0

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو منتشر شد [+آپدیت رابط کاربری MIUI 14]

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو منتشر شد [+آپدیت رابط کاربری MIUI 14]
بازدید 107

[ad_1]

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو بالاخره منتشر شد تا بهترین قاتل پرچمدار شیائومی به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری مجهز باشد.

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد. Xiaomi 11T Pro یک گوشی قاتل پرچمدار واقعی‌ است. این گوشی از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 در کنار 8 تا 12 گیگابایت رم بهره می‌برد که از پس هرکاری به‌راحتی برمی‌آید.

البته بهتر است که این گوشی را یک گوشی پرچمدار توصیف کنیم چرا که می‌توان گفت به جز عدم وجود گواهی IP68 در آن، دیگر بخش‌های گوشی با پرچمداران تفاوتی ندارد. حال این گوشی پرچمدار به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری مجهز شده تا عملکرد روان و بی عیب و نقصش را بهبود بخشد.

از مشخصات این گوشی جذاب می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 888، صفحه‌نمایش AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ با حداکثر روشنایی 1000 نیت، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی، محافظ صفحه‌نمایش کورنینگ گوریلا‌گلس ویکتوس، گواهی IP53 (مقاوم در برابر پاشش آپ)، دوربین 108مگاپیکسلی، قاب پشتی و جلو از جنس شیشه و فریم آلومینیومی و … اشاره کرد. با نگاهی به مشخصات این گوشی به‌راحتی می‌توان دریافت که دراصل با یک گوشی پرچمدار روبرو هستیم نه یک گوشی میان‌رده که صرفاً درچند بخش به یک پرچمدار نزدیک است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 10S به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد [+آپدیت اندروید 12 پوکو F2]

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو منتشر شد

شیائومی 11T Pro یکی محصولات محبوب این برند در بازار کشورمان است که مشخصات خوب در کنار قیمت ارزنده از دلایل فروش بالای آن محسوب می‌شود. این دستگاه یک‌سال‌ونیم پیش با اندروید ۱۱ و MIUI 12.5 معرفی شد و پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۲ با MIUI 13 حالا جدیدترین رابط کاربری شیائومی را یکی از نسخه‌های به‌روز اندروید دریافت می‌کند. خبر خوب این که آپدیت MIUI 14 شیائومی 11T Pro رسما ارائه شده و این رابط کاربری برمبنای اندروید ۱۳ است.

طبق گزارش ارائه شده، بروزرسانی MIUI 14 برای Xiaomi 11T Pro با شماره ساخت V14.0.1.0.TKDINXM همراه است. مدل‌های بازار هند، اروپا و گلوبال این محصول در حال دریافت جدیدترین آپدیت هستند. همانطور که انتظار دارید، تمامی ویژگی های جدید MIUI 14 به دستگاه اضافه شده است.

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو منتشر شد [+آپدیت رابط کاربری MIUI 14]

شیائومی ادعا می‌کند که رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره‌سازی کمتری مصرف می‌کند. به‌طور دقیق، حجم حافظه آن نسبت به نسل قبل 23 درصد کاهش یافته است.

علاوه‌بر این، MIUI 14 حافظه را به‌طور مؤثر تخصیص داده به‌طوری‌که تا حد امکان فرآیندهای غیرضروری خود را از حافظه بوت آزاد می‌کند. همچنین استفاده از حافظه برنامه‌ها و سرویس‌های سیستم را به‌شدت کنترل می‌کند. امیدواریم این امر اعلان‌های برنامه‌ها را مسدود نکند.

درنهایت، MIUI 14 به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به‌غیر از شماره‌گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیریت فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستمی را حذف نصب کنند. این بدان معناست که حتی می‌توانید ساعت، آب‌وهوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید