0

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار [آذر 1401]

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار [آذر 1401]
بازدید 191


در ادامه بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار معرفی شده‌اند. اگر قصد خرید تلویزیون دارید و مایل هستید با بهترین مارک تلویزیون 65 اینچ آشنا شوید، همراه ما باشید.

اگر به دنبال یک تلویزیون جدید هستید، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. این راهنمای خرید تلویزیون 65 اینچی به شما کمک می‌کند تا به جزئیات دقیقی در مورد محصولی که قصد دارید خریداری کنید، دست یابید.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

اگر به دنبال خرید بهترین مارک تلویزیون 65 اینچ هستید، به سراغ وضوح 4K بروید. چند مدل قدیمی 1080p هنوز در دسترس هستند. اما امروزه به وضوح می‌توان گفت ارزش خرید ندارند. البته تلویزیون‌های 8K نیز به بازار عرضه شده‌اند اما مدتی طول می‌کشد تا رزولوشن 8K پشتیبانی اصلی را به دست آورد.

در ادامه مجله خبری آی تی و دیجیتال بهترین مارک تلویزیون 65 اینچ را به شما معرفی کرده است. تلویزیون های 65 اینچ سامسونگ نیز در ادامه آمده‌اند. شما می‌توانید از بین محصولات معرفی شده تلویزیون های 65 اینچ سامسونگ و یا تلویزیون‌های سایر برندها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های OLED بازار

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

بهترین تلویزیون های 65 اینچی باید کاری بیشتر از ارائه تصویر عالی یا کیفیت صدای خوب داشته باشند. تلویزیون‌های امروزی هوشمند، کاملاً واضح و با جدیدترین فناوری تجهیز شده‌اند.

در بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار که در ادامه بررسی شده‌اند، بسیاری از ویژگی‌های جدید برای موارد مختلف ارائه شده‌اند.

ال جی OLED65C8GI

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

  • کیفیت تصویر Ultra HD – 4K
  • مجهز به هوش مصنوعی LG AL ThinQ

تلویزیون ال جی (LG) مدل «OLED65C8GI» از محصولات خوش‌ساخت و باکیفیت برند ال جی است که با سایز 65 اینچ تصویر را با کیفیت UHD نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند و مناسب فضاهای بزرگ طراحی شده است.

کیفیت تصویر این کالا Ultra HD – 4K است و می‌تواند تصویری واضح و باکیفیت را برای کاربران به نمایش بگذارد؛ همچنین این محصول مجهز به هوش مصنوعی LG AL ThinQ است. بلندگوهای این مدل، 40 وات قدرت خروجی دارند.

سیستم صوتی بلندگوها از استاندارد‌های OLED Surround و  Dolby Atmos برخوردار است. این تلویزیون باعث می‌شود صدایی پرطنین در منزل شما پخش شود و هیجان فیلم را دوچندان می‌کند. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی رایج پشتیبانی می‌کند.

این مدل که یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار است، به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز بوده که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی را دریافت و پخش کند. سیستم‌عامل مدرن Webos7 هم به کمک کاربر می‌آید تا از این تلویزیون نهایت استفاده را داشته باشد.

تلویزیون هوشمند ال‌جی مدل OLED65C8GI به پورت USB مجهز است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌براین، پورت‌های‌ HDMI هم برای این محصول تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ

سامسونگ TU8100

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

  • کیفیت تصویر 4K
  • دارای قابلیت PurColor

از تفاوت‌های مهم این تلویزیون هوشمند با تلویزیون‌های دیگر سامسونگ می‌توان به نمایشگر کریستالی آن اشاره کرد. این نمایشگرها کیفیت تصویر بهتری را نسبت به مدل‌های رایج ارائه می‌دهند. این ویژگی در کنار پردازنده Crystal Processor 4K با امکان پشتیبانی از کیفیت 4K تصاویر فوق العاده به نمایش می‌گذارد.

از قابلیت‌های تصویری این تلویزیون می‌توان به ویژگی PurColor جهت خلق طیف گسترده‌ای از رنگ‌های جذاب طبیعی، قابلیت UHD Dimming برای کنترل نور پس زمینه، فناوری‌های Contrast Enhancer و Mega Contrast به منظور بهبود و افزایش کنتراست تصویر و … اشاره کرد.

این سیستم صدا 20 وات توان داشته که از طریق دو بلندگوی 10 واتی تامین می‌شود. برای بهبود کیفیت صدا فناوری دالبی دیجیتال Dolby Digital Plus در این تلویزیون به خدمت گرفته شده است. همچنین قابلیت شفاف سازی صدای دیالوگ‌ها Dialog Enhancement کمک می‌کند دیالوگ بازیگران و گویندگان نسبت به صداهای زمینه برجسته‌تر شده و بهتر فهمیده شوند.

همه برنامه‌ها و سرگرمی‌های این تلویزیون یکجا به کمک رابط کاربری اسمارت هاب در اختیار شما قرار می‌گیرد. دستیار صوتی Bixby نیز در این تلویزیون به کار رفته است.

جی پلاس GTV-65LU721S

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

این تلویزیون سایز 65 اینچ از سری محصولات 4K برند مطرح جی پلاس بوده که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار دهید یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید.

رزولوشن 2160 در 3840 پیکسلی این تلویزیون خروجی رضایت‌بخشی دارد. این تلویزیون به دو اسپیکر دالبی مجهز است که توان خروجی کلی صدایی برابر با 20 وات را تولید می‌کنند.

این مدل که از بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار بوده، برای سهولت کار کاربران، به درگاه «USB» و «HDMI» مجهز است. قابل‌توجه است که این تلویزیون به دلیل سایزی که دارد بیشتر مناسب نصب روی دیوار است. کمپانی جی‌پلاس برای این تلویزیون یک‌پایه در بسته‌بندی مجزا برای شما در نظر گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های سامسونگ ؛ معرفی و راهنمای خرید

نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون های مختلف

ال جی 65UK77000GI

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

اندازه صفحه نمایش این مدل 65 اینچ است. کیفیت تصویر این کالا Ultra HD – 4K بوده و می‌تواند تصویری واضح و باکیفیت را برای کاربران به نمایش بگذارد؛ همچنین این محصول مجهز به هوش مصنوعی LG AI ThinQ است.

پردازنده این کالا قابلیت پشتیبانی از google Assistant از طریق کنترل جادویی و فرمان های صوتی را دارد. بلندگوهای این مدل، 20 وات قدرت خروجی دارند. سیستم صوتی بلندگوها از استاندارد‌های Ultra Surround و DTS Digital Surround برخوردار است.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 65UK77000GI به دو عدد پورت USB مجهز است که به‌ واسطه‌ی آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. همچنین چهار عدد پورت‌ HDMI هم برای این محصول تعبیه شده است.

از طریق پورت HDMI، می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالاتری از دستگاه به تلویزیون منتقل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های پرکاربرد این مدل، قابلیت اتصال آن به دیوار است. کاربران می‌توانند بنا به سلیقه یا شرایط، تلویزیون را روی میز قرار دهند یا به دیوار متصل کنند.

ال جی 65UK61000GI

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

این تلویزیون ال‌ای‌دی برای افرادی که خانه نسبتا بزرگی دارند گزینه مناسبی است. این مدل رزولوشنی برابر با 2160 × 3840 پیکسل دارد. این میزان نشانگر این است که این مدل قابلیت پشتیبانی از کیفیت Ultra HD – 4K را دارد و می‌تواند کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه دهد.

نسبت تصویر این مدل 16:9 است و این میزان برای افرادی که قصد تماشای فیلم دارند میزان استاندارد و مطلوبی است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به زاویه دید بالای آن اشاره کرد. از قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به HDR فعال و فناوری True Color Accuracy برای نمایش دقت رنگ واقعی اشاره کرد.

این تلویزیون دارای رابط هوشمند است و از رابط WebOS و پردازنده ۴ هسته‌ای بهره می‌برد. همچنین یکی از ویژگی‌های این تلویزیون، تیونر دیجیتال داخلی است که شما را از خرید دستگاه دیجیتال بی‌نیاز می‌کند.

این تلویزیون دارای ۲ درگاه USB و سه درگاه HDMI است و بلوتوث نیز دارد. توان خروجی سیستم صوتی این مدل نیز ۲۰ وات است. این تلویزیون دارای ریموت‌کنترل جادویی است و می‌توانید محیط هوشمند آن را به این وسیله کنترل کنید.‌

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022

بهترین تلویزیون های 2022 [راهنمای خرید و مشخصات]

ال جی UN8060

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

  • کیفیت تصویر ۴K-UHD
  • مجهز به فناوری HDR

تلویزیون ال جی UN8060 از بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار است. پنل به کار رفته در این تلویزیون IPS بوده و باعث شده که این محصول زاویه دید گسترده‌ای داشته باشد.

صفحه نمایش این تلویزیون از نوع صفحه نمایش تخت است و کیفیت تصویر ۴K-UHD باعث شده که شما بتوانید تصاویر محتواها را به صورت عالی و با تراکم پیکسلی بالا مشاهده کنید.

تلویزیون ال جی UN8060 با کیفیت تصویر ۴K-UHD از تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای نور پس زمینه Direct LED است و از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ برخوردار است.

تلویزیون ال جی UN8060 مجهز به فناوری HDR است و از تکنولوژی Active HDR پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای فرمت‌های HDR10 Pro بوده و از نرخ بازسازی تصویر ۵۰ هرتز برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی‌های تصویری تلویزیون ال جی UN8060 Instant Game Response است. این قابلیت حالت تصویر در شروع بازی به صورت خودکار تغییر می‌کند. این تلویزیون سیستم صوتی دو کاناله دارد و به طور کلی کلی ۲۰ وات صدا را در سراسر محیط پخش می‌کند.

این تلویزیون دارای هوش مصنوعی است و شما به راحتی می‌توانید گوشی هوشمند خود را به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و اطلاعات و داده‌های خودتان را مشاهده کنید.

سامسونگ ۶۵TU7100

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

  • کیفیت تصویر ۴K-UHD
  • مجهز به فناوری HDR

تلویزیون سامسونگ ۶۵TU7100 که مجهز به کیفیت تصویر ۴K-UHD بوده، از بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار است. این تلویزیون دارای فناوری کریستال و یکی از محصولات سری ۷ سامسونگ و مجهز به تکنولوژی صفحه نمایش کریستالی است.

سامسونگ تلویزیون ۶۵TU7100 را به فناوری QLED مجهز کرده و با وجود این فناوری، شما می‌توانید رنگ‌های مشکی را به صورت عمیق و غنی بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ ۶۵TU7100 مجهز به کیفیت تصویر ۴K است و از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای فرمت‌های HDR10+ و HLG است.

تلویزیون هوشمند ۶۵TU7100 به طور کلی از ۲۰ وات توان خروجی برخوردار است و این محصول با داشتن کیفیت تصویر ۴K-UHD می‌تواند تصاویر را به صورت باورنکردنی برای شما ارائه دهد. یکی از فناوری‌های تصویری تلویزیون فورکی سامسونگ ۶۵TU7100 فناوری PurColor است.

سامسونگ تلویزیون ۶۵TU7100 را به سیستم عامل تایزن مجهز کرده که امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایرانی

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

سونی X8500H

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

  • کیفیت تصویر ۴K
  • مجهز به فناوری HDR

تلویزیون سونی X8500H مجهز به کیفیت تصویر ۴K است. این تلویزیون صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و برای محیط و سالن‌های بزرگ مناسب است. کیفیت تصویر ۴K از تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

نور پس زمینه تلویزیون از نوع Edge LED بوده و به پردازنده X1™ ۴K HDR Processor مجهز شده است. تکنولوژی صفحه نمایش این محصول ال ای دی بوده و سیستم عامل اندروید باعث شده است این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های فراوانی داشته باشد.

تلویزیون هوشمند سونی X8500H دارای گیرنده دیجیتال است و امکان دسترسی شما را به شبکه و کانال‌های مختلف فراهم می‌کند. همچنین این محصول مجهز به اتصال بی سیم وای فای است شما با خرید تلویزیون هوشمند سونی X8500H به راحتی می‌توان به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید.

این محصول دارای قابلیت HDR است و می‌تواند روشنایی و کنتراست تصاویر را ارتقا داده و آنها را با جزئیات و به صورت دقیق‌تری برای شما ارائه دهد. این تلویزیون سیستم صوتی مناسبی دارد و صدای پخش شده از این محصول کاملا درست و با کیفیت است.

ام جی اس G65UB7000W

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید همه چیز را در حد اعلا مصرف کنید تلویزیون ال ای دی فوق هوشمند ام جی اس مدل G65UB7000W بسیار مناسب حال شما است.

این تلویزیون حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و یقیناً شما را نه حتی راضی بله خوشحال هم می‌کند زیرا تمام فناوری‌های جدید را در دل خود جای داده و به شما بهترین‌ها را ارائه می‌دهد.

این تلویزیون دارای یک صفحه‌نمایش ال ای دی با ابعاد 65 اینچ به همراه سیستم صوتی Dolby Digital Plus با پشتیبانی از سیستم صوتی دو کاناله بوده که علاوه بر صفحه‌نمایش بسیار عالی دارای سیستم پخش صدای خارق‌العاده نیز است.

تلویزیون ام جی اس مدل G65UB7000W که از بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار بوده، دارای سه عدد پورت یا درگاه HDMI و دو پورت USB است. همچنین این مدل مجهز به سیستم‌عامل اندروید بوده که بسیاری از نیازهای امروز افراد را مانند انجام کارهای شخصی یا اداری را برطرف می‌کند.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار و همچنین تلویزیون های 65 اینچ سامسونگ و انواع برندهای مختلف پرداختیم. تمامی محصولات معرفی شده در این مطلب از بهترین‌ها هستند و شما می‌توانید با خواندن جزئیات آنها به اطلاعات کاملی در مورد هر کدام دست یابید.

سوالات متداول

بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار کدام‌ها هستند؟

امروزه تلویزیون‌های مختلف در سایزهای متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. سایز ۶۵ برای اتاق‌ها و ابعاد و متراژ‌های بزرگ گزینه مناسبی است اگر اتاق نشیمن بزرگی دارید و می‌خواهید تلویزیون ۶۵ اینچ بخرید می‌توانید این تلویزیون‌ها را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. در این مقاله بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار معرفی شدند و شما می‌توانید از بین برندهای معرفی شده بهترین را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید