0

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood از نگاه سایت فیگار
بازدید 67


بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood بسیار جذاب هستند. در ادامه به محبوب ترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood می‌پردازیم.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood بدون شک یکی از تاثیرگذارترین و نمادین‌ترین انیمه های تمام دوران است. مقدمه این انیمه بلافاصله شما را جذب داستان خود می‌کند و دنیایی که در آن قرار گرفته است سرشار از مضامین متفاوتی می‌باشد که فرصت‌های زیادی برای ایجاد یک داستان خارق العاده ایجاد می‌کند.

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه مشابه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

با توجه به این که این انیمه بالاترین امتیاز را در سایت MyAnimeList دارد، یافتن انیمه‌هایی که به خوبی کیمیاگر تمام فلزی هستند بسیار دشوار است. کمتر سریال‌هایی توانایی ایجاد یک سری خوب با شخصیت‌های دوست داشتنی و مخصوصا منحصر به فرد هستند.

برای همین ما در مقاله محبوب ترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood قصد داریم تعدادی از بهترین انیمه های شبیه کیمیاگر تمام فلزی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید دوباره داستانی به جذابی Fullmetal Alchemist: Brotherhood را تماشا کنید. پس در ادامه نوشتار بهترین انیمه های شبیه کیمیاگر تمام فلزی همراه ما بمانید تا با بهترین انیمه مشابه Fullmetal Alchemist: Brotherhood آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Golden Kamuy

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Golden Kamuy (2018)

در ابتدای مقاله بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood ، یک سریال فوق‌العاده از جستجوی یک جنگجو به دنبال هسرش، که 3 فصل آن پخش شده است و برای فصل چهارم نیز تمدید شده است. صدا‌گذاری‌ها و موسیقی این انیمه به شدت عالی است و احساسات شخصیت‌ها را به بتهرین شکل ممکن ارائه می‌دهد.

مضامین استفاده شده در انیمه Golden Kamuy آن را بسیار شبیه به کیمیاگر تمام فلزی کرده است. همچنین شخصیت‌پردازی‌های این سریال جزو نقاط قوتی هستند که این انیمه را به یکی از انیمه های برتر تاریخی فانتزی تبدیل کرده است. پیچ‌تاب‌های داستانی که در طول هر فصل برای شخصیت اصلی به وجود می‌آید، ماجراهای احساسی و عاشقانه‌ای را به داستان اضافه می‌کند.

Soul Eater

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Soul Eater (2008)

وقتی روح انسانی به فساد می‌افتد، فرصتی برای تبدیل شدن به “تخم مرغ شیطان” دارد. تخم مرغ شانس تبدیل شدن به آواتار نهایی جنون را دارد. برای جلوگیری از این امر، خود “مرگ” آکادمی استاد سلاح مرگ را در شهر مرگ نوادا تأسیس کرد. حالا این دانش آموزان برای افتخار تبدیل شدن به داس مرگ می‌جنگند.

شباهت‌های Soul Eater به FMA: B با گروه بازیگران عظیمی از شخصیت‌های جالب شروع می‌شود که همگی دارای قدرت‌ها و شخصیت‌های منحصربه‌فرد خود هستند. علاوه بر این، مفهوم استفاده از انسان به عنوان “سلاح” توسط دولت‌هایشان در FMA: B و Soul Eater وجود دارد.

Monster

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Monster (2004)

جراح مغز و اعصاب کنزو تنما یک مرد جوان درخشان در اوج حرفه خود بود. او یک روز مجبور می‌شود به جای یک مرد فقیر، یک هنرمند مشهور را جراحی کند. او با احساس گناه، بیمار فقیر بعدی را که با میز او روبرو می‌شود، می‌پذیرد و بیمار بعدی را نادیده می‌گیرد.

متأسفانه بیماری که او این بار نادیده گرفت، شهردار شهری بود که در آن سکونت داشت. همین سبب از بین رفتن زندگی حرفه‌ای او می‌شود. اما پیچش داستان زمانی اتفاق می‌افتد که کودکی که او در عوض شهردار نجات داد یک قاتل بی رحم است. این انیمه از لحاظ اینکه هر دو شخصیت اصلی به دنبال یک قاتل بی رحم هستند شباهت‌های زیادی دارند.

طرفداران این انیمه این دو اثر خارق العاده را به عنوان یکی از بهترین انیمه های تاریخ می‌دانند، برای همین حضور این انیمه در فهرست بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood یک اولویت برای ما بود.

Dr. Stone

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Dr. Stone (2019)

درست همانطور که تایجو اوکی قرار بود به عشق دیرینه اش، یوزوریها اوگاوا اعتراف کند، دنیا به یک پایان ناگهانی می‌رسد. بدون هیچ هشداری، کل جهان توسط یک رویداد فاجعه بار به سنگ تبدیل شده است. پس از هزار سال، تایجو به همراه بهترین دوستش سنکو، مخترع جاه طلب با شخصیتی عجیب، از زندان سنگی خود رها می‌شود.

این دو با هم، با استفاده از دانش گذشته دیرینه خود، دست به بازسازی زدند. شباهت‌های دکتر استون با FMA: B در اهمیت علم نهفته است. در حالی که کیمیاگری نوعی جادو می‌باشد، اما عمیقاً در نظریه علمی ریشه دارد. شخصیت ها نیز بسیار مصمم هستند که بشریت را نجات دهند.

Dororo

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Dororo (2019)

سریال دیگری که به تاریخ ژاپن بازمی‌گردد، Dororo در دوره موروماچی در ژاپن فئودالی می‌گذرد. مجموعه مانگا و انیمه از قالبی شبیه به مانگای Lone Wolf and Cub پیروی می‌کند. در این انیمه، یک رونین جوان به نام هیاکیمارو و یک کودک به نام دورورو در یک برداشت جایگزین از ژاپن سفر می‌کنند که به کشور و آن دوران یک پیچ و تاب تاریک فانتزی می‌بخشد.

در Dororo، یک ارباب سامورایی خودخواه که مایل است برای احیای سرزمین و مردم خود هر کاری را که لازم می‌باشد انجام دهد، با 12 شیطان معامله می‌کند. در ازای برکت و نجات استان خود، پسر او توسط شیاطین نفرین شد و به طرز وحشیانه‌ای دست و پا، بینی و گوش خود را از دست داد. ماجراجویی‌هایی دورورو شبیه به FMA: B هستند. شباهت در اینجا کاملاً آشکار است، شخصیت اصلی دورورو و الریک قسمت‌های عمده‌ای از بدن خود را در یک مراسم ممنوعه برای دلجویی از قدرت بالاتر از دست دادند.

Demon Slayer

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Demon Slayer (2019)

Demon Slayer روی تانجیرو، پسری که تمام خانواده‌اش به جز خواهرش، نزوکو، توسط یک شیطان کشته می‌شوند، تمرکز می‌کند. متأسفانه نزوکو نیز به یک شیطان قدرتمند تبدیل شده است. به طرز تکان دهنده‌ای، او خیلی بهتر از هر قربانی دیگری از جهش شیطان توانسته است سمت شیطانی خود را کنترل کند.

آنها به همراه برادرش برای محافظت از افراد بی گناه با شیاطین مبارزه می‌کنند. بارزترین شباهت بین Demon Slayer و FMA: B پویایی بین Nezuko و Tanjiro است. مانند ادوارد و آلفونس، هر دو جنگجویان فوق‌العاده ماهری هستند و به دنبال بازگرفتن زندگی قبلی خود می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مشابه شیطان کش

Baccano

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Baccano! (2007)

در آمریکای دوران Prohibition، دزدان، تروریست‌ها و گانگسترها با دنیای خارق العاده کیمیاگری آشنا می‌شوند. وقتی یک کیمیاگر دست و پا چلفتی اکسیری از زندگی می‌سازد که می‌تواند جاودانگی بدهد، زنجیره‌ای از رویدادها افراد از طبقات مختلف زندگی را در بزرگترین رویداد زندگی‌شان دور هم جمع می‌کند.

به هر حال، جاودانگی بیش از هر مقدار ثروتی ارزش دارد. باکانو همان زیبایی‌شناسی اوایل قرن نوزدهم FMA: B را دارد، و همچنین گروهی عظیم از شخصیت‌ها با داستان‌های به هم پیوسته. همچنین، داستان به معنای واقعی کلمه درباره یک کیمیاگر مک گافین است که توسط جناح‌های مختلف در حال مبارزه است.

Aoi No Exorcist

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Aoi No Exorcist (2011)

Blue Exorcist رین اوکومورا را دنبال می‌کند تا تبدیل به یک جن گیر ماهر شود که بتواند پدرش، شیطان را شکست دهد. با داشتن یک تیغه بدنام و قادر به ایجاد شعله آبی، انیمه Blue Exorcist پر از اکشن و هیجان است که طرفداران انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood قطعا از آن لذت خواهند برد.

مانند کیمیاگران، جن گیران قدرت‌های مختلفی دارند و همه آنها برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند. همچنین، شخصیت اصلی احتمالاً با تأثیرگذارترین فرد در زمینه مربوطه خود (هونهایم برای کیمیاگری، شیطان برای شیطان پرستی) مرتبط است. در نهایت، ادوارد و رین هر دو مسئولیت‌های بزرگی روی شانه‌های خود دارند.

D. Gray Man

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
D. Gray Man (2006)

در این دنیا، سلاح‌های مکانیکی معروف به “آکوما” نگرانی اصلی مردم هستند. این ارواح شکنجه شده که توسط روح مردگانی که به دنیا احضار شده‌اند، تنها با یک سلاح ضد آکوما به نام “بی گناه” آرام می‌شوند. آلن واکر مو سفید برای تبدیل شدن به یک جن گیر رسمی فرستاده می‌شود تا صلح را به آکوماهایی که زمین را پراکنده می‌کنند، بیاورد.

آلفونس به معنای واقعی کلمه یک Akuma با تعریف D. Grey Man است. حتی شرایط این دو کاملا یکسان می‌باشد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood است.

Hunter x Hunter

بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Hunter x Hunter (2011)

در انتهای مقاله بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood ، گون بچه‌ای است که در دهکده‌ای دوست‌داشتنی بزرگ شده و فقط دو چیز می‌خواهد: تبدیل شدن به یک شکارچی بزرگ و ملاقات با پدرش در این کار. اگرچه هدف او ساده است، اما سفر برای رسیدن به آن بسیار دشوار می‌باشد. آنها به همراه دوستش لئوری، کوراپیکا و کیلوآ، ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند.

این دو انیمه تقریباً به تک تک شخصیت‌ها توسعه رضایت بخش می‌دهند، که باعث تقویت بیشتر محیط انیمه می‌شود. هر دو اقتباس‌های قدیمی‌تری داشتند که از نظر لحن و جهت داستان بسیار متفاوت بودند. در نهایت، Hunter x Hunter یک فرنچایز نمادین شونن است که بر هر شونن بعد از خود تأثیر گذاشته است، و نمی‌توان انکار کرد که FMA: B نیز این کار را انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Fullmetal Alchemist: Brotherhood سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید