0

بهترین فیلم های عاشقانه جهان [54 فیلم درام خارجی برتر]

بهترین فیلم های عاشقانه جهان [54 فیلم درام خارجی برتر]
بازدید 52


اگر به دنبال بهترین فیلم های عاشقانه جهان هستید، با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین بهترین فیلم های درام دنیا را در اختیار شما قرار دهیم.

از قدیم الایام ژانر عاشقانه طرفداران بسیار زیادی داشته است. همین امر باعث شده شاهد طیف وسیعی از آثار فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک باشیم. اگرچه در عموم این آثار خط روایی اصلی به جست‌وجوی عشق یا فراز و نشیب‌های روابط عاشقانه باز می‌گردد اما بسته به این که اثر عاشقانه با المان‌های چه ژانری ترکیب شده باشد ممکن است با طیف وسیعی از فیلم‌ها طرف شویم که از کمدی رمانتیک تا فیلم نوار را در بر می‌گیرد.

همین امر باعث می‌شود که مخاطب در انتخاب یک فیلم مناسب به مشکل بربخورد. از این رو ما قصد داریم لیستی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان در اختیار شما قرار دهیم. برای اطلاع از جزئیات این لیست با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

همانطور که می‌دانید عشق و محبت بالاترین درجه از نمایش احساسات فردی و اجتماعی بوده و به همین دلیل می‌توان فیلم ‌های عاشقانه و رومانتیک را در رده محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین ژانرهای صنعت سینما قرار داد.

از آنجایی که این دست فیلم و سریال‌ها با مخاطب ارتباط احساسی برقرار می‌کند می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بربینندگان گذاشته و تا مدت‌ها در یاد و خاطر آن‌ها باقی بماند.

در تاریخ سینما کمتر آثاری همچون فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک موفق شده‌اند طیف وسیعی از مخاطبان را تحت تاثیر جادوی ماندگار خود قرار دهند. در بسیاری از آثار رمانتیک تقابل یک رابطه عاشقانه و مجموعه‌ای از موانع، داستان را همچون یک شعر عاشقانه به حرکت در می‌آورد.

اگر به فیلم و سریال‌ها عاشقانه علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنم به جستار بهترین فیلم های عاشقانه 2022 و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه و بهترین فیلم های عاشقانه هندی‌ و بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی سری بزنید و لیستی از بهترین فیلم های درام دنیا مشاهده کنید.

اگر از طرفداران فیلم و سریال‌های عاشقانه باشید می‌دانید که این فیلم و سریال‌ها داستان‌های متفاوتی دارند و می‌تواند شامل همه ژانر‌ها باشند. از آنجایی که انتخاب یک فیلم عاشقانه بسیار سخت است، ما در ادامه لیستی از بهترین فیلم های درام دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

بلیط بهشت (Ticket to Paradise)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • بازیگران: George Clooney, Julia Roberts, Kaitlyn Dever, Billie Lourd
  • تاریخ اکران: 30 سپتامبر 2022

فیلم بلیط بهشت یا Ticket To Paradise یکی از فیلم‌های 2022 بوده که در لیست بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار گرفته است. این فیلم یک فیلم کمدی رمانتیک جذاب خواهد بود که باری دیگر جورج کلونی و جولیا رابرتس را در کنار هم در یک فیلم قرار می‌دهد. این فیلم قرار است توسط یونیورسال پیکچرز در  30 سپتامبر 2022 اکران شود.

در این فیلم، رن باتلر، فارغ التحصیل دانشگاه شیکاگو، بهترین دوستش لیلی را در یک سفر پس از فارغ التحصیلی، به بالی همراهی می‌کند. پس از اینکه لیلی به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرد با یک محلی ازدواج کند.

والدین طلاق گرفته او سعی می کنند دخترشان را از انجام همان اشتباهی که آن‌ها 25 سال پیش مرتکب شده بودند بازدارند. در همین حال، رن برای جشن‌ها در بالی می‌ماند و در این روند، عاشق یک پزشک محلی می‌شود و عشق را در او می‌بیند.

با توجه به موضوع و داستان و از همه مهم‌تر بازیگران Ticket To Paradise، قطعا این فیلم به عنوان یکی از خنده دارترین فیلم های های طنز خارجی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین انیمیشن های 2022

 فریادی در تاریکی (Men Cry in the Dark)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: رمانیک، کمدی، درام
  • بازیگران: Niko Walker, Ryan Watson
  • تاریخ اکران: 14 فوریه 2022

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان  فریادی در تاریکی یا Men Cry in the Dark بوده که قرار است در  14 فوریه 2022 به اکران در بیاید. این فیلم دوست داشتنی به کارگردانی نیکو واکر اکران خواهد شد.

از بازیگران این فیلم می‌توان به نیکو واکر و رایان واتسون اشاره کرد. این فیلم می‌تواند به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های درام 2022 به شمار رود و همچنین در لیست خنده دارترین فیلم های های طنز خارجی نیز قرار می‌گیرد. داستان این فیلم ادامه فیلم Teenagers در سال 2021 را ادامه می‌دهد.

شهر گمشده دی (Lost City of D)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: رمانتیک، اکشن، کمدی
  • بازیگران: Brad Pitt, Daniel Radcliffe, Sandra Bullock, Channing Tatum
  • تاریخ اکران: 15 آوریل 2022

شهر گمشده دی یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که قرار است به کارگردانی آرون و آدام نی به اکران در بیاید. در ابتدا قرار بود این فیلم در ماه مارچ منتشر شود اما به هر حال با یک سری تغییرات، تاخیری در تاریخ انتشار این فیلم به وجود آمد و قرار شد در 15 آوریل 2022 به اکران در بیاید.

داستان این فیلم داستان یک رمان نویس رمانتیک گوشه گیر را روایت می‌کند که همراه در تلاش است  مدل جلد کتابش را به تصویر بکشد. اما به یک باره اتفاقی می‌افتد و او درگیر آدم ربایی می‌شود.

این فیلم در کنار صحنه‌های عاشقانه و رومانتیک از لحظات اکشن و مهیجی برخوردار است که ترس و دلهوره بسیار زیادی را به شما القا می‌کند. به همین علت می‌توان این فیلم جذاب را در زمره بهترین فیلم های اکشن 2022  قرار داد.

بازی شیطانی (Wicked Game)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: اکشن، رمانتیک، هیجان انگیز
  • بازیگران: هنوز مشخص نشده است
  • تاریخ اکران: 23 سپتامبر 2022

Wicked Game یک فیلم عاشقانه جدید بوده که در 23 سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد. از آنجایی که این فیلم توسط Dini Blake کارگردانی شده، می‌توان این محصول جذاب را در زمره بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار داد.

ژانر این فیلم به نظر جذاب می‌رسد زیرا ترکیب اکشن، هیجان انگیز و رمانتیک یک ترکیب بسیار دیدنی را با هم می‌سازند. داستان این فیلم بر پایه یک مامور سابق سیا بوده که زیبا و بی‌رحم است. او در کشنده‌ترین بازی عملیاتی، به یک قاتل تبدیل می‌شود.

اگرچه که هنوز بازیگران این فیلم مشخص نشده، ما پس از آنکه از بازیگران این فیلم سخنی در میان باشد این مقاله را اپدیت خواهیم کرد. حدس ما این است که این فیلم یک سواری هیجان انگیز با انرژی پیشرانه به همراه پیچش‌های غیرمنتظره و اکشن‌های نفس گیر را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2022

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

لوک عزیز، عشق، من (Dear Luke, Love, Me)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: رمانتیک، درام
  • بازیگران: Guillermo Díaz, Mallie McCown, Nick Eversman, Ashlei Sharpe Chestnut, Laith Ashley
  • تاریخ اکران: 30 نوامبر 2022

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان لوک عزیز، عشق، من یا Dear Luke, Love, Me بوده که قرار است بازیگران محبوبی همچون Guillermo Díaz, Mallie McCown, Nick Eversman, Ashlei Sharpe Chestnut, Laith Ashley به ایفای نقش بپردازند.

داستان این فیلم درباره پنی و لوک، دو دوست صمیمی است که تصمیم می‌گیرند به انتظارات جامعه پایبند باشند تا به بهترین منافع خود. این دو ملاقات کرده، با هم آشنا می‌شوند، با هم پیوند می‌خورند و در نهایت باهم قرار می‌گذارند.

کم کم رابطه بین لوک و پنی کمرنگ می‌شود زیرا لوک سعی می‌کند با بی میلی خود به رابطه جنسی کنار بیاید. در این فیلم شاهد رابطه غیر جنسی این دو هستیم که تا ده سال دوام می‌آورد. لوک در این حالت تحت فشارهای بیرونی جامعه، ترسیده است. وی می‌خواهد یک چیز عادی را تجربه کند بنابراین تلاش می‌کند با یک دختر جدید ارتباط جدی برقرار کند.

در این حالت پیند بین لوک و پنی شروع به از هم گسیختگی می‌کند و شعله‌های عشقی بین آن‌ها خاموش می‌شود. این فیلم به زیبایی موضوعات زندگی مانند ترس از بزرگ شدن و نیاز به سازگاری با جامعه را فیبیان می‌کند. به جرات می‌توان این فیلم دیدنی را در زمره بهترین فیلم های درام دنیا قرار داد.

سیندرلا (Cinderella)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: کمدی، موزیکال، خانوادگی
  • بازیگران: Camila Cabello، Billy Porter، Idina Menzel، Nicholas Galitzine، Pierce Brosnan، Minnie Driver
  • تاریخ اکران: جولای 2021

فیلم سیندرلا یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی کی کنون (Kay Cannon) ساخته شده است. داستان سیندرلا یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین عاشقانه های تاریخ بین کودکان بوده که تاکنون اقتباس های بسیاری از آن در فرم های مختلف ساخته شده است.

داستان فیلم روایتگر زندگی سیندرلا با بازی کامیلا کابیو بوده که زندگی بسیار سختی را زیر ظلم و نامهربانی مادر خوانده و خواهر خوانده‌های خود می‌گذارند، آرزویی جز حضور در میهمانی پادشاه و ملکه و دیدار با شاهزاده جوان ندارد.

این داستان فراز و نشیت‌های بسیاری دارد به همین علت بیننده را به خود جذب می‌کند. اگر به دنبال بهترین فیلم های درام دنیا هستید فیلم سینمایی سیندرلا (Cinderella) را از دست ندهید.

در هایتس (In the Heights)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: درام، موزیکال
  • بازیگران: Anthony Ramos، Stephanie Beatriz، Leslie Grace، Corey Hawkins، Melissa Barrera، Daphne Rubin Vega
  • تاریخ اکران: 18 ژوئن 2021

اگر بخواهیم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان را نام ببریم می‌توانیم به در هایتس (In the Heights) اشاره کنیم. این فیلم دوست داشتنی به کارگردانی جان چو (John M. Chu) در ژانر عاشقانه و موزیکال ساخته شده است.

از آنجایی که در این فیلم بازیگران محبوبی همچون آنتونی راموس، استفانی بئاتریز، لزلی گریس، کوری هاوکینز، ملیسا باررا و دفنه رابین وگا به ایفای نقش پرداخته‌اند. می‌توان این فیلم عاشقانه را در زمره قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا قرار داد.

داستان این فیلم درباره صاحب یک فروشگاه محلی است که پس از به دست آوردن ارثی قابل توجه، درگیر احساساتی متناقض درباره بستن فروشگاه و گذراندن باقی عمر در جمهوری دومینیکن است. اگر به دنبال عاشقانه ترین فیلم های جهان هستید این فیلم دیدنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

بهترین فیلم های دی سی 2021

آخرین نامه از معشوقه شما (Last Letter from Your Lover)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: ملودرام
  • بازیگران: Felicity Jones، Shailene Woodley، Diana Kent، Calum Turner، Ben Cross، Joe Alwyn
  • تاریخ اکران: 21 مارس 2021

آخرین نامه از معشوقه شما یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی آگوستین فریتزل (Augustine Frizzell) ساخته شده است.

فیلم Last Letter from Your Lover یا آخرین نامه از عشق تو، یکی از قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا است که بر اساس یک رمان عاشقانه بسیار پرفروش به همین نام نوشته جوجو مویس (Jojo Moyes – نویسنده انگلیسی) ساخته شده است.

در این فیلم دیدنی بازیگران محبوبی همچون فلیسیتی جونز، شیلین وودلی، دیانا کنت، کالوم ترنر، بن کراس و جو آلوین به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره یک خبرنگار جوان اهل شهر لندن به نام الی بوده که با پیدا کردن مجموعه‌ای از نامه‌های عاشقانه از دهه 1960 میلادی، تحت تاثیر روابط این زوج قرار گرفته است که باعث لحظات عاشقانه و دیدنی بسیاری را در فیلم می‌شود.

داستان وست ساید (West Side Story)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: درام، موزیکال
  • بازیگران: Ansel Elgort، Rita Moreno، Rachel Zelger، Arianna De Bose، David Alvarez، Mike Faist
  • تاریخ اکران: دسامبر 2021

فیلم داستان وست ساید یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که با توجه به حضور استیون اسپیلبرگ در مقام کارگردان، تونی کوشر (Tony Kusher) در نقش نویسنده فیلمنامه و هنرپیشگان با سابقه موفق در این ژانر، در زمره عاشقانه ترین فیلم های جهان و حتی بهترین فیلم های 2021 قرار گرفته است.

در این فیلم جذاب بازیگران محبوبی همچون انسل الگورت، ریتا مورنو، راشل زلگر، آریانا د بوز، دیوید آلوارز و مایک فیست به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره زندگی تونی و ماریا بوده که رابطه‌ی عاشقانه‌ای با یکدیگر دارند. اما عضویت در گروه های خیابانی که رقابت سختی با هم دارند، مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است. اگر به دنبال بهترین فیلم های درام دنیا هستید داستان وست ساید را از دست ندهید.

ایون هنسن عزیز (Dear Evan Hansen)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • کارگردان: استیون شباسکی
  • نویسنده: استیون لونسن
  • بازیگران: بن پلت، جولیان مور، کیتلین دیور، ایمی آدامز و دنی پینو
  • تاریخ اکران: ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱

قصه‌ی فیلم Dear Evan Hansen به پسری می‌پردازد که از اختلال اضطراب اجتماعی رنج می‌برند. به همین دلیل او در مدرسه با مشکلاتی جدی مواجه است.

او در مسیر تلاش برای خودشناسی و به آرامش رسیدن، به انجام کارهایی همچون پیروی از دستور یک روان‌شناس می‌پردازد و نامه‌هایی برای خود می‌نویسد. اما اتفاقاتی رخ می‌دهند و یکی از این نامه‌ها توسط اشخاصی به‌خصوص، در شرایطی عجیب و میان وسایل یک فرد ویژه پیدا می‌شوند.

در مرکز داستان فیلم Dear Evan Hansen با عشق ایون نسبت به زوئی مواجه خواهیم بود؛ عشقی که گاهی تبدیل به تنها طناب نگه‌دارنده‌ی ایون روی آب است و جلوی غرق شدن وی را می‌گیرد.

این مجموعه دوست داشتنی به کارگردانی استیون شباسکی و نویسندگی استیون لونسن ساخته شده است. همچنین در این فیلم جذاب بازیگرانی همچون بن پلت، جولیان مور، کیتلین دیور، ایمی آدامز و دنی پینو به ایفای نقش پرداخته‌اند. اگر به دنبال بهترین فیلم های عاشقانه جهان ایون هنسن عزیز را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

در جستجوی تو (Finding You)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • کارگردان: برایان بو
  • نویسنده: برایان بو
  • بازیگران: کاترین مک‌نامارا، ونسا ردگریو و تام اورت اسکات
  • تاریخ اکران: ۱۴ مِی/مه ۲۰۲۱

فیلم Finding You که با اقتباس از کتاب پرفروش There You’ll Find Me ساخته شده و یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی برایان بو به اکران در آمده است.

داستان فیلم Finding You به یک نوازنده‌ی ویالون می‌پردازد که پس از چند تلاش ناموفق، نمی‌داند چگونه ممکن است آینده‌ای موفق را برای خود رقم بزند.

وی از نیویورک و همه‌ی فضاهای استرس‌زا برای خود فاصله می‌گیرد و قدم به شهری کوچک و ساحلی در ایرلند می‌گذارد. دقیقا در همین سفر او با یک بازیگر بسیار معروف مواجه می‌شود.

شهرت او می‌تواند دربرابر علاقه‌ی آن‌ها به یکدیگر قرار بگیرد؛ عشقی که قدم به قدم جان می‌گیرد. همه‌ی این‌ها نیز دختر را به مرحله‌ای می‌رسانند که باید سراغ یک تصمیم‌گیری مهم برود. تا بداند که آیا این دو می‌توانند به عشق متولدشده بال و پر بدهند یا نه.

عکس (The Photograph)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: درام رومانتیک
  • بازیگران: LaKeith Stanfield، Chelsea Peretti، Kelvin Harrison
  • تاریخ اکران: 14 فوریه 2020

یکی دیگر از قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا فیلم عکس یا The Photograph بوده که به کارگردانی استلا مگی ساخته شده است. در این فیلم دیدنی بازیگران محبوبی همچون لاکیث استنفیلد، ایسا رای، چلسی پرتی و کلوین هریسون به ایفای نقش پرداخته‌اند از این رو می‌توان این فیلم فوق العاده را در زمره بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار داد.

این فیلم روایتگر زندگی دختر عکاسی است که عاشق یک روزنامه نگار به نام مایکل می‌شود. اما مایکل وظایف دیگری نیز بر عهده دارد و زیاد به او توجه نمی‌کند. این فیلم پستی و بلندی‌های بسیاری دارد و مخاطب را جذب خود می‌کند. اگر به این دست فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید فلیم The Photograph را از دست ندهید.

همه مکان‌های روشن (All the Bright Places)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: درام عاشقانه
  • بازیگران: Elle Fanning، Justice Smith، Keegan Michael Key، Luke Wilson، Alexandra Shipp
  • تاریخ اکران: 28 فوریه 2020

یکی دیگر از قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا همه مکان‌های روشن بوده که به کارگردانی برت هیلی در سال 2020 ساخته شده است. در این فیلم دیدنی بازیگران محبوی همچون اله فنینگ، جاستیس اسمیث، کیگان مایکل کی، لوک ویلسون و لوک ویلسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال درباره دو جوان عاشق به نام وایولت و تئودور بوده که برای به هم رسیده سختی و موابع بسیاری را پشت سر گذاشتند و زمانی که به یکدیدگر رسیدن توانستند خاطرات تلخ زندگی گذشته را از ذهنشان پاک کند. این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه و رومانتیک سال 2020 بوده که طرفداران بسیار زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

اما (Emma)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: درام رومانتیک
  • بازیگران: Anya Taylor Joy، Johnny Flynn، Callum Turner، Bill Nighy
  • تاریخ اکران: فوریه 2020

اگر بخواهیم یکی از خنده دارترین فیلم های های طنز خارجی را نام ببریم می‌توانیم به فیلم اما (Emma) اشاره کنیم. این فیلم فوق العاده به کارگردانی Autumn de Wild و فیلمنامه نویسی الینور کاتن ساخته شده است.

از آنجایی که در این فیلم دیدنی بازیگران محبوبی همچون آنیا تیلور جوی، جانی فلین، کالوم ترنر و بیل نای به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان این فیلم دیدنی را در زمره بهترین فیلم های کمدی جهان قرار داد.

داستان فیلم روایتگر زندگی دختر جوان و ثروتمند و خوش طینت به نام اما بوده که با خودخواهی در زندگی عاشقانه و روابط دوستان خود دخالت می‌کند و باعث به وجود آوردن لحظات دیدنی می‌شود.

این فیلم دیدنی در کنار لحظات کمدی و شاد از صحنه‌های درام و عاشقانه‌ای برخوردار بوده که اشک را بر چشمان شما جاری می‌کند. اگر به این دست فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید تماشای این فیلم فوق العاده را از دست ندهید.

زودرس (Premature)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: درام، رومانتیک
  • بازیگران: Joshua Boone، Michelle Wilson، Alexis Marie Wint
  • تاریخ اکران: فوریه 2020

فیلم زودرس یکی دیگر از عاشقانه ترین فیلم های جهان بوده که به کارگردانی رشاد ارنستو گرین ساخته شده است. در این فیلم دیدنی بازیگران محبوبی همچون زورا هاوارد، جاشوآ بون، میشل ویلسون و الکسیس ماری وینت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره یک شاعر جوان به نام آیانا بوده که 17 سال دارد و پیش از رفتن به دانشگاه مدتی را در محله هارلم می‌گذارند. اما زندگی او پس از آشنایی با یک تهیه کننده موسیقی به نام ایسای که به تازگی به نیویورک آمده به کلی دگرگون می‌شود. اگر به دنبال بهترین فیلم های عاشقانه جهان هستید فیلم زودرس (Premature) را از دست ندهید.

من هنوز ایمان دارم (I Still Believe)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: درام، موزیکال
  • بازیگران: K. J. Apa، Abigail Cowen، Britt Robertson، Mellisa Roxbrough
  • تاریخ اکران: مارس 2020

به جرات می‌توان فیلم سینمایی من هنوز ایمان دارم (I Still Believe) را یکی از بهترین آثار واندرو جان اروین دانست که بر اساس خاطرات جرمی کمپ خواننده و ترانه سرای سبک موسیقی مسیحیان آمریکایی ساخته است.

از آنجایی که در این فیلم دیدنی چهره‌های شناخته شده موسیقی پاپ آمریکایی از جمله شنایا توین حضور پیدا کرده است می‌توان این فیلم را در لیست بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار داد.

داستان فیلم ماجراهای زندگی جرمی کمپ و روابط عاشقانه وی با همسر اولش را روایت می‌کند که با مشکلات بسیاری رو‌به‌رو است. این فیلم از آن دست فیلم‌هایی است که اشک را بر چشماتان جاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

پالم اسپرینگز (Palm Springs)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: مکس بارباکو
  • بازیگران: اندی سامبرگ، کریستین میلیوتی، پیتر گلگر، جی. کی. سیمونز
  • تاریخ اکران: 2020

پالم اسپرینگز یکی دیگر از محبوب‌ترین فیلم‌های عاشقانه بوده که در لیست بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار گرفته است. در این فیلم اندی سامبرگ، کریستین میلیوتی، پیتر گلگر، جی. کی. سیمونز به ایفای نقش پرداخته است.

داستان فیلم سینمایی عاشقانه پالم اسپرینگز با نایلز آغاز می‌شود. پسر جوانی که در یک بازه زمانی گیر کرده و هر روز برایش تکراری است. او هر روز در یک عروسی در پالم اسپرینگز حضور دارد و اینجاست که با سارا آشنا می‌شود. بر اثر یک اتفاق سارا نیز وارد این لوپ زمانی می‌شود، و اکنون در تلاش است راهی برای خروج از آنجا پیدا کند.

تولد یک ستاره (A Star is Born)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام، موزیکال
  • کارگردان: بردلی کوپر
  • بازیگران:  Bradley Copper، Lady Gaga
  • تاریخ اکران: 2018

تولد یک ستاره نمونه‌ای دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی بردلی کوپر در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم روایتگر زوح عاشقی است که به خوانندگی مشغول هستند و به الکل اعتیاد پیدا کرده‌اند.

این فیلم عاشقانه در مجموع برای 253 جایزه مختلف نامزد شده بود و 81 جایزه از آن‌ها را برای خود کرد. با بودجه 36 میلیون دلاری، این فیلم فروشی بیشتر از 430 میلیون دلار داشته است. ستاره ای متولد شد از نظر بسیاری از تماشاگران یکی از عاشقانه ترین فیلم های جهان است.

رشته خیال (Phantom Thread)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام، تاریخی
  • کارگردان: پل توماس اندرسن
  • بازیگران: دانیل دی-لوئیس، لسلی منویل، جولیا دیویس، ویکی کریپس
  • تاریخ اکران: 2017

فیلم رشته خیال یکی دیگر از قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا بوده که به کارگردانی پل توماس اندرسن ساخته شده است. داستان فیلم شما را به دهه 50 می‌برد و زندگی طراح مشهوری به نام رینولدز را روایت می‌کند.

این طراح مشهور برای افراد مرفه جامعه لباس طراحی می‌کند. رینولدز که در میانسالی قرار دارد، اعتقادی به ازدواج ندارد و همواره دست رد به سینه شیفتگان خود می‌زند.

او با خواهر و شریک تجای خود سریل زندگی آرامی دارد، اما طی یک اتفاق این آرامش بهم می‌خورد و رینولدز با آلما که پیشخدمت رستورانی است آشنا شده و او را به عنوان مدل لباس‌های خود انتخاب می‌کند. آلما رفتاری متضاد با لوییز دارد و ابایی از نشان دادن این رفتار ندارد.

حاضرجوابی‌های او در قبال رفتارهای لوییز برای او تازه و البته اعصاب خرد کن است. در عین حال که شاهد چالش‌هایی میان این دو شخصیت هستیم، به مرور می‌بینیم که این دو کم کم به هم علاقه‌مند می‌شوند و وقایع جالبی را به وجود می‌آوردند.

این فیلم فوق العاده پستی و بلندی‌های بسیاری دارد و مخاطب را جذب خود می‌کند. به همین علت این محصول توانسته است در سال تولید خود به یکی از پرفرو‌ش‌ترین فیلم‌های 2017 تبدیل شود و در زمره بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار بگیرد.

من پیش از تو (Me Before You)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: تی شروک
  • بازیگران: Sam Claflin، Emilia Clarke
  • تاریخ اکران: 2016

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان من پیش از تو (Me Before You) بوده که به کارگردانی تی شروک و براساس کتابی معروف به همین نام نوشته جوجو مویز (Jojo Moyes) ساخته شده است.

داستان فیلم درباره مردی ماجراجو و ثروتمند به نام ویل ترینر است که در اوج جوانی بر اثر اتفاقی فلج می‌شود. لوییزا کلارک دختری شاد با سلیقه‌ای عجیب در لباس پوشیدن است که برای کار به خانه ویل می‌رود و باید از او مراقبت کند. این فیلم بسیار درام و عاشقانه است و توانسته است یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2016 شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی 2021

بهترین انیمه های 2021

 لاوینگ (Loving)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام، بیوگرافی
  • کارگردان:جف نیکولاس
  • بازیگران: جوئل اجرتون، روث نگا، مایکل شنون، نیک کرول، مارتون سوکاس
  • تاریخ اکران: 2016

یکی از بهترین فیلم‌ های عاشقانه جهان  لاوینگ بوده که به کارگردانی جف نیکولاس در سال 2016 ساخته شده است . در این فیلم بازیگران محبوبی همچون جوئل اجرتون، روث نگا، مایکل شنون، نیک کرول، مارتون سوکاس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم براساس یک پرونده واقعی در دادگاهه‌های آمریکا در سال 1967 شکل گرفته است. زمانی که در برخی ایالت‌های آمریکا ازدواج بین نژادی ممنوع بود، یک زوج عاشق برای رسیدن به یکدیگر تلاش‌های فراوانی داشتند. این فیلم عاشقانه خارجی پس از اکران افتخارات بسیاری از جمله نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد و نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

بخت پریشان ما (The Fault in Our Stars)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: جاش بون
  • بازیگران: Shailene Woodley، Ansel Elgort
  • تاریخ اکران: 2014

فیلم بخت پریشان ما (The Fault in Our Stars) یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی جاش بون ساخته شده است. داستان فیلم روایتگر زندگی دختر به نام هیزل بوده که بیماری لاعلاجی دارد. اما پسری به نام آگوستوس واترز به زندگی او وارد می‌شود و همه چیز تغییر می‌کند.

این فیلم به دلیل بازی فوق العاده بازیگران‌اش توانست در هفته اول کران‌اش به یک از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014 تبدیل شود و در زمره عاشقانه ترین فیلم های جهان قرار بگیرد. اگر به دنبال فیلمی هستید که با تک تک صحنه‌هاش اشک بر چشمان‌تان جاری شود، فیلم بخت پریشان ما (The Fault in Our Stars) را از دست ندهید.

با عشق، رزی (Love, Rosie)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: کریستین دیتر
  • بازیگران: لی‌لی کالینز، سم کلفلین، تامسین اجرتون، سوکی واترهاوس، جیمی وینستون، کریستین کوک
  • تاریخ اکران: 2014

با عشق، رزی یکی دیگر از عاشقانه ترین فیلم های جهان بوده که به کارگردانی کریستین دیتر در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم عاشقانه شما را به زمان نوجوانی می‌برد و لحظات خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

داستان فیلم درباره دو نوجوان به نام‌های رزی و الکس است. الکس و رزی که از کودکی دوستان صمیمی یکدیگر هستند همیشه و همه جا همراه هم بوده‌اند.

تا اینکه زمانی فرا می‌رسد که الکس متوجه می‌شود احساساتش به رزی فراتر از یک دوست صمیمی است و عاشق او شده است. این موضوع چالش بزرگی برای آنان محسوب می‌شود، چالشی که ممکن است به قیمت پایان عمر دوستی آن‌ها تمام بشود.

درباره‌ زمان (About Time)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، کمدی، فانتزی
  • کارگردان: ریچارد کرتیس
  • بازیگران: دامنل گلیسون، ریچل مک‌آدامز، بیل نای، تام هالندر، مارگو رابی، لینزی دانکن، هری هدن-پیتن
  • تاریخ اکران: 2013

درباره زمان یکی دیگر از خنده دارترین فیلم های های طنز خارجی بوده که به کارگردانی ریچارد کرتیس ساخته شده است. در این فیلم دیدنی بازیگران محبوبی همچون دامنل گلیسون، ریچل مک‌آدامز، بیل نای، تام هالندر، مارگو رابی، لینزی دانکن، هری هدن-پیتن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم روایتگر زندگی فردی به نام تیم بوده که توانایی سفر در زمان و تغییر اتفاقاتی که برای دنیا و زندگی خودش رخ داده را دارد. اما تصمیم او برای سفر در زمان و تغییر زندگی‌اش با ورود دختری به زندگی او شکل‌گیری رابطه‌ای احساسی دستخوش مشکلات متعددی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم های کودکانه 2021

او (Her)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، علمی-تخیلی، درام
  • کارگردان: اسپایک جونز
  • بازیگران: Joaquin Phoenix
  • تاریخ اکران: 2013

فیلم عاشقانه او یکی دیگر از قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا بوده که به کارگردانی اسپایک جونز ساخته شده است. در این فیلم علمی تخیلی مردی به نام تئودور یک سیستم عامل با هوش مصنوعی خریداری می‌کند که از قابلیت‌های شگفت انگیزی برخوردار است و درنهایت عاشق او می‌شود. اما این همه داستان نیست و این فیلم سعی دارد به سوالاتی مانند معنای عشق و عاشقی پاسخ دهد.

همچنین لازم به ذکر است این فیلم در هشتاد و ششمین مراسم اسکار جایزه بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرده است. این فیلم 48.3 میلیون دلار فروخت و با اینکه فروش بالایی نداشت اما بازی واکین فینیکس در این فیلم یکی از به یاد ماندنی‌ترین‌ها شد و این فیلم را به یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان تبدیل کرده است.

یک روز (One Day)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: لون اسچرفینگ
  • بازیگران: آن هاتاوی، جیم استرجس، جودی ویتاکر، تام میسون، ژوزفین دو لا بوم، ریف اسپال، پاتریشا کلارکسون
  • تاریخ اکران: 2011

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان را نام ببریم می‌توانیم به یک روز یا One Day اشاره کنیم. این فیلم فوق العاده به کارگردانی لون اسچرفینگ ساخته ده است.

داستان فیلم درباره زندگی رابطه عاشقانه دو همکلاسی به نام‌هاس اما و دکس است. شما در ابتدا شاهد آشنایی و دوستی این زوج عاشق هستید اما با گذشت زمان پایان تلخ رابطه را می‌بینید که بسیار تلخ و غم‌انگیز است و اشک را مهمان چشمان‌تان می‌کند. اگر به دنبال این دست فیلم و سریال‌ها هستید بهترین فیلم های درام دنیا را از دست ندهید.

ولنتاین غمگین (Blue Valentine)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: درک سیانفرانس
  • بازیگران: میشل ویلیامز، رایان گاسلینگ
  • تاریخ اکران: 2010

ولنتاین غمگین یا Blue Valentine یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی درک سیانفرانس در سال 2010 در آمریکا ساخته شد.

داستان فیلم درباره زندگی زوجی عاشق به نام‌های سیندی و دین است که علی رغم عشق فراوانی که به یکدیگر دارند مجبورند با چالش‌ها و اختلافات بسیاری در رابطه خود نیز دست و پنجه نرم کنند.

این فیلم به خوبی پستی‌ها و بلندی‌های یک رابطه عاشقانه را به نمایش گذاشته است؛ پستی و بلندی‌هایی که گاهی سبب از پا درآمدن طرفین شده و یک رابطه را تا نابودی و فروپاشی به پیش خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

پی‌نوشت: دوستت دارم (P. S. I love you)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: ریچارد لاگراونیس
  • بازیگران: هیلاری سوانک، جرارد باتلر
  • تاریخ اکران: 2007

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان فیلم سینمایی پی‌نوشت: دوستت دارم بوده که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته سیسیلیا اهرن ساخته شده است.

داستان فیلم درباره زوجی عاشق به نام‌های هولی و گری که در شهر منهتن با یکدیگر زندگی می‌کنند. این روج عاشق با وجود عشق و علاقه فراوانی که به یکدیگر دارند اما دعواهای گاه و بیگاه و اختلافات جزئی نیز با هم دارند.

سرانجام در یکی از سال‌های زندگی مشترک هولی و گری، گری بر اثر تومرو مغزی در می‌گذرد و بحران عظیمی در زندگی هولی ایجاد می‌شود. این اتفاق غم‌انگیز زندگی هولی را تحت تاثیر خود قرار داده و افسردگی و غم را برای او به ارمغان می‌آورد.

در حالی که هولی هنوز دوری از همسرش او را اذیت می‌کند و نمی‌داند که چگونه بی او زندگی کند، نامه‌هایی از سوی گری برای او پست ‌می‌شود که اشتیاق او برای ادامه زندگی را افزایش می‌دهد. اگر به دنبال فیلم پر رمز و رازی هستید، پی‌نوشت: دوستت دارم را از دست ندهید.

درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، علمی-تخیلی، کمدی-درام
  • کارگردان: بمیشل گوندری
  • بازیگران: Kate Winslet ،Jim Carrey
  • تاریخ اکران: 2004

اگر بخواهیم یکی دیگر از عاشقانه ترین فیلم های جهان را نام ببریم می‌توانیم به درخشش ابدی یک ذهن پاک اشاره کنیم. این اثر فوق العاده به کارگردانی بمیشل گوندری در سال 2004 ساخته شده است.

داستان این فیلم درباره یک زوج عاشق به نام‌های کلمنتاین و جول است که به یک کلینیک می‌روند تا خاطرات مشترکشان را کاملا پاک کنند. اما حتی بعد از فراموشی یکدیگر، آن‌ها باز هم به سمت یکدیگر کشیده می‌شوند.

شاید در ابتدا حضور جیم کری و کیت وینسلت به عنوان یک زوج عاشق، عجیب و دور از ذهن به نظر برسد. اما آن‌ها زوج به یاد ماندنی‌ای را در تاریخ سینمای جهان ساخته‌اند و درخشش ابدی یک ذهن پاک را به یکی از بهترین فیلم های درام دنیا تبدیل کرده اند.

همچنین لازم به ذکر است که این اثر فوق العاده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را گرفته است, به همین دلیل فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک در لیست قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا از نظر منتقدین نیز قرار گرفته است.

تاریخ عروسی (The Wedding Date)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: تونی اسکات
  • بازیگران: Lisa-Marie Long, Lucy Bermingham, Jay Simon, Dermot Mulroney
  • تاریخ اکران: 2004

فیلم سینمایی تاریخ عروسی از آن دست فیلم‌هایی بوده که در کنار صحنه‌های عاشقانه و درام از لحظات کمدی بسیاری برخوردار است. از این رو می‌توان این فیلم فوق العاده را به عنوان خنده دارترین فیلم های های طنز خارجی معرفی کرد.

داستان فیلم روایتگر زندگی دختری به نام کت الیس بوده که به تنهایی در نیویورک زندگی می‌کند. او قصد دارد برای شرکت در مراسم ازدواج خواهر کوچک‌تر خود ایمی عازم زادگاه خود یعنی لندن شود.

مشکلی که کت را آزار می‌دهد این است که جفری ،برادر داماد، پیشتر نامزد کت بوده و دو سال پیش کت را رها کرده است و حال این دیدار مجدد سبب آزردگی خاطر کت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

بهترین فیلم های نتفلیکس

خدمتکاری در منهتن (Maid in Manhattan)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: وین وانگ
  • بازیگران: جنیفر لوپز، رالف فاینس، مدی کرنمن
  • تاریخ اکران: 2002

خدمتکاری در منهتن یکی دیگر از عاشقانه ترین فیلم های جهان بوده که به کارگردانی وین وانگ ساخته شده است. در این فیلم دیدنی بازیگران محبوبی همچون جنیفر لوپز، رالف فاینس، مدی کرنمن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد مستخدم هتلی در منهتن نیویورک به نام ماریسا است که با وجود داشتن پسری 10 ساله، با سختکوشی، زندگی خود را به عنوان زنی مستقل سپری می‌کند.

طی اتفاقات متعددی ماریسا به طور تصادفی با فردی به نام کریس مارشال که از کاندیداهای نمایندگی مجلس است آشنا می‌شود. کریس از شغل ماریسا بی‌خبر است و بنابراین ماریسا ناچار می‌شود مدتی برای او نقش بازی کند.

زادگاه عزیزم آلاباما (Sweet Home Alabama)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، کمدی
  • کارگردان:  اندی تننت
  • بازیگران: ریس ویدرسپون، داکوتا فانینگ
  • تاریخ اکران: 2002

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان زادگاه عزیزم آلاباما بوده که به کارگردانی اندی تننت در سال 2002 ساخته شده است. در این فیلم فوق العاده بازیگران محبوبی همچون ریس ویدرسپون، داکوتا فانینگ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره زندگی دختری به نام ملانی کارمایکل بوده که طراح مد موفقی است و با پسر شهردار نیویورک نامزد کرده است. اما او برای انجام کارهای ناتمامی که باید آن‌ها را به سرانجام شان برساند ناچار است به زادگاه خود یعنی آلاباما بازگردد.

جایی که ملانی باید با زندگی گذشته خود مواجه شود. این سفر اتفاقات تازه‌ای را در زندگی احساسی ملانی ایجاد خواهد کرد. اگر به دنبال قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا هستید این فیلم فوق العاده را از دست ندهید.

پیاده‌روی به یادماندنی (A Walk to Remember)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: آدام شنکمن
  • بازیگران: شین وست، مندی مور، پیتر کایوتی، داریل هانا
  • تاریخ اکران: 2002

اگر بخواهیم یک فیبم عاشقانه قدیمی را نام ببریم باید به پیاده‌روی به یادماندنی اشاره کنیم. در این فیلم شین وست، مندی مور، پیتر کایوتی، داریل هانا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم، که از بهترین فیلم های رمانتیک دنیا است، براساس رمانی به همین نام روایت می‌شود. لاندون، بر اثر یک اشتباه مجبور می‌شود در تئاتر مدرسه بازی کند. او در آنجا با دختری به نام جیمی، با آرزوهای بزرگ آشنا می‌شود. گرچه این دو تفاوت‌های بسیاری با هم دارند، اما عشق میان این دو شعله‌ور می‌شود. عشقی که سبب نارضایتی دوستان و آشنایان هر دو طرف است و درنهایت نیز با آشکار شدن رازی دلخراش، در بوته آزمایش قرار می‌گیرد.

نوامبر شیرین (Sweet November)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: پت اوکانر
  • بازیگران: کیانو ریوز، شارلیز ترون، جیسون ایساکس، لورن گراهام، لیام ایکن
  • تاریخ اکران: 2001

نمونه‌ای دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان نوامبر شیرین بوده که به کارگردانی پت اوکانر در سال 2001 ساخته شده است. در این فیلم فوق العاده بازیگران محبوبی همچون کیانو ریوز، شارلیز ترون، جیسون ایساکس، لورن گراهام، لیام ایکن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم درباره مردی به نام نلسون است که به طور اتفاقی با زنی عجیب به نام سارا آشنا می‌شود. این دو سخت عاشق یکدیگر می‌شوند اما بعد از یک ماه نلسون می‌فهمد که نمی‌تواند با سارا باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

زیبا/دیوانه (Crazy/Beautiful)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: جان استاکول
  • بازیگران: کیرستن دانست، جی هرناندس، بروس دیویسن
  • تاریخ اکران:2001

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان زیبا/دیوانه (Crazy/Beautiful) بوده که به کارگردانی جان استاکول در سال 2001 ساخته شده است. داستان فیلم درباره زندگی دختری سر به هوا و بازیگوش به نام نیکول است.

پدر نیکول یکی از نمایندگان کنگره آمریکا و از جمله افراد مهم و تاثیرگذار سیاسی است. نیکول با پسری از طبقه متوسط به نام کارلوس آشنا می‌شود. کارلوس با وجود مشکلات مالی و زندگی خانوادگی پیچیده خود،همواره جزء شاگرد اول‌های دبیرستان خود است.

آشنایی این دو با یکدیگر به مرور عمیق‌تر و عاشقانه‌تر می‌شود تا جایی که این عشق سبب بروز مشکلاتی جدی در زندگی نیکول و کارلوس می‌شود و هرکدام باید به نوعی با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

آخرین رقص را نگه دار (Save the Last Dance)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، موزیکال
  • کارگردان: بلیک ادواردز
  • بازیگران: جولیا استایلز، سین پاتریک توماس، کری واشینگتن، تری کینی، فردرو استار، بیانکا لاسون
  • تاریخ اکران: 2001

آخرین رقص را نگه دار نمونه‌ای دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ بوده که به کارگردانی بلیک ادواردز ساخته شده است. در این فیلم فوق العاده بازیگران محبوبی همچون جولیا استایلز، سین پاتریک توماس، کری واشینگتن، تری کینی، فردرو استار، بیانکا لاسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم عاشقانه که حال و هوایی نوجوانانه و پرشور دارد، با تم موزیکال خود، شور و حال جوانی و عشق‌های نوجوانی را به مخاطب منتقل می‌کند. داستان این فیلم عاشقانه در مورد نوجوان با استعدادی به نام سارا است که رویای قبولی در آکادمی باله را در سر می‌پروراند.

اما بخت با او یار نیست و در آزمون باله رد می‌شود درست در همان روز مادر سارا که در راه رسیدن به آزمون رقص او بوده است در ماشنیش توسط افراد ناشناسی کشته می‌شود.

تحمل این درد بزرگ برای سارا ممکن نیست و او به سختی روزهای خود را سپری می‌کند. تا اینکه پدر سارا مدرسه او را عوض می‌کند. او در مدرسه جدیدش با افراد تازه‌ای آشنا شده و وارد گروه رقص هیپ ‌هاپ این افراد می‌شود.

عضویت در این گروه سبب آشنایی او با دریک می‌شود. دریک در آموزش هرچه بهتر هیپ هاپ به سارا کمک می‌کند و به مرور رابطه‌ای احساسی میان این دو شکل می‌گیرد. اگر به به فیلم و سریال‌های از این دست علاقمند هستید این فیلم دوست داشتنی را از دست ندهید.

روح  (Ghost)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، فانتزی، جنایی
  • کارگردان: جری زاکر
  • بازیگران: Demi Moore، Patrick Swayze
  • تاریخ اکران: 1990

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان فیلم سینمایی روح  (Ghost) بوده که به کارگردانی جری زاکر ساخته شده است. داستان فیلم درباره زندگی زن جوانی به نام مالی بوده که به تازگی همسر خود را از دست داده و حال تصمیم دارد به کمک یک واسطه قاتل شوهرش را پیدا کند.

از آنجایی که این فیلم در کنار لحظات عاشقانه و درام از صحنه‌های جنایی و ترسناک نیز برخوردار است می‌توان این فیلم را در زمره بهترین فیلم های ترسناک جهان  و بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بیوگرافی

بهترین فیلم های دی سی

سه گانه عاشقانه پیش از (The Before Trilogy)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: ریچارد لینکلیتر
  • تاریخ اکران‌ها: 1995، 2004 و 2013

این مجموعه در سه قسمت سینمایی با نام‌های پیش از طلوع Before Sunrise، پیش از غروب Before Sunset و پیش از نیمه‌شب Before Midnight به ترتیب در سال‌های 1995، 2004 و 2013 اکران شدند و توانسته‌اند در زمره بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار بگیرند.

هر سه قسمت این مجموعه جذاب به کارگردانی ریچارد لینکلیتر بوده است. حال گویا قرار است قسمت جدیدی از این مجموعه در سال 2022 به کارگردانی رایزنی‌های به اکران دربیاید.

در این مجموعه فیلم‌ها شاهد داستان زندگی زوجی به نام‌های سلین و جسی هستیم که در در قطاری به مقصد وین با یکدیگر آشنا می‌شوند و در طول سه دهه شاهد تغییر روابط، چالش‌های آنان و در نهایت پختگی آنان هستیم.

این زوج در فیلم پیش از طلوع خوش‌بینی‌های معمول جوانان را دارند، سپس در پیش از غروب دچار سرخوردگی‌های سی سالگی می‌شوند و در فیلم پیش از نیمه شب در اوایل میانسالی یک ارزیابی مجدد انجام می‌دهند.

دفترچه‌ خاطرات (The Notebook)

عاشقانه ترین فیلم های جهان

  • کارگردان: نیک کاساوتس
  • بازیگران: رایان گاسلینگ، ریچل مک‌آدامز
  • تاریخ اکران: 2004

دفترچه خاطرات یکی از بهترین فیلم‌ های جهان بوده که به کارگردانی نیک کاساوتس در سال 2004 ساخته شده است. داستان فیلم درباره جوانی فقیر اما پرشور است که عاشق دختری از خانواده‌ای ثروتمند می‌شود. این عشق به دختر حس رهایی می‌دهد. اما آن‌ها خیلی زود به‌خاطر تفاوت طبقه اجتماعی‌شان از هم جدا می‌شوند.

 بی‌ خواب در سیاتل (Sleepless in Seattle)

عاشقانه ترین فیلم های جهان

  • کارگردان: نورا افرون
  • بازیگران:تام هنکس، مگ رایان
  • تاریخ اکران: 1993

یکی دیگر از بهترین فیلم های درام دنیا بی‌ خواب در سیاتل بوده که به کارگردانی نورا افرون در سال 1993 ساخته شده است. داستان فیلم درباره پسربچه‌ای که به‌تازگی مادرش را از دست داده است در تلاش برای یافتن همسری جدید برای پدرش با گوینده‌ی برنامه‌ای رادیویی تماس می‌گیرد.

این داستان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه هالیوود است. مگ رایان و تام هنکس، بهترین ترکیب برای فیلم‌های رمانتیک، در این فیلم اثری به‌یادماندنی از خود به جا گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های هندی بالیوود

بهترین فیلم های ترکی

 اَملی (Amélie)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
بهترین فیلم های درام دنیا
  • کارگردان: ژان پیر ژونه
  • بازیگران: اودری توتو، متیو کاسوویتز
  • تاریخ اکران: 2001

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان فیلم جذاب املی بوده که به کارگردانی ژان پیر ژونه در سال 2001 ساخته شده است. داستان فیلم درباره دختری به نام املی است.

املی دختر پاریسی ساده و پاکی است که باورهای خودش را درباره عدالت دارد. او سعی می‌کند به آدم‌های دور و برش کمک کند و در این میان عشق را کشف می‌کند. این فیلم هم بدون تردید یکی از بهترین فیلم های رمانتیک جهان است.

بر باد رفته (Gone with the wind)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
بهترین فیلم های درام دنیا
  • کارگردان: ویکتور فلمینگ
  • بازیگران: ویوین لی، کلارک گیبل
  • تاریخ اکران: 1939

یکی دیگر از عاشقانه ترین فیلم های جهان فیلم بر باد رفته است که به کارگردانی ویکتور فلمینگ در سال 1939 ساخته شده است. فیلم داستان پستی‌ها و بلندی‌های ماجرای عشق سرکش زنی فریبنده و مردی رِند در دوران جنگ داخلی آمریکا و سال‌های پس از آن است. به شما پیشنهاد می‌کنیم این فیلم دیدنی را است دست ندهید.

غرور و تعصب (Pride and Prejudice)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا
  • کارگردان: جو رایت
  • بازیگران: کیرا نایتلی، مَتیو مَک‌فادین
  • تاریخ اکران: 2005

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان فیلم دوست داشتنی غرور و تعصب بوده که به کارگردانی جو رایت در سال 2005 ساخته شده است. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که الیزابت بنت سرزنده با آقای دارسی ثروتمند و مغرور ملاقات می‌کند.

آقای دارسی خودش را در مسیر دلدادگی به زنی می‌یابد که با طبقه‌ی اجتماعی او هم‌خوانی ندارد. آیا این دو می‌توانند غرور و یکدندگی را کنار بگذارند؟

تایتانیک (Titanic)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
بهترین فیلم های عاشقانه جهان
  • کارگردان: جیمز کمرون
  • تاریخ اکران: 1997

این فیلم سینمایی عاشقانه غمگین به کارگردانی جیمز کمرون (James Cameron) محصول سال 1997 است. در زمان خودش این فیلم پرخرج‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان با بودجه 200 میلیون دلاری بود. فیلم تایتانیک دومین فیلم پرفروش جهان (بعد از فیلم Avatar) با فروش 2.18 میلیارد دلاری است. فیلم سینمایی Titanic قطعا یکی از بهترین فیلم های رمانتیک خارجی و شاید بهترین فیلم عاشقانه جهان نیز باشد.

500 روز تابستان (500 Days of Summer)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا
  • کارگردان: مارک وب
  • تاریخ اکران: 2009

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان فیلم 500 Days of Summer است. این فیلم پس از اکران با استقبال خوبی در گیشه و از سوی منتقدین روبرو شد. بسیاری از منتقدین این عنوان را با آثار تحسین‌شده‌ای همچون فیلم آنی هال 1977 مقایسه می‌کنند. داستان این فیلم عاشقانه خارجی به صورت غیرخطی روایت می‌شود و براساس خاطرات شخصیت مرد فیلم، از عشق شکست‌خورده‌اش است.

زن زیبا (Pretty Woman)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • کارگردان: گری مارشال
  • بازیگران: ریچارد گی‌یر، جولیا رابرتس، آندریا پارکر
  • تاریخ اکران: 1990

زن زیبا یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی گری مارشال  در سال 1990 ساخته شده است. در این فیلم قدیمی بازیگران محبوبی همچون ریچارد گی‌یر، جولیا رابرتس، آندریا پارکر به ایفای نقش پرداحته‌اند.

داستان فیلم درباره ادوارد لوئیس که  تاجری موفق و ثروتمند است. روزی برای پرسیدن آدرسی در بلوار هالیوود توقف می‌کند در این هنگام ویوین وارد  که یک زن خیابانی است، تصور می‌کند که ادوارد به دنبال یک همراه می‌گردد و به همین دلیل به سوی ماشین او می‌رود.

ادوارد که تحت تاثیر طبع شوخ و مهربان ویوین قرار می‌گیرد او را با خود به یک هتل مجلل می‌برد و بعد از او می‌خواهد تا نقش یک همراه را برای او بازی کند تا با هم با شرکای تجاری‌اش ملاقات کنند این آشنایی زمینه ساز علاقه‌مندی و دلبستگی این دو به یکدیگر می‌شود.

عاشقانه‌ واقعی (True Romance)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • کارگردان: تونی اسکات
  • بازیگران: کریستین اسلیتر، پاتریشا آرکت، دنیس هاپر، وال کیلمر، گری الدمن، برد پیت، کریستوفر واکن
  • تاریخ اکران: 1993

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان ، عاشقانه‌ واقعی است که به گاردانی تونی اسکات  ساخته شده است. داستان این فیلم محبوب، در مورد فروشنده‌ای ساده به نام کلرنس وورلی است که به طور اتفاقی با دختری به نام آلاباما آشنا شده و دلش را به او می‌بازد.

کلرنس خبر ندارد که در واقع آشنایی‌اش با آلاباما بخشی از یک نقشه خلافکارانه است. عشق کلرنس به آلاباما به حدی زیاد است که حتی زمانی که در می‌یابد آلاباما برای برقراری رابطه با او از رئیسش دستمزد دریافت کرده است باز هم از احساسش به او کم نمی‌شود.

 کازابلانکا (Casablanca)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا
  • کارگردان: مایکل کورتیز
  • تاریخ اکران: 1942

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان فیلم سینمایی Casablanca محصول سال 1942 است. «کازابلانکا» فیلمی کلاسیک است، نه فقط به خاطر ویژگی‌های سینمایی و هنرمندانه‌اش، بلکه به خاطر داستان عاشقانه‌ای که دارد. فیلم‌های عاشقانه‌ای که بعد از این فیلم ساخته شدند، از این فیلم به عنوان یک پایه و اساس استفاده می‌کردند.

هامفری بوگارت (Humphrey Bogart) و اینگرید برگمان (Ingrid Bergman) با این فیلم همیشه در یادها ماندند. کازابلانکا از آن دست فیلم های ناب عاشقانه است که تماشای آن شاید ساعت ها ذهن را درگیر خود کند. در این فیلم همه چیز درست در جای خود قرار دارد و داستانی رمانتیک را روایت می کند که بیننده را به هم‌ذات پنداری با خود وا می دارد. اگر از طرفداران ژانر عاشقانه هستید، کازابلانکا در لیست فیلم های رمانتیک خارجی یکی از عاشقانه ترین فیلمهای سینما در طول تاریخ است که پیشنهاد می شود حتما ببینید.

کارگردان این فیلم عاشقانه خارجی پرطرفدار مایکل کورتیز (Michael Curtiz) کارگردان مجارستانی-آمریکایی است. کازابلانکا جایزه اسکار بهترین فیلم را گرفته و در رای‌گیری‌های بین‌المللی مقام اول بهترین فیلم عاشقانه را دارد.

صبحانه در تیفانی (Breakfast at Tiffany’s)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
بهترین فیلم های عاشقانه جهان
  • کارگردان:  بلیک ادواردز
  • تاریخ اکران: 1961

فیلم عاشقانه خارجی صبحانه در تیفانی فیلمی کمدی رمانتیک به کارگردانی بلیک ادواردز و بازی آدری هپبورن، محصول سال 1961 است. این فیلم یکی از عاشقانه ترین فیلمهای سینما در لیست بهترین فیلم های عاشقانه جهان است.

این فیلم داستان دختری ساده و زیبا به نام  هالی گولایتلی، را روایت می‌کند. هالی در گذشته و در حالی که تنها 15 سال داشته ازدواج می‌کند اما پس از مدت کوتاهی به قصد دنبال کردن رویای هنرپیشگی‌اش، همسرش را ترک کرده و به هالیوود می‌رود. هالی در هالیوود هم ماندگار نمی‌شود و راهی نیویورک می‌شود. در نیویورک، آشنایی هالی با نویسنده جوانی به نام پل وارجک باعث دگرگونی زندگی هر دوی آن‌ها می‌شود.

وقتی هری سالی را دید (When Harry Met Sally)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا
  • کارگردان: راب راینر
  • تاریخ اکران: 1989

فیلم عاشقانه خارجی When Harry Met Sally فیلمی عاشقانه و کمدی به کارگردانی راب راینر (Rob Reiner) و محصول سال 1989 است. این فیلم هم در لیست بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار دارد، و هم در لیست بهترین فیلم های کمدی سایت پلازا هم قرار گرفته است.

داستان فیلم راجع به دو دانشجوی فارغ‌التحصیل به نام‌های سالی و هری است که به طور اتفاقی در مسیری با ماشین با هم همراه می‌شوند. آن‌ها در این مسیر نظرات خودشان را درباره روابط عاشقانه با هم به اشتراک می‌گذارند.

بیمار بزرگ (The Big Sick)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
بهترین فیلم های عاشقانه جهان
  • کارگردان: مایکل شوالتر (Michael Showalter)
  • تاریخ اکران: 2017

فیلم کمدی-عاشقانه بیمار بزرگ یکی دیگر از بهترین فیلم های رمانتیک دنیا است که با الهام از یک ماجرای واقعی ساخته شده است. داستان فیلم با الهام از داستان عاشقانه کمیل نانجیانی و همسرش امیلی گوردون شکل گرفته، که پس از ابتلا امیلی به یک بیماری، باید با تفاوت‌های فرهنگی خانواده‌ها کنار بیایند. در فیلم کمیل نانجیانی در نقش خودش، و زوئی کازان در نقش امیلی بازی می‌کنند.

 5 فوت فاصله (Five Feet Apart)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان
بهترین فیلم های عاشقانه جهان
  • کارگردان: جاستین بالدونی (Justin Baldoni)
  • تاریخ اکران: 2019

یک فیلم تاثیرگذار و بسیار احساسی در فهرست بهترین فیلم های رمانتیک دنیا، فیلم پنج فوت فاصله است. جاستین بالدونی در اولین تجربه کارگردانی خود اثری آفریده که یکی از غم‌انگیزترین و عاشقانه ترین فیلمهای سینما در سالهای اخیر محسوب می‌شود.

این عنوان نظرات مختلفی را از سوی منتقدین کسب کرد، ولی در گیشه عالی بود و با بودجه 7 میلیون دلاری توانست به فروش 91 میلیون دلار برسد.

داستان این فیلم عاشقانه غمگین خارجی با الهام از زندگی کلر وینلند ساخته شده است. دو ستاره اصلی فیلم، یعنی استلا و ویلیام، دو بیمار مبتلا به فیبروز کیستیک هستند که در بیمارستان باهم آشنا شدند.

این دو به دلیل بیماری باید همیشه 6 فوت از هم فاصله داشته باشند، ولی این فاصله نمی‌تواند آتش عشق این دو جوان را خاموش کند. این فیلم یکی از محبوب ترین و بهترین فیلم های عاشقانه سال های اخیر است.

شکل آب (The Shape of Water)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • کارگردان: گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro)
  • تاریخ اکران: 2017

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان ، شکل آب بوده که به کارگردانی گیلرمو دل تورو در سال 2012 ساخته شده است.

این فیلم داستان الیزا، یک نظافتکار تنها که توانایی صحبت کردند ندارد را روایت می‌کند که با موجودی دوزیست آشنا می‌شود که در یک تأسیسات تحقیقاتی سری زندانی شده است. الیزا روز به روز بیشتر با این موجود ارتباط برقرار می‌کند و بیشتر به او دل می‌بندد. اما…

فیلم شکل آب از فیلم های عاشقانه است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. بازی بازیگران، فیلمنامه، کارگردانی، جلوه‌های تصویری، دکور، سینماتوگرافی و موسیقی متن این فیلم از نقاط قوت آن محسوب می‌شوند. فیلم شکل آب توسط انجمن فیلم آمریکا به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال انتخاب شد. این فیلم همچنین در 13 شاخه مختلف نامزد دریافت اسکار شد و 4 مورد از آن‌ها از جمله اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برنده شد.

آنا کارنینا (Anna Karenina)

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

  • کارگردان: جو رایت (Joe Wright)
  • تاریخ اکران: 2012

این فیلم داستان اشراف‌زاده‌ی روسی، آنا کارنینا، را روایت می‌کند که همسر یک سیاستمدار بلندپایه است و یک پسر 8 ساله دارد. اما وقتی نزد برادرش می‌رود تا احوال او را جویا شود، با کنت ورانسکی آشنا می‌شود و علاقه‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

این فیلم عاشقانه خارجی پرطرفدار نامزد دریافت 4 جایزه اسکار و 6 جایزه بفتا شد و اسکار و بفتا بهترین طراحی لباس را از آن خود کرد. بدن شک این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان است.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان در یک نگاه:

  • بلیط بهشت (Ticket to Paradise)
  •  فریادی در تاریکی (Men Cry in the Dark)
  • شهر گمشده دی (Lost City of D)
  • بازی شیطانی (Wicked Game)
  • لوک عزیز، عشق، من (Dear Luke, Love, Me)
  • سیندرلا (Cinderella)
  • در هایتس (In the Heights)
  • آخرین نامه از معشوقه شما (Last Letter from Your Lover)
  • داستان وست ساید (West Side Story)
  • ایون هنسن عزیز (Dear Evan Hansen)
  • در جستجوی تو (Finding You)
  • عکس (The Photograph)
  • همه مکان‌های روشن (All the Bright Places)
  • اما (Emma)
  • زودرس (Premature)
  • من هنوز ایمان دارم (I Still Believe)
  • تولد یک ستاره (A Star is Born)
  • رشته خیال (Phantom Thread)
  • من پیش از تو (Me Before You)
  • بخت پریشان ما (The Fault in Our Stars)
  • با عشق، رزی (Love, Rosie)
  • درباره‌ زمان (About Time)
  • او (Her)
  • یک روز (One Day)
  • ولنتاین غمگین (Blue Valentine)
  • پی‌نوشت: دوستت دارم (P. S. I love you)
  • درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)
  • تاریخ عروسی (The Wedding Date)
  • خدمتکاری در منهتن (Maid in Manhattan)
  • زادگاه عزیزم آلاباما (Sweet Home Alabama)
  • نوامبر شیرین (Sweet November)
  • زیبا/دیوانه (Crazy/Beautiful)
  • آخرین رقص را نگه دار (Save the Last Dance)
  • روح  (Ghost)
  • سه گانه عاشقانه پیش از (The Before Trilogy)
  • دفترچه‌ خاطرات (The Notebook)
  •  بی‌ خواب در سیاتل (Sleepless in Seattle)
  •  اَملی (Amélie)
  • بر باد رفته (Gone with the wind)
  • غرور و تعصب (Pride and Prejudice)
  • تایتانیک (Titanic)
  • 500 روز تابستان (500 Days of Summer)
  •  کازابلانکا (Casablanca)
  • صبحانه در تیفانی (Breakfast at Tiffany’s)
  • وقتی هری سالی را دید (When Harry Met Sally)
  • عاشقانه‌ واقعی (True Romance)
  • زن زیبا (Pretty Woman)
  • پیاده‌روی به یادماندنی (A Walk to Remember)
  •  لاوینگ (Loving)
  • پالم اسپرینگز (Palm Springs)
  • بیمار بزرگ (The Big Sick)
  •  5 فوت فاصله (Five Feet Apart)
  • آنا کارنینا (Anna Karenina)
  • شکل آب (The Shape of Water)

سوالات متداول

همانطور که می‌دانید فیلم‌های عاشقانه ژانر وسیعی دارند، این فیلم‌ها ممکن است با ژانر درام، کمدی یا حتی اکشن ادغام شوند. به همین دلیل فیلم‌های عاشقانه طرفداران بسیار زیادی دارند، چرا که هر سلیقه‌ای را می‌توانند راضی کنند.

از طرف دیگر، از آنجایی که عشق جزئی جداناپذیر از زندگی ما انسان‌هاست، همه می‌توانند با فیلم های رمانتیک همزادپنداری کنند. قطعا هرکسی سلیقه‌ای دارد و شاید انتخاب یک فیلم با ژانر عاشقانه دشوار باشد. در این مقاله سعی کرده‌ایم لیستی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین فیلم های عاشقانه چند سال اخیر کدامند؟

به طور کلی ما سعی کردیم در این نوشتار لیستی از بهترین فیلم‌های عاشقانه چند سال اخیر را در اختیار شما قرار دهیم، اما با توجه به سلقیه برخی افراد و میزان فروش فیلم‌ها در سال تولیدشان می‌توان به فیلم‌هایی همچون بخت پریشان ما (The Fault in Our Stars)، تولد یک ستاره (A Star is Born)، من پیش از تو (Me Before You) و عکس (The Photograph) اشاره کرد.

بهترین فیلم های عاشقانه در IMDB کدام عناوین هستند؟

اگر بخواهیم بهترین فیلم های عاشقانه در IMDB که از بالاترین امتیاز از نظر کاربران برخوردارند را نام ببریم باید به فیلم‌هایی همچون عاشقانه آملی (Amélie)، کازابلانکا (Casablanca)، درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)، او (Her) اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های عاشقانه جهان چیست؟ آیا فیلم دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید