0

بهترین شرکت طراحی سایت – مجله آی تی

بهترین شرکت طراحی سایت
بازدید 53

[ad_1]

شرکت دارکوب که یکی از بهترین آژانس های طراحی وب در کشور است که در لیست شرکت های طراحی سایت در تهران است، از سال ۱۳۸۱ کار خود را در زمینه طراحی و توسعه وبسایت آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال، ۴۰۰۰ سایت با کیفیت طراحی شده است. یکی از هدف های آژانس، ارائه بهترین طراحی سایت ها و عرضه آن با کم ترین قیمت است. در طول این ۲۰ سال در آژانس دارکوب تلاش شده که مطابق با آخرین متد ها و روند های روز دنیا، وبسایت ها طراحی شده و در اختیار مخاطبین قرار بگیرد. دارکوب علاوه بر طراحی و سئو سایت، خدماتی دیگر را ارائه می دهد که در ادامه به بررسی می پردازیم. دارکوب جایزه بهترین طراحی سایت از ارگان های زیر را دریافت کرده است.

  • برگزیده شده به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
  • دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک کشور
  • دارای مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • دارای پروانه تاسیس و فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی
  • دارای پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن

 

طراحی سایت

فهرست موضوعات مطالب

تخصصی ترین بخش دارکوب، همین قسمت ساخت و توسعه وب است. برنامه نویسان این شرکت که همگی چندین سال در این زمینه تجربه دارند، با بهره گیری از آخرین روش ها و سبک ها، سایت های مختلف را طراحی می کنند و در کار خود حرفه ای هستند به طوری که شما در هر کجا که در زمینه تکنولوژی فعال هستند بپرسید، قطعا اسم شرکت طراحی سایت دارکوب را شنیده اند.

امروزه با پیشرفت و استفاده روز افزون از اینترنت و این که مردم ترجیح می دهند خرید های خود را به شکل آنلاین انجام دهند و دیگر وقتی برای گشت و گذار در بازار ندارند، باعث شده است که اکثر مشاغل برای حفظ ارزش خود و افزایش فروش، به ایجاد و ارائه وبسایت به مشتریان روی بیاورند. شما هم اگر می خواهید که از رقبا عقب نیفتید و ارزش خود را حفظ کنید و بدون هیچ محدودیت زمانی و جغرافیایی به فروش محصولات خود ادامه دهید، حتما طراحی وبسایت را در اولویت قرار دهید. ساخت فروشگاه اینترنتی در دارکوب که بهترین شرکت طراحی سایت در تهران است، مطابق با جدید ترین روش ها برای جذب و ایجاد حس امنیت صورت می گیرد. متخصصان ما که تجربه کار و ایجاد صد ها سایت را دارند، خیلی خوب دغدغه صاحبان کسب و کار را درک می کنند و مطابق با نیاز مشتریان سایت مورد نظر را طراحی می کنند.

شرکت ها هم برای این که تجربه های کاری خود را به مخاطبان نشان دهند و خود را به شکل جامع به آن ها معرفی کنند، به یک سایت نیاز دارند. زمانی که یک برند وبسایتی داشته باشد و آن را به مخاطب عرضه کند، باعث ایجاد حس ارزش و مهم بودن شرکت را منتقل می کند. در صفحات سایت شما می توانید مقالات مرتبط، اطلاعات تماس و راه های ارتباط و سابقه های کاری خود را نمایش دهید. برای طراحی سایت شرکتی مطابق با نیازها و حوزه کاری برندتان با گروه طراحی سایت دارکوب ارتباط بگیرید.

بعضی اوقات، افراد زمان کم یا بودجه محدودی برای راه اندازی سایت دارند و فکر می کنند که امکان ایجاد وب وجود ندارد اما با خرید قالب آماده وردپرس که با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت عرضه شده است، می تواند سایتی مناسب با خواسته شان داشته باشند. قالب های آماده شرکت طراحی سایت دارکوب در دسته بندی های قالب آمده فروشگاه آنلاین، قالب وب شرکتی و قالب آموزشگاه اینترنتی ارائه شده است. این قالب ها کیفیت بالایی دارند و با بهره گیری از روش ها و تکنیک های بهترین طراحان سایت جهان ساخته می شود. همچنین این تم ها آزمون های امنیت را با موفقیت گذرانده اند و به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می شوند تا در صورت بروز خطا، در سریع ترین زمان ممکن، مشکل پیش آمده رفع شود.

سئو سایت

تمامی وب سایت ها باید پس از راه اندازی، بهینه شوند. سئو به طور خلاصه به معنای تلاش برای افزایش رتبه در موتور های جست و جو و افزایش کاربران ورودی از گوگل است. وقتی شما سایت طراحی کنید و هیچ مخاطبی نداشته باشد، دیگر بود و نبود سایت به چه دردی می خورد. پس سئو هم به اندازه طراحی مهم است. برای بهینه سازی سایتتان و بالا رفتن در گوگل ، می توانید با متخصصان سئو دارکوب تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره رایگان، استراتژی خود را مشخص کنید. در دارکوب، کارشناسان از تکنیک های مختلفی مثل تولید محتوا سئو شده، تحقیق کلمات کلیدی، بک لینک سازی و دیگر روش های سئو کلاه سفید استفاده می کنند تا سایت افزایش رتبه داشته باشد.

راه دیگری هم برای افزایش رتبه وجود دارد اما پر هزینه است و در زمان کوتاهی موثر است. شما با بستن قرارداد با گوگل توافق می کنید که در بعضی کلمات کلیدی خاص، رتبه اول را کسب کنید و به ازای هر کلیک، هزینه ای را پرداخت می کنید. این زوش کوتاه مدت است و به مشاغل و افرادی پیشنهاد می شود که در کوتاه مدت می خواهند به نتیجه برسانند. برای تبلیغات گوگل ادز هم می توانید از دارکوب استفاده کنید، چرا که به دلیل برخی مشکلات، گوگل مستقیما با سایت های ایرانی کار نمی کند و یک شرکت بین المللی باید نقش واسط را ایفا کند.

دیجیتال مارکتینگ

امروزه که دیگر استفاده از اینترنت تا حد زیادی افزایش یافته است و بازاریابی سنتی با هزینه های زیاد خود، دیگر مانند گذشته تاثیر ندارد، تبلیغات آنلاین بهترین روش برای افزایش مخاطب است. بازاریابی دیجیتال، روش ها و شکل های گوناگونی دارد دارد که به شکل مفصل توضیح داده خواهد شد. یکی از این روش ها که تبلیغات در اینترنت می باشد، اینستاگرام مارکتینگ است. اینستاگرام که دارای بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال ایرانی است، بهترین فرصت برای ارائه و معرفی برندتان است و از آن باید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این شبکه اجتماعی با ارائه دسترسی و ارائه گزارش های مختلف، کار را راحت کرده است. با استفاده درست از کلمات کلیدی در کپشن ها و بیو پیج، استفاده از هشتگ های مرتبط و پر مخاطب، تعامل با کاربران در بخش کامنت ها، دایرکت و لایک ها روش هایی است که اگر استراتژی و روش درستی داشته باشید، می توانید رشد زیادی داشته باشید. این کار باید توسط متخصص و افراد خبره انجام بگیرید و اگر افراد بدون تخصص این کار را انجام بدهند، به نتایج خاص و قابل قبولی نمی رسند. برای دریافت خدمات بازاریابی اینستاگرام، با بخش بازاریابی آنلاین دارکوب تماس بگیرید.

گوگل ادوردز و تبلیغات در گوگل یکی دیگر از مباحث مهم است که بالاتر در این مورد صحبت شد. طراحی لوگو را دست کم نگیرید و اگر لوگویی خاص و منفاوت مطابق با زمینه کاری برندتان داشته باشید می تواند به ماندگاری شما در ذهن مخاطب و برند سازی کمک زیادی بکند. طراحان دارکوب با بررسی حوزه کاری شما و استاندارد و نشانه هایی که باید در طراحی آرم صورت بگیرد، لوگو را طراحی می کنند. تبلیغات پیامکی که یک روش پر مخاطب و تاثیر گذار است را هم نباید فراموش کرد. در این روش شما برای مخاطبانتان که در یک منطقه جغرافیایی خاص هستند، SMS ارسال می کنید و آن ها را از برند خود آگاه می کنید. این روش برای کسب و کار های محلی بسیار مفید و سود ده است و حتما برای این روش تبلیغ با دارکوب تماس حاصل کنید.

آموزشگاه طراحی سایت

برای یادگیری ساخت سایت می توانید در آموزشگاه طراحی سایت دارکوب که یکی از بهترین آموزشگاه های کشور در این زمینه است و مجوز فنی و حرفه ای را در بالاترین سطح دارد را دارد، ثبت نام کنید. در این موسسه کلاس های آموزش صفر تا صد HTML، آموزش پروژه محور PHP، آموزش مبتدی تا حرفه ای وردپرس و آموزش سئو سایت ثبت نام کنید. در تمامی این کلاس ها، سر فصل ها به شکل پروژه محور تدریس می شود تا دانشجویان با پروژه های واقعی در بازار کار آشنا شوند. این کلاس ها به شکل حضوری، آنلاین و ویدیو های آموزشی برگزار می شود و اگر نتوانید در کلاسی شرکت کنید، هر زمان که خواستید می توانید ویدیو آموزشی آن قسمت را مشاهده کنید.

استارت آپ رایگان بفروش

دارکوب یکی از موفق ترین و پیشرو ترین استارت آپ های کشور را راه اندازی کرده و روز به روز در حال گسترش است. در سایت آگهی رایگان بفروش ، مشاغل می توانند محصولات خود را به شکل کاملا رایگان برای فروش بگذارند و یا به معرفی خدمات خود بپردازند. این آگهی ها در معرض دید هزاران کاربری است که روزانه از این سایت بازدید می کنند و به دنبال خرید محصولات و دریافت خدمات مورد نظر خود هستند، قرار می گیرد. شما اطمینان حاصل می کنید که کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند، مشتری هستند و برای خرید آمده اند. برای سایت های دیگر هم که به دنبال افزایش رتبه و ساخت بک لینک هستند، می توانند از دارکوب بک لینک فالو بگیرند. در ضمن اگر نمی توانید سایتی طراحی کنید، نیازی به نگرانی نیست چون می توانید از سلفری به عنوان سایت فروشگاهی استفاده کنید. Sellfree درگاه پرداخت را به کاربران ارائه کرده است تا محیطی امن هم برای فروشندگان و هم برای مشتریان ایجاد کرده باشد.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید