0

بهترین شخصیت های زن در انیمه ؛ محبوب ترین شخصیت های زن انیمه چه کسانی هستند؟

بهترین شخصیت های زن در انیمه ؛ محبوب ترین شخصیت های زن انیمه چه کسانی هستند؟
بازدید 1725


شخصیت‌های زن بسیاری در انیمه وجود دارد که دارای طرفداران زیادی می‌باشند. با فیگار بمانید تا به معرفی بهترین شخصیت های زن در انیمه بپردازیم.

با انتشار انیمه‌های اخیر مانند Attack On Titan، Demon Slayer (نقد فصل 4 Attack on Titan) و Jujutsu Kaisen، صنعت انیمه شخصیت‌های زن بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. در حالی که بسیاری از توجه‌ها به شخصیت‌های مرد انیمه (بهترین شخصیت های مرد در انیمه) می‌باشد، دنیای انیمه هنوز هم تعداد زیادی از شخصیت‌های زن جالبی را ارائه می‌دهد که نمی‌توان آن‌ها را دوست نداشت.

بهترین شخصیت های زن در انیمه

محبوب ترین شخصیت های زن انیمه چه کسانی هستند؟

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های زن در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه

به نقل از سایت techtrends.news در دهه اخیر شخصیت‌های زن انیمه طرفداران زیادی را جلب خود کرده‌اند. با اینکه همه شخصیت‌های حاضر در این فهرست جزء شخصیت اصلی نیستند، هنوز توانسته‌اند داستان انیمه‌های خود را بسیار جذاب‌تر کنند. پس اگر می‌خواهید بدانید که برترین شخصیت های زن در انیمه چه کسانی هستند، در این نوشتار همراه ما باشید تا شما را با بهترین کاراکتر های زن در انیمه آشنا کنیم.

Yumeko Jabami

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه

یومکو جابامی که شخصیت اصلی کاریزماتیک انیمه Kakegurui می‌باشد، نمونه کاملی از یک شخصیت انیمه است که برای شناخت او لزوماً لازم نیست با انیمه آشنا باشید. در انیمه Kakegurui، یومکو جابامی در آکادمی خصوصی Hyakkaou ثبت‌نام می‌کند، جایی که دانش‌آموزان بر اساس مهارت قمارشان رتبه‌بندی می‌شوند و شهرت و ثروت در انتظار کسانی است که به صدر قماربازی می‌رسند.

یومکو که یک قمارباز حرفه‌ای و عجیب و غریب است، دارای اعتیاد شدیدی به قمار می‌باشد که باعث می‌شود تا شرط‌های پرریسکی را در قمار‌های خود ببندد. قمار‌های خطرناک، پرریسک و برخی اوقات مرگبار او مخاطب را کاملا جذب این انیمه می‌کند. اگرچه یومکو ممکن است از لحاظ ذهنی سالم‌ترین شخصیت این فهرست نباشد، او مطمئناً یک شخصیت جالب و عجیب و غریب است که باید در لیست برترین کاراکتر های زن در انیمه قرار می‌گرفت.

Akame

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه

Akame Ga Kill یک انیمه اکشن (بهترین انیمه های اکشن ، رزمی و شمشیری جدید) است که بر روی گروهی از قاتل‌ها تمرکز دارد که علیه یک دولت فاسد شورش می‌کنند. آکامه که کاراکتر اصلی انیمه Akame Ga Kill می‌باشد، شخصیتی است که در ابتدا به عنوان یک قاتل خونسرد شناخته می‌شود. با این حال، شخصیت او عمق بسیار بیشتری دارد و اغلب احساسات خود را سرکوب می‌کند. به این معنی که در حالی که طرفداران جنبه بی‌رحم و کشنده او را در صحنه‌های مبارزه حماسی می‌بینند، تعادلی در احساسات او در این انیمه نیز وجود دارد.

آکامه به راحتی یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های زن انیمه است. این تعادل بین خشونت و احساسات در شخصیت او باعث می‌شود که طرفداران انیمه با لذت داستان او را تماشا کنند. زیرا مخاطب سفر او را در طول این انیمه می‌بیند و همین او را به یک شخصیت بسیار جذاب تبدیل می‌کند.

Shōko Nishimiya

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه

شوکو نیشیمیا، شخصیتی در فیلم انیمه کلاسیک A Silent Voice می‌باشد. با وجود اینکه A Silent Voice یک سریال انیمه‌ای نیست، این فیلم به سرعت قلب طرفداران انیمه را ربود. تمرکز داستان این فیلم بر روی تاثیرات قلدری و شکوفایی ارتباط بین دو دبیرستانی می‌باشد. A Silent Voice به موضوعات بسیار سنگین و تاریک امروزه می‌پردازد.

شوکو نیشیمیا که شخصیتی ناشنوا و با قلبی پاک است، به دلیل تعداد زیادی از خصوصیات‌اش بسیار دوست‌داشتنی می‌باشد. اگرچه او ممکن است شخصیت چندان قوی نداشته باشد، با این وجود او توانسته است ارتباط عمیقی با طرفداران انیمه برقرار کند. مبارزات شخصی او با سلامت جسمی و روانی، شوکو نیشیمیا را به فردی بسیار دلسوز تبدیل کرد و توانست ارتباط خوبی با مخاطبان خود بسازد. همین باعث شد تا او بتواند به راحتی در فهرست برترین شخصیت های زن در انیمه قرار بگیرد.

Sasha Braus

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه

در آستانه انقراض، بشریت باید پشت دیوارهایی بلند پناه بگیرد تا از تایتان‌های انسان‌خوار فرار کند. ساشا بلوز در حالی که یکی از شخصیت‌های اصلی در Attack On Titan (نقد فصل 4 Attack on Titan) بود، علیرغم عدم حضور او در صفحه نمایش در مقایسه با دیگر شخصیت‌های این انیمه، بسیار محبوب شد.

ساشا که با نام محبت‌آمیز «دختر سیب زمینی» نیز شناخته می‌شود، اغلب کمدی مورد نیاز را در میان یک انیمه دراماتیک و گاهی اوقات سنگین فراهم می‌کند. عشق بیش از حد او به غذا و روابط مثبت با شخصیت‌های دیگر، او را به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های Attack On Titan تبدیل کرد. بسیاری از طرفداران انیمه او را به عنوان برترین کاراکتر های زن در انیمه می‌شناسند.

Nobara Kugisaki

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه

Jujutsu Kaisen یک انیمه فانتزی (معرفی و تحلیل بهترین انیمه های تاریخی فانتزی) می‌باشد که بر روی یک سازمان مخفی تمرکز دارد که قرار است جهان را از شر نفرین‌های شیطانی خلاص کند. نوبارا که یکی از شخصیت‌های اصلی و پر جنب و جوش Jujutsu Kaisen است، یک نمونه عالی از یک شخصیت زن قدرتمند می‌باشد.

او همچنین لحظات خنده‌داری زیادی را در طول انیمه فراهم می‌کند و هرگز از به اشتراک گذاشتن نظرات خود ترسی ندارد. علاوه بر این، قدرت‌های منحصر به فرد او از نظر بصری بسیار جذاب است و با وجود رقابت قوی، او به عنوان یکی از بهترین کاراکتر های زن در انیمه برجسته می‌شود.

Mai Sakurajima

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه, بهترین کاراکتر زن در انیمه

Rascal Does Not Dream Of Bunny Girl Senpai یک انیمه کمدی (بهترین انیمه های کمدی 2021) درام است که داستان زندگی یک دبیرستانی را دنبال می‌کند که زندگی‌اش با دیدن یک دختر با لباس خرگوش که به نظر می‌رسد برای دیگران نامرئی است، به شدت تغییر می‌کند.

مای ساکوراجیما، شخصیت اصلی Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai، اغلب به عنوان فردی مودب اما جدی ظاهر می‌شود. با این حال، طرفداران این انیمه بیشتر لحظاتی که او در آن سردرگم می‌شود را دوست دارند. شخصیت‌پردازی او مسلماً واقعی‌تر از یک شخصیت انیمه معمولی می‌باشد. محبوبیت او نزد طرفداران انیمه هنگامی که جایزه بهترین دختر Crunchyroll را برد، آشکار شد.

Violet Evergarden

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه, بهترین شخصیت زن در انیمه

انیمه کوتاه Violet Evergarden دختری را دنبال می‌کند که می‌خواهد با هویت خود بیشتر آشنا شود و معنای عشق را در پی جنگ بیابد. شخصیت اصلی این انیمیشن درام با همین نام، ویولت اورگاردن، شخصیتی است که مخاطبان و طرفداران می‌توانند با دنبال کردن سفر او در اوج و فرودهای احساسی، عمیقاً با او ارتباط برقرار کنند. زیبایی این انیمه در سراسر شخصیت او منعکس شده است. در حالی که Violet Evergarden یک انیمه کوتاه می‌باشد، داستان احساسی که ویولت اورگاردن را احاطه کرده است مخاطب را به راحتی به خود جذب می‌کند.

Mikasa Ackerman

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه, برترین کاراکتر های زن در انیمه

شخصیتی که بر اساس عشق و فداکاری نوشته شده است، وفاداری میکاسا آکرمن به شخصیت اصلی، ارن، یکی از دلایلی می‌باشد که او محبوب‌ترین شخصیت زن در انیمه حمله به تایتان است. این جنبه‌های شخصیتی او می‌تواند به این معنا باشد که او در حاشیه‌های زیادی قرار می‌گیرد. اما این دور از واقعیت است، زیرا او مبتنی بر ذهنیت قوی و توانایی‌های فیزیکی خود می‌باشد.

گذشته غم‌انگیز و شخصیت رواقی اما دلسوز او نیز خصوصیتی می‌باشد که او را در بین طرفداران انیمه بسیار محبوب کرده است. تعداد زیادی از علاقه‌مندان انیمه، میکاسا آکرمن را به عنوان بهترین شخصیت زن در انیمه می‌شناسند.

Shinobu Kocho

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین کاراکتر های زن در انیمه

این انیمه فانتزی بسیار محبوب گروهی از قاتلان شیطان را دنبال می‌کند اما با این حال به شدت بر روی انسانیت پشت هر شخصیت تمرکز دارد. هاشیرا شینوبو کوچو علیرغم موقعیتی که به عنوان یک شخصیت جانبی در انیمه دارد، تا کنون به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های زن در انیمه تبدیل شده است.

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های شخصیت او نحوه نگه داشتن خصوصیات منفی خود می‌باشد. خشم او از اتفاقاتی که در گذشته افتاده است، خصوصیتی می‌باشد که بسیاری از طرفداران انیمه را به خود جذب کرده است. رازهای زیادی درباره شخصیت او وجود دارد و طرفداران انیمه مشتاق هستند تا چیزهای بیشتری را از او ببینند.

Nezuko Kamado

بهترین شخصیت های زن در انیمه
برترین شخصیت های زن در انیمه

بدون شک محبوب‌ترین شخصیت زن انیمه، نقش اصلی زن انیمه Demon Slayer (نقد انیمه شیطان کش) می‌باشد. با وجود تبدیل شدن به یک شیطان، طبیعت بامزه و دلسوز او نسبت به برادرش، تانجیرو، او را به شخصیتی بسیار دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند. در حالی که او به اندازه شخصیت‌های اصلی دیگر روی صفحه نمایش قرار نمی‌گیرد، وقتی ظاهر می‌شود، تاثیر زیادی در انیمه می‌گذارد. طرفداران انیمه نزوکو را به عنوان بهترین کاراکتر زن در انیمه می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های زن در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین شخصیت های زن در انیمه

محبوب‌ترین شخصیت زن در انیمه چه کسی می‌باشد؟

با توجه به رای‌گیری که در سایت Ranker انجام داده شده است، در میان طرفداران انیمه، نزوکو کامادو محبوب‌ترین شخصیت زن در انیمه است.

شخصیت Nobara Kugisaki در چه انیمه‌ای حضور دارد؟

این کاراکتر مشهور قدرتمند، یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه Jujutsu Kaisen می‌باشد.



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید