0

بروزرسانی جدید متا ماسک ؛ امکان تبدیل مستقیم پول بانکی به رمراز مهیا شد

بروزرسانی جدید متا ماسک ؛ امکان تبدیل مستقیم پول بانکی به رمراز مهیا شد
بازدید 152


نسخه جدیدی از کیف پول MetaMask منتشر شد. کاربران به لطف بروزرسانی جدید متا ماسک قادر به تبدیل مستقیم دارایی‌های فیات خود به ارز دیجیتال هستند.

ConsenSys، شرکت مادر متا ماسک در هفته جاری اعلام کرد که کیف پول MetaMask، امکان تبدیل دارایی‌های فیات به ارزهای دیجیتال را ‌آسان‌تر می‌کند. ConsenSys با کمک شرکت فین تک ساردین (Sardine)، امکان تبدیل مستقیم پول بانکی به رمزارزها را فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

جزئیات بروزرسانی جدید متا ماسک

کاربران متا ماسک اکنون می‌توانند به جای انتظار جهت تسویه شدن نقل و انتقالات سنتی خود، از طریق حواله‌های بانکی کیف‌ پول‌های رمزنگاری‌شان را تأمین کنند.

ConsenSys در یک پست وبلاگی استدلال نمود که انتقال فوری ACH از طریق ساردین برای برخی از کاربران بهتر از سایر روش‌های انتقال عمل می‌کند. به عنوان مثال، ورود به صرافی ارز دیجیتال یا پرداخت به وسیله کارت اعتباری انعطاف‌پذیری پایینی دارد؛ زیرا این روش‌ها در برخی مواقع محدودیت‌های پولی داشته و یا منجر به کاهش تراکنش‌ها خواهد شد.

جزئیات بروزرسانی جدید متا ماسک
جزئیات بروزرسانی جدید متا ماسک

به لطف بروزرسانی جدید متا ماسک (MetaMask)، کاربران می‌توانند تا سقف 3000 دلار در روز دارایی فیات خود را به بیش از 30 توکن ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. امکان تبدیل فوری در بروزرسانی جدید متا ماسک باعث ایجاد نگرانی در ذهن کاربران شده است. بسیاری از کاربران نگران وضعیت امنیتی کیف پول متا ماسک هستند. این احتمال وجود دارد که امکان تبدیل مستقیم پول بانکی به رمزارزها، فضا را برای انواع تقلب و اقدامات غیرقانونی مهیا کند.

مقابله متا ماسک با کلاهبرداری‌ها

متا ماسک در اعلامیه توییتری خود نوشت: «سیستم پرداخت ساردین به مبارزه با کلاهبرداری‌ها کمک شایانی خواهد نمود.» این کیف پول معروف ارز دیجیتال جزئیاتی از نحوه مبارزه با کلاهبرداری‌ها اعلام نکرده است. ساردین در وبسایت رسمی خود توضیحات بیشتری در این باره منتشر کرده است.

ساردین معتقد است که توسعه‌دهندگان این شرکت زیرساخت‌های پیشگیری از تقلب را ایجاد کرده‌اند. در حال حاضر صرافی Coinbase و Revolut‌ نیز از این زیرساخت‌ها استفاده می‌کنند. طبق گفته مدیران ساردین، سیستم تشخیص کلاهبرداری شرکت تا 300 درصد بیشتر از سایر سیستم‌ها کلاهبرداری‌ها را شناسایی خواهد کرد. کاربران ساردین تا 90 درصد کمتر از سایر پلتفرم‌ها با مسائلی نظیر جعل هویت مواجه می‌شوند.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، استارتاپ ساردین به توانایی خود در جلوگیری و رسیدگی به تقلب اطمینان دارد. تیم Sardine مسئولیت کامل هرگونه مشکل ایجاد شده در سیستم را بر عهده خواهد گرفت. این شرکت از حمایت ویژه‌ای نیز بهره‌مند شده است. ماه گذشته، شرکت ساردین در مراسم سری B تأمین سرمایه، موفق به جذب 51.5 میلیون دلار شد. این مراسم با رهبری آندرسن هوروویتز (Andreessen Horowitz) برگزار شد.

همچنان مشخص نیست که کاربران برای استفاده از خدمات ساردین ملزم به رعایت چه تعهداتی خواهند بود. از دیگر ابهامات رایج درباره بروزرسانی جدید متا ماسک می‌توان به توانایی این شرکت به کشف تقلب در کیف پول رمزنگاری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بروزرسانی جدید متا ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید