0

بهترین انیمه های سریالی 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمه های سریالی 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]
بازدید 133


اگر می‌خواهید بدانید در سال 2023 چه انیمه‌هایی منشتر خواهند شد، در ادامه با ما بمانید تا به معرفی بهترین انیمه های سریالی 2023 بپردازیم.

جدیدترین انیمه های سریالی 2023

انیمه برای تازه واردان (بهترین انیمه ها برای شروع) می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به خصوص زمانی که متوجه شوند انیمه به خودی خود دارای ژانرهای (انواع ژانرهای انیمه) زیادی است. به طور کلی، انیمه به انیمیشن‌های ژاپنی گفته می‌شوند و می‌توانند برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان ساخته شوند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های سریالی 2023

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023

با به پایان رسیدن سال 2022 و تمام انیمه‌های این سال، سوال اینکه در سال 2023 چه انیمه های سریالی ببینیم در میان طرفداران انیمه بیشتر و بیشتر می‌شود. با توجه به اینکه هر سال انیمه‌های سریالی زیادی منتشر می‌شوند، پیدا کردن بهترین‌ها می‌تواند برای برخی مشکل‌ساز باشد.

پس اگر می‌خواهید با بهترین انیمه سریالی 2023 آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه های سریالی در سال 2023 بپردازیم.

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

One Punch Man 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

سایتامای به ظاهر بی‌تأثیر یک سرگرمی نسبتاً منحصربه‌فرد دارد: قهرمان بودن. سایتما برای اینکه رویای کودکی خود را دنبال کند، به مدت سه سال بی وقفه تمرین کرد و در این روند تمام موهای خود را از دست داد. حالا سایتما آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هر دشمنی را تنها با یک مشت شکست دهد. با این حال، نداشتن کسی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، سایتما را به یک مشکل غیرمنتظره سوق داده است، او دیگر قادر به لذت بردن از هیجان نبرد نیست و کاملاً خسته شده است.

یک روز سایتما توجه سایبورگ 19 ساله جنوس را جلب می‌کند که شاهد قدرت اوست و می‌خواهد که شاگرد سایتما شود. جنوس پیشنهاد می‌کند که این دو به انجمن قهرمان بپیوندند تا به قهرمانان معتبری تبدیل شوند که برای مشارکت‌های مثبتشان در جامعه شناخته می‌شوند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 60 هزار اعضا است و در رتبه 29 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

سایتما که از اینکه کسی نمی‌داند او کیست شوکه شده است، به سرعت موافقت می‌کند. سایتما با ملاقات با متحدان جدید و مقابله با دشمنان جدید، سفر جدیدی را به عنوان عضوی از انجمن قهرمان آغاز می‌کند تا هیجان نبردی را که زمانی احساس می‌کرد را دوباره تجربه کند.

Dr. Stone: New World

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ماه آوریل

یک نور سبز مرموز که به طور ناگهانی کره زمین را در بر می‌گیرد، تمام انسان‌ها و حیوانات زمین را به سنگ تبدیل می‌کند. با این حال، انسان‌هایی که به سنگ تبدیل شده‌اند هنوز زنده هستند. داستان این انیمه پس از 3700 سال از این آخرالزمان شروع می‌شود. سنکو، تایجو و گروهی دیگر از افراد که از حالت متحجرانه خود بیدار شده‌اند، با یکدیگر همکاری می‌کنند تا راهی برای احیای انسان‌های متحجر بیابند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 142 هزار اعضا است و در رتبه 6 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

Dr. Stone بر اساس یک مفهوم علمی ساخته شده است: علم و به ویژه فیزیک که به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان ستون فقرات داستان عمل می‌کند. با اینکه در بعضی از مواقع علم در این انیمه کاملاً واقع گرایانه نیست، هنوز توانسته است بسیاری از مخاطبان خود را عاشق علم کند.

Demon Slayer Swordsmith Village Arc

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

محبوب ترین انیمه های مشابه شیطان کش

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. تانجیرو پس از مرگ پدرش زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 132 هزار اعضا است و در رتبه 8 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

Demon Slayer یک انیمه نسبتاً ساده سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است. اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیو یوفوتیبل در جهان‌سازی آن را به یکی از جدیدترین انیمه های سریالی 2023 تبدیل می‌کند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Demon Slayer Swordsmith Village Arc را مشاهده کنید:

Solo Leveling

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

ده سال پیش «دروازه» ظاهر شد و دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها پیوند داد. برای مبارزه با این جانوران پست، مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به “شکارچی” معروف شدند. سونگ جین وو بیست ساله یکی از این شکارچیان است، اما به دلیل قدرت رقت انگیزش در مقایسه با حتی یک رتبه پایین، به عنوان “ضعیف‌ترین شکارچی جهان” شناخته می‌شود. با این حال، او به طور خستگی ناپذیر هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا هزینه‌های پزشکی مادرش را بپردازد.

با این حال، این سبک زندگی فلاکت بار زمانی تغییر می‌کند که جین وو، که معتقد است که در ماموریتی که به طرز وحشتناکی اشتباه انجام شده است جان خود را از دست داده است، سه روز بعد در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود و یک صفحه اسرارآمیز در مقابل او شناور می‌شود.

انیمه Solo Leveling که یک انیمه سریالی جدید 2023 می‌باشد، در سایت محبوب MyAnimeList دارای 62 هزار اعضا است و در رتبه 28 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

این “Quest Log” ایجاب می‌کند که جین وو یک برنامه تمرینی غیر واقعی و شدید را تکمیل کند، یا با یک جریمه مناسب روبرو شود. جین وو که در ابتدا به دلیل سختگیری آن، تمایلی به انجام آن نداشت، به زودی متوجه می‌شود که ممکن است او را به یکی از ترسناک‌ترین شکارچیان جهان تبدیل کند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Solo Leveling را مشاهده کنید:

Mushoku Tensei II: Isekai Ittara Honki Dasu

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

خلاصه انیمه جدید امسال “Mushoku Tensei II”: وقتی یک مردی که به عنوان انگل جامعه شناخته می‌شد توسط یک تصادف با کامیون می‌میرد، به عنوان شخصیتی با نام Rudeus Greyrat دوباره متولد می‌شود. در این زندگی فرصتی دوباره به او داده شده است تا زندگی خود را در این دنیای جدید جبران کند. موشوکو تنسی زندگی رودئوس را دنبال می‌کند. او توانبخشی تدریجی و خیره‌کننده خود را در طول مانگا به خوانندگان نشان می‌دهد.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 101 هزار اعضا است و در رتبه 17 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

داستان رودئوس، به دلیل نقص‌هایش، یکی از واقعی‌ترین شخصیت‌های اصلی است. او با جدیت برای رسیدن به هدف خود برای جبران زندگی گذشته‌‌اش تلاش می‌کند. محیط موشوکو تنسی که تمایل به پوشش موضوعات حساس و شخصیت‌نویسی هیجان‌انگیز دارد، آن را به طور بالقوه به یکی از بهترین انیمه ها با ژانر ایسکای (محبوب ترین انیمه های ایسکای در سال 2021 که باید ببینید) تبدیل کرده است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation 2nd Season را مشاهده کنید:

The Rising of the Shield Hero Season 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

10 تا از بهترین شخصیت‌های انیمه‌ای ایسکای

The Rising Of The Shield Hero یک انیمه ایسکای است که در آن ناوفومی ایواتانی بالغ جوان خود را به دنیای فانتزی به سبک اروپایی احضار می‌کند که در شرف محاصره مرگبار توسط لشکر هیولاها و مردگان است. او سپرهای جادویی دارد، در حالی که سه قهرمان دیگر شمشیر، کمان و نیزه را به دست می‌گیرند.

مبارزه با چنین انبوهی از هیولاها کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که ناوفومی خود را مطرود می‌بیند که پس از خیانت باید از خود دفاع کند. بنابراین، او یک گروه جدید تشکیل می‌دهد و به هر وسیله‌ای که لازم باشد نبرد را به سوی دشمن پیش می‌برد، اما زمان در حال اتمام است.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 253 هزار اعضا است و در رتبه 1 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

Rising of the Shield Hero جزئیات تجارب خشن و ناامید‌کننده شخصیت‌های دیگری مانند رافتالیا را شرح می‌دهد که برای یافتن جایگاه خود در جهان تلاش می‌کنند. تجربه‌های انزوا و بی‌اعتمادی او با لحظات آرام‌تر این انیمه همراه است.

Jujutsu Kaisen Season 2

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

جوجوتسو کایزن دنیای انیمه را در برگرفته است. اقتباس از مانگای تحسین شده گگه آکمی برای استودیو ماپا کار بزرگی بود، زیرا این مجموعه طرفداران وفاداری دارد که هرگز چیزی کمتر از کامل را نمی‌پذیرند. خوشبختانه، استودیو ماپا با ایجاد موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل‌سازی ظرافت انیمه با نقل قول‌های خنده‌دار و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، اثری فراتر از انتظارات اکثر طرفداران را تولید کرد. بدون شک، طرفداران انیمه برای فصل دوم این سریال که قرار است در سال 2023 به نمایش درآید بسیار هیجان زده هستند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 129 هزار اعضا است و در رتبه 9 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

محیط عرفانی جوجوتسو کایسن داستان یوجی ایتادوری، دانش آموز دبیرستانی را روایت می‌کند که با انگشت شیطان سوکونا نفرین شده است. گوجو ساتورو، معلم او نیز در این انیمه نقش بسزایی دارد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های سریالی جدید در سال 2023 می‌باشد.

Tokyo Revengers: Christmas Showdown

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ماه ژانویه

امسال انیمه چی ببینیم ؟ سوال خوبیست و پیشنهادهای ما در این نوشتار فهرست شده‌اند. انیمه Tokyo Revengers در رابطه با چیست؟ سال دوم راهنمایی تاکمیچی هاناگاکی بالاترین نقطه در زندگی او بود. او احترام داشت، گروهی از دوستان که می‌توانست روی آنها حساب کند، و حتی یک دوست دختر. اما آن دوازده سال پیش بود. امروز، او هیچ کس خاصی نیست.

او یک موجود بی اهمیت است که توسط بچه‌ها مسخره می‌شود و همیشه مجبور است از رئیس کوچکترش عذرخواهی کند. یک گزارش خبری ناگهانی در مورد قتل بی‌رحمانه گروه مانجی توکیو تنها دوست دختری که تا به حال در کنار برادرش داشته است، فقط به جراحت او می‌افزاید. نیم ثانیه قبل از اینکه یک قطار به زندگی رقت انگیزش برای همیشه پایان دهد، تاکیمیچی به همان روز 12 سال پیش بازمی‌گردد، زمانی که هنوز با هیناتا تاچیبانا در رابطه است.

تاکمیچی پس از اینکه مجبور شد همان روزی که در راهنمایی بود را دوباره زنده کند، برادر کوچکتر هیناتا را ملاقات می‌کند. او بدون فکر کردن، قبل از بازگشت به گذشته به مرگ ظاهری خود اعتراف می‌کند. تاکمیچی از او می‌خواهد قبل از بازگشت به آینده از خواهرش محافظت کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 116 هزار اعضا است و در رتبه 11 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

اما به طرز معجزه آسایی او نمرده است. به طرز عجیبی، آینده تغییر کرده است. به نظر می‌رسد که تاکمیچی می‌تواند جریان زمان را تغییر دهد. تاکمیچی با توجه به این شانس که از مرگ غم انگیز دوست دختر سابقش به دست گروه مانجی توکیو جلوگیری کند، تصمیم می‌گیرد در طول زمان پرواز کند تا مسیر آینده را تغییر دهد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Tokyo Revengers: Christmas Showdown را مشاهده کنید:

Attack On Titan Final Season Part 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

بهترین فیلم های شبیه انیمه حمله به تایتان

Attack on Titan یکی دیگر از سریال‌های بسیار پرطرفدار می‌باشد که دنیا را در برگرفته است. این سریال به بررسی مضامین تیره‌تر و سنگین‌تر می‌پردازد و یک دیستوپیا خشونت‌آمیز را به تصویر می‌کشد که در آن بشریت شهرها را در جنگ با تایتان‌های عظیم الجثه و گوشت‌خوار محصور کرده است. حمله به تایتان، سخت، دلخراش و یک چالش ذهنی می‌باش که بینندگان را به یک ترن هوایی احساسی می‌برد.

از فصل اول به بعد، جهان این انیمه به طور تصاعدی رشد کرده است، و داستان دارای لایه‌ای غنی از توطئه‌های سیاسی تقریباً شبیه بازی تاج و تخت می‌باشد که جنبه رمز و راز ذکر شده را تکمیل می‌کند. ایسایاما این جهان را به شیوه‌ای مبتکرانه ساخت و تأثیرات ژاپنی و ژرمنی را با تأثیرات خارق‌العاده آمیخت، اما به طرز شگفت‌انگیزی در سال 845 پس از میلاد اتفاق می‌افتد، که در تاریخ این جهان بسیار زودتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 205 هزار اعضا است و در رتبه 2 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

از نظر بصری بر خلاف هر چیز دیگری، این انیمه با آزمایش مقیاس و اندازه محیطی پویایی تولید می‌کند. حمله به تایتان زیبایی شناسی گرافیکی‌تری دارد، جایی که تایتان‌های انسان نما عجیب و غریب و طبیعت وحشیانه آنها بیش از آنکه جذاب باشد، نگران کننده است. هر چقدر نمایش خشن و وحشیانه باشد، طبیعت کامل و تحسین تقریباً بی‌نقص آن، بسیاری را به عنوان یکی دیگر از کلاسیک‌های مدرن به خود جلب کرده است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Attack On Titan Final Season Part 3 را مشاهده کنید:

Vinland Saga Season 2

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: 10 ژانویه

علیرغم اینکه سال 2019 برای انیمه‌هایی مانند شیطان کش و حمله به تایتان بود، Vinland Saga توانست یکی از بهترین انیمه‌های آن سال باشد. انیمه اصلی ماکوتو یوکیمورا یک حماسه فراگیر وایکینگ است که داستان آن به سفری فلسفی و احساسی برای تورفین تبدیل می‌شود. این انیمه موضوعات رستگاری، عواقب پس از جنگ و انتقام را در طول داستان بررسی می‌کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 167 هزار اعضا است و در رتبه 3 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

این انیمه به عنوان داستانی تاریخی همواره دارای موضوعات جذابی است که برای روایت داستان‌های شخصیت محور و همه‌جانبه نیازی به فانتزی‌های کلیشه‌ای ندارد. استقبال شدید از اقتباس فصل اول Vinland Saga، فصل 2 Vinland Saga را به یکی از مورد انتظارترین انیمه‌ های سریالی سال 2023 تبدیل کرده است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Vinland Saga Season 2 را مشاهده کنید:

Goblin Slayer 2nd Season

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

گابلین‌ها به دلیل وحشی بودن، حیله گری و تولید مثل سریع خود شناخته می‌شوند، اما شهرت آنها به عنوان هیولا‌های ضعیف باعث می‌شود که تهدید آنها نادیده گرفته شود. با یورش به تمدن‌های روستایی برای ربودن ماده‌های گونه‌های دیگر برای پرورش، این موجودات خبیث آزادند تا به حمله خود ادامه دهند، زیرا ماجراجویان چشم خود را به نفع دشمنان باارزش‌تر با جایزه‌های بزرگ‌تر می‌بندند.

برای بزرگداشت اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، یک کشیش 15 ساله به یک گروه تازه کار جوان و مشتاق می‌پیوندد تا در مورد قبیله‌ای از گابلین که مسئول ناپدید شدن چندین زن روستایی هستند تحقیق کنند. گروه ناآماده و بی تجربه، به زودی در حین کاوش در یک غار با مرگ اجتناب ناپذیر خود در یک کمین مواجه می‌شوند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 149 هزار اعضا است و در رتبه 5 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

در حالی که هیچ کس دیگری ایستاده باقی نمانده، این دختر وحشت زده سرنوشت خود را می‌پذیرد، تا اینکه به طور غیرمنتظره‌ای به نظر می‌رسد که یک قاتل گابلین با زره آهنین نه تنها او را با تلاش کمی نجات می‌دهد، بلکه کل لانه گابلین‌ها را نابود می‌کند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Goblin Slayer 2nd Season را مشاهده کنید:

Don’t Toy With Me Nagataro-san 2nd Attack

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023, در سال 2023 چه انیمه های سریالی ببینیم, مورد انتظارترین انیمه‌ های سریالی سال 2023
  • تاریخ اکران: ماه ژانویه

هر روز، نائوتو هاچیوجی توسط هایاس ناگاتورو، دانش آموز سال اولی که یک روز در کتابخانه در حین کار بر روی مانگای خود ملاقات می‌کند، بی وقفه مورد تمسخر قرار می‌گیرد. پس از خواندن داستان او و دیدن رفتار ناهنجار او، ناگاتارو از همان لحظه تصمیم می‌گیرد با او بازی کند و حتی به جای استفاده از نام واقعی‌اش او را “سنپای” صدا کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 123 هزار اعضا است و در رتبه 10 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

در ابتدا، شیطنت‌های بی امان ناگاتورو بیش از هر چیز آزاردهنده است و باعث می‌شود که او احساس خجالت کند، زیرا او مجبور است کارهای او را تحمل کند. با این حال، زمانی که آنها زمان بیشتری را با هم می‌گذرانند، یک نوع دوستی عجیب بین آنها ایجاد می‌شود و نائوتو متوجه می‌شود که زندگی با ناگاتورو حتی می‌تواند سرگرم کننده باشد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Don’t Toy With Me Nagataro-san 2nd Attack را مشاهده کنید:

Bungo Stray Dogs 4th Season

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023, بهترین انیمه سریالی 2023, بهترین انیمه های سریالی جدید در سال 2023
  • تاریخ اکران: ماه ژانویه

در مرکز روایت Bungo Stray Dogs، آتسوشی ناکاجیما قرار دارد. او که یک یتیم است، با آژانس کارآگاه مسلح، یک گروه مبارزه با جرم و جنایت متخصص در پرونده‌های ماوراءطبیعی که پلیس نمی‌تواند در غیر این صورت از عهده آن برآید، هدف جدیدی پیدا می‌کند. قسمت‌های این انیمه همچنین به تجربیات ناکاجیما و همتایان او در تصمیم‌گیری‌ها و مأموریت‌های تجاری از طرف مافیا می‌پردازد.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 109 هزار اعضا است و در رتبه 12 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

بر اساس مانگایی به همین نام، Bungo Stray Dogs توسط تاکویا ایگاراشی کارگردانی شد که تلاش‌های قبلی او با بونز به کاپیتان زمین و باشگاه میزبان دبیرستان اوران منجر شد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Bungo Stray Dogs را مشاهده کنید:

Classroom Of The Elite Season 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023, جدیدترین انیمه های سریالی 2023, انیمه سریالی جدید 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

دبیرستان ارشد Koudo Ikusei مدرسه‌ای مجلل است که در آن درس خواندن یک دستاورد بزرگ می‌باشد و فارغ‌التحصیلی از این مدرسه یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. با توجه به اینکه دانش‌آموزان آزادی انجام هر کاری و خرید هر چیزی که می‌خواهند را دارند، به نظر می‌رسد که این مدرسه بهشتی برای دانش‌آموزان باشد. این یکی از بهترین انیمه های سال 2023 خواهد بود.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 71 هزار اعضا است و در رتبه 22 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند. Classroom Of The Elite یکی از بهترین انیمه های سریالی سال 2023 است.

My Dress-Up Darling Season 2

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023, بهترین انیمه های سریالی در سال 2023, بهترین انیمه های سریالی سال 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

واکانا گوجو، یک دانش آموز دبیرستانی، تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد: ساخت عروسک‌های هینا. از آنجایی که هیچ کس علاقه او را به اشتراک نمی‌گذارد، او در یافتن دوست، یا حتی برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 76 هزار اعضا است و در رتبه 21 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

اما پس از اینکه محبوب‌ترین دختر مدرسه، مارین کیتاگاوا، راز خود را فاش می‌کند، گوجو هدف جدیدی را برای مهارت‌های خیاطی خود کشف می‌کند. آن‌ها با هم رویاهای کیتاگاوا را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه My Dress-Up Darling Season 2 را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های سریالی 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

جدیدترین انیمه های سریالی 2023



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید