0

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک و هکر شدن (15 زبان مهم) 2022

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک
بازدید 163

[ad_1]

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک باید در نظر داشته باشید که هیچ یک از زبان های برنامه نویسی بهترین نیستند. به عنوان مثال، شخصی که در برنامه نویسی پایتون مهارت دارد ممکن است ادعا کند که پایتون بهترین زبان برنامه نویسی است، و بنابراین اگر فردی در C ++ حرفه ای باشد، ممکن است ادعا کند که C ++ بهترین زبان است.

در زمینه برنامه نویسی فقط به دلیل مزایای یک زبان نمی توانیم آن را برای یک برنامه خاص بهترین بدانیم و ممکن است همان زبان برنامه نویسی برای پروژه های دیگر بد جواب دهد.

بیایید به زبان برنامه نویسی مورد استفاده برای هک نگاه کنیم. هک موضوع کوچکی نیست اما بسیار بزرگ است و زبان برنامه نویسی در آن نقش اساسی دارد.

فرض کنید پایتون و ++C در هک رمزهای عبور وای فای به خوبی کار می کنند، اما ممکن است همین زبان ها برای پروژه های دیگر به خوبی کار نکنند. پس سوال اینجاست که برای هک چه زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم؟ در اینجا لیستی از زبان های برنامه نویسی است که یک هکر باید یاد بگیرد.

مطالب مرتبط

 

توجه کنید به تعداد دونه به دونه معرفی میکنم مثلا زبان c یک هستش یعنی این نیست که حتما یاد بگیرید و این بهترینه تحقیق کنید درباره زبان بعد شروع به یاد گیری کنید

۱: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ Bash

 

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

اگرچه یک زبان برنامه نویسی کامل نیست، اما مهارت در Bash مورد نیاز است. خط فرمان پیش فرض برای اکثر سیستم های یونیکس است. Bash را می توان به عنوان یک چاقوی ارتش سوئیس برای ابزارهای هک توصیف کرد و برای علاقه مندان به امنیت ضروری است.

Bash به شما امکان می دهد ابزارهای تست نفوذ خود را خودکار کنید اگر به دنبال ایجاد اسکریپت های پیچیده ای هستید که نیاز به اصلاح فایل های سیستم دارند، Bash بهترین گزینه برای درک عمیق این خط فرمان برای استفاده از NMAP، Armitage، و Metasploit اجباری است.

۲: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ Perl

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

بسیاری از سیستم های قدیمی هنوز از پرل استفاده می کنند. این یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک سیستم های قدیمی یونیکس است.

پرل هنوز بهترین زبان موجود برای دستکاری فایل های متنی در سیستم های یونیکس است.ماهیت پروکسی Perl به هکرها اجازه می دهد تا انواع برنامه های هک با این زبان را ایجاد کنند.اسکریپت های Perl را می توان در اکثر سیستم ها اجرا کرد.

۳: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ ruby

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک کردن سیستم های چند منظوره می باشد. روبی شبیه به پایتون است اگر چه هر دو زبان در ابزارهای هکینگ بسیار عالی هستند، اما روبی بیشتر مبتنی بر وب است.همچنین به خاطر انعطاف پذیری زبان برنامه نویسی روبی، ابزار مشهور Metasploit را به عنوان زبان پایه خود انتخاب کرده است

۴: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ python

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

Python به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای هک شناخته شده است. هکرها اغلب از این زبان برنامه نویسی برای کدنویسی ابزارهای هک مورد نظر خود استفاده می کنند. Python با کتابخانه های متعدد خود به شما امکان اجرای تقریباً هر نوع برنامه ای را می دهد. هم تحت طراحی وب و سایت دسکتاپ و هم برنامه نویسی ..

بدون نیاز به کامپایل برنامه ها اجرا می شوند یک زبان برنامه نویسی آسان برای یادگیری با انواع کتابخانه های مفید است. شما به راحتی می توانید اسکریپت ها و اکسپلویت های خود را بنویسید.

۵: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ SQL

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

SQL مخفف Structured Query Language است و یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی هک است. این زبان برنامه نویسی برای پرس و جو و استخراج اطلاعات از پایگاه های داده استفاده می شود. از آنجایی که بسیاری از برنامه های مبتنی بر وب اطلاعات ارزشمندی مانند نام کاربری، رمز عبور، ایمیل ها و غیره را ذخیره می کنند. بدون درک کامل از SQL، نمی توانید با حملات پایگاه داده مقابله کنید.

SQL یک زبان برنامه نویسی سنتی نیست و فقط برای برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده می شود. هکرها اغلب از SQL برای به دست آوردن اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده استفاده می کنند. پایگاه های داده معروف SQL شامل MySQL، MS SQL و  PostgreSQL است.

۶: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ C

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

زمانی که متخصصان امنیتی نیاز به استفاده از منابع سخت افزاری و سیستم در سطح پایین تری داشته باشند، از این زبان استفاده خواهند کرد. همچنین هکرها را قادر می سازد تا اسکریپت های سوکت خود را سریعتر طراحی کنند.

C یک زبان برنامه نویسی سطح پایین است. اکثر سیستم های مدرن، از جمله ویندوز و یونیکس، با استفاده از C ساخته می شوند، بنابراین تسلط بر این زبان ضروری است. C معمولا برای دسترسی به حافظه و فرآیندهای سیستم استفاده می شود.

۷: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/JavaScript

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

این یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک برنامه های وب است. کارشناسان امنیتی اغلب از این زبان برای نوشتن اسکریپت های cross-site-script استفاده می کنند. این زبان برنامه نویسی بر اجزای front و back end سایت تاثیر می گذارد و باعث دستکاری آنها می شود.

برای توسعه اسکریپت های متقابل سایت استفاده می شود . جاوا اسکریپت می تواند DOM مرورگر را به راحتی دستکاری کند، بنابراین این یک راه حل مناسب برای ساخت کرم های اینترنتی است.

می تواند برای انجام حملات سمت سرور و سمت سرویس گیرنده نیز مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که جاوا اسکریپت می تواند برای ساخت نرم افزار دسکتاپ متقابل استفاده شود، هکرها ممکن است آن را برای حملات مانند سرریز بافر و سرریز پشته استفاده کنند.

۸: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ PHP

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

PHP مخفف Hypertext PreProcessor است و یک زبان برنامه نویسی پویا است که CMS های مدرن مانند وردپرس و دروپال بر روی آن ساخته شده اند. درک عمیق دانش PHP ضروری است زیرا اکثر مردم از آن برای طراحی سایت خود استفاده می کنند. بنابراین اگر تست نفوذ وب را انجام می دهید، باید مهارت های PHP خود را بهبود بخشید.

PHP معمولاً در اسکریپت های سمت سرور استفاده می شود. وب سایت های قدیمی PHP اغلب دارای اسکریپت های نامعتبر هستند. آنها می توانند به طور مؤثر دسترسی آسان به سرورها را فراهم کنند. آیا درک بهتر این زبان برنامه نویسی به این معنی است که می توانید هر وب سایتی را هدف قرار دهید

۹: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ c++

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک نرم افزارهای شرکتی. از آنجایی که اکثر نرم افزارهای تجاری دارای مجوز هستند و اغلب نیاز به فعال سازی دارند، هکرها اغلب مجوزهای نرم افزاری را مهندسی معکوس می کنند. C ++ دسترسی سطح پایین به تجزیه و تحلیل کد ماشین را فراهم می کند و از چنین برنامه های فعالی جلوگیری می کند. بنابراین، اگر می خواهید نرم افزارهای شرکتی را کرک کنید یا برنامه های هک خود را ایجاد کنید، تسلط بر C ++ باید اولویت اصلی شما باشد.

ویژگی‌های شی گرا C++ هکرها را قادر می‌سازد تا ابزارهای سریع و کارآمد بنویسند. C++ به صورت ایستا تایپ می‌شود، به این معنی که می‌توانید بلافاصله خطاهای کوچک را در زمان کامپایل کاهش دهید. امکان دسترسی به مؤلفه‌ها. سیستم‌های سطح پایین به هکرها اجازه می‌دهند به راحتی مهندسی معکوس کنند. پروژه های نرم افزاری سازمانی که از این زبان برنامه نویسی استفاده می کنند.

۱۰: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/java

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

جاوا هنوز هم یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در صنعت است. جاوا در Apache Tomcat و Android و … کد جاوا در حال حاضر بر روی بیش از ۳ میلیارد دستگاه تلفن همراه اجرا می شود. بنابراین، اگرچه این زبان بسیار قدیمی است، اما همچنان مرتبط است. اگر به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای تست نفوذ دستگاه تلفن همراه هستید، جاوا بهترین انتخاب است.

درست مانند C++، جاوا به طور گسترده توسط هکرها برای اهداف مهندسی معکوس استفاده می شود. جاوا امکان توسعه ابزارهای پیشرفته را برای هکرها فراهم می کند. برخلاف C++، جاوا پویا است. این بدان معناست که پس از نوشتن برنامه های خود در جاوا، می توانید آنها را بر روی هر پلتفرمی که جاوا را پشتیبانی می کند اجرا کنید.

۱۱: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ Lua

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ Lua

Lua یک زبان بسیار سبک وزن است که تقریباً روی هر سیستمی قابل اجرا است. Lua یک زبان سریع است و به هکرها اجازه می دهد تا با یک C API نسبتا ساده و قدرتمند به سیستم ها نفوذ کنند. بنابراین Lua می تواند یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک باشد. از این زبان می توان برای هک سیستم هایی مانند ساعت و تلویزیون های هوشمند و بسیاری از دستگاه های اینترنت اشیا استفاده کرد. به عنوان یک هکر حرفه ای و اخلاق مدار، باید بتوانید به این دستگاه ها نفوذ کنید.

این یک زبان برنامه نویسی بسیار سبک و سریع است.راه حل بسیار مناسبی برای به خطر انداختن سیستم های embed است.Lua به طور گسترده برای توسعه سیستم های امنیتی مانند سیستم های تشخیص نفوذ (IDS) استفاده می شود.این زبان آن را بسیار قدرتمند کرده است.ماهیت چند پلتفرمی آن.

۱۲: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/ Scheme

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

Scheme یک نسخه حداقلی از زبان LISP است که در صنعت استفاده می شود. این یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک و هک نرم افزار قدیمی LISP است. Scheme یک زبان برنامه نویسی عمومی است که از چندین پارامتر برنامه نویسی هک پشتیبانی می کند.

این طراحی تاکید زیادی بر برنامه نویسی کاربردی و الگوریتم های بازگشتی دارد، انتخاب خوبی برای ایجاد برنامه های پیشرفته است. هسته کوچک این زبان بسیار توسعه پذیر است.

۱۳: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/Assembly

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

زبان اسمبلی یکی از مهم ترین و قدرتمندترین زبان ها برای یادگیری زبان برنامه نویسی برای هک است. زبان اسمبلی به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای هکرها و هک سیستم های سخت افزاری شناخته می شود. دلیل مناسب بودن این زبان برای حملات سریع و موثر، توانایی و سهولت آن در دستکاری فرآیندهای سطح پایین سیستم است.

این زبان مجارستانی به هکرها اجازه می دهد تا به طور مستقیم معماری سیستم را دستکاری کنند. با اسمبلی می توانید به راحتی دسترسی به CPU را دستکاری کنید و دستورالعمل های خطرناک را اجرا کنید این یک زبان دفاعی برای توسعه ویروس های رایانه ای و سایر بدافزارها است. Assembly یکی از بهترین زبان ها برای کارهایی است که مستقیماً با کدهای سخت افزاری مرتبط است.

۱۴: بهترین زبان برنامه نویسی برای هک/LISP

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

LISP یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی برای هک است. زبان LISP راه حلی متفاوت برای مشکلات نرم افزاری در میان هکرهای قدیمی است. چرا قدیمی است این زبان تقریباً به دلیل سبک برنامه نویسی پیچیده و ظهور زبان هایی مانند Python و Ruby محبوبیت خود را از دست داده است. با این حال، کسانی که زبان LISP را می دانند در جامعه هکرها مورد احترام بیشتری هستند. یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک شبکه های کامپیوتری.

LISP کاملا مستقل است و می توانید از آن برای شناسایی برنامه های هک شده و بررسی معماری آن استفاده کنید. قابلیت های اشکال زدایی سطح بالای LISP در تشخیص خطاهای زمان اجرا در برنامه های مختلف مفید است LISP پیاده سازی ساده ای از سیستم های ماکرو را فراهم می کند و امکان استفاده های قدرتمند را فراهم می کند.کتابخانه های I/O و ساختارهای کنترل جامع ارائه شده توسط LISP به هکرها کمک می کند تا ابزارهای هک قدرتمند طراحی کنند.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید