0

بهترین ترازوی هوشمند – مجله خبری آی تی و دیجیتال

مجله خبری آی تی و دیجیتال"> بهترین ترازوی هوشمند
بازدید 9
مجله خبری آی تی و دیجیتال " target="_blank" title="اشتراک در تلگرام" rel="nofollow" class="social telegram"> تلگرام


ترازو هوشمند هایلو را به جرات می‌توان بهترین ترازوی هوشمند دانست. قابلیت‌های این محصول به‌قدری زیاد است که احتمالا به سختی باور می‌کنید یک ترازو بتواند همه کار را انجام دهد.

در این مقاله قصد داریم این محصول فوق‌العاده را بررسی کنیم و ویژگی‌های مختلف آن را برای شما شرح بدهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ترازو هوشمند هایلو را بیشتر بشناسید

وقتی به وسیله‌ای مانند ترازو، لقب بهترین ترازوی هوشمند را می‌دهیم این وسیله باید آنقدر قابل‌دفاع باشد که بتواند لقبش را حفظ کند. ترازوی هوشمند هایلو دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که شما با شنیدن‌شان متقاعد خواهید شد که با بهترین ترازوی هوشمند طرف هستید. در ادامه این موارد را برای شما شرح خواهیم داد تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

طراحی مدرن و منحصربه‌فرد ترازو هوشمند هایلو

این ترازو در شکلی گرد و مدرن طراحی شده و بدنه آن در رنگ‌های سبز و سفید تولید می‌شود. در قسمت بالایی آن می‌توانید یک نمایشگر گرد ببینید که به لحاظ بصری با شکل خود ترازو هم‌خوانی دارد و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

این ترازو کمی بیشتر از یک کیلوگرم وزن دارد و ابعاد متوسط آن باعث شده که برای استفاده خانگی بسیار مناسب و کارآمد باشد. بر سطح رویی ترازو 4 الکترود تعبیه شده که وظایف اصلی ترازو را برعهده دارد. این وظایف شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها برای اندازه‌گیری شاخص‌های تناسب اندام می‌شود.

الکترود‌های تعبیه‌شده در این ترازو در برابر خراش مقاوم‌اند و لبه‌های آنها به‌شکلی طراحی شده که هیچ آسیبی به پوست پا وارد نشود.

بهترین ترازوی هوشمند

پوشش شیشه‌ای ترازو

اگر بخواهیم همچنان در بحث طراحی باقی بمانیم باید به پوشش شیشه‌ای ترازو هایلو هم اشاره کنیم. شیشه بالایی لبه‌های کاملا نرم و یکنواختی را تشکیل می‌دهد.

پوشش مخصوصی بر روی این شیشه قرار گرفته که به واسطه آن دیگر نیاز نیست نگران لغزش پا و سرخوردن آن باشیم. طراحی این ترازو به‌قدری هوشمندانه است که اگر تنها یک پای‌تان بر روی یک لبه قرار دهید تعادل آن بهم نمی‌خورد و برنمی‌گردد.

لبه‌های بیرونی اجازه ورود گردوغبار را به بخش داخلی و مغز دستگاه نمی‌دهند. نمایشگر آن نیز اعداد با کیفیت خوب و قابل دید نشان می‌دهد تا مشکلی در تشخیص اطلاعات نباشد.

مشخصات ترازو هوشمند هایلو

در این قسمت قصد داریم مشخصات ترازو هوشمند هایلو به‌طور دقیق بررسی کنیم. 324.5 در 290 در 34.5 میلی‌متر ابعاد این محصول است.

این ترازو به‌طور دقیق 1.13 کیلوگرم وزن دارد. نمایشگر آن LED بوده و حداقل میزان حساسیت آن 5 کیلوگرم است. بیشترین وزنی که این ترازو می‌تواند تحمل کند چیزی بین 150 تا 180 کیلوگرم ذکر شده و دقت اندازه‌گیری آن نیز بسیار بالاست.

دقت آن تا 2 درجه اعشار است و وزن را بدون گرد‌کردن به شما نشان خواهد داد. یعنی شما وزن دقیق خود را بر روی این ترازو مشاهده می‌کنید.

دقت این ترازو به‌قدری بالاست که حتی وزن یک فنجان چای نوشیده‌شده را نیز نشان می‌دهد. شما می‌توانید وزن خود را به‌صورت کیلوگرم، پوند، استون و دیگر واحد‌های اندازه‌گیری ببینید.

ویژگی‌های خاص ترازو هوشمند هایلو

وقت آن رسیده که با ویژگی‌ها جذاب و خاص این ترازو آشنا شوید. هایلو یک ترازوی معمولی نیست و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما به کمک این ترازو می‌توانید 16 شاخص ضروری بدن را مشاهده کنید. این 16 شاخص عبارت‌اند از:

  • درصد عضله
  • متابولسیم
  • درصد چربی بدن
  • BMI
  • وزن
  • سایز بدن
  • چربی عروق
  • توده استخوانی
  • چربی زیرپوستی
  • آب بدن
  • سن جسمی
  • درصد پروتئین
  • سطح چاقی
  • وزن استاندارد
  • گزارش سلامتی
  • توده بدون چربی

در این ترازو برای شما قابلیت یادآوری وزن‌کشی قرار داده شده و شما می‌توانید به کمک این دستگاه چنین موضوعی را به خود یادآوری کنید.

شما می‌توانید در این ترازو هدف مشخص کنید و براساس آن به بدنی دلخواه برسید. محاسبه پارامتر‌هایی مانند چربی بدن، توده استخوانی و دیگر پارامتر‌ها نیازمند دسترسی به ابرداده‌هایی ژنتیکی است که این ترازو آنها را در اختیار دارد.

با اپلیکیشن هایلو از جزئیات بدن خود مطلع شوید

این ترازو به‌عنوان یک ترازوی مدرن قابلیت این را دارد که به اپلیکیشن اختصاصی خود وصل شود و اطلاعات زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد.

Haylou Fun نام این اپلیکیشن است که از طریق بلوتوث 5 به موبایل شما متصل می‌شود. حافظه این دستگاه می‌تواند اطلاعات 10 نفر را در خود ذخیره کند.

به کمک این قالیت تمام اعضای خانواده می‌توانند اطلاعات خود را در دستگاه ببیند و از تغییرات بدن خود مطلع شود. وجود چنین اپلیکیشنی برای اطلاع‌تر دقیق‌تر از وضعیت بدن لازم است. این اپلیکیشن می‌تواند مولفه‌های مختلف را به شما نمایش بدهد. گزارش‌های مختلف بدن از طریق این اپلیکیشن قابل تهیه هستند.

بهترین ترازوی هوشمند

ترازو هوشمند هایلو همان چیزی است که نیاز دارید

همان‌طور که دیدید این ترازو دارای قابلیت‌های زیادی است. مزایای ترازو هوشمند به‌قدری زیاد است که قیمت نسبتا بالای آن توجیه می‌شود. این ترازو بهترین وسیله برای افرادی است که قصد دارند به‌صورت جدی وضعیت بدنشان را پیگیری کنند.

ورزشکار‌ها، بدنساز‌ها، افرادی که تناسب اندام با شغلشان در ارتباط است، خانواده‌هایی که دوست دارند با بهترین کیفیت وضعیت بدنی اعضای خانواده را رصد کنند و به‌طور کلی تمام افرادی که به‌دنبال پیگیری وزن و وضعیت سلامتی بدن خود هستند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی از این دستگاه استفاده کنند.

در این ترازو یک باتری لیتیومی به‌کار که می‌تواند تا 6 ماه شارژدهی داشته باشد. می‌توانید باتری دستگاه را با استفاده از یک پورت USB Type-C برای بار مجدد شارژ کرد.

بهترین فروشگاه برای خرید ترازو هوشمند هایلو کجاست؟

فروشگاه‌های زیادی هستند که می‌توانند محصولات‌شان را در اختیار فروشندگان قرار دهند اما سارگو شاپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای این‌ کار است.

در این فروشگاه شما می‌توانید از قیمت ترازو هوشمند هایلو مطلع شوید و به‌عنوان همکار این محصول را تهیه کنید. طرح‌های متنوعی نیز برای خرید در این فروشگاه وجود دارد که در قسمت بعدی آنها را به‌طور کامل توضیح خواهیم داد.

سارگو شاپ نماینده رسمی شرکت متین است و محصولات آن همگی از گارانتی متین استفاده می‌کنند. این شرکت بیش از 19 سال سابقه دارد و همواره بهترین خدمات را در حوزه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ارائه داده است.

طرح‌های متنوع برای خرید بهتر از سارگو شاپ

همان‌طور که اشاره کردیم فروشگاه سارگو شاپ طرح‌های متنوعی برای همکاران دارد تا آنها نیز بتوانند محصولات این فروشگاه را با قیمت خوب تهیه کنند.

از جمله این طرح‌ها می‌توان به شنبه‌های رایگان و موستوانتد اشاره کرد. در طرح موستوانتد شما با یک تخفیف ویژه روبه‌رو خواهید بود که به‌عنوان همکار تنها به شما ارائه می‌شود و دیگر خریداران از آن بهره‌مند نیستند.

محصولات متنوعی در بخش موستوانتد این فروشگاه وجود دارد و شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از این تخفیف‌های شگفت‌انگیز استفاده کنید.

جمع‌بندی

ترازو هوشمند هایلو گزینه‌ای فوق‌العاده برای چک‌کردن وزن و پیگیری وضعیت سلامت بدن است. این ترازو با قابلیت‌های مدرن و کاملش انتظار شما را از یک محصول وزن‌کشی بیشتر خواهد کرد.

این محصول به‌شکلی طراحی شده که همه اعضای یک خانواده بتوانند از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنند و در جریان وضعیت بدنی‌شان قرار بگیرند. طراحی این محصول بسیار زیبا بوده و حس مدرن‌بودن را می‌توانید به‌صورت کامل از آن بگیرید.

اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید این ترازو قابلیت هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی خواهد داشت و در مسیر تغییر وزن یار و یاور شما خواهد بود. بسیار ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید. برای تهیه این محصول تنها کافی‌است سری به وبسایت سارگو شاپ بزنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید