0

بهترین توزیع لینوکس برای هک و تست نفوذ + لینک دانلود | 2022

تصویر پیدا نشد !
بازدید 154


بهترین توزیع لینوکس برای هک لینوکس یک انتخاب عالی برای متخصصان امنیت است. سیستم عامل قدرتمند با ابزارهای مختلف. در این پست به بررسی بهترین نسخه لینوکس برای هک و تست نفوذ می پردازیم؟

مطمئناً آنچه شما را به این سایت رساند بسیار ارزشمند و حتی مقدس است. شما می خواهید هک را یاد بگیرید و می خواهید بدانید کدام توزیع برای هک بهتر از لینوکس است. شما در حال ورود به دنیایی بسیار جذاب و شگفت انگیز هستید.

به یاد داشته باشید که هکرها انسان های بزرگی هستند. کسانی که چیزهای ارزشمندی خلق می کنند و دنیا را می سازند. در طرف مقابل کراکرها هستند که فقط ضرر می کنند. ما برای هکرهای واقعی احترام زیادی قائل هستیم. کسانی که معمولا در سایه ها پنهان می شوند و نامشان به ندرت شنیده می شود.

بهترین نسخه لینوکس برای هک چیست ؟

در این پست ۸ نسخه از لینوکس را که در بین هکرها محبوبیت دارند (چه کلاه سفید و چه کلاه سیاه) بررسی می کنیم. لینک دانلود را هم قرار دادیم تا در صورت تمایل بتوانید آنها را امتحان کنید. بگذارید یک نکته را یادآوری کنم.

 با انتخاب یک سیستم عامل هکر نمی شوید. دستیابی به موقعیت هکر نیازمند تلاش زیاد و یادگیری مستمر است. نصب کالی لینوکس شما را هک نمی کند. در عوض، شخصیت، ایدئولوژی، طرز فکر و در نهایت دانش شما چیزی است که شما را به یک متخصص امنیتی یا هکر تبدیل می کند.

نکته دیگر. شما مجبور نیستید از این لیست استفاده کنید. شما می توانید از هر لینوکس برای تست نفوذ استفاده کنید. تنها مزیت این توزیع ها داشتن مجموعه ای از ابزارهای از پیش نصب شده است.

این بدان معنی است که این نسخه ها قبلاً برای امنیت و وظایف مرتبط بهینه شده اند. اما هیچ الزامی برای استفاده از آنها وجود ندارد.

یک نکته کوچک شاید گفتن بهترین توزیع لینوکس برای هک درست نباشد. بهتر است بهترین انتخاب های خود را برای تست نفوذ بگوییم.

۱: بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Deft )

بهترین توزیع لینوکس برای هک ( deft )

اینکه Deft را بهترین نسخه لینوکس برای هک نامید کمی ناعادلانه است. اما این سیستم عامل که مخفف digital evidence and forensics toolkit 

بوده و از Ubuntu سرچشمه می گیرد، ناامید نخواهد شد. می توانید Deft را روی یک ماشین مجازی اجرا کنید یا به صورت زنده با آن کار کنید. یا آن را روی دستگاه خود نصب کنید.

دفت مانند کین ایتالیایی است و برای کسانی که عاشق امنیت هستند انتخاب خوبی است. دسکتاپ های LXDE و OpenBox برای این توزیع لینوکس ارائه شده است. این توزیع به منابع مشابه اوبونتو نیاز دارد.

۲: بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Caine )

بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Caine )

کین نسبت به رقبای خود برتری زیادی دارد و رابط کاربری آسان و جذابی دارد. حتی اگر با لینوکس آشنایی نداشته باشید احساس خوبی نسبت به این توزیع خواهید داشت.این توزیع کرد.

Caine مخفف Computer Aided INvestigative Environment است و توسط یک گروه ایتالیایی ساخته و منتشر شده است. این توزیع مبتنی بر اوبونتو است.

کین در فلسفه متن باز به خوبی آشناست و این نکته را در صفحه خود بیان کرده است. ابزارهای متن باز زیادی در این سیستم عامل وجود دارد. به عنوان مثال، RegRipper

برای تجزیه و تحلیل پایگاه داده، Wireshark برای تجزیه و تحلیل بسته های شبکه، و غیره. این سیستم عامل مانند تمامی سیستم عامل هایی که در این لیست معرفی کرده ام رایگان است.دانلود Caine از سایت اصلی

۳: بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Pentoo )

بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Pentoo )

Pentoo یک سیستم عامل امنیتی مبتنی بر لینوکس Gentoo است. حرف اول آن، P، از کلمه Pentest گرفته شده است. این سیستم عامل دارای فضای Gentoo است، اما تمرکز آن بر روی امنیت است.

Pentoo حتی هسته لینوکس را تغییر داد و سفارشی سازی زیادی انجام داد. ابزارهای مختلف هک و نفوذ در این سیستم تعبیه شده است.

ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل اطلاعات در شبکه، بلوتوث، شبکه های بی سیم، پایگاه های داده، جرم انگاری و غیره در اختیار شما قرار می گیرد. Pentoo از سال ۲۰۰۵ در حال توسعه بوده است. این سیستم عامل از هر دو پلتفرم ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی پشتیبانی می‌کند. دانلود Pentoo از سایت اصلی

۴: بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Bugtraq )

بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Bugtraq )

انتخاب بسیار مناسب Bugtraq یک نسخه گنو / لینوکس است که ویژگی هکر خوبی را ارائه می دهد. نصب این سیستم عامل آسان است و از منابع زیادی استفاده نمی کند. برای راه اندازی Bugtraq، به یک پردازنده X86 با کلاک ۱ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت رم و ۱۵ گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارید.

این سیستم عامل به ۱۱ زبان زنده در سراسر جهان موجود است که متاسفانه فارسی یکی از آنها نیست. همچنین از ابزارهای مختلفی در دسته بندی های مختلف استفاده می کند.

۵: بهترین توزیع لینوکس برای هک ( BlackArch )

بهترین توزیع لینوکس برای هک ( BlackArch )

نام آن نشان می دهد که مبتنی بر آرچ لینوکس است. BlackArch برای علاقه مندان به امنیت و هکرها ساخته شده است و به طور گسترده برای تست نفوذ استفاده می شود. مخزن ارزشمند این سیستم عامل بیش از ۲۰۰۰ ابزار امنیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

BlackArch از انواع دسکتاپ استفاده می کند و به شما آزادی انتخاب ظاهر مورد علاقه خود را می دهد. قبل از نصب روی Live می توانید آن را تست کنید. این سیستم عامل شباهت زیادی به Kali و Parrot دارد.دانلود blackArch از سایت اصلی

۶: بهترین توزیع لینوکس برای هک ( BackBox )

بهترین توزیع لینوکس برای هک ( BackBox )

BackBox یک سیستم عامل متن باز رایگان است. از سال ۲۰۱۰ شروع شده و تا امروز ادامه دارد. BackBox به طور پیش فرض از دسکتاپ XFCE استفاده می کند و تحت مجوز عمومی GPL منتشر می شود. برخلاف Cali و Parot، این سیستم عامل مبتنی بر اوبونتو است.

BackBox دارای بسیاری از ابزارهای رایج تست نفوذ است. ابزارهای تجزیه و تحلیل شبکه، تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی وب، استراق سمع، تشخیص آسیب پذیری، تشخیص جرایم سایبری و موارد دیگر.

این سیستم عامل ابزارهای خوبی برای هکرهای کلاه سفید دارد. کسانی که هک قانونی یا هک اخلاقی انجام می‌دهند. دانلود BackBox از سایت اصلی

۷: بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Parrot Security OS )

بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Parrot Security OS )

به آن ParrotSec هم می‌گویند. یک توزیع لینوکس بر پایه Debian که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. از Parrot بیشتر برای انجام تست نفوذ، پیدا کردن آسیب‌های یک سیستم، گمنام بودن در بستر وب و غیره استفاده می‌شود. تیم Frozenbox توسعه آن را به عهده داشته است.

Parrot نسخه‌های مختلفی دارد. ورژن Home که برای کارهای روزانه استفاده می‌شود. نسخه ARM که برای دستگاه‌هایی مثل Raspberry Pi و Orange Pi و غیره استفاده می‌شود. ورژن Security که شامل ابزارهای متنوع نفوذ است و سعی داشته نیازهای یک متخصص امنیت را تا حد زیادی برطرف کند. دانلود Parrot Security از سایت اصلی

۸: بهترین توزیع لینوکس برای هک ( Kali Linux (بهترین نسخه لینوکس برای هک با اقتدار!)

Kali Linux (بهترین نسخه لینوکس برای هک با اقتدار!)

اولین گزینه ای که ظاهر می شود. چیزی که شما هم به آن فکر می کنید. آیا می توان در مورد هک صحبت کرد و کالی لینوکس را به یاد نیاورد؟ این بی دلیل نیست زیرا کالی شگفت انگیز است و حرفی ندارد. این بسیار خوب برای تست نفوذ و تست آسیب پذیری سیستم های مختلف طراحی شده است و شامل بیش از ۶۰۰ ابزار امنیتی است.

Kali Linux توسط Offensive Security Ltd توسعه یافته است. این تیم قبلاً روی BackTrack کار می کرد، اما در سال ۲۰۱۳ آن را دوباره طراحی کرد و Kali Linux را ایجاد کرد. این توزیع لینوکس مبتنی بر دبیان است.دانلود کالی لینوکس از سایت سازنده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید