0

بهترین تلویزیون برای بازی و گیم

بهترین تلویزیون برای بازی و گیم
بازدید 20


تلویزیون‌های گیمینگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجربه بازی‌ها را دوچندان می‌سازند. از مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های این نوع تلویزیون‌ها می‌توان به رزولوشن 4K، تأخیر کم و نرخ تازه‌سازی بالا اشاره کرد. در این مقاله، بهترین تلویزیون‌های گیمینگ ایرانی را همراه با مشخصات فنی هریک را به‌دقت معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین، اگر قصد خرید تلویزیون قسطی را دارید، خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

بهترین تلویزیون گیمینگ ایرانی

در سال‌های اخیر، برندهای ایرانی تلویزیون‌های گیمینگ باکیفیتی تولید و روانه بازار کرده‌اند که امکان خرید اعتباری آن‌ها وجود دارد. در ادامه، به معرفی و بررسی برخی از بهترین تلویزیون‌های گیمینگ ایرانی خواهیم پرداخت.

تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500

تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500، یک تلویزیون ۶۵اینچی با وضوح تصویر ۴K است که امکان اجرای بازی‌های پلی ‌استیشن و ایکس ‌باکس را با بالاترین کیفیت ممکن فراهم می‌آورد؛ البته، نرخ نوسازی ۶۰هرتزی در این مدل می‌توانست کمی بالاتر باشد. هرچند که با این نرخ نوسازی نیز امکان اجرای بازی‌ها با وضوح تصویر خوب و نرخ فریم استاندارد وجود دارد.

این مدل تلویزیون سام الکترونیک از یک صفحه‌‌نمایش LED با روشنایی و اشباع رنگ مناسب بهره می‌برد. این تلویزیون گیمینگ، همچنین، مجهز به سیستم صوتی دالبی است که با ایجاد صدای فراگیر، تجربه بازی شما را بهبود می‌بخشد. از دیگر امکانات این مدل می‌توان به رابط کاربری هوشمند و کاربردی اشاره کرد.

اگر قصد خرید لوازم خانگی اقساطی را دارید، می‌توانید این مدل را مد نظر قرار داده و نسبت به خرید اعتباری آن اقدام کنید.

تلویزیون ایکس ‌ویژن مدل XYU755

ایکس ‌ویژن نام‌آشناترین برند در میان تولیدکنندگان تلویزیون‌ ایرانی به شمار می‌رود. این برند، اخیراً مدل XYU755 را معرفی و روانه بازار کرده است که یک تلویزیون گیمینگ به‌ حساب می‌آید. این مدل از یک صفحه‌ نمایش ۵۵اینچی با رزولوشن ۴K و مجهز به پنل IPS برخوردار بوده و نسبت به تلویزیون 65TU6500 سام الکترونیک، نمایشگر بزرگ‌تری دارد. این تلویزیون ایکس ‌ویژن از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند که شما را قادر می‌سازد تا بازی‌ها را با رنگ‌های طبیعی و کیفیت بالا اجرا کنید؛ به این‌ترتیب، غرق در هیجان بازی خواهید شد.

کیفیت صدا، فاکتور مهم دیگری است که تلویزیون‌های گیمینگ را نسبت به سایر تلویزیون‌ها متمایز می‌سازد. این مدل، از دو باند صدا با مجموع توان ۲۰ وات برخوردار بوده و از فناوری دالبی جهت ایجاد صدای استریو و فراگیر بهره می‌برد.

تلویزیون ایکس ویژن مدل XYU755، همچنین، به یک گیرنده دیجیتال درونی مجهز است که امکان تماشای فیلم و سریال را برای شما فراهم می‌سازد. از دیگر امکانات این تلویزیون می‌توان به حافظه رم ۱/۵گیگابایتی نوع DDR، فضای ذخیره‌سازی ۱۶گیگابایتی و پردازشگر Mali-G52 اشاره کرد.

مدل XYU755، مجهز به دو درگاه USB و سه درگاه HDMI 2.0 و همچنین، یک خروجی هدفون است. همه این ویژگی‌ها باعث شده است تا این تلویزیون به یک گزینه ایده‌آل برای بازی و گیم بدل شود.

گفتنی است که امکان اتصال به تلویزیون از طریق وای فای و بلوتوث نیز مهیا بوده و رابط کاربری نیز بر بستر سیستم عامل اندروید ۱۱ شکل گرفته است که تجربه کار با تلویزیون را بسیار آسان و لذت‌بخش می‌سازد. شما می‌توانید با خرید اعتباری این مدل، تجربه جدیدی از بازی داشته باشید.

تلویزیون ایکس ‌ویژن سری 8 مدل XTU865

تلویزیون ایکس ‌ویژن مدل XTU865، از فناوری MEMC بهره می‌برد که آن را به یک تلویزیون گیمینگ تمام‌عیار، تبدیل کرده است. این فناوری باعث می‌شود تا تصاویر از جزئیات بیشتری برخوردار بوده و با سرعت بالاتری نمایش داده شوند که یک ویژگی مهم در هنگام اجرای بازی به‌شمار می‌رود.

سیستم عامل این تلویزیون نیز همانند مدل XYU755، اندروید ۱۱ بوده و اتصال به آن از طریق وای فای و بلوتوث امکان‌پذیر است. سیستم صوتی باکیفیت Pure Sound نیز عامل تعیین‌کننده دیگری در انتخاب این مدل تلویزیون ایکس ویژن است. صدای فراگیر تولیدشده، شما را غرق در شور و هیجان خواهد ساخت.

با توجه به موارد گفته‌شده، اگر قصد خرید لوازم خانگی اقساطی را دارید، این مدل را نیز می‌توانید در لیست اولویت‌های خود برای خرید اعتباری قرار دهید.

تلویزیون دوو مدل DSL-55K5700U

تلویزیون دوو مدل DSL-55K5700U با برخورداری از یک صفحه‌نمایش ۵۵اینچی Ultra HD-4K، یک گزینه ایده‌آل برای اجرای بازی‌های پلی استیشن و ایکس باکس است. این مدل دو بلندگو با توان ۱۵ وات دارد که صدایی مطلوب و فراگیر تولید می‌کند.

پردازنده ۴هسته‌ای و رابط کاربری اندروید، تجربه کار با این دستگاه را بهبود بخشیده است. شما همچنین می‌توانید این تلویزیون را با استفاده از یک ریموت کنترل هوشمند، از راه دور کنترل کنید.

علاوه‌بر این، این مدل از تلویزیون‌های دوو یک رابط کامپوننت (Component)، یک رابط کامپوزیت (Composite) و سه عدد درگاه HDMI دارند؛ بنابراین، مشکلی برای اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون نخواهید داشت.

از دیگر امکانات و قابلیت‌های این مدل می‌توان به ارتباط بی‌سیم DLNA و AirPlay، قفل کودک Time Shift، حافظه جانبی با قابلیت ضبط تصاویر، راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)، تلتکست و قابلیت خاموش شدن خودکار اشاره کرد.

تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SA620U

تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SA620U، یک صفحه‌نمایش LED ۵۵اینچی با کیفیت ۴K داشته و از سیستم صوتی ARC بهره می‌برد؛ علاوه‌بر این، نوع خروجی صدای دیجیتال از نوع کواکسیال و نوع دیکودر آنلاین نیز HEVC است.

این تلویزیون، علاوه‌بر پایه رومیزی، قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. وزن این مدل با پایه، ۱۲ کیلوگرم و بدون پایه، ۱۲/۲ کیلوگرم است. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به تیونر DVB-T2 و فناوری صدای دالبی اشاره کرد.

مشخصات فنی تلویزیون‌های گیمینگ ایرانی

مدل اندازه صفحه نمایش تعداد درگاه‌های HDMI توان هر بلندگو
سام الکترونیک 65TU6500 ۶۵ اینچ ۳ ۱۰ وات
ایکس ویژن XYU755 ۵۵ اینچ ۳ ۱۰ وات
ایکس ویژن XTU865 ۵۵ اینچ ۳ ۱۲ وات
دوو DSL-55K5700U ۵۵ اینچ ۳ ۱۵ وات
اسنوا SSD-55SA620U ۵۵ اینچ ۳ ۱۰ وات

 

جمع بندی

شما می‌توانید نسبت به خرید تلویزیون قسطی اقدام کنید و بر هیجان بازی‌های خود بیفزایید. در سال‌های اخیر، تلویزیون‌های گیمینگ ایرانی بسیار باکیفیتی تولید شده است که امکان خرید اعتباری آن‌ها نیز وجود دارد.

/

پایان رپورتاژ

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید