تر و تاحدودی طبیعی‌تر هستند.

این‌درحالی‌است‌که کمپانی دی‌سی، شخصیت‌هایی کمتر و خیالی‌تر به وجود آورده که پیشینه نسبتا طولانی دارند و اغلب مخاطبان این کمپانی، بیشتر شخصیت‌ها را می‌شناسند. در این فهرست می‌توانید بهترین فیلم های DC جدید را مشاهده کنید که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های DC در سال 2023

کمپانی دی‌سی در سال 2023 فیلم‌های ابرقهرمانی زیادی اکران خواهد کرد که برخی از آن‌ها موضوعات جدید دارند و برخی دیگر دنباله داستان‌های قدیمی‌ خود هستند. اما در هر شرایطی، انتظار داریم که شخصیت‌های پرطرفدار و دوست‌داشتنی فیلم‌های این کمپانی را ببینیم. بدون اتلاف وقت، به معرفی فیلم های جدید DC در سال 2023 می‌پردازیم. تعدادی از این فیلم‌ها در لیست بهترین فیلم های 2023 نیز دیده می‌شوند.

شزم! خشم خدایان – Shazam! Fury of the Gods

بهترین فیلم های DC در سال 2023
بهترین فیلم های DC در سال 2023
  • تاریخ اکران: 17 مارس 2023 (26 اسفند 1401)
  • بازیگران: زکری لوی، آشر انجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر، آدام برودی
  • کارگردان: دیوید اف‌. سندبرگ (David F. Sandberg)

به‌احتمال زیاد، فیلم شزم! خشم خدایان می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های دی سی 2023 شناخته شود که در تاریخ 17 مارس 2023، یعنی 26 اسفند 1401 از طرف کمپانی برادران وارنر پیکچرز روی پرده‌های سینما می‌رود. این فیلم که دنباله قسمت قبلی شزم در سال 2019 است، با نویسندگی هنری گایدن (Henry G ayden) و کریس مورگان (Chris Morgan) تولید شده است.

مسئولیت ساخت این فیلم، علاوه بر دی‌سی، بر عهده کمپانی‌هایی مانند سفرن و لاین سینما نیز بوده است. فیلم شزم! خشم خدایان دوازدهمین فیلم دنیای دی‌سی به شمار می‌رود. این فیلم یکی از بهترین فیلم های اکشن 2023 و بهترین فیلم های کمدی 2023 نیز به‌شمار می‌رود.

این فیلم داستانی از نوجوانانی را روایت می‌کند که به‌عنوان یک خانواده، با گفتن کلمه شزم، به ابر قهرمان تبدیل می‌شوند. این نوجوانان با هم همکاری می‌کنند تا مانع از دختران اطلس شوند که می‌خواهند دنیا را با سلاح مرگبار خود نابود کنند.

اصلی‌ترین عضو خانواده شزم که بیلی باستون است، باید برای برقراری صلح با خدایان، صحبتی با آن‌ها داشته باشد. صحنه‌های جذابی در این اثر وجود خواهد داشت که باعث شده ما آن را در صدر لیست بهترین فیلم های DC در سال 2023 قرار دهیم.

کمی بعد از این‌که قسمت اول شزم در ماه آوریل 2019 اکران شد، خبر ساخت قسمت دوم آن نیز پخش شد. این‌درحالی‌است‌که نام اصلی و لیست بازیگران آن، در اواسط سال 2020 معرفی شدند. در نهایت، بازیگرانی که باید به‌عنوان دختران اطلس بازی می‌کردند هم در اوایل سال 2021 انتخاب شدند. فیلم‌برداری این اثر در ماه مه 2021 آغاز و در اوت هم پایان یافت.

فلش – The Flash

بهترین فیلم های DC در سال 2023

  • تاریخ اکران: 16 ژوئن 2023 (26 خرداد 1402)
  • بازیگران: ازرا میلر، ران لیوینگستون، مایکل کیتون، کرسی کلمونس، مایکل شانون
  • کارگردان: اندی موسکیتی (Andy Muschietti)

یکی دیگر از جدیدترین فیلم های دی سی 2023 که قرار است در تاریخ 16 ژوئن 2023، معادل 26 خرداد 1402 روی پرده‌های سینما برود، فیلم فلش است. این فیلم که در کمپانی دی‌سی ساخته شده، سیزدهمین اثر از این کمپانی شناخته می‌شود. کریستینا‌ هادسون (Christina Hodson) نگارش فیلم‌نامه را برعهده داشت.

داستان این فیلم، حول محور شخصیتی با همین نام می‌چرخد. شخصیت اصلی آن علاوه بر فلش، با نام آلن نیز شناخته می‌شود. ژانر این فیلم علاوه‌بر ابرقهرمانی، ژانر فانتزی و درام بوده و برای افرادی که علاقه زیادی به ژانر ابرقهرمانی و علمی‌تخیلی دارند، گزینه‌ای فوق‌العاده خواهد بود.

فیلم فلش که یکی از بهترین فیلم های DC در سال 2023 شناخته می‌شود، درباره دختری با نام فلش است. او برای این‌که از کشته شدن مادر خود جلوگیری کند، در زمان سفر می‌کند. بااین‌حال، فلش نمی‌داند که دستکاری در زمان و سفر در آن، چه مشکلاتی را به وجود می‌آورد. این فیلم با هنرمندی ستارگانی مانند ازرا میله روی، بن افلک و چارلز راون ساخته شده و یکی از بهترین فیلم های DC جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نتفلیکس

بهترین فیلم های ترسناک جهان

سوسک آبی – Blue Beetle

بهترین فیلم های DC در سال 2023
بهترین فیلم های دی سی 2023
  • تاریخ اکران: 18 اوت 2023 (27 مرداد 1402)
  • بازیگران: شولو ماریدوئنا، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، جرج لوپز، آدریانا بارازا
  • کارگردان: انجل مانوئل سوتو (Angel Manuel Soto)

فهرست جدیدترین فیلم های دی سی 2023 را با فیلم سوسکی آبی که قرار است در تاریخ 18 اوت 2023، یعنی 27 مرداد 1402 اکران شود، ادامه می‌دهیم. سوسک آبی یا همان بلو بیتل، یکی از شخصیت‌های دی‌سی کامیکس به شمار می‌رود که اگر به این کمپانی علاقه داشته باشید به احتمال زیاد او را تا حدودی می‌شناسید. این شخصیت برای اولین بار، توسط چارلز نیکلاس ویتکوسکی (Charles Nicholas Wojtkoski) به نمایش درآمد.

مسئولیت نگارش فیلم‌نامه سوسک آبی، بر عهده گرت دانت-آلکوسر (Gareth Dunnet-Alcocer) است که توانست چهاردهمین فیلم از دنیای کمپانی دی‌سی را تولید کند. داستان این فیلم، حول محور شخصیت اصلی، یعنی بلو بیتل که همان جیمی ریس است، می‌چرخد. این شخصیت هم مانند خیلی دیگر از ابرقهرمان‌هایی که در کمپانی‌های DC و مارول تماشا می‌کنیم، با برخورد یک جسم زمینی، قدرت‌های ابر قهرمانی به دست می‌آورد.

داستان این فیلم درباره یک نوجوان با نام جیمی ریس است که روزی در راه برگشت به منزل از مدرسه، با یک سوسک آبی با نام بلو بیتل آشنا می‌شود و بعداً متوجه می‌شود که اگر به ستون فقراتش بچسبد، او هم به یک سوسک آبی تبدیل می‌شود و به قدرت‌های ماورای زمینی دست پیدا می‌کند. صحنه‌های جذاب و داستان هیجان‌انگیز فیلم بلو بیتل باعث شده تا آن را در لیست بهترین فیلم های DC در سال 2023 قرار دهیم.

آکوامن و پادشاهی گمشده – Aquaman and the Lost Kingdom

بهترین فیلم های DC در سال 2023

  • تاریخ اکران: 25 دسامبر 2023 (4 دی 1402)
  • بازیگران: جیسون موموآ، امبر هرد، دیلم دفو، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن
  • کارگردان: جیمز ون (James Wan)

در نهایت، آخرین فیلمی که ما آن را در فهرست جدیدترین فیلم های دی سی 2023 قرار داده‌ایم، فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده است. در این فیلم به کارگردانی جیمز ون، بازیگران و ستارگان مشهوری مانند جیسون موموآ، امبر هرد، دیلم دفو، پاتریک ویلسون و نیکول کیدمن نقش آفرینی می‌کنند و می‌توان انتظار داشت که یک فیلم فوق‌العاده جذاب باشد.

قسمت قبلی این فیلم در سال 2019 روی پرده‌ سینما رفت و توانست با استقبال بی‌نظیر مردم و منتقدان مواجه شود. درحالی‌که اکران آکوامن و پادشاهی گم شده چندین بار به تعویق افتاده، شرکت دی‌سی اعلام کرده است که این فیلم مطمئناً در تاریخ 28 دسامبر 2023، یعنی 4 دی 1402 روی پرده‌های سینما می‌رود. همچنین خوب است بدانید که این اثر به‌عنوان پانزدهمین فیلم مستقل دنیای سینمایی شرکت DC شناخته می‌شود که مسئولیت نگارش فیلم‌نامه آن، برعهده دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک بوده است.

درحالی‌که هنوز دقیقاً داستان این فیلم مشخص نشده است، می‌توان انتظار داشت که شخصیت اصلی این فیلم، یعنی آکوامن با بازی جیسون موموآ، مجبور شود برای محافظت از مردم و مقابله با یک نیروی باستانی که به‌تازگی آزاد شده است، با شخصیتی که به‌هیچ‌عنوان فکرش را هم نمی‌کرد، همکاری کند. در نهایت، باید بگوییم که فیلم‌برداری این اثر در ماه ژوئن 2021 آغاز شد.

در این فهرست، برخی از بهترین فیلم های DC در سال 2023 را به شما معرفی کردیم و اگر به فیلم‌هایی با این ژانر علاقه دارید، به‌هیچ‌عنوان تماشای آن‌ها را از دست ندهید. فیلم‌های کمپانی دی‌سی از گذشته تا به حال، طرفداران زیادی داشتند و امسال نیز طرفداران خود را ناامید نمی‌کنند.

سوالات متداول

بهترین فیلم های دی سی 2023 کدام‌اند؟

از جمله بهترین فیلم های دی سی 2023 می‌توان به شزم! خشم خدایان، آکوامن و پادشاهی گمشده و فلش اشاره کرد.

مورد انتظارترین فیلم دی سی 2023 کدام است؟

آکوامن و پادشاهی گمشده یکی از فیلم‌هایی است که تاریخ اکران آن بارها به تعویق افتاده و بسیاری از طرفداران، منتظر اکران آن هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: figar

نظر شما درباره بهترین فیلم های دی سی 2023 چیست؟ به نظر شما فیلم دیگری هم باید در این فهرست قرار بگیرد که به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید