0

برنامه های نوروزی روبیکا معرفی شد؛ تقلای سوپراپ ایرانی برای جذب مخاطب!

برنامه های نوروزی روبیکا معرفی شد؛ تقلای سوپراپ ایرانی برای جذب مخاطب!
بازدید 84


برنامه های نوروزی روبیکا اعلام شد و آنطور که پیداست روبیکا درنظر درحال تدارک برنامه‌هایی ویژه برای جذب مخاطبین بیشتر است.

برنامه های نوروزی روبیکا توسط روابط عمومی این شرکت اعلام شدند. روبیکا به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های ایرانی پرمخاطب برای ایام نوروز 1402 برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

ظاهراً این شرکت قصد دارد تعداد بسیار زیادی فیلم و سریال، انیمیشن و برنامه‌های دیگر را در این ایام در اختیار کاربرانش قرار دهد. همچنین باتوجه به گفته وزیر ارتباطات که، در ایام نوروز ترافیک پلتفرم‌های داخلی رایگان خواهد بود، استفاده از این شبکه اجتماعی ایرانی می‌تواند برای کاربران بسیار لذت‌بخش باشد.

بیشتر بخوانید: بسته اینترنت تخفیفی ایرانسل ویژه نوروز و رمضان 1402 معرفی شد [+نحوه فعالسازی]

برنامه های نوروزی روبیکا معرفی شد

به گزارش روابط‏ عمومی روبیکا، این سوپراپلیکیشن همزمان با آغاز سال ۱۴۰۲ «به وقت بهار» را تدارک دیده و طی آن مجموعه‌‏‏ی متنوعی از برنامه‏‌های شگفت‏‌انگیز، فیلم و سریال اختصاصی را به علاقه‏‌مندان ارائه می‌‏دهد.

پخش انیمیشن «پسر دلفینی» یکی از برنامه‏‌های اختصاصی روبیکا در تعطیلات نوروز است که در راستای سرگرمی خانواده‌‏ها و کودکان به صورت آنلاین در دسترس کاربران روبیکا قرار خواهد گرفت. این انیمیشن که پیش‌‏تر در اکران سینمایی در داخل و خارج از کشور خوش درخشیده، ماجرای پسربچه‏‌ای است که از سقوط هواپیما جان سالم به در می‌‏برد تا در نهایت دنیا را نجات دهد. «پسر دلفینی» توسط محمد خیراندیش کارگردانی شده و با صداپیشگی بازیگرانی چون ثریا قاسمی و نادر سلیمانی به نمایش درآمده است.

برنامه های نوروزی روبیکا معرفی شد

همچنین روبیکا به صورت اختصاصی برنامه‌ه‏ای گفت‏‏‌وگو محور را نیز برای مخاطبانش در نظر گرفته است. در این برنامه یکی از کارگردانان نام آشنای سینمای ایران میزبان بازیگران عرصه سینما و تئاتر است و گفت‌‏وگوهایی چالشی و جنجالی به همراه آن‏ها برگزار خواهد کرد. ایرج طهماسب و عروسک‏‌های دوست‏‌داشتنی‌‏اش هم امسال با سریال «مهمونی ۲» از روبیکا در کنار علاقه‌‏مندان خواهند بود.

در ادامه ویژه‌برنامه‌های نوروزی روبیکا، یکی از امکانات جدید این پلتفرم در برنامه نوروزی شبکه نسیم به مخاطبان معرفی می‌‏شود.

کاربران با حضور در بخش ویژه «به وقت بهار» که در صفحه اصلی اپلیکیشن روبیکا مشخص شده است، می‌‏توانند با دیگر برنامه‌‏های کمپین ویژه نوروز همراه شوند. گفتنی است به‌دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با آغاز سال جدید، برنامه‌‏های مناسبتی رمضان نیز برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

هم‌چنین مسابقه هیجان‌‏انگیز روبی کوییز که پیش‌‏تر نیز مورد استقبال کاربران روبیکا بوده، در ایام نوروز با جوایز ارزنده اجرا خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‏‌مندان برای مشاهده سایر برنامه‌‏های عیدانه روبیکا می‏‌توانند با مراجعه به این سوپراپلیکیشن از تماشای برنامه‌‏های ویژه آن لذت برده و با شرکت در چالش‌ها و مسابقه‌های متنوع، از روبیکا عیدی بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه های نوروزی روبیکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید