0

بهانه جدید ایلان ماسک برای فسخ معامله توییتر

بهانه جدید ایلان ماسک برای فسخ معامله توییتر
بازدید 208


ایلان ماسک اطلاعات جدیدی برای فسخ معامله توییتر پیدا کرده است. او به منظور پایان دادن به این معامله اطلاعیه‌ جدیدی را صادر کرده است.

آبان تتر

طبق اسناد بایگانی دادگاه، ایلان ماسک روز جمعه یک دعوای متقابل تجدیدنظر شده علیه توییتر ارائه کرده است. این دعوای متقابل شامل ادعاهای اخیر افشاگران مبنی بر اینکه این پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی دارای نقص‌های امنیتی است، می‌شود.

علاوه بر این، وکیل مدیر عامل تسلا گفت که مبالغ ادعاشده در این پرونده شامل خرید 44 میلیارد دلاری ماسک از توییتر به دلیل توافق اخیر او با توییتر و پرداخت 7.75 میلیون دلار به یک افشاگر بوده است. این سومین اظهارنامه‌ای است که ماسک در تلاش برای پایان دادن به خرید 44 میلیارد دلاری خود به توییتر ارسال می‌کند.

این نامه به تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) به ویجایا گاد، مدیر ارشد حقوقی توییتر، ارسال شده است و روز جمعه در پرونده توییتر نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گنجانده شد.

بیشتر بخوانید: احضار افشاگر توییتر توسط ایلان ماسک به دادگاه ؛ جدیدترین تاکتیک مالک تسلا برای خروج از معامله!

فسخ معامله توییتر توسط ایلان ماسک

ماه گذشته، مدیر امنیتی سابق توییتر، پیتر زاتکو به دلیل متهم کردن توییتر به گمراه کردن سرمایه‌گذاران در مورد تعداد ربات‌ها در این سرویس، عدم حذف داده‌های کاربران و اقدامات امنیتی ضعیف، تیتر یک خبرها شد. ماسک از این اتهامات استفاده و در اظهارنامه دوم فسخ معامله خود به آن‌ها اشاره کرد. ماسک همچنین زاتکو را برای شهادت در دادخواست حقوقی خود به دادگاه احضار کرده است.

فسخ معامله توییتر

ایلان ماسک اولین اظهارنامه فسخ خود را در ماه ژوئیه (تیر ماه) ارسال کرد. او در این اظهارنامه ادعا که توییتر او را در مورد تعداد ربات‌های پلتفرم خود گمراه کرده است. همچنین، او ادعا کرد که شرکت به او اجازه دسترسی به برخی اطلاعات مهم را نمی‌دهد. اگرچه او به رابط برنامه نویسی کاربردی (API) «firehose» که حاوی اطلاعات هر توییت است دسترسی پیدا کرد.

روز پنجشنبه، وال استریت ژورنال گزارش داد که قبل از اینکه زاتکو شرکت را ترک کند، توییتر با پرداخت حدود 7 میلیون دلار به او موافقت کرده است. طبق ادعا ماسک این مبلغی است که پس از ماه‌ها مذاکره با شرکت بر سر غرامت، پرداخت شده است. وکلای ماسک می گویند که این دلیل دیگری برای معامله زاتکو با این شرکت رسانه‌های اجتماعی است.

وال استریت ژورنال معتقد است که این تسویه حساب تعجب آور نیست. به عقیده این خبرگزاری پرداخت این مبلغ به این دلیل است که زاتکو مدیر اجرایی توییتر بوده که شرکت را ترک کرده است، اما به نظر می رسد ماسک موافق این فرضیه نیست. در این اظهارنامه همچنین ماسک خواستار ارائه توافقنامه جدایی زاتکو به دادگاه توسط توییتر شده است. رسیدگی به این پرونده قرار است در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بهانه جدید ایلان ماسک برای فسخ معامله توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید