0

بزرگترین باتری ذخیره انرژی اروپا در بریتانیا آغاز به کار کرد

بزرگترین باتری ذخیره انرژی اروپا در بریتانیا آغاز به کار کرد
بازدید 85


بزرگترین باتری ذخیره انرژی اروپا در بریتانیا آغاز به کار کرده است. گفته می شود این باتری توانایی ذخیره‌سازی انرژی 300 هزار خانه را دارد.

ایستگاه تولیدی شرکت Harmony Energy که از آن به عنوان بزرگترین باتری ذخیره انرژی اروپا یاد می‌شود، در شهر کاتینگهام بریتانیا قرار دارد و می‌تواند انرژی مورد نیاز 300 هزار خانه را به مدت 2 ساعت تامین کند.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: اروپا در فکر راه‌اندازی اینترنت ماهواره‌ای مستقل ؛ طرح چند میلیارد یورویی کلید خورد

بزرگترین باتری ذخیره انرژی اروپا

این شرکت برای تولید این باتری از فناوری‌های شرکت تسلا استفاده کرده است و می‌تواند در هر چرخه تا 196 مگاوات ساعت انرژی را در خود ذخیره کند. انرژی این باتری از طریق انرژی‌های تجدید پذیر و به وسیله توربین‌های بادی و پنل‌ های خورشیدی تامین می‌شود.

بزرگترین باتری ذخیره انرژی اروپا

بزرگترین باتری ذخیره‌سازی در اروپا که در کنار Creyke Beck بنا شده قرار است به Dogger Bank متصل شود. گفته شده که بزرگترین نیروگاه بادی دنیا نیز به زودی در نزدیکی دریای شمال راه‌اندازی خواهد شد.

بریتانیا این پروژه را با هدف کاهش تولید کربن، تامین انرژی و همچنین کاهش وابستگی کشورش به واردات گازهای کشورهای خارجی راه‌اندازی کرده است. این سیستم که مبتنی بر هوش مصنوعی تسلا عمل می‌کند در دو مرحله و در دسامبر 2022 و مارس 2023 به طور کامل فعال خواهد شد.

شرکت تولیدی این ایستگاه هدف از راه‌اندازی بزرگترین باتری ذخیره‌سازی اروپا را تامین شبکه ملی برق بریتانیا و تامین انرژی خانه‌ها در طول زمستان سرد پیش رو اعلام کرده است. دولت بریتانیا پیش‌تر نسبت به مشکلات تامین گاز و کمبود انرژی با توجه به جنگ روسیه و اوکراین هشدار داده بود.

پیتر کاوانا مدیر Harmony Energy تامین انرژی از طریق انرژی‌های پاک را یک ضرورت دانسته و گفته: «سیستم‌های باتری ذخیره‌سازی انرژی برای استفاده حداکثری از توانایی‌های انرژی‌های تجدیدپذیر در بریتانیا ضروری هستند و امیدواریم که این مرکز خاص بتواند یورک‌شر را به‌عنوان پیشگامی در زمینه انرژی‌های سبز معرفی کند.»

طبق میانگینی که انجمن ذخیره‌سازی اروپا EASE انجام داده، آنها تا سال 2030 به 200 گیگاوات و تا سال 2050 به 600 گیگاوات ذخیره‌سازی انرژی نیاز خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بزرگترین باتری ذخیره انرژی اروپا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید